Pettymyksiä

Plastikirurgiassa

Ajattelin aloittaa keskustelun turhista lupauksista. Ainakin itse olen huomannut. että jos ei ole täysin tyytyväinen tulokseen, ei aina ole todellakaan syynä turhat odotukset. Lupaukset ei täyty, vaikka kuvat lupaavat muuta.

Aloitan pintaverisuonten poistamisesta nenänpilistä ja poskilta. 1) Ihotautilääkärillä - > muutamia rupia naamaan. Pahoitteli ettei ole käyttänyt laitetta aihoihin. 2)Diatermiahoito -> paha ihotulehdus. Nenänreunassa syviä arpia niinkuin olis käyttänyt useita nenärenkaita vuositolkulla.
Sama yritystä laserilla. 3.) Ensin kosmetologilla ja 4.- 5.yritys) kaksi kertaa eri lääkärikeskuksissa. Samanlainen seitti yhäkin poskilla ja nenänpielissä. Rahaa on paloi ihan tyhjään, mutta olinpahan vähän aikaa toiveikas :C

6

3014

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taidonpuute

Olikohan väärät menetelmät ja laitteet, tai sitten selvää ammattitaidottomuutta. Minulla pintaverisuonia saatiin poistettua KTP-laserilla (ns. vihreä laser). Suurin osa saatiin pois, kaikkia ei yritettykään. Ensin isommat suonet kynällä ja sitten suurempia alueita pienempiä suonia skannerilla. Lääkäri oli menetelmään hyvin perehtynyt. Naama oli kyllä melkein viikon todella pahan näköinen, mutta kun iho parani, tulos oli hyvä. Myöhemmin poistettiin vielä kosmetologilla yksittäisiä suonia diatermialla, eikä jäänyt mitään arpia.

• ap.

molempia, mutta minun couperosa on erittäin ohutta, seittimäistä. Sellaista ihon alta kuultavaa. Poskilla tietysti voisi olla vaikka hyvä, mutta jos laitan meikkivoidetta, niin se kuultaa alta sinertävänä. Ja tietysti nenänpielissä oleville ei ole mitään tarvetta. Ja mikä on omassa tapauksessani huomioitavaa, niin todella monta kertaa olen yrittänyt laihoin tuloksin. Onko sisäsuomi täynnä puoskareita? Missä itse kävit? Minä olen seikkaillut Kuopio-Jyväskylä linjalla ja siinä välimaastossa. Ja kuten itse tuossa ynnäsin. ihan liian monta kertaa.

• löytyy!
        ap. kirjoitti:

molempia, mutta minun couperosa on erittäin ohutta, seittimäistä. Sellaista ihon alta kuultavaa. Poskilla tietysti voisi olla vaikka hyvä, mutta jos laitan meikkivoidetta, niin se kuultaa alta sinertävänä. Ja tietysti nenänpielissä oleville ei ole mitään tarvetta. Ja mikä on omassa tapauksessani huomioitavaa, niin todella monta kertaa olen yrittänyt laihoin tuloksin. Onko sisäsuomi täynnä puoskareita? Missä itse kävit? Minä olen seikkaillut Kuopio-Jyväskylä linjalla ja siinä välimaastossa. Ja kuten itse tuossa ynnäsin. ihan liian monta kertaa.

Minullakin oli noiden paksumpien suonien lisäksi ohutta verkkomaista couperosaa, josta saatiin valtaosa hävitettyä yhdellä hoitokerralla.

Kävin Helsingin Lauttasaaressa, mutta kyseinen lääkäri on nyt perustanut klinikan nimeltään Laser Tilkka.

KTP- ja Nd:YAG-laserhoitoa antaa myös Epilaser ja he ottavat vastaan Jyväskylässä Mehiläisessä ja Kuopiossa Terveystalossa. Lisätietoa löytyy linkistä http://www.epilaser.fi/hiusverisuonet.php

• rasvaimu30

kaksi syvää kiristävää juonnetta (arvet?) kaulassa leuan alla, ja toisella puolella leuan alla roikkuu edelleen jotain suoraan edestä katsottaessa. Epätasainen tulos.

• entisellään

Rasvansiirto rintoihin. Mitä kerrottiin: noin 60-70% tarttuu, noin yhden kuppikoon lisäys. Mitä tapahtui: kolmessa kuukaudessa käytännössä kaikki siirretty rasva oli sulanut pois. 4000 e kankkulan kaivoon.

• asdfdfas
        entisellään kirjoitti:

Rasvansiirto rintoihin. Mitä kerrottiin: noin 60-70% tarttuu, noin yhden kuppikoon lisäys. Mitä tapahtui: kolmessa kuukaudessa käytännössä kaikki siirretty rasva oli sulanut pois. 4000 e kankkulan kaivoon.

Lääkäri oli sitä mieltä, että rasvaimulla saadaa pois myös polvien rasvamakkarat, mutta nyt tilalla on tyhjät tunnoltaan alentuneet kudospussit sekä epäsymmetrinen tulos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7443
    2. 81
      5037
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4859
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4268
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3058
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2689
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2596
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      53
      2247
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2221
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1850
    Aihe