Itsellä lähes aina soi kun olen kotona :) ja voi sanoa MONIPUOLISEKSI; samat biisit ei soi koko ajan kuten monilla muilla radioasemilla. Tunnin aikana voi tulla Tiestoa, CC Catchia ja Pet Shop Boysia! Minkälaista siellä klf-bileissä yleensä on? Onneksi tällainen asema on, kunhan turvattaisiin jatkuminen. Olen löytänyt täältä paljon sellaisia biisejä, joista en ole ennen kuullutkaan.
radio KLF - mitäs pidätte?
6
530
Vastaukset
Ihan hyvää musaa mitä tuli 80-luvun puoles välis sky channeliltä ja music boxist.GrooveFm:stä tulee kans ihan kivaa musaa
- Jaymään
Vähän liian "ysäri"pitoista kamaa.... esim. Tiestoa tai buurenia 100 tunnin kuuntelulla tulee max 1biisi... psytrancea ei ikinä.
Nyyhkyt on ihan rektumista.
Pienellä vaivannäöllä kanavasta saisi oikeasti hyvän! - tytytytyyt
radioseven on kyl parempi
- vanha väsynyt varis
Alex Kunnari soittaa pe iltaisin tosi tiukkaa trancea.
- eka kirjoittaja
vanha väsynyt varis kirjoitti:
Alex Kunnari soittaa pe iltaisin tosi tiukkaa trancea.
mitä tarkoittaa "nyyhkyt on ihan rektumista"?
- Liian vaativa?
Kuuntelin ennen autossa mutta kyllästyin siihen että lähtökohtaisesti 75% musiikista oli paskaa. Siirryin kuuntelemaan bassoradion konemusiikkiohjelmia ja olen ollut niihin tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672405- 661387
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww751200EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41117- 79855
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19790- 43688
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83672Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30646