Tatuointi alaselkään...

Sari-

Niin eli aion ottaa, tässä lähiaikoina tatuoinnin alaselkään. Sattuuko paljonkin? Tietenkin se on yksilöllistä, mutta noin yleensä. Ja minkälainen on hinta, kun aion ottaa ihan sellaisen pienen tatuoinnin(luultavasti ihan yksinkertaisen perhosen)?

20

7531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

joo tosi originaalia..

• sipeli

se muka on minkä ottaa.Jokainen taplaa tyylillään.Kaikki on jo kokeiltu ja tehty joka tapauksessa!!!jos haluaa perhosen niin ottaa perhosen.Oishan se typerää olla ottamatta vaan siksi että joku siitä valittaa ettei ole omaperäinen.Omaperäisyyskään ei oo enää kovin omaperäistä kun kaikki tekee sitä:D koitetaampaa elää sovussa ja hyväksyä toiset sellasina kun ovat

niin se tulikin tossa jo, mut tosi yksilöllistä.. mut siis ihan kuinka haluaa.. ja lukisit noi vanhat läpi!

• Puolueeton

On tasan yhtä omaperäinen, kuin joku tribaali tänä päivänä. Ja mustia suurin osa, tosi yksilöllistä ja omaperäistä. Harva haluaa omaperäistä, vaan juuri sitä mitä muillakin on!
      Sehän on se minkä itse haluaa, vaikka sitten perhonen! Eläköön omaperäisyys !

• miru-74

..omapäistä? Eiköhän se ole jokaisen oma asia, millasen kuvan ottaa. Itsehän sitä pisimpään tulee kattelemaan.. Mulla on 3 tribalia ja kaikki on omasta kynästä peräisin, joten eipä ole kellään samanlaisia. Hetkeäkään en ole katunut niiden hankkimista. Jos miettii ekan ottoa, kannattaa miettiä HYVIN. Se kun on ja pysyy..

• Laala <3

kyl se tatska on hieno siel ala seläs, mut jos sulle joskus tuleeki jtn selkä vaivoja jotka haittaa jotenki ni ei sulle lääkärit suostu mitää tekemään. siis esim. selkä ydin puudutusta ei tehdä jos on ala seläs tatuointi :(

• Jenni

Heh, väität siis jos on selkävaivoja, niin lääkäri sanoo hähää sullapas on alaselässä tatuointi joten sua ei hoideta ;)))

Ja puudutteita on monenlaisia, ja selkäydinpuudute voidaan laittaa myös hieman ylemmäskin, ja ainaskin epiduraali puudutus laitetaan suoraan tatuoinnin läpi.

• ...

Tuo epiduraalin/spinaalin laitto riippuu ihan siitä ks. lääkäristä ja lisäksi sen tatskan voi laittaa sellaiseen kohtaa ettei se ole siinä nikamavälin kohdalla mistä noi puudutukset aina laitetaan.

Nykyään noissa tatskaväreissä ei edes ole niitä metalleja minkä takia ennen ei ole suostuttu siitä kohtaa laittamaan neulaa läpi.

• Jenni
        ... kirjoitti:

Tuo epiduraalin/spinaalin laitto riippuu ihan siitä ks. lääkäristä ja lisäksi sen tatskan voi laittaa sellaiseen kohtaa ettei se ole siinä nikamavälin kohdalla mistä noi puudutukset aina laitetaan.

Nykyään noissa tatskaväreissä ei edes ole niitä metalleja minkä takia ennen ei ole suostuttu siitä kohtaa laittamaan neulaa läpi.

Juu, molemmille kel on laitettu epiduraali tatuoinnin läpi, ovat ottaneet tatuoinnin vuos-pari sit. Isosiskoltani lääkäri ei ollut mitään kysynyt tatuoinnista vaan normaalisti laittanut puudutteen.

Ja jos haluaa ottaa varmanpäälle, niin tatuointiin voi jättää pienen kolon epiduraalia ja muita puudutteita varten, se onnistuu helposti varsinkin perhos kuvios. Kolon ei tartte olla kuin alle sormenpään kokonen, et neula sitä vain mahtuu.

Ja luulisi sen riittävän lääkärille kuin lääkärille, et sanoo, tatuointi on otettu nyt, joten metalleja ei ole.

Eikä kannata liikaa asettaa arvoa noille puudutteille, kun niitä ei aina voida laittaa, eikä ne tehoa kaikille joka tapauksessa. Eihän sitä voi oikein tehdä mitään, jos ajattelee aina pitkälle tulevaisuuteen, eihän sitä vois korkokengilläkään kävellä koska kävely saattaa aiheuttaa vanhempana selkävaivoja jne... ;))

• Laala <3
        Jenni kirjoitti:

Heh, väität siis jos on selkävaivoja, niin lääkäri sanoo hähää sullapas on alaselässä tatuointi joten sua ei hoideta ;)))

Ja puudutteita on monenlaisia, ja selkäydinpuudute voidaan laittaa myös hieman ylemmäskin, ja ainaskin epiduraali puudutus laitetaan suoraan tatuoinnin läpi.

ei laiteta eees epiduraali puudutusta tai selkä ysdinpuudutusta jos sul sattuu olee joku selkä vaiva, kyl ehk jossai saatetaa muttei siis ainakaa joka paikassa

• tytsi

mulla on tatska ala selässä ja aika iso onkin mutta minäkin sain kyllä epiduralin!kivusta muilla en tiijä mutta mulla sattu niin perkeleesti..miks et itse piirrä jotain pientä nätti perhosta ja vie se tatuoijalle niin hän laittaisi sen sinulle olisi ainakin omaperäinen!

