en tiedä kuuluuko tämä tänne mutta kysynpä nyt kuitenkin. eli allista olisin kysellyt. onko tehonnut kellään? syön terveellisesti muutamaa repsahdusta kuukaudessa lukuunottamatta, olen jo 3kk pitänyt ruokapäiväkirjaa, alkoholiin en ole koskenut ollenkaan. silti tuntuu että paino tippuu ihan tappavan hitaasti, n. 1,5 kiloa kuukaudessa. sinällään ihan hyvä ja terveellinen vauhti mutta silti kaipaisin vähän tehokkaampaa vauhtia, 2,5-4 kiloa kuukaudessa... tuntuu välillä että hakkaa päätään seinään, uudelle kymmenykselle olisi hienoa päästä jos taas vaikka saisi uuden kunnollisen motivaatiospurtin!
kokemuksia ALLI:sta
9
553
Vastaukset
- Pönäkkä
Hei,minä ja minun mies ollaan käytetty allia nyt n.4 viikkoa. Hänen paino on pudonnut 6.5 kg ja minun 6 kg.Tosin lähtö molemmilla 100 kg pahemmalla puolella..:)!!Olemme syöneet normaalia kotiruokaa,eli ei MITÄÄN valmisruokia ja seuranneet annoskokoja vähän tarkemmin.Olen lukenut keskustelupalstoilta että joittenkin paino putoaa allilla kiloja viikossa,mutta sanoisin että paskaa puhuvat.Tai sitten aikaisempi ruokavalio on koostunut 60% rasvasta.Oletko oikeasti muistanut juoda vettä tarpeeksi että aineenvaihdunta ei jumita sen takia???
- rantakuntoon 2050!!!
juu vettä menee monta tuopillista päivässä, sillä saan vähän hillittyä nälkäänikin.
olen koittanut nyt niin että 1 kunnon ruoka päivässä ja sit hedelmiä tai näkkileipää tai muuta vastaavaa, joten mahtaakohan sitten tehdä edes mitään eroa jos sellaisen allin ottaisin sen yhden ruokailuni yhteydessä... Miten teillä on muuten vaikuttanut, siit tarkoitan oletteko saaneet jotain ikäviä sivuoireita siitä? tää on mulla hiukan tällaista soutamista ja huopaamista, mieli tekis kapselit hakea mut toisaaltaan taas mietityttää et onko siitä loppujen lopuks mitään hyötyä. =/ - Pönäkkä
rantakuntoon 2050!!! kirjoitti:
juu vettä menee monta tuopillista päivässä, sillä saan vähän hillittyä nälkäänikin.
olen koittanut nyt niin että 1 kunnon ruoka päivässä ja sit hedelmiä tai näkkileipää tai muuta vastaavaa, joten mahtaakohan sitten tehdä edes mitään eroa jos sellaisen allin ottaisin sen yhden ruokailuni yhteydessä... Miten teillä on muuten vaikuttanut, siit tarkoitan oletteko saaneet jotain ikäviä sivuoireita siitä? tää on mulla hiukan tällaista soutamista ja huopaamista, mieli tekis kapselit hakea mut toisaaltaan taas mietityttää et onko siitä loppujen lopuks mitään hyötyä. =/Miehellä ei mitään sivuoireita,mutta mulla on tosi kiire vessaa pääruokailun jälkeen eli noin 16.30 jolloin yritämme syödä yhdessä.Päivällä syön vaan kanaa/lihaa ja vihanneksia ja aamuisin mysliä,jugurttia ja mansikkahilloa.Ja ainakin 10 kuppia kahvia..:) Ai niin,minä otan sen allin vaan pääruokailun yhteydessä.Monet työkaverit vetää niitä naamaansa turhaan pitkin päivää..kun jos ruuassa ei ole rasvaa niin se ei auta.Minun painonputoaminen voi johtua siis myös tästä kaiken syömisen vahtimisesta mut kivana tukena toi alli.Ja sen hinnan mä panin ennen energiajuomiin..yms.Ja jos kuule painaa yli 100 kg niin jokainen lähteny kilo on juhlaa..ihan sama onko nestettä,lihasta,läskiä vai kuonaa!! Tsemppiä..kerro kun/jos kokeilit.Olen mukana taistelussa..
