Noissa kyseisissä klinikoissa näyttäis olevan edullisimat hinnat. Onko jollain omia kokemuksia noista virolaisista klinikoista? Entä henkilökunta/palvelu?Onko päteviä plastikkakirugeja?Millaista jälkeä?Entä millaset silikonit laittavat?Laadukkaat?
Kiitos kaikista asiallisista vastauksista=)!
Laatukirurgia VS The LOOk VS Christinas Clinc
12
702
Vastaukset
- apua kaipaava
Ja saako ottaa saattajan mukaan!!?? kun tuolla laatukirurgian sivuilla lukee että saattajasta veloitetaan:O!!?
- Henna-Maria
Molemmat klinikat käyttävät samaa sairaalaa Viron päässä Viimsissä. Laatukirurgialla rintoja leikkaa vain yksi kirurgi (Kullamaa), The Lookilla on useampi kirurgi (myös suomalainen).
Laatukirurgian kautta saat Eurosiliconet tai Mentorit, The Lookilla on useampia muitakin proteesimerkkejä saatavilla. Mentor ja McGhan ovat kuitenkin markkinoiden parhaat proteesit.
Itse kävin aikoinaan konsultaatiossa näiden kahden klinikan lisäksi myös Botuliiniklinikalla ja mielestäni ammattitaitoisin konsultaatio oli The Lookilla. Jylhä on kuitenkin alan uranuurtaja Suomessa.
Konsultaation ja yllämainittujen seikkojen perusteella valitsin The Lookin. Viron päässä minut leikkasi Troost ja Kullamaa yhdessä. Leikkauksen lopputulos oli loistava ja toipuminen sujui ongelmitta. Myös jälkihoito Suomen päässä toimi hyvin!- jahkh
jepjep! kannatetaan! konsultaatio puhelimitse erittäin kattava jo sinällään!
ja saattaja vain mukaan, voit kysäistä maksaako se missään noista ku siellä on se kysy lisää- osio. - silari
jahkh kirjoitti:
jepjep! kannatetaan! konsultaatio puhelimitse erittäin kattava jo sinällään!
ja saattaja vain mukaan, voit kysäistä maksaako se missään noista ku siellä on se kysy lisää- osio.saattaja maksoi muistaakseni 160e, hinta sisältää laivamatkat,yöpymisen ja ruoat Fertilitaksessa.
Laatukirurgian kautta olin, kaikki meni hyvin ja lääkäri on plastikkakirurgi.Ilman saattajaa en viroon lähtisi. - voinee valita
Vaikka olin Laatukirurgialla, niin Troost leikkasi. Kaipa lääkärin voi valita ristiin kun kuitenkin leikkaavat samassa sairaalassa.
En kaivannut saattajaa ja pärjäsin hyvin yksinkin. Mutta jokaisella on omat tarpeensa, itse en keksinyt miksi saattaja olisi pitänyt olla mukana. Vähän kallis pelkäksi juttukaveriksi ja kassinkantajaakaan en tarvinnut kun ostosmatkat tein eri reissulla (käsilaukku ei paljon painanut). - Kullamaa valintani
Kullamaa on Viron paras rintakirurgi ja myös viranomaisrekisterinkin mukaan aito plastiikkakirurgi. Hänet olen valinnut ja hänet valitsen jatkossakin. Troost ei ole oikea plastiikkakirurgi. Sen voi tarkistaa Viron terveysviranomaisilta. Kullamaa ei leikkaa koskaan thelookille. On itse varta vasten sen erikseen ilmoittanut.
Laatukirurgian internetsivuilla lukee: "Laatukirurgia on ainoa yritys Suomessa, jonka kautta pääsee plastiikkakirurgi Jyri Kullamaan suorittamiin rintaleikkauksiin." - Lainattu neuvo
Mentoria saa mm. Norstromiltä, Mehilaisestä ja monesta muusta paikasta. Se on tutkitusti paras rintaimplanttimerkki ja niiden tutkimusten tulokset ovat terveysviranomaisten vahvistamia.
Olisi parempi jos jokainen paikka keskittyisi tarjoamaan suomalaisille naisille parhaimpia implantteja, eika tarjoaisi potilailleen ollenkaan huonoja ja halpoja. Aloittajan mielestä parhaiden ja turvallisimpien tarjoaminen on siis huono asia. Implantit ovat pitkään käytössä, joten olisi kuitenkin turvallista valita parhaat, eikä mitä tahansa eksoottisia vaihtoehtoja. Jokainen saa valita itselleen huonot implantit jos haluaa, mutta yleisesti suosittelen valitsemaan mahdollisimman hyvät ihan oman turvallisuuden vuoksi. On rauhoittavampaa, kun tietää saaneensa parhaat kaikista vaihtoehdoista. - =))
Lainattu neuvo kirjoitti:
Mentoria saa mm. Norstromiltä, Mehilaisestä ja monesta muusta paikasta. Se on tutkitusti paras rintaimplanttimerkki ja niiden tutkimusten tulokset ovat terveysviranomaisten vahvistamia.
