"Hyväksikäytetty olo"

M66,6

Useat naiset kertovat, kuinka heille tulee seksistä tai suhteessa ns. hyväksikäytetty olo. Itse olen käsittänyt tämän niin, että heistä tuntuu, että mies ei ajattele heitä muussa kuin seksimielessä. Kuitenkin seksissä nainen saa yleensä nautintoa siinä missä mieskin (kai?).

Jos mies on rehellinen naiselle, eikä missään vaiheessa ennen sänkyynmenoa sano, että on parisuhdetta hakemassa, tai jopa suoraan sanoo, että ei suhdetta tällä hetkellä hae, niin miksi naiset odottavat sitä? Mun mielestä tietty hellyys ja rispektin antaminen naiselle pitäisi riittää, ellei muusta sovita. Vapaus on kuitenkin miehelle yksi tärkeimmistä asioista, eikä sitä haluaisi uhrata kevyesti. Ja selvyyden vuoksi, parisuhteessa vapaudesta joutuu yleensä vääntämään usein. Ainakin omassa kaveripiirissäni joudutaan.

Eli mitä tarkoittaa "hyväksikäytetty olo", johtuuko se miehen itsekkyydestä tai piittaamattomuudesta sängyssä vai siitä, että mies ei olekaan halukas suhteeseen? Ja miksi naiset eivät voi vain reilusti tyytyä siihen, että mies ei halua suhdetta? Miksi järjestää draamaa, miksi tuntea olonsa pahaksi, vaikka mies olisi sanonut ajoissa, ettei ole suhdetta hakemassa?

27

6127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

Ensinnäkin siksi varmaan juuri puhutaan "hyväksikäytetystä olosta" eikä "hän hyväksikäyttää minua", kun kyse ei ole suoranaisesta hyväksikäytöstä. Yleensä hyväksikäytetty olo tulee silloin kun henkilö A kokee antavansa henkilölle B kaiken mitä hän tarvitsee ja enemmän, mutta ei saa henkilöltä B sitä mitä tarvitsee (tässä sun tapauksessa seksi rakkaus). Eli en uskoisi tuohon piittaamattomuuteen sängyssä vaan juuri tuohon, että ne muut tarpeet ei täyty siinä heidän välisessä suhteessa. Ja tässä ei nyt ole kyse siitä, että toinen osapuoli olisi jotenkin ilkeä, läpimätä tai pahis vaan juuri siitä, että kaksi eri tarpeilla varustetut ihmiset ovat päättäneet lyöttäytyä yhteen. Ihan yhtä vähän kuin se, jolla tunteita on sitä toista kohtaan - ei ilkeyttään sitä ole tuskin tehnyt. Noi on vaan noita ikäviä vääriä valintoja, joihin se viehätys, seksinhalu, ihastuminen on vienyt ja aina niissä ei ajatella rationaalisesti kuten, että tästä suhteesta voi seurata liikaa draamaa kun toinen odottaa muutakin tai että siipeensä tässä saa, kun toinen ei välitä siinä mielessä.

Useimmiten mä olen kylläkin ton fraasin kuullut sellaisissa suhteissa, joissa on lähdetty täysipainoiseen parisuhteeseen, mutta toinen kokee että hänen tunteisiinsa ei silti vastata samalla tavalla.

Ja noi miksittelyt tollasessa tilanteessa on aika turhia, kun kyseessä on tunteet. Voisi ihan yhtä hyvin kysyä, että miksi se mies ei sitten ole rakastunut siihen naiseen, kun silloin kumpikin olisi yhtä tyytyväisiä. Nokun nyt kävi näin ja niitä tunteita ei muodostunut. Musta on muutenkin naurettavaa, että ihmiset ihan alussa vannoo valoja, että en tule rakastumaan sinuun tai en lakkaa rakastamasta sinua. Kun ei kuviot aina mene noin, ei sitä omista tunteistaan voi olla varma tulevaisuudessa eikä voi vannoa etteikö se toinen rakastuisi/lakkaa rakastamasta. Niin sitä itsekin aikoinaan lähdin tollaseen seksisuhteeseen ja ei todellakaan kiinnostanut draama tai parisuhde, samoin koki toinen osapuoli. Mutta tässä sitä ollaan monen vuoden jälkeen naimisissa ja pari mukulaakin maailmaan tuotu. Eli kaikki ne asiat tapahtuneet, joita kummatkin kammottiin alussa ja nähtiin juuri tuollaiseksi vapauden riistoksi. Tunteita nousi vaikka ei pitänyt ja elämä on.