Pönäkkä kirjoitti:
Miehellä ei mitään sivuoireita,mutta mulla on tosi kiire vessaa pääruokailun jälkeen eli noin 16.30 jolloin yritämme syödä yhdessä.Päivällä syön vaan kanaa/lihaa ja vihanneksia ja aamuisin mysliä,jugurttia ja mansikkahilloa.Ja ainakin 10 kuppia kahvia..:) Ai niin,minä otan sen allin vaan pääruokailun yhteydessä.Monet työkaverit vetää niitä naamaansa turhaan pitkin päivää..kun jos ruuassa ei ole rasvaa niin se ei auta.Minun painonputoaminen voi johtua siis myös tästä kaiken syömisen vahtimisesta mut kivana tukena toi alli.Ja sen hinnan mä panin ennen energiajuomiin..yms.Ja jos kuule painaa yli 100 kg niin jokainen lähteny kilo on juhlaa..ihan sama onko nestettä,lihasta,läskiä vai kuonaa!! Tsemppiä..kerro kun/jos kokeilit.Olen mukana taistelussa..
niin ja se on ilmainen suuntaa antava miten pitäs syödä ja liikkua siis ja sä (rantakuntoo 2050!!) söyt liianvähän kroppas menee vaan säästöliekille peruskulutus pitäs olla noin 1500 kilokalorin luokkaa ettei kroppa menis säästöliekille! silloin eipä juuri laihdu...
- rantakuntoon 2050
Pönäkkä kirjoitti:
Miehellä ei mitään sivuoireita,mutta mulla on tosi kiire vessaa pääruokailun jälkeen eli noin 16.30 jolloin yritämme syödä yhdessä.Päivällä syön vaan kanaa/lihaa ja vihanneksia ja aamuisin mysliä,jugurttia ja mansikkahilloa.Ja ainakin 10 kuppia kahvia..:) Ai niin,minä otan sen allin vaan pääruokailun yhteydessä.Monet työkaverit vetää niitä naamaansa turhaan pitkin päivää..kun jos ruuassa ei ole rasvaa niin se ei auta.Minun painonputoaminen voi johtua siis myös tästä kaiken syömisen vahtimisesta mut kivana tukena toi alli.Ja sen hinnan mä panin ennen energiajuomiin..yms.Ja jos kuule painaa yli 100 kg niin jokainen lähteny kilo on juhlaa..ihan sama onko nestettä,lihasta,läskiä vai kuonaa!! Tsemppiä..kerro kun/jos kokeilit.Olen mukana taistelussa..
Juu se on aivan sama mitä lähtee kunhan paino tippuu, ainakin aluksi=) Taidankin huomenna kipasta apteekista tabletit hakemaan. tsemppiä myös sulle ja miehelles! kyllä tää tästä. (voisin itse myös lopettaa energiajuomien kittaamisen niin säästyy rahat oleellisempaan) =)
- oonma
No kyllä mulla ainakin on tippunut tuon kilo/vko allilla. Mitään sivuoireita ei ole ollut, kalorit vain jaksaa vahtia niin eipä tuo ole paljon muutos rassannut. Ja pidän vain 300 kcal vajetta päivässä. Nyt -9kg vuoden vaihteesta, osa oli turvotusta selkeästi mikä lähti silloin heti alussa
- 5+5
Kunpa joku osaisi vastata mikä on allin lumevaikutus ihmisten muuhun syömiseen.. Äkkiseltään veikkaisi että isompi kuin itse aineen antama etu.
- reksiasdwer
5+5 kirjoitti:
Kunpa joku osaisi vastata mikä on allin lumevaikutus ihmisten muuhun syömiseen.. Äkkiseltään veikkaisi että isompi kuin itse aineen antama etu.
Myös minä veikkaan että alli auttaa vain niin että sitten syödään muutenkin pienempiä annoskokoja
- Tonnikeiju111
reksiasdwer kirjoitti:
Myös minä veikkaan että alli auttaa vain niin että sitten syödään muutenkin pienempiä annoskokoja
Mä olen nyt laihduttanut 9 kg viimeisen 6 viikon aikana. Lähtöpaino oli tosin hurja, eli 111 kg, mutta kohta pääsen jo sinne kaksinumeroisiin lukuihin :)
Olen muuttanut ruokavalioni totaalisesti, lopettanut toistaiseksi kaiken alkoholinkäytön ja alkanut vielä lenkkeilläkin. Lisäksi olen ottanut yhden Allin päivässä päivällisen jälkeen (koska olin joskus niitä hankkinut ja silloiseen ruokavalioon ne eivät sopineet yhtään, rasvaripuli oli kauhea!)
Minua henkilökohtaisesti Alli auttaa ns. "antabusreaktion" takia; ei voi syödä rasvaa liikaa, koska en todellakaan halua sitä ripulia/vatsakipua. Uskon siis, että laihtuisin suurinpiirtein yhtä paljon ilman Allia, mutta se saa nyt toimia henkisenä tukena ja rasvansyönnin estäjänä kunnes pilleripurkki on popsittu tyhjäksi. Tässä painossa kaikki lume- etc vaikutukset ovat eteenpäin, niinkauan kun paino vain tippuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941769
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2351628- 911373
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47928
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38918Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9914- 46872
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849