Paljonkoha olis verot tälläisessä S4:ssa http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=110830212&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossP...
Audi S4 tuontiverot
10
1037
Vastaukset
- iilman
tullista.
- ei oo
paljoa kerrottavaa:
Ein interner Fehler ist aufgetreten.
Bitte klicken Sie auf das Logo, um zur Homepage von mobile.de zu gelangen.
Für möglicherweise verursachte Unannehmlichkeiten entschuldigen wir uns! Sollten Sie Hilfe benötigen, wenden Sie sich bitte an unseren Kundenservice unter 030 - 81097 - 601.
An internal error has occurred.
Please click on the logo to return to the mobile.de homepage.
We apologize for any inconvenience! If you are in need of assistance please call our mobile.de Customer Support on 49 (0)30 - 81097 - 601. - kysyn vaan
kysyt veroja?, Riittääkö rahas edes etupyörien vetonivelien uusimiseen.
- kaleppi
Vähän toimivampi linkki laitteeseen; http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=110830212
Veroja arviolta 4500 euroa. Mutta kannatta pistää tuohon hankinta hintaan vähän lisää haitaria ettei tartte sitä halvinta rysää ottaa. 13-14k€ niin saattaa olla yksilö jo nähnyt huoltoakin, kenties. - Abdullahilta
Jos meinaat Audin ostaa Abdullahilta tai muulta mutiaiselta, voit varautua sellaisiin ongelmiin ettei kannata paljoa verosta kysellä. Kannattaiskohan teidän tyhmien vähän sivistää itseänne ettette tekisi täällä itseänne naurunalaiseksi. OSTAKAA OSTAKAA AUTEJA HALVALLA MUTAKUONON TARHASTAAA PARASTA LAATUA SUOMIPOJILLEEE OSTAKAA OSTAKAA
- ♣♣♣
Jos ostat S4 2.7 V6 biturbon jolla on ajeltu yli 150 tkm, niin kannattaa varata 5-7 k€ ihan huolteluun, uusiin turboihin yms., vaikka ostat facelift mallin. Tai kannattaa ostaa sellainen yksilö jossa turbot vaihdettu! (vaikka olisikin 3 k€ kalliimpi)
- minulle viestiin?
♣♣♣ kirjoitti:
Jos ostat S4 2.7 V6 biturbon jolla on ajeltu yli 150 tkm, niin kannattaa varata 5-7 k€ ihan huolteluun, uusiin turboihin yms., vaikka ostat facelift mallin. Tai kannattaa ostaa sellainen yksilö jossa turbot vaihdettu! (vaikka olisikin 3 k€ kalliimpi)
Tiedän aika tarkkaan autot ja niiden kunnon kun katson liikkeen tiedoista asioista vastaavan henkilön nimen. Jos se on joku Abdullah, niinkuin tässä tapauksessa, ovat ongelmat jo edeltäkäsin ohjelmoitu. Nämä herrat ostavat aina luokkansa halvimmat autot pois kuljeksimasta. Siis ne autot jotka eivät kenellekään valkoihoiselle kelpaa, helvetin tyhmiä suomipoikia lukuunottamatta. Näkisittepä ilmoituksia joilla he autoja täällä keski-euroopassa ostattelevat. Voisi suomipoikakin vähän miettiä, jos tajuaisi, minkälaisia autoja etsitään. Milloinkahan siellä suomessa opitaan edes autokaupan yksinkertaisimmat perusasiat.
- ↔↨
minulle viestiin? kirjoitti:
Tiedän aika tarkkaan autot ja niiden kunnon kun katson liikkeen tiedoista asioista vastaavan henkilön nimen. Jos se on joku Abdullah, niinkuin tässä tapauksessa, ovat ongelmat jo edeltäkäsin ohjelmoitu. Nämä herrat ostavat aina luokkansa halvimmat autot pois kuljeksimasta. Siis ne autot jotka eivät kenellekään valkoihoiselle kelpaa, helvetin tyhmiä suomipoikia lukuunottamatta. Näkisittepä ilmoituksia joilla he autoja täällä keski-euroopassa ostattelevat. Voisi suomipoikakin vähän miettiä, jos tajuaisi, minkälaisia autoja etsitään. Milloinkahan siellä suomessa opitaan edes autokaupan yksinkertaisimmat perusasiat.
Jos myyjä on Abdullah, auto voi olla silti ihan hyvä. Supisaksalainen voi myydä kokoonhitsattua p*skaa. Pieni turkkilaisen pitämä liike voi myydä tosiaan ihan laatukamaakin. Varmuuden saa menemällä paikalle. Mun S4:n tuli veroa ~8 k€.
- auto on
↔↨ kirjoitti:
Jos myyjä on Abdullah, auto voi olla silti ihan hyvä. Supisaksalainen voi myydä kokoonhitsattua p*skaa. Pieni turkkilaisen pitämä liike voi myydä tosiaan ihan laatukamaakin. Varmuuden saa menemällä paikalle. Mun S4:n tuli veroa ~8 k€.
aina jotenkin vajakki. Paljon kilometrejä, kolaroitu ja huonosti korjattu tai usein kokonaan korjaamaton, tulvan tai raekuuron alle jäänyt, suuri remontti edessä lähitulevaisuudessa tai muuten auto on poikkeuksellisen huonosti pidetty. Nämä seikat tekevät autosta sisäänostettaessa halvan mutta samalla tavalliselle saksalaiselle ostajalle kelpaamattoman.
Myös saksalainen jobbari voi myydä paskaa, useinkin mutta onko sitä paskaa pakko ostaa kun hyvääkin on tarjolla vaikka kuinka paljon. Ai niin, ne hyvät maksaa. - niin.......
auto on kirjoitti:
aina jotenkin vajakki. Paljon kilometrejä, kolaroitu ja huonosti korjattu tai usein kokonaan korjaamaton, tulvan tai raekuuron alle jäänyt, suuri remontti edessä lähitulevaisuudessa tai muuten auto on poikkeuksellisen huonosti pidetty. Nämä seikat tekevät autosta sisäänostettaessa halvan mutta samalla tavalliselle saksalaiselle ostajalle kelpaamattoman.
Myös saksalainen jobbari voi myydä paskaa, useinkin mutta onko sitä paskaa pakko ostaa kun hyvääkin on tarjolla vaikka kuinka paljon. Ai niin, ne hyvät maksaa.pidä paikkaansa että hyvät maksaa maltaita kun on kyse näinkin vanhoista autoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832