Ja se vapauskäsitekin muuttui aika paljon eli vapauden vastakohtana en osaa enää nähdä parisuhdetta vaan sen sijaan monet muut asiat rajoittavat vapautta paljon enemmän kuten aika ja raha. Sellanen parisuhteen näkeminen vapauden rajoittana on ehkä muodikasta, mutta tosi rajoittunut tapa katsoa elämää, näin jälkikäteen ajateltuna. Päinvastoin, kumppani voi toisaalta myös laajentaa sitä vapautta jos vapauden näkee muunakin kuin monena seksisuhteena.

Sitten toisaalta löytyy aika paljon naisia, jotka oikeasti tarvitsevat sen kiintymyksen tunteen eivätkä voi nauttia seksistä täysipainoisesti ilman, että siitä seksikumppanista välittää - vaikka itse kuvittelevat voivansa pelkkään seksisuhteeseen. Mutta sellasta se vaan on. Kuten on niitä ihmisiä, jotka kuvittelevat pystyvänsä parisuhteeseen, mutta eivät oikeasti pysty. Kummastakin aiheutuu epämukavuutta toiselle osapuolelle ja joskus jopa suurta suruakin ja valitettavaa se on kun osapuolet eivät lopulta toisilleen sovikaan. Ei se silti tee kummastakaan pahaa ihmistä.

• M66,6

Eli mielestäsi kun toinen osapuoli ei suhteessa vastaa riittävällä tavalla tunteisiin, käytetään yleensä hyväksikäytetty -sanontaa. Ehkä sitten niin. Usein kun mennään naimisiin tai lapsia syntyy, suhteen luonne muuttuu. Jompikumpi tai molemmat vähentävät omaa panostustaan toiseen ja sitten huomataan, että ei saatukaan sitä mitä kuviteltiin ostavansa suhteen alkaessa.

""Sellanen parisuhteen näkeminen vapauden rajoittana on ehkä muodikasta, mutta tosi rajoittunut tapa katsoa elämää, näin jälkikäteen ajateltuna. Päinvastoin, kumppani voi toisaalta myös laajentaa sitä vapautta jos vapauden näkee muunakin kuin monena seksisuhteena."

Tiedän että on paljon miehiä, jotka pitävät parisuhdetta oikein hienona juttuna. Parisuhteessa ei vain ole oikein mitään sellaista, mitä mies ei voisi ilman parisuhdetta saada. Vakaan perhe-elämän antaminen lapsille on kyllä aika hyvä syy parisuhteen puolesta mielestäni. Vapaus taas ei tarkoita välttämättä montaa seksisuhdetta, vaan sitä, että silloin kun lapset eivät rajoita, voisi tehdä niitä juttuja mitä on ennenkin tehnyt.

"noi miksittelyt tollasessa tilanteessa on aika turhia, kun kyseessä on tunteet. Voisi ihan yhtä hyvin kysyä, että miksi se mies ei sitten ole rakastunut siihen naiseen, kun silloin kumpikin olisi yhtä tyytyväisiä."

Mun mielestä olemassa olevia tunteita on helpompi kontrolloida kuin pakottaa uusia esiin (Tässä olen vähän samaa mieltä kuin jotkut naiset ATM -keskustelussa). Tunteita voi kontrolloida, itsekään en nykyään enää itke, vaikka saankin futiksessa pallon naamaani. :)

• ..............
        M66,6 kirjoitti:

Eli mielestäsi kun toinen osapuoli ei suhteessa vastaa riittävällä tavalla tunteisiin, käytetään yleensä hyväksikäytetty -sanontaa. Ehkä sitten niin. Usein kun mennään naimisiin tai lapsia syntyy, suhteen luonne muuttuu. Jompikumpi tai molemmat vähentävät omaa panostustaan toiseen ja sitten huomataan, että ei saatukaan sitä mitä kuviteltiin ostavansa suhteen alkaessa.

""Sellanen parisuhteen näkeminen vapauden rajoittana on ehkä muodikasta, mutta tosi rajoittunut tapa katsoa elämää, näin jälkikäteen ajateltuna. Päinvastoin, kumppani voi toisaalta myös laajentaa sitä vapautta jos vapauden näkee muunakin kuin monena seksisuhteena."

