Jätkät12-13w...

RäpGirl<3

Moi! Ettisin n.12-13w ikäsii pojui jotka tykkäis räpist, hip hopist, jne. Sellane ois jees tyyppi, joka:
-tykkäis räpis ja hip hopist kuten sanoin.
-sil ois mese.
-se OIS valmis seukkaa.
-se osais olla kiva ihminen.
-se EI OIS tuhma.
Kirjotelkaa vastauksii tietoij mist sellasen vois löytää, tai oot sellanen ite. KIITOS jos jos oot sekä rehelline, et samal kiva :)

8

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja Rule

tä nyt sit on. : )

• RÄPÄRIHEMU

VAAN HOUSUPALSTA!

• RäpGirl<3
        RÄPÄRIHEMU kirjoitti:

VAAN HOUSUPALSTA!

Jaa, no mitä shittii toi taas niiko tarkottaa? VOITKO SELKATA RÄPÄRIHEMU????

• RäpGirl<3

ootta aika epäselvii tyyppejä ku ei teist saa oikee selkoo! No, ihan sama mä kuuntelen tääl räppii ku ei oo muutakaa tekemistä!

• isopoikajo

sano että sä trollaat.. ei se nuoriso noin pahassa jamassa voi olla että kyselee täältä.
      Ja tälleen niinku btw. mä en kyl ymmärrä et miksi pitää olla niin "genreuskovainen" että ei voi "seukkaa" kenenkää muun ku jonku hopparipojan kans?

Ja yks juttu vielä. Liiku koneen äärestä ulos kaupungille kavereiden kanssa ja pyöri muiden ikäistesi kanssa äläkä netistä hae suhteita.

• RäpGirl<3

No mitä vtua asia sulle kuuluu? Ja ootko kuullu et: ON OLEMASSA PIENEMPIÄKIN PAIKKOJA KUIN ESIM. HESA TAI JUVÄSKYLÄ JNE???? JA OOTKO MYÄSKÄÄN KUULLU ET JOKKU VOI ASUU MAALLA, TOISINKU JOTKU KAUPUNKILAISJUNTIT? Nii ja mist sä tiiät paljonko mä oon koneella???????

• åoyhåo

Parrakas, kalju ja vähän pulskan puoleinen. Tykkään Julma henkasta, Steenistä, Pyhimyksestä, Laineen Kasperista ja monista muista. Olen sosiaalisesti rampa, eivätkä tytöt pidä minusta ruman ulkonäköni ja sosiaalisen vammaisuuteni vuoksi. Tiettyä nallekarhumaisuutta minussa kuulemma on. Rehellisyys ja kiltteys ovatkin ainoat valttini naismarkkinoilla. Voin alkaa seurustelemaan kanssasi.

• Junitec

outoohan se olis jos tänne hip hop palstoille tulis joku pillifarkkupelle (hevari, rokkari) hillumaan. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      58
      6081
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      61
      5522
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      115
      4147
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      54
      3832
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3765
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3189
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      60
      2931
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59