I-Pod lisäkrääsää halvalla

PiedroVon

Sikamaisen halvalla ipod-lisätarvikkeita, suosittelen.
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.299~r.69218783

Lisäksi noihin ei tule mukaan edes postikuluja, riippumatta ostoksen hinnasta!
Laatu on tietysti vaan testauksen paikka, mutta ei huonompia kokemuksia ole, yksi ostos hajosi vuoden käytöllä, muuten toimineet ok.

9

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iPod Touch 16gb

      Pitik sun toiki sivu sit näyttää :D
      Tuolt saa noi "Applen" in-ear kuulokkeet jollai 5 eurol ja ite maskoin niist 70€.
      Vaikka onki kopiot, nii ei voi hirveen laadukkaat olla ku noin paljo halvemmat :S
      tai sitten yritän vaan puolustella sitä, että menin tyhmänä ostamaa aidot...

    • iPod Touch 16gb

      Miten luotettava sivu muuten on, kun äiti on vähän epävarma PayPal tilin lainaamisesta. (heheh)

      Eli onko tavarat tulleet aina ajoissa ja ehjinä?

      • PiedroVon

        Luotettava on. Mitä olen tilannut ja mitä kaveri on tilannut, on kaikki tulleet perille ehjinä. Yksi Wiin remote oli epäkuntoinen, mutta sen palauttaminen toi rahat takaisin, eli toimii myös ongelmatilanteissa. Toimitus on ainut joka saattaa kestää jopa reilun kuukauden. Mutta siis suosittelen. Kannattaa myös lukea tuotteiden kohdalla annettuja palautteita tuotteista ja palveluista.

        Muistaa vaan tilata alle 45 eurolla, niin ei mene tullia. Eli jokainen tuote eri pakettiin, kun ei postikulujakaan ole ;)

        Täysi luotto on ainakin tällä hetkellä (itsekin varovainen nettikaupoissa).


      • kkkh
        PiedroVon kirjoitti:

        Luotettava on. Mitä olen tilannut ja mitä kaveri on tilannut, on kaikki tulleet perille ehjinä. Yksi Wiin remote oli epäkuntoinen, mutta sen palauttaminen toi rahat takaisin, eli toimii myös ongelmatilanteissa. Toimitus on ainut joka saattaa kestää jopa reilun kuukauden. Mutta siis suosittelen. Kannattaa myös lukea tuotteiden kohdalla annettuja palautteita tuotteista ja palveluista.

        Muistaa vaan tilata alle 45 eurolla, niin ei mene tullia. Eli jokainen tuote eri pakettiin, kun ei postikulujakaan ole ;)

        Täysi luotto on ainakin tällä hetkellä (itsekin varovainen nettikaupoissa).

        aattelin tilata kuulokkeet, suojakotelon ja laturin touchiin. kysyn vaan mielenkiinnosta toimiiko noi kännykkäkopiot


      • Aipodisti
        kkkh kirjoitti:

        aattelin tilata kuulokkeet, suojakotelon ja laturin touchiin. kysyn vaan mielenkiinnosta toimiiko noi kännykkäkopiot

        Teknikmagasinetista oon löytäny kaikkia mahollisia iPod ja iPhone tarvikkeita suht halvalla ni ei oo tarvinu netistä tilailla ja takuutkin on ollu varmoja. Viimeks ostin laturin. Oli tosin silloin jossain tarjouksessa muistaakseni 14 eskolla.

        http://www.teknikmagasinet.fi/db.pl?template_file=link_product.html&link=Produktsok&artnr=040079


      • iPod Touch 16gb
        PiedroVon kirjoitti:

        Luotettava on. Mitä olen tilannut ja mitä kaveri on tilannut, on kaikki tulleet perille ehjinä. Yksi Wiin remote oli epäkuntoinen, mutta sen palauttaminen toi rahat takaisin, eli toimii myös ongelmatilanteissa. Toimitus on ainut joka saattaa kestää jopa reilun kuukauden. Mutta siis suosittelen. Kannattaa myös lukea tuotteiden kohdalla annettuja palautteita tuotteista ja palveluista.

        Muistaa vaan tilata alle 45 eurolla, niin ei mene tullia. Eli jokainen tuote eri pakettiin, kun ei postikulujakaan ole ;)

        Täysi luotto on ainakin tällä hetkellä (itsekin varovainen nettikaupoissa).

        37 päivää menny siitä, ku tilasin eikä vieläkää näy tavaroita :(
        Maksettiin luottokortilla ja lasku on tullut sekä maksettu...
        Sivuilla ei ole mitään sähköpostiosotetta mistä vois kysellä ja tuo sen oma "contact us" vaatii jonkun order numberin ja sellasta mulla ei ole. PayPalin avulla maksettiin ja sieltä tuli lasku myös sähköpostiin ja siinäkin on vaan joku receipt number. Ei hyvältä näytä...
        Jos tuonne soittaa niin luultavasti täytyy asioida englanniksi?