Tiedän että on paljon miehiä, jotka pitävät parisuhdetta oikein hienona juttuna. Parisuhteessa ei vain ole oikein mitään sellaista, mitä mies ei voisi ilman parisuhdetta saada. Vakaan perhe-elämän antaminen lapsille on kyllä aika hyvä syy parisuhteen puolesta mielestäni. Vapaus taas ei tarkoita välttämättä montaa seksisuhdetta, vaan sitä, että silloin kun lapset eivät rajoita, voisi tehdä niitä juttuja mitä on ennenkin tehnyt.

"noi miksittelyt tollasessa tilanteessa on aika turhia, kun kyseessä on tunteet. Voisi ihan yhtä hyvin kysyä, että miksi se mies ei sitten ole rakastunut siihen naiseen, kun silloin kumpikin olisi yhtä tyytyväisiä."

Mun mielestä olemassa olevia tunteita on helpompi kontrolloida kuin pakottaa uusia esiin (Tässä olen vähän samaa mieltä kuin jotkut naiset ATM -keskustelussa). Tunteita voi kontrolloida, itsekään en nykyään enää itke, vaikka saankin futiksessa pallon naamaani. :)

"Eli mielestäsi kun toinen osapuoli ei suhteessa vastaa riittävällä tavalla tunteisiin, käytetään yleensä hyväksikäytetty -sanontaa."

En nyt ihan niinkään. Yleisin sanonta varmaan silloin on, että itse kokee enemmän tunteita toista kohtaan kuin toinen. Tai että toinen ei vastaa tunteisiin. Lähinnä tarkoitin tuolla sitä, että itse vertaisin tuollaista sanontaan "rekan alle jäänyt olo", silloin ei kuitenkaan olla tosiasiallisesti jääty rekan alle vaikka olo olisikin sellainen.

Tekojaan ja sanomisiaan voi kontrolloida, tunteita ei nyt niin paljon paitsi esimerkiksi tunteen poistamiseksi olematta tekemisissä ja sitä kautta unohtamalla. Itkeminen ei ole tunne vaan teko. Tunteiden pakottaminen on mahdotonta. Mutta lopulta kumpikin on erittäin ikävää kokijalle. Teoilla, kuten tilanteesta lähtemisellä siihen voi vain vaikuttaa.

• ....

Nykysessä suhteessani en saa todellakaan nautintoa "siinä missä mieskin".
      En saa itseasiassa mitään muuta kuin sitä hyväksikäytetyn tunnetta.

Johtunee ehkä siitä että emme tee mitään yhdessä, ja kun harvoin näemme, niin mies haluaa seksiä. Muuten ei tule luokseni yöksi. Ja tosiaan hän suuttuu, jos en halua häntä silloin tyydyttää (niinkuin itse asian mainitsi).

No joo, kuulostaa kyllä siltä että olenkin se hyväksikäytetty.. :(

Ja juu, kyllä meillä ainakin joskus oli "kunnollinen" suhde.

• nöff,nöff

Naiset ovat tunteellisia ja ajattelevat tunteella, siksi he kokevat asiat erilailla, kuin mies. Nainen joutuu aina kantamaan vastuun ja seuraukset! Hyväksikäytetyn olo tulee siitä, kun nainen antaa vartalonsa sellaisen miehen käyttöön, joka ei vastaa toiveta ja odotuksia. . . Olisko tähän ongelmaan ratkaisu siinä, että naiset laatisivat lomakeen jonka mies joutuu täyttämään ennnen kuin nainen suostuu seksiin ;)) ja niitä kysymyksiä voisi olla ainakin sata ;)) ja lomake velvoittasi miehen vahingonkorvauksiin, jos mies ei pidä lupaustaan! ;))

• JuubaJaaba

Joka itse on tehnyt naiselle/naisille juuri noin, vastaakin tuolla tavalla. Halveksin kaltaisiasi miehiä!!!

• nöff,nöff
        JuubaJaaba kirjoitti:

Joka itse on tehnyt naiselle/naisille juuri noin, vastaakin tuolla tavalla. Halveksin kaltaisiasi miehiä!!!

