Hei,
Olen seurustellut vuoden päivät mitä mahtavimman ja ihanimman naisen kanssa. Tavatessamme vuosi sitten hän oli jumalaisen kaunis. Suhteen hieman "vakiinnuttua", ilmeni että hänellä on todella huono näkö.
Suhteen ensimmäiset kuukaudet hän käytti piilolinssejä joista ei kertonut (ja meikkasi lähes päivittäin)
Nykyään meikataan ja käytetään piilolinssejä vain silloin tällöin (ja ainoastaan kouluun mennessä)
Kotona ollaan "rennosti" , meikit ja piilarit ensimmäisenä pois jos niitä on käytetty.
Itse olen edustavan näköinen kaikin puolin, sekä omaan mm.hyvät käytöstavat jne.
Ulkonäkö ei ole tärkein, mutta, miten voisin loukkaamatta pyytää/kysyä, että voisiko hän edes joskus vähän laittautua, ihan kotona ollessaan?
(aina joskus tulee kusetettu olo..)
Miten kertoa loukkaamatta?
29
1711
Vastaukset
- Laser...
Mitäpä, jos kustantaisit laserleikkauksen, jottei piilareita tarvitsisi käyttää?
- zimzalabim
oletko ihastunut vain pintaan? sinullako muka käytöstavat kohdalla? Joopa joo ei voi oikein muuta sanoa... Vai onko tällä vain tarkoitus provoilla??
Jos et hyväksy kumppaniasi sellaisena kuin hän luonnollisena on, niin olisiko syytä vetää joitakin johtopäätöksiä ihan itse?? Lopeta hyvä mies leikkiminen tai ainakin toisen tunteilla leikkiminen. Ota kuitenkin huomioon, että kaikilla meillä on joitakin "puutteita", eikä kukaan ole täydellinen. EI KUKAAN!! Mikäli kumppanisi on sinulle vain koriste, niin suhde ei tule toimimaan pidemmällä aika välillä, joten tee valintoja hyvissä ajoin kun ne on edessä ennemmin tai myöhemmin. - iefg<liu
lähestulkoon kaikki naiset meikkaavat kodista poistuessaan. jos nyt arjen koittaessa ensi kertaa tajuat tämän olet varmaan jossain pullossa kasvanut. kotiolot on yksi aiunuista paikoista jossa ei atrvitse laittauatua, missä voi olla omana itsenään. miksi jonkun pitäisi sun pillin mukaan hyppiä? jos se tyttöystävä on sun mielestä niin ruma ettet voi jatkaa suhdetta niin jätä se.
toivottavasti sitten itse aina kotioloissa tälläydyt viimeisen päälle ettei kukaan vain nää miltä luonnollisesti näytät. - kooralli
Ihokin tarvitsee meikittömänä olemista, eikä sitä oikein muualla voi harrastaa kuin kotona, sellaisten ihmisten edessä, jotka rakastaa ehdoitta, juuri sellaisena kuin olet. Vaihtoehtoisesti voi meikata jonkun pinnallisen äijän vuoksi päivittäin ja pian huomata olevansa naamastaan kuin puberteetti-ikäinen pizzaface. Sitäkö et häpeäisi? Iho ei nääs oikein hengitä sen maskin takaa, voit kokeilla itse ;) Miten sinulle tulee kusetettu olo, mietipä sitä naistasi! Raukka on kenties kuvitellut saaneensa sivistyneen ja hyvin käyttäytyvän miehen, mutta sinä oletkin sen sijaan rakastunut naisen meikkivoiteeseen ja mascaraan!
- Alfredo10
Mielestäni kotona meikattuna ja muutenkin sievänä, ulkona taas voi olla "rennompana" ilman meikkiä tai piilolinssejä..
MIKSI JUURI SUOMESSA ELETÄÄN PÄINVASTOIN? Se on ihan mukavaa jos mies huomioidaan ja pukeudutaan naisellisesti yms.. - Blackwat
Alfredo10 kirjoitti:
Mielestäni kotona meikattuna ja muutenkin sievänä, ulkona taas voi olla "rennompana" ilman meikkiä tai piilolinssejä..
