HYI HYI

ällöttää kun nuo koirat nuoleskelee ulkona toisten kusijälkiä. haistelu on ok. mutta tuo nuoleskelu.
kait se koirille on ihan tavallista mutta ei kuitenkaan mukavantuntuista. kyllä minä ainakin kiellän sen, mites te muut teette?
muuten aivan ihana aurinkoinen talvipäivä täällä oli. toivottavasti tulisi enemmän näitä aurinkoisia päiviä.

18

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pukeli 1

antaisin vähän lipaista.
      Kuule koiran elämää ei ihmisen :)))))

• kerkiee lipasta ;-))))
        mutta äklön näköistä se on kuitenkin. ja vedän kyllä koiran pois.

• Myy-Pikkuinen

niitä koiria ottaessa tiesit että koirat on koiria joten mitä se haittaa kun ne siihen ei luultavasti kuole.

• kuole mutta tuskin mitään terveellistäkään. ja minä en tykkää. miksi niitä kusia pitää nuolla. YÄK.

• No kun minun mielikuvitus tunnetusti on hyvä ketjuttamaan :D,niin kaikkea se keksii näköjään tähänkin :D

Eli ei kuole,paitsi jos yhteissummana toi ajattelukapistus jollain tosi innokkaalla alkaakin ryppyilemään,jonka seurauksena halutaan pistää otus eunukkien seuraan.
        No siinä taas,jos tooooosi huonoa tuuria on,niin toimenpiteessä voi käydäkkin niin,että liittyy sinne taivaalliseen eunukkien kuoroon.Leikkauksissa kun on aina riskinsä :/

Mutta,ellei muuta,niin tulipas pohdittua o_O

• Meidän eläinlääkäri sanoi että koirien on suorastaan hyödyllistä syödä kissan paskaa. Joten annan siis nuolla ja syödä kans.

• varmaan on syöty useita kakkakokkareita. nyt ovat kyllä lopettaneet. mutta jos näen niin kiellän.

• majorica kirjoitti:

varmaan on syöty useita kakkakokkareita. nyt ovat kyllä lopettaneet. mutta jos näen niin kiellän.

pilaaja=)

• Pukeli 1

syödä... Kissat syö raakaa kalaa ja koirasi voi saada ylimääräisen matotartunnan.
        Ei ole kivaa jos peräpeilistä alkaa työntymään pätkä lapamatoa.

• .........

Eläinlääkäri syyn miksi koira syö kissanpaskaa?

Minä kerron se tarvitsee kasvisöljyä eli siihen auttaa ruokalusikka kultarypsiä ruokaan viikon ajan.

• ......... kirjoitti:

Eläinlääkäri syyn miksi koira syö kissanpaskaa?

Minä kerron se tarvitsee kasvisöljyä eli siihen auttaa ruokalusikka kultarypsiä ruokaan viikon ajan.

kissanpaskassa on kuulemma myös joitain sellasia suolistolle hyviä bakteereita. Kuten myös hevosen ja hirven ja jäniksen ...jne.Eikä ne mittään matoja saa...aikuisilla koirilla on harvoin matoja...ainakaan lapamatoja.

• prosko kirjoitti:

pilaaja=)

ja olen sitäpaitsi siirtänyt kissojen laatikon sinne mihin ei koirat pääse. hähä.
        ei varmaan ole terveellistä syödä kissankakkaa jossa on aina kuitenkin hiekanmuruja?

• näin meillä

pojalle ei mitkään käskyt auta jos kiimasen nartun pissat on niin kieli kyllä käy ja leuat loksuu..sit ihmettellää kun en anna pussata yöks...nyt alkaa narttujen kiimakaus vissii mun uroksen hormoonit käy siihen tahtiin ällöttäväähän tuo on mutta melko normaalia..ja se kissanpaska..niin suurta herkkua..sen takia en kissaa enää otakkaan..ja toinen vihoviimenen juttu asutaa täs rajan tuntumassa niin venäläisillä on pakko käydä pusikossa paskalla...voi sitä ihanuutta kun koira tulee onnellisen näkösenä yltäpäältä paskassa...