Halveksit minua, koska asetun alistetun ja heikomman asemaan ja puolustan heitä! Siitä vaan, niin on moni muukin tehnyt ja tässä vain keikutaan!! ;))

• JuubaJaaba
        nöff,nöff kirjoitti:

Halveksit minua, koska asetun alistetun ja heikomman asemaan ja puolustan heitä! Siitä vaan, niin on moni muukin tehnyt ja tässä vain keikutaan!! ;))

Niin no sinä kuulutkin kastiin "tunteeton paskiainen" ja en voi muuta kuin toivoa, että kastisi kokisi sukupuuton :)

• nöff,nöff
        JuubaJaaba kirjoitti:

Niin no sinä kuulutkin kastiin "tunteeton paskiainen" ja en voi muuta kuin toivoa, että kastisi kokisi sukupuuton :)

Eii sitä kuule niin vain helposti sukupuuttoon kuolla, kun olen kantona kaskessa ;))

• 10

tulee mulle silloin, kun huomaa että mies on vääryydellä ja valehtelulla havitellut itselleen jotakin sellaista mitä ei olisi saanut, jos olisi ollut rehellinen. Ja rehellisyys kuuluu kunnollisiin ihmissuhteisiin. Ja kun sitä ei ole pettyy kovin ja tulee hyväksikäytetty olo. Enkä puhu mistään yhden illan jutuista...

Todennäköisesti ne miehet joille on sanottu noin ovat valehdelleet naisille jotain. Jos ekana iltana ollaan hakemassa vain seksiä, niin sanokaa se reilusti silloin ei ikäviä yllätyksiä tule... en usko että on sanottu jos nainen toteaa että on "hyväksikäytetty olo".

• hra kyy

Itse en ole ollut koskaan hakemassa vain seksiä. Kumppaneja on ollut noin 70 kunnes törmäsin nykyiseen vaimooni. Sänkyyn mentiin jo toisella tapaamisella ja hyvä valinta se oli.

• Anonyymi

Pahin että tyyppi kertoi seksin jäkeen olevansa naimisissa. Siis vaikkakin oli vaan sovittu seksiä.

• hööks

Hyväksikäytetty olo tulee jos toinen valheellisesti antaa ymmärtää tai suoraan valehtelee saadakseen esim. seksiä ja sitten ei anna lupaamaansa. Jos mies flirttailee ja hekuttaa naisen ihanuutta nainen voi tajuat asian niin, että mies on ihastunut. Jos seksin jälkeen mies muuttuu tulee hyväksikäytetty olo koska mies ei enää ole ihastuneen oloinen. Ei kukaan ahlau olla vain käyttökohde. Jos mies selkeästi sanoo, että ei halau muuta kuin seksiä ja nainen suostuu nainen voi kokea itsensä hyväksikäytetyksi, mutta hyväksikäyttäjän olevan oma itsensä..joka ajaoi tekemään jotain miytä ei oikeasti kestä.

• M66,6

on melkein pakko flirttailla saadakseen seksiä. Ainakin suht normaalinnäköisen miehen. En tiedä miten Hugh Jackman ja Johnny Depp toimivat.

Ymmärrän kyllä hyvin tuon, että jos miehen käytös muuttuu juurikin seksin jälkeen, voi tulla petetty olo. Miehen pitäisikin ottaa joku linja heti kun nainen alkaa kiinnostaa, ja jatkaa sitä seksin jälkeenkin, eikä lupailla mitään mitä ei pysty tai aiokaan pitää. Jos nainen haluaa seksiä vain parisuhteessa ja ilmaisee sen, mies voi sitten hyväksyä tai hylätä tarjouksen.

• eiAinaKarkkipäivä
        M66,6 kirjoitti:

on melkein pakko flirttailla saadakseen seksiä. Ainakin suht normaalinnäköisen miehen. En tiedä miten Hugh Jackman ja Johnny Depp toimivat.

Ymmärrän kyllä hyvin tuon, että jos miehen käytös muuttuu juurikin seksin jälkeen, voi tulla petetty olo. Miehen pitäisikin ottaa joku linja heti kun nainen alkaa kiinnostaa, ja jatkaa sitä seksin jälkeenkin, eikä lupailla mitään mitä ei pysty tai aiokaan pitää. Jos nainen haluaa seksiä vain parisuhteessa ja ilmaisee sen, mies voi sitten hyväksyä tai hylätä tarjouksen.

mehen pitäisi saada seksiä siltä naiselta on minusta olennaisempi kysymys.