MIKSI JUURI SUOMESSA ELETÄÄN PÄINVASTOIN? Se on ihan mukavaa jos mies huomioidaan ja pukeudutaan naisellisesti yms..No jos alunperinkään naisen tyyli ei ole se naisellinen, niin minkä ihmeen takia sen pitäis tyyliään muuttaa jonkun toisen takia. Miehet saa siinä vaan itteään syyttää kun on eletty naisen kans ensin vuosi ja vasta sitten havahdutaan AIJAA SULLA ONKIN TOLLANEN TYYLI! Kulkekaahan ne silmät päässä ihan jo heti suhteen alusta asti!
- .,mnbvcccxzz<
muhun tehos ainakin se,kun silloinen mieheni sanoi että olen tosi ruma ilman meikkiä.
eipähän siitä suhteesta mitään rakkaustarinaa tullut. - Helppo juttu.
Jospa kertoisit, että naisesi on tosi seksikäs meikeissään, ja että haluaisit katsella häntä hiukan pidemmän aikaa laitettuna. Voit vaikka samalla pyytää, jos hän joskus viitsisi sinun mieliksesi laittaa vaikka jotain hepenettä päälleen, kun hänellä on niin upea kroppa, olis kiva katsella ja...
Muista kertoa, että hän on upea ilmankin, mutta sinä kuumenet kovasti hänestä laitettuna, vielä enemmän siis, että joskus olisi ihanaa rakastella häntä sillä tavalla laitettuna.
Sillälailla. Kehujen kautta, rennosti, oikealla mielentilalla, oikeassa tilanteessa, ei missään nimessä vakavasti keskustellen vaan kevyesti jutustelemalla, flirttailemalla, samalla hyväillen...- loppa
varmaankaan aidosti pidä hänen ulkonäöstään?? mut kai tässä on sekin, et meikillä tosiaan saa perusnaamoista rumistakin naamoista todella kauniinkin näköiset. olisko kannattanu pyytää häntä meikkaamaan vähemmän heti alussa, ni olisit nähny totuuden?
en ikinä voisi olla joka päivä mieheni laittautumatta edes vähän ja homssuisena..tietenkin joskus, mut ei aina. - loppa
loppa kirjoitti:
varmaankaan aidosti pidä hänen ulkonäöstään?? mut kai tässä on sekin, et meikillä tosiaan saa perusnaamoista rumistakin naamoista todella kauniinkin näköiset. olisko kannattanu pyytää häntä meikkaamaan vähemmän heti alussa, ni olisit nähny totuuden?
en ikinä voisi olla joka päivä mieheni laittautumatta edes vähän ja homssuisena..tietenkin joskus, mut ei aina.mieheni edessä en voisi olla laittautumatta edes vähän..
- naiselleni
loppa kirjoitti:
mieheni edessä en voisi olla laittautumatta edes vähän..
Nyt alkoi tulemaan kaivattuja vastauksia, etenkin "helppojuttu":n viesti oli hyvä, kiitos tästä!
- tadam
Itse otan piilarit aina kotiin tullessani pois, sillä niiden liikakäytöstä silmät kuivuu jne. Jos esim. sekä opiskelee että käy töissä että on elämää kodin ulkopuolella, tulee käyttäneeksi piilolinssejä helposti liian pitkiä aikoja. Mutta en kyllä käytä silmälaseja kotona muuten kuin televisiota katsoessani, koska en koe sitä muuten tarpeelliseksi.
Meikit tyttöystävä voisi aivan hyvin jättää kasvoihin töistä/koulusta kotiin tullessaan, ja pestä vasta illalla. Kuten ymmärtääkseni useimmat naiset tekevät. - maitsukki
Kuulostat ihan exältäni joka aina kommentoi pukeutumistani ym. kun en esim. pukenut mekkoa kauppareissulle vaan saatoin mennä sinne verkkareissa tai farkuissa! PS. mies on todellakin exäni ja olen hemmetin onnellinen nykyiseen elämääni ja siihen, että pääsin siitä tyypistä eroon!!! Naisen pitää todellakin saada joskus olla meikittä ja verkkareissa!!! Piilaritkin kuivattaa silmiä, joten...