• se ihmisen paska kyllä pahin. en tiedä onko venäläisten sen inhottavampaa kun suomalaisten tai muidenkaan ;-)
        minä en tykkää että koirani syö yhtään mitään tuolla ulkona. yksi saksanpaimenkoirani rakasti hevosenpaskaa kun sitä oli täällä saatavilla,.aina kerkes kuitenkin hotkasta pikkunamipalat ennen kuin kerkesi kieltämään ;-)))

• ......
        majorica kirjoitti:

se ihmisen paska kyllä pahin. en tiedä onko venäläisten sen inhottavampaa kun suomalaisten tai muidenkaan ;-)
        minä en tykkää että koirani syö yhtään mitään tuolla ulkona. yksi saksanpaimenkoirani rakasti hevosenpaskaa kun sitä oli täällä saatavilla,.aina kerkes kuitenkin hotkasta pikkunamipalat ennen kuin kerkesi kieltämään ;-)))

paskaa me ihmiset suolletaan...mut täälläkun pitää pusikoissa käydä...jos ei muutakaan paikkaa...niin kyllä haisee mut koirat tykkää nyt korostan että en syytä ketää pakkohan se on asiat hoitaa sekä koiran tahi ihmisen jos siltä tuntuu...mut koirat on kyl tosi mieltäytyny tohon ihmisen paskan kierimisee....

• En erityisemmin anna. Ensinnä varsinkin lenkillä,kun tykkään enemmän,että mennään eikä meinata :D,ihan kunnonkin kannalta,niin turhat jumittamiset jätetään mieluiten väliin.

No urosten kannalta,jotka sitä taitaapi enemmän ehkäpä harrastaa, niin kun niissä on noita nuoria,hyvinkin aktiivisia saattaa olla noissa naisasioissa,niin mitä enemmän ne niitä asioita päässään pyörittelee,niin sen enemmän höyryä nousee päähän.Ja siinä sitten kun ne höyryt laskee niihin uroksien ajatteluelimiin,niin saattaapi joutua se eturauhanen koville.Ja se sitten ei oo kivaa,ei.

• niinhän minullakin kun on neljä urosta niin ei päästä eteenpäin. vaikkakaan kaikki ei ole yhtä hulluina tuohon nuoleskeluun. haisteluun kyllä kaikki.
        ainakin just nyt näyttää täällä olevan juoksunarttuja kun joka koirat on ihan hulluna tuolla ulkona.
        luojan kiitos ei yksikään täällä kotona ulise taikka vingu ikinä.

• ....
        majorica kirjoitti:

niinhän minullakin kun on neljä urosta niin ei päästä eteenpäin. vaikkakaan kaikki ei ole yhtä hulluina tuohon nuoleskeluun. haisteluun kyllä kaikki.
        ainakin just nyt näyttää täällä olevan juoksunarttuja kun joka koirat on ihan hulluna tuolla ulkona.
        luojan kiitos ei yksikään täällä kotona ulise taikka vingu ikinä.

kotona ulise tai vingu mut ulkoilu.....ei nyt täyttä tuskaa mut semmosta joka pisun pysähdystä mitä muulloin ei ole...tiedän kyllä miltä susta tuntuu..ja ennenkuin kouluttakaa koiranne kommentit tulee ..siihen ei oo mitään lääkettä...mun koira kyl nuolee ja antaumuksella..kuolakin välillä valuu..ja naps naps..nykäsen vaan pois sen siitä en viitti pahemmin reagoida..luonnollistahan toi vaa on vietit on vaa niin kovat onnea teille parin kuukauden rumbaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      59
      778
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      763
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      636
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      212
      565
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      516
    6. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      513
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      51
      508
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      496
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      82
      473
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      470
    Aihe