Moni nainen etsii netin treffipalveluista miestä tositarkoituksella, mutta moni myös seksitarkoituksella.
Arvoisa nainen, pyytäisin sua nyt kuvaamaan, mitkä seikat tekevät miehen profiilista/ilmoituksesta kiinnostavan silloin,
kun satut etsimään seksiseuraa. Mitkä ovat ne oleelliset turn-onnit ja vastaavasti turn-offit? Millä seikoilla ei ole niin väliä? Mihin siis kiinnität huomiosi?
Kerrothan ikäsi - ja miksei jotain muutakin itsestäsi, mitä pidät asian kannalta olennaisena.
Naiset: kun etsit seksiseuraa?
22
2025
Vastaukset
- testattu on
En sanoisi, että moni nainen etsii s-seuraa deitistä, ainakin omalla alueellani todella harva...
- päiväkahville ;)
Miehen profiilista?
No, tietysti ne asiat, joita olen itse korostanut profiilissani ja kertonut itsestäni. Jos haen seksiseuraa, en etsi vakikumppania, enkä vaimon/tyttöystävän pettäjää. Noiden jälkeen vaikuttaa vain kirjoitukset ja sen jälkeen tapaamisesta tullut vaikutelma. Jos kerrot suoraan hakevasi vain seksiseuraa, en ole kiinnostunut. Naiset harvemmin toimivat niin, että he kiinnostuvat vain kylmästä seksistä.
Edes seksiseuraa hakeva ei varmastikaan kiinnostu pelkästä suorittajasta. Täytyy päässä olla muutakin kuin pelkkä panoseuran haku. Jonkinlainen vaikutelma siitä että mies on aito, on tosi tärkeä ainakin minulle. Aidolla tarkoitan ihmistä, sellaista jonka kanssa voi keskustella ja jota voi lähestyä ja halata aidosti.
Eli ole vain oma itsesi. Ei kaikkia voi miellyttää. Toinen tykkää toisesta, yksi kolmannesta.
Ikää yli 30, alle 40.- uusimiesnetissä
"Jos kerrot suoraan hakevasi vain seksiseuraa, en ole kiinnostunut"
Mistä sitten päättelet, että mies etsii samoin kuin sä pelkkää seksiseuraa, kun miehen ei sitä sovi rehdin suorapuheisesti sanoa? - päiväkahville ;)
uusimiesnetissä kirjoitti:
"Jos kerrot suoraan hakevasi vain seksiseuraa, en ole kiinnostunut"
Mistä sitten päättelet, että mies etsii samoin kuin sä pelkkää seksiseuraa, kun miehen ei sitä sovi rehdin suorapuheisesti sanoa?Asiat voi ilmaista monella eri tavalla. Tämä nimenomaan kertoo ihmisestä paljon.
Enkä minä todellakaan etsi pelkkää seksiseuraa. Luit edellisen viestini huonosti. - Pidät siis
päiväkahville ;) kirjoitti:
Asiat voi ilmaista monella eri tavalla. Tämä nimenomaan kertoo ihmisestä paljon.
Enkä minä todellakaan etsi pelkkää seksiseuraa. Luit edellisen viestini huonosti.parempana, että mies vihjailee kuin että puhuu suoraan. Kun etsit s-seuraa etkä vakikumppania, niin et etsi ns. pelkkää s-seuraa vaan s-seuraa kera jonkin muun kivan yhdessä tekemisen.
- päiväkahville...
Pidät siis kirjoitti:
parempana, että mies vihjailee kuin että puhuu suoraan. Kun etsit s-seuraa etkä vakikumppania, niin et etsi ns. pelkkää s-seuraa vaan s-seuraa kera jonkin muun kivan yhdessä tekemisen.
"Pidät siis parempana, että mies vihjailee kuin että puhuu suoraan."
AAARGH!!!! E-N! (*vääntää rautatangosta*) - Eli haluat
päiväkahville... kirjoitti:
"Pidät siis parempana, että mies vihjailee kuin että puhuu suoraan."
AAARGH!!!! E-N! (*vääntää rautatangosta*)miehen ilmaisevan lauseen "etsin s-seuraa" sisällön sellaisenaan ja niin ettei mitään epäselvyyksiä voi jäädä kellekään mutta vaan toisilla sanoilla.