- Kesäkisu2010
Jos kerran haluat nähdä naisesi laitettuna, niin miksi et vie häntä ulos "näyttäytymään". Jokainen nainen takuulla vilkuilee vähän peiliin, kun mennään ulos syömään, teatteriin, konserttiin tai viettämään ravintolailtaa.
Samalla näkisit naisesi laitettuna ja saisit hänelle hyvän mielenkin. Voisit jopa vähän vihjaista, että haluat vaikka kustantaa hänelle uuden asun tai kampaajallakäynnin tämän ulosmenon kunniaksi. - n24-
Huh? Miksi ihmeessä kotona pitäisi olla tälläytyneenä? No, kai tähänkin joku perustelu löytyy, minä en vain sitä nyt tähän hätään keksi.
Itse en ikinä meikkaa, jos olen koko päivän kotona, tai korkeintaan käyn jossain tyyliin ruokakaupassa. Poikkeuksena ainoastaan se, jos haluan kokeilla uusia meikkejä tms. Mutta muuten en. Ja myöskin vaatteet ovat rennot kotilötkövaatteet silloin, jotkut mukavat housut ja paita tai sitten tunika leggingsit. Ja onnellinen olen, ettei mies sitä pidä pahana, yleensä jos jossain olemme olleet, kotiin tullessa ensimmäinen homma on molemmilla se, että vaihdamme kotivaatteet päälle.- nyt tuli rupsu!
Kyllä kotona pitäs saada olla just sillai kuin ite haluaa..
Ois kamalaa olla tällättynä 24 tuntia vrk.!!
Paappa ite ripsarii ja kato,miltä tuntuu koko päivä olla naama tällingillä..Huh huh!
Saako teillä pieraista? Vai pittääkö pidätellä ja kärsii mahan väänteistä..?
Saako vessassa käydä kakilla?, Vai pitääkö käydä kahvilan vessassa tekemässä suuremmat tarpeet..? - naiselleni
nyt tuli rupsu! kirjoitti:
Kyllä kotona pitäs saada olla just sillai kuin ite haluaa..
Ois kamalaa olla tällättynä 24 tuntia vrk.!!
Paappa ite ripsarii ja kato,miltä tuntuu koko päivä olla naama tällingillä..Huh huh!
Saako teillä pieraista? Vai pittääkö pidätellä ja kärsii mahan väänteistä..?
Saako vessassa käydä kakilla?, Vai pitääkö käydä kahvilan vessassa tekemässä suuremmat tarpeet..?piereskellään kilpaa..
En tarkoittanut että aina pitäisi olla kotona laitettuna, vaan jos olisi edes kerran puolessa vuodessa....
- Nyt onnellinen
Kuule, kyllä se sinullakin jossain päin lököttää. Vika on nyt sinun omassa päässäs, ei siinä että naisystäväsi ei käytä piilareita eikä meikkaa kotona. Itse olen just päässyt sinunlaisesta äijästä eroon. Ja uskon että ero tulee teillekkin ajan mittaa, etenkin jos alat pyytelemään naisystävääsi "kaunistautumaan" edes silloin tällöin.
- miä'miä'
näin se menee...
Mutta on se silti pirun kummallista, että kyllä "soidinmenoaikana" meikataan ja laittaudutaan, mutta kun on saatu jonkinlainen pysyvämpi parisidos aikaan, millään ei ole mitään väliä, vaan pitää saada olla rauhassa "oma itsensä". Oikeasti... Kusetustahan tuo on! Annetaan tietty kuva itsestä ja sitten millään ei olekaan enää väliä... Aivan sama kuin jos mies alkumetreillä lumoaisi naisensa kokkaustaidoillaan ja sitten saman katon alle "päästyään" toteasi, että hitto, olkoon kokkaamatta, kyllä muija täällä muutenkin pysyy - minä haluan olla oma itseni ja jätän kokkaamatta! Juu juu, tiedetään: kaukaa haettua verrata meikkaamista ja kokkaamista keskenään - mutta toiselle on toinen asia tärkeä, toiselle toinen!
Kyse on toisen huomioonottamisesta - se on parisuhteen hoitoa eikä mitään vapaudenriistoa!
Ja olen sitten muuten keski-ikää lähestyvä nainen, joka on aina muistanut peiliin katsoa, jopa kotona ukon aikana.
- 123...
PROVO!
- raivostunut
Siis että nainen ei olisi saanut alunperin laittautua treffeille, ettei sulle tulisi kusetettu olo? Kannattaisikohan jäädä ihan kuseskelemaan itsekseen, jos olet noin pinnallinen.
Ensinnäkin, pillareita ei ole hyvä pitää pitkiä aikoja. Ei, vaikka olisi millaset piilolinssit. Kotioloissa hyvä antaa silmien rentoutua ja käyttää laseja. Ja kuka nyt yleensäkään kotona ollessaan kamalasti meikkailee? On muutakin tekemistä elämässä. Meikkiä laitetaan nimenomaan silloin, kun mennään ihmisten ilmoille!
Onpa kamalaa, jos seurustelukumppanille ei kelpaa sellaisena kuin on, ilman maskia naamassa. Parempi, että sellainen suhde päättyy.
Ja ihan vaan tiedoksi: ei ne kansikuvien mallitytötkään luonnossa siltä näytä, kuin lehtien kuvissa. Meikkien alla on usein aika tavanomaisen näköinen tyyppi. Lisäksi kuvia vielä käsitellään rajusti tietokoneella: otetaan senttejä pois vyötäröltä, kavennetaan nenää, parannellaan ihoa, paisutetaan huulia. Niin, että vaikka etsisit minkä malli itsellesi, voi silti tulla kusetettu olo...
...johtunee siitä, että pissi lainehtii siellä ihan omassa pääkopassasi. Yritä ensin päästä siitä eroon! - N40v...
En kyllä ymmärrä, että miksi nousee hirveä älämölö siitä, että mies haluaa välillä katsoa kotonakin nätisti laitettua naista? Tai nainen itsestään huolta pitävää miestä. Eihän se tarkoita, että kokoajan pitäisi olla täydessä tällingissä, mutta edes joskus. Ajoittain sitä itsekin hoksaa, että taas on jäänyt se kotilötkö -vaihe päälle, ja tällääntyy vaan silloin, kun on menossa kotoa pois. Kyllä minulle tulee joskus mieleen, että miksi ihmeessä minä näin teen ja tulee huono omatunto. Eikös kuitenkin olisi tärkeintä näyttää hyvälle juuri sen oman rakkaan silmissä, eikä muiden? Tämän kysymyksen muuten esitti ex-mieheni minulle kerran, kun olin meikkaamassa ennen kauppaan lähtöä. Eikä hän ole ex siitä syystä. Mutta se sai minut ymmärtämään, miltä hänestä tuntui se, että laittauduin ikään kuin muita varten, mutta en koskaan häntä varten.
Tietysti se oma rakas hyväksyy sinut sellaisena kuin olet, mutta jos kotona katsoo aina lököttäviin verkkareihin ja virttyneeseen t-paitaan pukeutunutta ihmistä, niin en ihmettele, että sitä välillä vilkuilee kulkiessaan niitä tällätympiä hieman haikaillen.
Piilolinssien käyttö jatkuvasti ei tietysti ole hyväksi silmille. Itsekin aikanaan niitä käytin aina, mutta sitten hankin paremman näköiset silmälasit, ja piilarit jäi kokonaan pois. - ...
Sanopa vaan suoraan nätisti asiat. Naisena ainakin itse haluaisin kuulla suoraan ongelmat, vaikka se loukkaisi. Ei seläntakana ole kiva jos joku ajattelee! Laser maksaa, joten jos rahaa on... Minulla ei ole rahaa, vaikka kuinka haluaisi silmäleikkausta tai muita juttuja. Onko hänellä rahaa, vai sinäkö maksat.
