Jätkät12-13w...

RäpGirl<3

Moi! Ettisin n.12-13w ikäsii pojui jotka tykkäis räpist, hip hopist, jne. Sellane ois jees tyyppi, joka:
-tykkäis räpis ja hip hopist kuten sanoin.
-sil ois mese.
-se OIS valmis seukkaa.
-se osais olla kiva ihminen.
-se EI OIS tuhma.
Kirjotelkaa vastauksii tietoij mist sellasen vois löytää, tai oot sellanen ite. KIITOS jos jos oot sekä rehelline, et samal kiva :)

8

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja Rule

tä nyt sit on. : )

• RÄPÄRIHEMU

VAAN HOUSUPALSTA!

• RäpGirl<3
        RÄPÄRIHEMU kirjoitti:

VAAN HOUSUPALSTA!

Jaa, no mitä shittii toi taas niiko tarkottaa? VOITKO SELKATA RÄPÄRIHEMU????

• RäpGirl<3

ootta aika epäselvii tyyppejä ku ei teist saa oikee selkoo! No, ihan sama mä kuuntelen tääl räppii ku ei oo muutakaa tekemistä!

• isopoikajo

sano että sä trollaat.. ei se nuoriso noin pahassa jamassa voi olla että kyselee täältä.
      Ja tälleen niinku btw. mä en kyl ymmärrä et miksi pitää olla niin "genreuskovainen" että ei voi "seukkaa" kenenkää muun ku jonku hopparipojan kans?

Ja yks juttu vielä. Liiku koneen äärestä ulos kaupungille kavereiden kanssa ja pyöri muiden ikäistesi kanssa äläkä netistä hae suhteita.

• RäpGirl<3

No mitä vtua asia sulle kuuluu? Ja ootko kuullu et: ON OLEMASSA PIENEMPIÄKIN PAIKKOJA KUIN ESIM. HESA TAI JUVÄSKYLÄ JNE???? JA OOTKO MYÄSKÄÄN KUULLU ET JOKKU VOI ASUU MAALLA, TOISINKU JOTKU KAUPUNKILAISJUNTIT? Nii ja mist sä tiiät paljonko mä oon koneella???????

• åoyhåo

Parrakas, kalju ja vähän pulskan puoleinen. Tykkään Julma henkasta, Steenistä, Pyhimyksestä, Laineen Kasperista ja monista muista. Olen sosiaalisesti rampa, eivätkä tytöt pidä minusta ruman ulkonäköni ja sosiaalisen vammaisuuteni vuoksi. Tiettyä nallekarhumaisuutta minussa kuulemma on. Rehellisyys ja kiltteys ovatkin ainoat valttini naismarkkinoilla. Voin alkaa seurustelemaan kanssasi.

• Junitec

outoohan se olis jos tänne hip hop palstoille tulis joku pillifarkkupelle (hevari, rokkari) hillumaan. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      221
      2900
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      115
      2064
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      217
      1691
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      14
      1635
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      1485
    6. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      47
      1237
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      47
      1186
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      105
      1024
    9. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      56
      958
    10. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      915
    Aihe