- tervanjuontia.
Eli haluat kirjoitti:
miehen ilmaisevan lauseen "etsin s-seuraa" sisällön sellaisenaan ja niin ettei mitään epäselvyyksiä voi jäädä kellekään mutta vaan toisilla sanoilla.
Hmm...
No voin kertoa, etten haluaisi seksisuhdetta sinun kanssasi. Voit kirjoittaa itsestäsi ihan mitä haluat :) - uusimiesnetissä
Eli haluat kirjoitti:
miehen ilmaisevan lauseen "etsin s-seuraa" sisällön sellaisenaan ja niin ettei mitään epäselvyyksiä voi jäädä kellekään mutta vaan toisilla sanoilla.
Tämä päiväkahvittelijahan kertoi aivan hienosti, mistä tykkää niin kuin oli tarkoituskin. Eipä änkyrät tosiaan jämähdetä omiin mustiin tökötteihin.
- Nainen
Mä olen hakenut netissä seksiseuraa. Pidän siitä jos miehellä on miehekkäät harrastukset, rento pukeutumistyyli, mukava tapa kirjoittaa (ilman virheitä), hyvä musiikkimaku, hyvät käytöstavat. Eli oikeastaan ne jutut, joista tykkäisin vakavammassakin suhteessa. Ekan tapaamisen jälkeen olen vasta päättänyt ryhdynkö seksisuhteeseen. Olen yli 40 ja alle 50.
- ######
Ikä n. 60v. Etsin seksi seuraa nuorista naisista.
- nuori nainen
Pätkiikö ajatus? Seksiseuraa on yhdyssana.
- seksi-siiri
nuori nainen kirjoitti:
Pätkiikö ajatus? Seksiseuraa on yhdyssana.
Haen vain seksiseuraa ja olen aikuinen nainen.
Miehessä tärkeää on se, että on ns. supliikkimies. Osaa puhua ja pitää hauskaa; tälläisessä seuranhaussa en pidä tärkeänä ydinfysiikan tuntemusta. Ja ulkonäöllä on todellakin normaalia suurempi merkitys. Siisti, hyvin pukeutunut... Ja kun puhutaan seksiseurasta on sen vartalon oltava kunnossa, ei kaljamahaa ja valitettavasti koolla ON merkitystä ja paljon!!! - uusimiesnetissä
seksi-siiri kirjoitti:
Haen vain seksiseuraa ja olen aikuinen nainen.
Miehessä tärkeää on se, että on ns. supliikkimies. Osaa puhua ja pitää hauskaa; tälläisessä seuranhaussa en pidä tärkeänä ydinfysiikan tuntemusta. Ja ulkonäöllä on todellakin normaalia suurempi merkitys. Siisti, hyvin pukeutunut... Ja kun puhutaan seksiseurasta on sen vartalon oltava kunnossa, ei kaljamahaa ja valitettavasti koolla ON merkitystä ja paljon!!!Kiitoksia, tässä tuli asiallisia juttuja. Vastaisitko kuitenkin jotain vielä näihin:
Miten erotat (jos ollenkaan) miehen profiilista, onko hän supliikkimies, onko vartalo kunnossa (pitääkö olla kokovartalokuva ilman paitaa) ja mikä on se koko? Missä asioissa vaadit seksiseuralta selvästi enemmän kuin mitä vaatisit seurustelukumppanilta? ("Aikuinen nainen" tarkoittanee 40 .)
- testaaja,
Varmasti on joitakin naisia, jotka etsivät netistä seksiseuraa, mutta heitä on ainakin Suomi24:ssä aivan marginaalinen osuus. Tein kerran huvikseni testin: Laitoin profiilin, jossa ilmoitin etsiväni vain seksiseuraa. Lähestyin viestillä lähes kaikkia oman alueeni naisia, joiden ikä oli - 15 vuotta omaan ikääni nähden. Ainoastaan sellaisille en laittanut viestiä , joiden profiilissa luki, että eivät etsi s-seuraa. Tulos: 1 olisi ollut varmasti halukas ja 1 mahdollisesti...