• *lottamari*

"Miksi naiset eivät voi vain reilusti tyytyä siihen, että mies ei halua suhdetta? Miksi järjestää draamaa, miksi tuntea olonsa pahaksi, vaikka mies olisi sanonut ajoissa, ettei ole suhdetta hakemassa?" Tästä tulee mieleen jotenkin, että miehen tarkoitus on ollut harhauttaa naista niin, että on kertonut vain osa totuuden tai kierrellen ja kaarrellen väistellyt kertomasta täysin totuutta. Tarkoitus on ollut vain pokata nainen ja mies on luullut, että nainen yhtä vähän välittäisi jatkuuko suhde vai ei, kunhan on saatu seksiä.

Aika tyhmä naikkonen täytyy olla, jos lähtee tuollaisen miehen matkaan, joka suoraan sanoo, että haluaa vain seksiä, mutta nainen itse etsii vakavampaa suhdetta, joku mättää..

• riistapupu

aina vähän hyväksikäyttöä kun toiselta pelkkää seksiä ja läheisyyttä hakee.. miksi et käytä omaa kättä jos et kerran halua toista oikeasti, ihoko kaipa kuitenkin ihoa? Nämä on näitä miesten selityksiä, niiden miesten jotka rakastavat sellaista naista jota eivät voi saada tai eivät ole vielä löytäneet oikeaa.

• lumikukka**

Minulle tulee hyväksikäytetty olo silloin kun mies painostaa seksiin tms.Enkä halua.En halua toimia vasten tahtoani.Mutta jos mies on niin hyvä tainnuttaja ja manipuloija niin tottakai nainen suostuu tai on siis pakko.Koska mies on aina voimakkaampi.Ja silloin ei todellakaan nainen saa hyvää oloa jos hän on taivutettu seksiin tms.vastoin tahtoaan.Silloin tulee karmea itseviha,ja jopa halu tehdä itsemurha.Joten tämän asian kanssa ei ole leikkimistä-miehet kuvittelee että nainenkin nauttii läheisyydestä....kyllä ne nauttiikin mutta vain silloin kun naista ei ole siihen pakotettu.Silloin on kyseessä hyväksikäyttö!!!!!!

• 20

Fiksu mies ei koskaan painosta, eikä pakota naista seksiin.

Fiksu nainen ei anna käyttää itseään, vaan häipyy välittömästi miehen osoitettua, ettei arvosta häntä. On naisia, joita äijä lyö, haukkuu, väheksyy ja raiskaa toistuvasti. Mikäli itsesuojeluvaisto ja itsearvostus ovat kunnossa, ihminen ei jää moista katselemaan.

• hra kyy

Ota itseäsi niskasta kiinni ja kehitä itsetunto. Sitten voit sanoa hurmaavimmillekkin miehille ei. Kukaan mies ei ole sen vahvempi kuin nainenkaan henkisesti.

• Taika Jim
        20 kirjoitti:

Fiksu mies ei koskaan painosta, eikä pakota naista seksiin.

Fiksu nainen ei anna käyttää itseään, vaan häipyy välittömästi miehen osoitettua, ettei arvosta häntä. On naisia, joita äijä lyö, haukkuu, väheksyy ja raiskaa toistuvasti. Mikäli itsesuojeluvaisto ja itsearvostus ovat kunnossa, ihminen ei jää moista katselemaan.

...

• .......

No monen ihmisen mielestä seksi kuuluu kuitenkin vain parisuhteeseen.

• kuuma-kylmä

Maksulliselta naiselta saa seksiä koska hän on paatunut ja osaa näytellä miehen luuleman että nauttiikin vaikka sama tunne on kuin jollain apuhoitajalla potilasta alusastialle auttamassa.

Jos miehet tyytyisivät siihen seksiin mitä naiselta saa kun nainen on kiihottunut, olisi se aika vähän. Jotkut naiset opettelevat sen huoran asenteen ja tyydyttävät miehensä tarvittaessa. Sitäkö miehet haluatte?

Minä en siihen pysty, ja meitä on paljon.

• ap
        kuuma-kylmä kirjoitti:

Maksulliselta naiselta saa seksiä koska hän on paatunut ja osaa näytellä miehen luuleman että nauttiikin vaikka sama tunne on kuin jollain apuhoitajalla potilasta alusastialle auttamassa.

