Pettymyksiä

Plastikirurgiassa

Ajattelin aloittaa keskustelun turhista lupauksista. Ainakin itse olen huomannut. että jos ei ole täysin tyytyväinen tulokseen, ei aina ole todellakaan syynä turhat odotukset. Lupaukset ei täyty, vaikka kuvat lupaavat muuta.

Aloitan pintaverisuonten poistamisesta nenänpilistä ja poskilta. 1) Ihotautilääkärillä - > muutamia rupia naamaan. Pahoitteli ettei ole käyttänyt laitetta aihoihin. 2)Diatermiahoito -> paha ihotulehdus. Nenänreunassa syviä arpia niinkuin olis käyttänyt useita nenärenkaita vuositolkulla.
Sama yritystä laserilla. 3.) Ensin kosmetologilla ja 4.- 5.yritys) kaksi kertaa eri lääkärikeskuksissa. Samanlainen seitti yhäkin poskilla ja nenänpielissä. Rahaa on paloi ihan tyhjään, mutta olinpahan vähän aikaa toiveikas :C

6

3002

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taidonpuute

Olikohan väärät menetelmät ja laitteet, tai sitten selvää ammattitaidottomuutta. Minulla pintaverisuonia saatiin poistettua KTP-laserilla (ns. vihreä laser). Suurin osa saatiin pois, kaikkia ei yritettykään. Ensin isommat suonet kynällä ja sitten suurempia alueita pienempiä suonia skannerilla. Lääkäri oli menetelmään hyvin perehtynyt. Naama oli kyllä melkein viikon todella pahan näköinen, mutta kun iho parani, tulos oli hyvä. Myöhemmin poistettiin vielä kosmetologilla yksittäisiä suonia diatermialla, eikä jäänyt mitään arpia.

• ap.

molempia, mutta minun couperosa on erittäin ohutta, seittimäistä. Sellaista ihon alta kuultavaa. Poskilla tietysti voisi olla vaikka hyvä, mutta jos laitan meikkivoidetta, niin se kuultaa alta sinertävänä. Ja tietysti nenänpielissä oleville ei ole mitään tarvetta. Ja mikä on omassa tapauksessani huomioitavaa, niin todella monta kertaa olen yrittänyt laihoin tuloksin. Onko sisäsuomi täynnä puoskareita? Missä itse kävit? Minä olen seikkaillut Kuopio-Jyväskylä linjalla ja siinä välimaastossa. Ja kuten itse tuossa ynnäsin. ihan liian monta kertaa.

• löytyy!
        ap. kirjoitti:

molempia, mutta minun couperosa on erittäin ohutta, seittimäistä. Sellaista ihon alta kuultavaa. Poskilla tietysti voisi olla vaikka hyvä, mutta jos laitan meikkivoidetta, niin se kuultaa alta sinertävänä. Ja tietysti nenänpielissä oleville ei ole mitään tarvetta. Ja mikä on omassa tapauksessani huomioitavaa, niin todella monta kertaa olen yrittänyt laihoin tuloksin. Onko sisäsuomi täynnä puoskareita? Missä itse kävit? Minä olen seikkaillut Kuopio-Jyväskylä linjalla ja siinä välimaastossa. Ja kuten itse tuossa ynnäsin. ihan liian monta kertaa.

Minullakin oli noiden paksumpien suonien lisäksi ohutta verkkomaista couperosaa, josta saatiin valtaosa hävitettyä yhdellä hoitokerralla.

Kävin Helsingin Lauttasaaressa, mutta kyseinen lääkäri on nyt perustanut klinikan nimeltään Laser Tilkka.

KTP- ja Nd:YAG-laserhoitoa antaa myös Epilaser ja he ottavat vastaan Jyväskylässä Mehiläisessä ja Kuopiossa Terveystalossa. Lisätietoa löytyy linkistä http://www.epilaser.fi/hiusverisuonet.php

• rasvaimu30

kaksi syvää kiristävää juonnetta (arvet?) kaulassa leuan alla, ja toisella puolella leuan alla roikkuu edelleen jotain suoraan edestä katsottaessa. Epätasainen tulos.

• entisellään

Rasvansiirto rintoihin. Mitä kerrottiin: noin 60-70% tarttuu, noin yhden kuppikoon lisäys. Mitä tapahtui: kolmessa kuukaudessa käytännössä kaikki siirretty rasva oli sulanut pois. 4000 e kankkulan kaivoon.

• asdfdfas
        entisellään kirjoitti:

Rasvansiirto rintoihin. Mitä kerrottiin: noin 60-70% tarttuu, noin yhden kuppikoon lisäys. Mitä tapahtui: kolmessa kuukaudessa käytännössä kaikki siirretty rasva oli sulanut pois. 4000 e kankkulan kaivoon.

Lääkäri oli sitä mieltä, että rasvaimulla saadaa pois myös polvien rasvamakkarat, mutta nyt tilalla on tyhjät tunnoltaan alentuneet kudospussit sekä epäsymmetrinen tulos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      3215
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1177
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1152
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      53
      1092
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1032
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    7. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      45
      867
    8. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      862
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      857
    10. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      24
      851
    Aihe