Itsellä lähes aina soi kun olen kotona :) ja voi sanoa MONIPUOLISEKSI; samat biisit ei soi koko ajan kuten monilla muilla radioasemilla. Tunnin aikana voi tulla Tiestoa, CC Catchia ja Pet Shop Boysia! Minkälaista siellä klf-bileissä yleensä on? Onneksi tällainen asema on, kunhan turvattaisiin jatkuminen. Olen löytänyt täältä paljon sellaisia biisejä, joista en ole ennen kuullutkaan.
Vastaukset 6
Ihan hyvää musaa mitä tuli 80-luvun puoles välis sky channeliltä ja music boxist.GrooveFm:stä tulee kans ihan kivaa musaa
- Jaymään
Vähän liian "ysäri"pitoista kamaa.... esim. Tiestoa tai buurenia 100 tunnin kuuntelulla tulee max 1biisi... psytrancea ei ikinä.
Nyyhkyt on ihan rektumista.
Pienellä vaivannäöllä kanavasta saisi oikeasti hyvän! - tytytytyyt
radioseven on kyl parempi
- vanha väsynyt varis
Alex Kunnari soittaa pe iltaisin tosi tiukkaa trancea.
- eka kirjoittaja
vanha väsynyt varis kirjoitti:
Alex Kunnari soittaa pe iltaisin tosi tiukkaa trancea.
mitä tarkoittaa "nyyhkyt on ihan rektumista"?
- Liian vaativa?
Kuuntelin ennen autossa mutta kyllästyin siihen että lähtökohtaisesti 75% musiikista oli paskaa. Siirryin kuuntelemaan bassoradion konemusiikkiohjelmia ja olen ollut niihin tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051875
- 60810
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,263765- 43724
Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l126679- 44561
- 37544
Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste59469- 29459
Martinan naama Seiskan kannessa
Tekstinä: konkurssin karut taustat. Mitähän mahtaa vaikuttaa valmennuksiin, kun porukka lukee kuinka paljon imuroinut it108452