elikkäs touchini joka on jouluna saatu, ja käyttäytyy erikoisesti. näytön reunoilla on 1-2mm ruskea reuna, joka pienentää siis näyttöä, ja se on koko ajan se reuna, kun pelaa, katsoo videoo, kuuntelee musaa, tai on vaan valikossa. mul oli nokia kännykässä samanlainen ongelma vuosi sitten ja se meni takuuseen, tietääkö joku meneekö takuuseen vai voiko itse vaikuttaa tohon? ja sit en näe googlessa kuvia, siis netissä näen mutta kuvahaku on thjää täynnä. ennen on näkynyt kuvatkin. ja se oli ladannut sivun jo täysin. onko muilla samaa ongelmaa, voiko korjata, vai meneekö takuuseen
touch ongelmia
kkkh
1
228
Vastaukset
- kkkh
ja ipod ilmoitti että akkuu 20% jäljellä, katoin akkusovellusta ja se sano 30%. laitoin valmiustilaan ja katoin uudestaan, ja se näytti 45%, sitten seuraavalla se näytti 15%. mul on accura free, onko mitään tarkempaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233123Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3753Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68750Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3660Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35597Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32591- 40521
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es19520Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3519- 36505