- Huono testi
Väärä tyyli, hyvä mies. Ei sitä pillua vonkaamalla saa. Sulla täytyy olla jotain millä koristelet asiasi ;)
- testaaja,
Huono testi kirjoitti:
Väärä tyyli, hyvä mies. Ei sitä pillua vonkaamalla saa. Sulla täytyy olla jotain millä koristelet asiasi ;)
En ollut pillua hakemassakaan. Huvikseni vain testasin, että löytyykö paljon sellaisia naisia, jotka AVOIMESTI hakevat VAIN seksiä, koska joku väitti taannoin täällä keskusteluissa, että sellaisia naisia on deiteissä hyvin paljon :)
- n 42 v ...
Kyllä mä kiinnitän huomioni kutakuinkin samoihin asioihin, etsin sitten seksiseuraa tai tavallista. Pidän siitä, että mies osaa ilmaista asiansa ja perustella tekemisensä fiksusti, uskaltaa antaa persoonansa näkyä eikä pitäydy kuluneissa ilmauksissa kaikkia miellyttääkseen.
Erityisesti seksisuhteeseen vaikuttavat miehen asuinpaikka ja siviilisääty. Jos mies asuu kaukana ja on varattu, hänen kanssaan ei ole järkeä ryhtyä seksisuhteeseen, kun ei hänellä oikeasti ole sellaiseen aikaa. Mitä iloa on rakastajasta, joka ehtii poiketa kerran kuukaudessa hätäseen?
Tupakointi on ehdoton turn-off, samoin runsas alkoholinkäyttö. Nämäkin koskevat kaikenlaista seuranhakua. Niin, ja jostain syystä tympii myös se, jos mies etsii seksin sijaan "sexiä ;)))))".- seksi-siiri
Olen siis 42 vuotias rouva ja haen ainoastaan samanlaisessa tilanteessa olevista ukkomiehistä seuraa. Ei tosiaankaan saa polttaa eikä kännätä.
Ja kyllähän sitä ihan suoraan kysytään vartalon kuosista, sekä siitä kalun koostakin ja meileissä. Kysyy miehetkin mun tisseistä ja posliinista:) Miksi turhaan kierrellä ja saivarrella. Ja kun seksiseuraa haetaan, kyllä niissä meileissä selviää mm pitääkö suuseksistä, leluista...näitä ei normaalista seurustelukumppanilta heti kärkeen kysyisi.
Kirjoitustyylistä näkee, onko mies supliikkimies. Jos on kirjoitustyyli hirveän tönkköä ja asiapitoista; ei ole mun valinta. - uusimiesnetissä
seksi-siiri kirjoitti:
Olen siis 42 vuotias rouva ja haen ainoastaan samanlaisessa tilanteessa olevista ukkomiehistä seuraa. Ei tosiaankaan saa polttaa eikä kännätä.
Ja kyllähän sitä ihan suoraan kysytään vartalon kuosista, sekä siitä kalun koostakin ja meileissä. Kysyy miehetkin mun tisseistä ja posliinista:) Miksi turhaan kierrellä ja saivarrella. Ja kun seksiseuraa haetaan, kyllä niissä meileissä selviää mm pitääkö suuseksistä, leluista...näitä ei normaalista seurustelukumppanilta heti kärkeen kysyisi.
Kirjoitustyylistä näkee, onko mies supliikkimies. Jos on kirjoitustyyli hirveän tönkköä ja asiapitoista; ei ole mun valinta.Hyvä hyvä, asiallista kerrontaa. Lähinnä mua kiinnostaa se, miten keksit miehen ilmoituksen tai profiilin perusteella, että tämä voisi olla oivaa seksiseuraa, siis ennen kuin alatte meilailla. Kumpi tekee aloitteen eli lähettää eka viestin, joka osoittaa kiinnostusta? Ja oliko tosiaan joitain juttuja, missä vaadit selvästi enemmän seksiseuralta kuin mitä vaatisit seurustelukumppanilta? (Seksuaaliset mieltymykset eivät kai vaatimuseroa tee.)
- seksi-siiri
uusimiesnetissä kirjoitti:
Hyvä hyvä, asiallista kerrontaa. Lähinnä mua kiinnostaa se, miten keksit miehen ilmoituksen tai profiilin perusteella, että tämä voisi olla oivaa seksiseuraa, siis ennen kuin alatte meilailla. Kumpi tekee aloitteen eli lähettää eka viestin, joka osoittaa kiinnostusta? Ja oliko tosiaan joitain juttuja, missä vaadit selvästi enemmän seksiseuralta kuin mitä vaatisit seurustelukumppanilta? (Seksuaaliset mieltymykset eivät kai vaatimuseroa tee.)
