sairasta....

Enemy Of Reality

mä oon huomannu tääläki että moni on hurahtanu metallista ja muusta vähä rankemmasta musiikista reggaehin..... ja näi on käyny mullaki joku vuosi sitte... tuo on jotenki aivan järjetöntä..... ja ylipäätään... reggae ja tällänen näyttäis olevan melkee niinku musiikin ylintä kastia.... mulla on musiikkimaku menny ensi funkista punkkiin ja sitte tuollaseen oikee asialliseen metalliin.... ja siitä jotenki aiva ihmeellisesti reggaehin... tuo reggaehin siirtymine on jotenki aivan järjetön.... aiemmin koko ajan vaa menny rankempaan ja näi.. ja yhtäkkiä oikeen ilma mitää siirtyny tuollaseen oikee rentoon.... sen oon kans huomannu että ainaki meillä päin... on jotku vielä siirtyny reggaesta kunnon raveen.... ja se on mullaki jo vähä tullu esille...
sitte oon kans todennu että moni hoppari on tuossa suhtees täysin auttamaton tapaus.... ne ei ymmärrä ku sen oman runonlausuntansa päälle.. ja sama juttu joittenki tyyliin timberlake nättipoikapoppareitten kans... ne vaa naureskelee kaikelle nii jalolle ku reggae... jotku kuitenki löytää tuon reggaen autuuden.. mutta aika harvat....
Hendrix ja kaikki muu tuollanen kunnon hippimusiikki kuuluu muuten kans tuohon samaan kastiin reggaen kans.... seki on vitun mahtavaa.. mutta sen löytää vielä harvempi ku reggaen..........

3

515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GDP

En viittis väitellä, mutta tossa olet kyllä väärässä että nimenomaan monet hopparit ois jotenkin "auttamattomia tapauksia". Siis on varmaan näitä hoppareita, jotka ei suostu muuta kuuntelemaan ku räppiä, mutta samalla tavoin näitä puritaaneja löytyy hevareista. Mutta ei siitä enempää...

Itekii tykkään kyllä reggaesta mutta en oo päätyny sitä kuuntelemaan samaa reittiä. Sitä vaan on ettiny jotain ylirentoo musaa kesäpäiviin ja törmänny reggaehen. Ja reggaessa on se hieno homma, että usein siinä on myös hyvä sanoma.

Se on kyllä todella harmi että ihmiset jumittuu siihen omaan genreensä, eikä suostu muuta kuuntelemaan. Varsinkin jos itse tekee musaa, niin pitäis hakee vaikutteita jostain muualtakin kun siitä omasta genrestä että pystys tekeen jotain uutta.

PS: Olinkohan ainoa, joka liikuttu kun Levyraadissa tuli Bob Marleyn No Woman, No Cry? Tuli jotenkin mieleen että miksi tollasen ihmisen piti kuolla...

• Mushashi

Kuuntelen Reggaeta, Räppiä, GRINDCOREa ja GG ALLINia.
        Jos ette tiedä hemmosta ni tsekatkaa ihmeessä:
        www.ggallin.com
        jää muovi-mansonit pahemman kerran kakkoseks.

• Mölli

asiaa puhut. Marley oli kunnon jätkä, ei sen olis tarvinnu kuolla... Mutta onneks on niitä jotka jatkaa Bobin jalanjäljistä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      31
      3942
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1523
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      242
      1456
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      1203
    5. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      80
      990
    6. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      254
      968
    7. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      116
      965
    8. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      943
    9. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      939
    10. Kaipaan sua, Jii

Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂
      Ikävä
      56
      775
    Aihe