Olisi parempi jos jokainen paikka keskittyisi tarjoamaan suomalaisille naisille parhaimpia implantteja, eika tarjoaisi potilailleen ollenkaan huonoja ja halpoja. Aloittajan mielestä parhaiden ja turvallisimpien tarjoaminen on siis huono asia. Implantit ovat pitkään käytössä, joten olisi kuitenkin turvallista valita parhaat, eikä mitä tahansa eksoottisia vaihtoehtoja. Jokainen saa valita itselleen huonot implantit jos haluaa, mutta yleisesti suosittelen valitsemaan mahdollisimman hyvät ihan oman turvallisuuden vuoksi. On rauhoittavampaa, kun tietää saaneensa parhaat kaikista vaihtoehdoista... on leikannut myös The Lookilla yhdessä Troostin kanssa. Troost on kyllä kirurgi, muttei plastiikka. Mutta on kuitenkin leikannut tuhansia ja taas tuhansia naisia, aina 300-500 naista vuodessa. Joten kokemusta on kyllä kertynyt sen parinkymmenen vuoden aikana.
Mentor on paras, McGhan yltää samaan. Muita en edes harkitsisi. - Hohhoijaaa...
Kullamaa valintani kirjoitti:
Kullamaa on Viron paras rintakirurgi ja myös viranomaisrekisterinkin mukaan aito plastiikkakirurgi. Hänet olen valinnut ja hänet valitsen jatkossakin. Troost ei ole oikea plastiikkakirurgi. Sen voi tarkistaa Viron terveysviranomaisilta. Kullamaa ei leikkaa koskaan thelookille. On itse varta vasten sen erikseen ilmoittanut.
Laatukirurgian internetsivuilla lukee: "Laatukirurgia on ainoa yritys Suomessa, jonka kautta pääsee plastiikkakirurgi Jyri Kullamaan suorittamiin rintaleikkauksiin.""Laatukirurgia on ainoa yritys Suomessa, jonka kautta pääsee plastiikkakirurgi Jyri Kullamaan suorittamiin rintaleikkauksiin."
Olet useammassa keskusteluissa jankuttanut kyllästymiseen asti tätä samaa asiaa, joka EI PIDÄ PAIKKAANSA. Voisitko oikeasti jo lopettaa..? Kirjoituksesi alkavat kuulostaa jo lähes huvittavilta. Ei mikään suomalaisklinikka omista kyseistä kirurgia. Hän tosiaan leikkaa myös The Lookin ja Cityklinikankin asiakkaita. Olen myös itse ollut hänen potilaanaan, mutten Laatukirurgian kautta!!!! - 777890
Lainattu neuvo kirjoitti:
Olisi parempi jos jokainen paikka keskittyisi tarjoamaan suomalaisille naisille parhaimpia implantteja, eika tarjoaisi potilailleen ollenkaan huonoja ja halpoja. Aloittajan mielestä parhaiden ja turvallisimpien tarjoaminen on siis huono asia. Implantit ovat pitkään käytössä, joten olisi kuitenkin turvallista valita parhaat, eikä mitä tahansa eksoottisia vaihtoehtoja. Jokainen saa valita itselleen huonot implantit jos haluaa, mutta yleisesti suosittelen valitsemaan mahdollisimman hyvät ihan oman turvallisuuden vuoksi. On rauhoittavampaa, kun tietää saaneensa parhaat kaikista vaihtoehdoista.Miksiköhän Laatukirurgia tarjoaa Eurosilicon proteeseja, jotka EIVÄT OLE LAADUKKAITA?
- ----
777890 kirjoitti:
Miksiköhän Laatukirurgia tarjoaa Eurosilicon proteeseja, jotka EIVÄT OLE LAADUKKAITA?
Joku katsoo vain hintaa ja haluaa silikonit mahdollisimman halvalla. Yleisesti kaikilla klinikoilla on joku halpismerkki tarjolla näille pihistelijöille, että saadaan asiakas sisään.
- 0=
---- kirjoitti:
Joku katsoo vain hintaa ja haluaa silikonit mahdollisimman halvalla. Yleisesti kaikilla klinikoilla on joku halpismerkki tarjolla näille pihistelijöille, että saadaan asiakas sisään.
Monelle merkkie i merkka, kuhan saa tissit ja tottakjai sitten se tarjotaan ku saadan rahat pois.
Itse en luottaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693