      • Haunou
        iPod Touch 16gb kirjoitti:

        37 päivää menny siitä, ku tilasin eikä vieläkää näy tavaroita :(
        Maksettiin luottokortilla ja lasku on tullut sekä maksettu...
        Sivuilla ei ole mitään sähköpostiosotetta mistä vois kysellä ja tuo sen oma "contact us" vaatii jonkun order numberin ja sellasta mulla ei ole. PayPalin avulla maksettiin ja sieltä tuli lasku myös sähköpostiin ja siinäkin on vaan joku receipt number. Ei hyvältä näytä...
        Jos tuonne soittaa niin luultavasti täytyy asioida englanniksi?

        Dealextremeen et saa yhteyttä kuin s-postilla ja kärsivällisyyttä todella tarvitaan. Sinulle on ostoksen yhteydessä annettu tilausnumero, jonka avulla saat tilauksen statuksen selville webbisivujen Order Tracking-kohdasta (http://www.dealextreme.com/accounts/).
        Olen tilannut tuolta monta kertaa ja toimitusajat vaihelevat hyvin suuresti. USein toimitus jää viipymään jonkun yksittäisen ostoksen vuoksi vaikka muut olisivatkin jo valmiina. Pahimmassa tapauksessa menee kuukausia; heillä ei ole läheskään kaikkea tavaraa omassa varastossa ja niiden saamisen aikataulun kanssa on näemmä vähän miten sattuu. Yli 15 USD:n tilausten postitoimitusta voi seurata netissä annetun Hong Kongin postin koodin avulla, mutta tämä toimii tietysti vasta sitten kun tilaus on saatu pakettin ja lähetetyksi.
        Muuten; jos satut tilaamaan samalla myös laserosoittimia, niin ne tuppaavat jäämään tullin haaviin kun epäilevät olevan liian tehokkaita meidän määräyksiin nähden.


      • iPod Touch 16gb
        Haunou kirjoitti:

        Dealextremeen et saa yhteyttä kuin s-postilla ja kärsivällisyyttä todella tarvitaan. Sinulle on ostoksen yhteydessä annettu tilausnumero, jonka avulla saat tilauksen statuksen selville webbisivujen Order Tracking-kohdasta (http://www.dealextreme.com/accounts/).
        Olen tilannut tuolta monta kertaa ja toimitusajat vaihelevat hyvin suuresti. USein toimitus jää viipymään jonkun yksittäisen ostoksen vuoksi vaikka muut olisivatkin jo valmiina. Pahimmassa tapauksessa menee kuukausia; heillä ei ole läheskään kaikkea tavaraa omassa varastossa ja niiden saamisen aikataulun kanssa on näemmä vähän miten sattuu. Yli 15 USD:n tilausten postitoimitusta voi seurata netissä annetun Hong Kongin postin koodin avulla, mutta tämä toimii tietysti vasta sitten kun tilaus on saatu pakettin ja lähetetyksi.
        Muuten; jos satut tilaamaan samalla myös laserosoittimia, niin ne tuppaavat jäämään tullin haaviin kun epäilevät olevan liian tehokkaita meidän määräyksiin nähden.

        "The order or receipt number, and the e-mail address you have provided matched no order in our database." noin se sanoo siitä mun tilausnumerosta.' No täytyy sitten kai vaan odotella vielä se toinen kuukausi jos saisivat lähetyksen tänne :)
        Vähän kyllä kauhistuttaa tuo kohta kun sanoo etti tuolla koodilla ole laskua heidän sivuillaan :S
        Kerran maksettukin jo...


      • Haunou
        iPod Touch 16gb kirjoitti:

        "The order or receipt number, and the e-mail address you have provided matched no order in our database." noin se sanoo siitä mun tilausnumerosta.' No täytyy sitten kai vaan odotella vielä se toinen kuukausi jos saisivat lähetyksen tänne :)
        Vähän kyllä kauhistuttaa tuo kohta kun sanoo etti tuolla koodilla ole laskua heidän sivuillaan :S
        Kerran maksettukin jo...

        tarkennan vielä, että PayPalin receipt-numerolla ei tee tässä yhteydessä mitään (sikäli kun käytit sitä koodia). DealExtremestä tulee pian tilauksen jälkeen vahvistus sähköpostissa, jossa on kuittinumero (minulla on ollut 17 merkkiä pitkä) ja tilausnumero (8 merkkiä pitkä). SAmalla pyydetään tarkistamaan toimitusosoite ja korjaamaan jos siihen on tarve. Jommmalla kummalla koodilla ja samalla sähköpostiosoitteella kuin tilaus on tehty pitäisi päästä tsekkaamaan tilauksen status.
        Jos et edelleenkään näe tilausta jamitään ei ole kuulunut niin mene tänne hakemaan apua:
        http://services.dealextreme.com/

        Kokemukset ko. paikasta ovat valtaosin myönteisiä vaikka superhalpa ei ole siellä(kään) ollut aina hyvää (mikä ei liene kovin suuri yllätys). Palautusten kanssa voi olla vähän enempi päänvaivaa mutta kärsivällisyys on palkittu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe