Pikaluistelijoilla on tunnetusti parhaat perseet, joskus ehkä liiankin. Koostuuko niitten harjoittelu sitten pääosin syväkyykystä vai mistä? Ei luistelemalla tollasta saa.
Pikaluistelijan perse
8
1654
Vastaukset
- ...............
Pikaluistelijoiden harjoittelu on monipuolista, johon myös kyykky kuuluu, mutta ei toki yksistään. Ei pikaluistelijoiden reidet ja perse mitenkään älyttömän massiivisia ole. Heillä on usein ylävartalo huomattavasti alikehittyneempi, joten ero näyttää melkoiselta. Voimaa löytyy alavartalosta samaan tyyliin kuin pikajuoksijoilta. Kannattaa joskus kokeilla miltä tuntuu luistella vaikka 5 minuuttia niin, että jokainen potku lähtee 100 % voimalla, kyllä sillainkin saa jo melkoiset reidet ja perseen kehitettyä.
- Pro-Lifter
Voimaa löytyy luistelijoiden jaloista. Olen itse nähnyt miten huippuluistelija tekee YHDENJALANKYYKYSSÄ lyhyen sarjan 160 kilolla!! Tämä siis kyykkytelineessä tietysti.
- fffdffds
es. mustat huippupikajuoksijat nostavat penkistä 2*oman painonsa tai enemmän, joten vahvat ylävartalotkin...
- gfhhd
tämä uudestaan:
Näin teki viisi olympiakultaa pikaluistelussa 30 vuotta sitten saalistanut Eric Heiden:
Pituus 184 cm
Paino 86 kiloa
Reidet 74 cm - voi verrata omaan reiteen :D
136 kilolla (300 paunaa) pitkiä, sadan toiston kyykkysarjoja...ja syviä kyykkyjä!
http://physicalstrategies.blogspot.com/2006/10/eric-heiden-facts.html
http://www.iconsportsmedia.com/image_dir/album30999/md_4293175_Eric_Heiden.jpg
http://en.wikipedia.org/wiki/Eric_Heiden- fghgjh
Missä sanotaan että syviä kyykkyjä????? Mä luin että pitkiä, jopa sadan sarjoja kevyellä painoilla...
- fffrrtrr
fghgjh kirjoitti:
Missä sanotaan että syviä kyykkyjä????? Mä luin että pitkiä, jopa sadan sarjoja kevyellä painoilla...
toi 136 kiloa / 300 paunaa? Sadan sarjoja sillä kuitenkin...
- gonamies73
fffrrtrr kirjoitti:
toi 136 kiloa / 300 paunaa? Sadan sarjoja sillä kuitenkin...
Pikaluistelu on niin satavarmasti laji, jossa vedetään kaikki mahdolliset napit ja ruiskutetaan suoneen/lihakseen teknologian viimeisimmät seerumit...
- lautaperse
EI kannatta olla kateellinen, housuja eivät saa uiddu mistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2422081- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461272Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50982- 41806
- 14790
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30771Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637