radio KLF - mitäs pidätte?

klf kuuntelija 2010

Itsellä lähes aina soi kun olen kotona :) ja voi sanoa MONIPUOLISEKSI; samat biisit ei soi koko ajan kuten monilla muilla radioasemilla. Tunnin aikana voi tulla Tiestoa, CC Catchia ja Pet Shop Boysia! Minkälaista siellä klf-bileissä yleensä on? Onneksi tällainen asema on, kunhan turvattaisiin jatkuminen. Olen löytänyt täältä paljon sellaisia biisejä, joista en ole ennen kuullutkaan.

6

457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan hyvää musaa mitä tuli 80-luvun puoles välis sky channeliltä ja music boxist.GrooveFm:stä tulee kans ihan kivaa musaa

    • Jaymään

      Vähän liian "ysäri"pitoista kamaa.... esim. Tiestoa tai buurenia 100 tunnin kuuntelulla tulee max 1biisi... psytrancea ei ikinä.
      Nyyhkyt on ihan rektumista.

      Pienellä vaivannäöllä kanavasta saisi oikeasti hyvän!

    • tytytytyyt

      radioseven on kyl parempi

      • vanha väsynyt varis

        Alex Kunnari soittaa pe iltaisin tosi tiukkaa trancea.


      • eka kirjoittaja
        vanha väsynyt varis kirjoitti:

        Alex Kunnari soittaa pe iltaisin tosi tiukkaa trancea.

        mitä tarkoittaa "nyyhkyt on ihan rektumista"?


    • Liian vaativa?

      Kuuntelin ennen autossa mutta kyllästyin siihen että lähtökohtaisesti 75% musiikista oli paskaa. Siirryin kuuntelemaan bassoradion konemusiikkiohjelmia ja olen ollut niihin tyytyväinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2073
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      256
      1751
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      264
      1705
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      66
      1700
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      107
      1526
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1433
    7. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      290
      1225
    8. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      50
      1224
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    Aihe