Ilmoitukseni suomi24:ssa saa useimpia yhteydenottoja joka päivä. Kyllä miehetkin osaavat laittaa omaan profiiliinsa ne asia, mitä hakee ja tykkää. Mä itse en ole ottanut kehenkään yhteyttä...ei tarvitse :) Jos miehen, siis ukkomiehen, profiilissa on vaan lässytystä ja kädestäpitämistä; ei kiinnosta.
Kyllä varmastikin vaatisin seurustelukumppanilta enemmän kuin seksisuhteelta. Esim. samalaisia kiinnostuksenkohteita, harrastuksia, työpaikkaa...näillä ei ole liiemmin merkitystä seksisuhteessa. Mutta toisaalta, hyvä seksi kuuluu ehdottomasti molempiin...ja samoin se munan koko :D
- ...........
Joskus etsein ja löysinkin. Silloin olin siinä 22vee..? Muistaakseni. Huomiota kiinnitiin asuinpaikkaan, ikään, ulkonäköön ja sitten toki erilaisiin luonteenpiirteisiin.
Vaikka sitä ei tositarkoituksella hakenutkaan, niin ehdottomasti oli tärkeää, että mies ei ollut ilmapää vaan järkevä, normaali tapaus eikä limainen. Eli sellaiset, jotka lähinä puhuivat peniksensä pituudesta lensivät heti roskakoriin. Myös sellaiset, jotka lähtivät heti limaisesti puhumaan mistä asennoista tykkäävät jne. Toki tietenkin varatut. Vaikka sitä seksiäkin toki haki, niin kyllä mä ensin haluan tietää millanen ihminen kyseessä, koska kuitenkin muutenkin ihmisen kanssa haluan jutella jne. Ilman vain sitä suoraa sitoutumista ja draamaa. Myös nämä, jotka heti ensimmäiseksi olivat kehumassa seksitaitojaan niin ei kiitos.
Lopulta taisi tulla valittua liiankin hyvä tapaus ja homma muuttuikin vakavaksi ja vieläkin vuosien jälkeen saman miehen vierestä herään.
Ja naiset kuten miehetkin voi hakea niin erilaisia juttuja. Jotkut haluavat juuri sellaisen kliinisen seksisuhteen eikä mitään muuta eli sisään-pano-ulos. Jotkut sitten eivät kuitenkaan halua ihan tuntemattoman kanssa olla ja sisällyttävät siihen muutakin yhteistä ajanviettoa kuin juuri tuon tarpeen tyydyttämisen. Mulle oli erityisen tärkeää, että kyseessä oli sellainen järkevä, normaali mies eikä mikään seksiaddikti, joka höpöttäisi korvat täyteen jatkuvasti seksistä.
Eli mulle se turn on oli se, kun kerrottiin, että hei olen tällänen mies täältä ja olen sen ikäinen. Ja päätinpä nyt heittää maililla, kun herätit mielenkiintoni. Olen luonteeltani sellainen ja tälläinen. Tykkään siitä ja tästä ja harrastan sitä ja tätä. Kirjoittelen tässä sieltä ja täältä ja lisää arkipäiväistä höpötystä, kuin puhuisin ystävälle.
Ehkä mulle juuri tuo oli se suurin turn on, kun lukuisten mainospuheiden, penismittojen ja seksiasentojen keskeltä pomppasi esiin kirjoitus, jossa kerrottiin yksinkertaisesti itsestään ja puhuttiin kuin kenelle tahansa arkisesti. Vaikka seksi olikin asia, jota haki, niin sen pitäisi olla selvää, että kummatkin ovat siinä mielessä kiinnostuneita, mutta ihminen on itsessään koettava mieleiseksi.
Mutta koska meitä on moneen junaan, niin sinuna lähestyisin toisia juuri sellaisena kuin olet (mutta varmuuden vuoksi jätä vaan ne penismitat pois ja vastaa vaikka sitten vasta kysyttäessä!!).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4753572Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi362940Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872866SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1492756Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012075- 1622073
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä141934- 1011802
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501559Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li361510