- ...
"Tavatessamme vuosi sitten hän oli jumalaisen kaunis. Suhteen hieman "vakiinnuttua", ilmeni että hänellä on todella huono näkö."
Olisitko jättänyt naisen heti, jos olisi alussa "ilmennyt" se huono näkö? Eikä sinulle käy kuin "jumalaisen kaunis nainen" ?? Miehet ottaa siis vain kauneimman, muut ei kelpaa mihinkään, saa olla yksin. Se on huomattu. Mitä järkeä missään on. - mikä on tärkeintä?
... kirjoitti:
"Tavatessamme vuosi sitten hän oli jumalaisen kaunis. Suhteen hieman "vakiinnuttua", ilmeni että hänellä on todella huono näkö."
Olisitko jättänyt naisen heti, jos olisi alussa "ilmennyt" se huono näkö? Eikä sinulle käy kuin "jumalaisen kaunis nainen" ?? Miehet ottaa siis vain kauneimman, muut ei kelpaa mihinkään, saa olla yksin. Se on huomattu. Mitä järkeä missään on.Mitä pahaa on silmälaseissa? On vaikka kuinka paljon kauniita silmälasipäisiä naisia ja miehiä, jotka ei edes ajattele piilareitten käyttöä. Jos naisellasi on rumat rillit, niin menkää yhdessä ostamaan kauniimmat, nyt on hyvät valikoimat muodikkaita tarjolla. Piilareita ei todellakaan voi käyttää jatkuvasti.
Toiseksi: Ihmisen viehättävyys ei riipu meikistä. Luonnollinen on puoleensavetävä kotioloissa, ja meikillä laittaudutaan juhliin ja treffeille, vastaavasti kuin puetaan juhlapukukin, eikä se ole myöskään "huijaamista". On kohtuutonta pyytää meikkaamista kotioloihin, mutta hiukset ja vaatetus on toki syytä olla kotonakin reilun huoliteltu. Siitä voi myös sanoa mieluiten ihan suoraan eikä vihjaillen. Jos osaat sanoa nätisti ja huumorilla niin eihän siinä ole syytä loukkaantua.
Minä olen monet kerrat ääneen purnannut ja pilkannut miehelleni hänen kauheita kotivaatteitaan, ei hän ole siitä suuttunut mutta pitää itsepäisesti kiinni siitä että kotona saa olla rennosti. Kuinkas muuten sinä aloittaja? Onko sulla kampaus tällissä ja piletysvaatteet päällä kotona ollessasi, ehkäpä meikkiäkin?
- +098iyg
"Itse olen edustavan näköinen kaikin puolin, sekä omaan mm.hyvät käytöstavat jne." Ahaa, naisesi ei siis omaan hyviä käytöstapoja jne...? Ja sinä vissiin siis meikkaat? Koska ilman meikkiä ei voi olla kaunis eikä edustava... Joo, no että ethän säkään oikeasti ole.
Ehkä se vika on siinä, että te muutitte yhteen: kotonaan kun saa olla rennosti ja sehän yleensä romantiikan ja lopulta seksin tappaa. Jännitys katoaa, itsestään selvyytenä pitäminen alkaa kaikilla tavoin, hän ei meikkaa ja sinä alat vaatimaan, sinä tunnet itsesi kusetetuksi, kun hän onkin luonnollinen oma itsensä ja hän luuli, että kun löytää sen oikean, sitä saa vihdoin olla. Te molemmat olette vain valehdelleet toisillenne.
Niin, ei hän olekaan jumalatar, ei mahtava eikä upea. Kukaan ei ole.