Jos miehet tyytyisivät siihen seksiin mitä naiselta saa kun nainen on kiihottunut, olisi se aika vähän. Jotkut naiset opettelevat sen huoran asenteen ja tyydyttävät miehensä tarvittaessa. Sitäkö miehet haluatte?

Minä en siihen pysty, ja meitä on paljon.

Vanha topikkini pulpahti pintaan näköjään.

"Jos miehet tyytyisivät siihen seksiin mitä naiselta saa kun nainen on kiihottunut, olisi se aika vähän. Jotkut naiset opettelevat sen huoran asenteen ja tyydyttävät miehensä tarvittaessa. Sitäkö miehet haluatte?"

Myös miehet harrastavat suhteessa joskus seksiä, vaikka ei alunperin huvittanut eikä kiihottanut. Usein se alkaa jossain vaiheessa huvittamaan, jos nainen näkee vähän vaivaa kiihottaakseen miestä. Miehenä toimin samoin, eli pyrin lämmittelemään naista (myös puhumalla), ja saamaan kiinnostumaan seksistä. Yksi pointti on myös, että jos seksi tuntuu naisesta yleensä hyvältä, niin luultavasti sitä kiinnostaakin se useammin.

Suhteessa se on mun mielestä vähän kuin laittais rahaa pankkiin, jos joskus ottaa vastaan toisen hyväilyt ja katsoo, että alkaisko itseäkin ehkä kiinnostaa. Sitä mä ainakin haluan, en huoran asennetta. Mä en kyllä sitten ole mikään puoliväkisin yrittäjä, eli jos ei naista ala kiinnostamaan hyvällä, niin antaa sitten olla, joskus toiste. En muista miehistä tiedä, kun en ole ollut paikalla katsomassa.

• 29

Tuntuu aika selvältä, että ihminen tuntee itsensä hyväksikäytetyksi, kun hänelle on tehty jotain väkisin tai hän on itse suostunut/pakottanut itsensä tekemään asioita, joita pohjimmiltaan ei haluaisi. Usein nämä ihmiset eivät itsekään ole selvillä omista tunteistaan ja tietävät vain, että paha on olla.

Ei ole mikään salaisuus, että naiset ryhtyvät suhteeseen tai asumaan yhdessä miehen kanssa, jota eivät ole koskaan oikeasti rakastaneet. Yhtä usein naiset roikkuvat yhteisen loppuelämän toivossa kiinni miehessä, vaikka tietävät tämän pitävän suhteessa vain hauskaa. Aina ei osata erota, vaikka toinen pettää, tunteet ovat muuttuneet tai jopa kuolleet. Leikitään vaan kotia ja harrastetaan seksiä kotirauhan, väkivallan pelon ja lasten vuoksi. Usein ollaan suhteessa asumisjärjestelyjen takia eli suoraan sanoen asuminen maksetaan luonnossa. Ei mikään ihme, että epämääräinen elämä aiheuttaa epämääräistä oloa. Toisaalta näin elävät naiset voivat puolustautua sanomalla, toimivansa juuri siten, kuin ympäristö on heitä pikkutytöstä saakka opettanut.

• Ihme ongelmia

Ihme ongelmia naisilla. Päätös mennä sänkyyn tapahtuu ihan omien korvien välissä ja tästä sitten tulee "hyväksikäytetty olo". Onneksi meillä miehillä tuollaisia ongelmia ei ole.

Jos menee sänkyyn niin pitääkö sitten automaattisesti tietää 100% varmuudella että tämän ihmisen kanssa sitten ollaan yhdessä maailman tappiin asti. Kuulostaa aika sairaalle näin normaali miehen korvaan.

Itse ainakin tiedän että päätöstä en takuulla tee ilman että sängyssä on naisen kanssa oltu. Ihan sama vaikka oltaisiin tapailtu kuukausi. Joo jos seksi on vähän huonoa naisen kanssa niin ei minua ainakaan ahdista mitenkkään se seikka. Tulipahan sekin onneksi kokeiltua ja ei toiminut mielestäni. Voin vaikka kokeilla toisenkin kerran ja jos se on vieläkin vähän jotenkin ongelmallisen oloista niin kolmatta kertaa tuskin sitä kokeilen samaisen naisen kanssa.

• Anonyymi

Mutta entä kun miehet jää ruikuttaa,kun naunen haluaa lopettaa sex suhteen. Naurettavia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe