Itsellä lähes aina soi kun olen kotona :) ja voi sanoa MONIPUOLISEKSI; samat biisit ei soi koko ajan kuten monilla muilla radioasemilla. Tunnin aikana voi tulla Tiestoa, CC Catchia ja Pet Shop Boysia! Minkälaista siellä klf-bileissä yleensä on? Onneksi tällainen asema on, kunhan turvattaisiin jatkuminen. Olen löytänyt täältä paljon sellaisia biisejä, joista en ole ennen kuullutkaan.
radio KLF - mitäs pidätte?
6
472
Vastaukset
Ihan hyvää musaa mitä tuli 80-luvun puoles välis sky channeliltä ja music boxist.GrooveFm:stä tulee kans ihan kivaa musaa
- Jaymään
Vähän liian "ysäri"pitoista kamaa.... esim. Tiestoa tai buurenia 100 tunnin kuuntelulla tulee max 1biisi... psytrancea ei ikinä.
Nyyhkyt on ihan rektumista.
Pienellä vaivannäöllä kanavasta saisi oikeasti hyvän! - tytytytyyt
radioseven on kyl parempi
- vanha väsynyt varis
Alex Kunnari soittaa pe iltaisin tosi tiukkaa trancea.
- eka kirjoittaja
vanha väsynyt varis kirjoitti:
Alex Kunnari soittaa pe iltaisin tosi tiukkaa trancea.
mitä tarkoittaa "nyyhkyt on ihan rektumista"?
- Liian vaativa?
Kuuntelin ennen autossa mutta kyllästyin siihen että lähtökohtaisesti 75% musiikista oli paskaa. Siirryin kuuntelemaan bassoradion konemusiikkiohjelmia ja olen ollut niihin tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019