Loukkaamatta et ehkä voikaan kysyä, mutta aina on otettava riskejä. Tai sitten pitää vaan miettiä, mikä on tärkeintä, laittaa asioita järjestykseen.- hmhmhmhm
Tiedätkös, jokaisen meikatun naisen ja miehen pohjalla on luonnollinen meikkaamaton ihminen. Ja se on eri näköinen, tottakai. Kun alat seurustella, sun pitäis tietää että treffeillä on parhaimpiinsa pukeutunut ja laittautunut ihminen, joka on kotioloissa arkisempi. Missit ja valokuvamallitkin ovat pohjimmiltaan ihan tavallisen näköisiä, mitään luonnostaan jumalaisen kaunista ei ole olemassakaan. Kukaan ei jaksa sellaista laittautumista jatkuvasti, ja koti on paikka, jossa sitä ei tarvitse. Vieraille ihmisille esiinnytään meikissä, mutta yleensä omaan rakkaaseen ja rakkauteen luotetaan niin paljon, että uskalletaan olla oma itse luonnollisesti.
Uudessa suhteessa panostetaan pintaan ja ulkonäköön, kun ei vielä tunneta toisiaan. Vakiintuneessa suhteessa on tärkeintä on että viihdytään yhdessä, on mukavaa ja rakastetaan, ja kaikki se muu käy ulkonäköä tärkeömmäksi.
Entäs kun te molemmat vanhenette ja tulee väkisinkin ryppyjä ja rupsahtamista kummallekin? On miljoonia onnellisia vanhoja ja rumia pariskuntia, mikä lienee heidän onnensa salaisuus? - onnenpirkko
hmhmhmhm kirjoitti:
Tiedätkös, jokaisen meikatun naisen ja miehen pohjalla on luonnollinen meikkaamaton ihminen. Ja se on eri näköinen, tottakai. Kun alat seurustella, sun pitäis tietää että treffeillä on parhaimpiinsa pukeutunut ja laittautunut ihminen, joka on kotioloissa arkisempi. Missit ja valokuvamallitkin ovat pohjimmiltaan ihan tavallisen näköisiä, mitään luonnostaan jumalaisen kaunista ei ole olemassakaan. Kukaan ei jaksa sellaista laittautumista jatkuvasti, ja koti on paikka, jossa sitä ei tarvitse. Vieraille ihmisille esiinnytään meikissä, mutta yleensä omaan rakkaaseen ja rakkauteen luotetaan niin paljon, että uskalletaan olla oma itse luonnollisesti.
Uudessa suhteessa panostetaan pintaan ja ulkonäköön, kun ei vielä tunneta toisiaan. Vakiintuneessa suhteessa on tärkeintä on että viihdytään yhdessä, on mukavaa ja rakastetaan, ja kaikki se muu käy ulkonäköä tärkeömmäksi.
Entäs kun te molemmat vanhenette ja tulee väkisinkin ryppyjä ja rupsahtamista kummallekin? On miljoonia onnellisia vanhoja ja rumia pariskuntia, mikä lienee heidän onnensa salaisuus?Mun mies sanoo mulle aina, että mä olen kauneimmillani aamuisin kun her´ään tukka pörrössä ja ilman meikkiä!
Ihanaa, että mun kohdalle on osunut yksi fiksuista miehistä.
- Meikkipossu77
Hyvä, että AP:llä on hyvä itsetunto... :D Minusta naisesi jo huolehtii itsestään, koska käyttää piilolinssejä. Silmälasit sopivat mielestäni hyvin harvoille oikeasti! Ihmettelen vähän kuitenkin, että miten sulle voi tulla kusetettu olo. Kumpi tässä nyt on kusettanut ketäkin, ettet vain olisi itse kusettanut?
Ok, on naisia, jotka harrastavat koreilua vain iskupuuhissa ollessaan ja suhteen alkukuukausina. Naisesi luottaa jo sinuun ja katsoo voivansa esittäytyä sinulle ilman "panssaria". Olethan sen luottamuksen arvoinen?!
No, jos haluat takaisin jumalaisen kauniin naisesi, mitä hän on kyllä vieläkin, niin ehkä juuri kannustaen ja flirttailemalla voit saada muutosta aikaan. Mutta älä ikinä valita tai osta naisellesi vaatetta tai meikkiä, mitä hän ei ole odottanut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911041
- 55722
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35604Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49480- 31469
- 34447
Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi42441- 38424
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14421