• tähtönen

mulla on tatuointi solisluun kohdalla, eikä se sattunut.. ei yhtään.
      tuntui hassulta.
      alaselkään olen kyllä kuullut että sattuu ja paljon, mutta sehän on kai yksilöllistä.
      nipistäminenkin sattuu enemmän kuin tatuointi.
      =)

• dragon

kylläpäs laitetaan epiduraali puudutus, koska ennen sitä ei laitettu tatuoinnin läpi, koska se aine ja tatuoinnin muste reagoi keskenään tj. mut nykyään voidaan puudutus pistää.. ja käsitin kuitenkin että et ole koko selkää tatuoimassa, eli silloin sieltä varmaan löytyy myös "tyhjä" kohta puudutukselle, mikäli sitä ei tatuoinnin läpi pistetä.. ja siitä on mielestäni tulossa lakikin, tosiaan en mene kyllä vannomaan..
      ja yksilöllisen saat piirtämällä itse tai pyytämällä jonkun muun piirtämään, tatuoijat saattavat kuitenkin maksuttaa suunnittelusta..

• ...

epiduraalia kuitenkaan ihan mistä kohtaa selkää vaan tökätä vaan tietystä nikamavälistä alaselässä. Jos haluaa olla varma, että epiduraalin joskus saa niin kannattaa sijoittaa tatska niin ettei se siinä kohtaa ole.

Ei ole ollut kyse siitä, että puudutusaine ja muste reagoisivat keskenään vaan siitä, että musteissa ennen olevia metalleja ei haluttu päästää verenkiertoon/selkäytimeen.

• Wes
        ... kirjoitti:

epiduraalia kuitenkaan ihan mistä kohtaa selkää vaan tökätä vaan tietystä nikamavälistä alaselässä. Jos haluaa olla varma, että epiduraalin joskus saa niin kannattaa sijoittaa tatska niin ettei se siinä kohtaa ole.

Ei ole ollut kyse siitä, että puudutusaine ja muste reagoisivat keskenään vaan siitä, että musteissa ennen olevia metalleja ei haluttu päästää verenkiertoon/selkäytimeen.

ovat kadonneet metallit tai metallien suolot tatuointiväreistä? Tai millä ne on korvattu?
        Minun käyttämissäni väreissä niitä kyllä taitaa olla!

• * * * *
        Wes kirjoitti:

ovat kadonneet metallit tai metallien suolot tatuointiväreistä? Tai millä ne on korvattu?
        Minun käyttämissäni väreissä niitä kyllä taitaa olla!

ei kaikki välttämättä itse tiedä onko omassa tatuoinnissaan käytetty tiettyjä värejä, ja mistä lääkäri tietää onko tatuoinnissa mitäkin värejä.. voihan olla että tatuointi voi olla otettu alaselkään 10 vuotta sitten, 2 vuotta sitten tai ½vuotta sitten.. lähdeppä siinä sitten selvittämään siinä kohtaa onko tatuointi väreissä jotain metalleja..
        vai voiko sen jostain tarkalleen sano/nähdä?

• Wes
        * * * * kirjoitti:

ei kaikki välttämättä itse tiedä onko omassa tatuoinnissaan käytetty tiettyjä värejä, ja mistä lääkäri tietää onko tatuoinnissa mitäkin värejä.. voihan olla että tatuointi voi olla otettu alaselkään 10 vuotta sitten, 2 vuotta sitten tai ½vuotta sitten.. lähdeppä siinä sitten selvittämään siinä kohtaa onko tatuointi väreissä jotain metalleja..
        vai voiko sen jostain tarkalleen sano/nähdä?

Haluaisin tietää. Olen ollut siinä käsityksessä, että edelleen väriä antavat aineet ovat eri metallien suoloja. Kasvispohjaiset aiheuttavat allergisia reaktioita (enemmän) ja siksi niitä käytettäisiin enää vähemmän.
        Ja tarkoitinkin tuossa edellä, että niissä väreissä, millä teen tatuointeja myös on metallien suoloja.

• heidi

..on alaselässä pieni (?) lohikäärme. Noin luottokortin kokoinen. Maksoi 50e, kokonaan musta. Ei itseäni ainakaan sattunut, selkärangan kohdalta ehkä hieman nipisteli. En kutsuisi kivuksi.

• jep

Kivuntunne on yksilöllistä, mutta yleisesti ottaen alaselkä on sisäreiden lisäksi kivuliain paikka mihin voi ottaa tatuoinnin. Itselläni on myös alaselässä tatuointi ja kylmää hikeä pukkasi ensimmäiset viisi minuuttia ja oli todella vaikea pysyä paikoillaan. Senkin jälkeen se sattui vielä ja välillä nipisti todella lujaa, mutta siihen kuitenkin turtui aika hyvin sen ensimmäisen viiden minuutin jälkeen. Mukavaa se ei ollut, mutta lopputulos on niin komea että kyllä sen kesti mielellään. :) Tatuoinnin teko on onneksi kuitenkin aika nopeaa hommaa, mulla on kämmenenkokoinen tatuointi ja sen tekemiseen meni vajaa puoli tuntia.

• pingu

mulla sattu ja niin perkeleesti!!!
      kesti yli 2 tuntia, ja sattu alusta loppuun!
      loppusuoralla meinas mennä jo sietorajan yli, mutta kestin kuitenkin(hymy/tuskainenvirnistys naamas)!
      kannatti kyllä, ja ens viikolla oon menos ottaa uutta, ja viel isompaa =)))).
      saas nähä paljon nyt sattuu =).

on kyllä vissiin aikas harvinaista et sattuu noin paljon ku mulla viimeks, mul on vissiin vaan hermot niin pinnas!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      172
      5558
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      44
      2633
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2222
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1759
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1384
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1327
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1301
    8. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      24
      1262
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1233
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      108
      988
    Aihe