Keskiikäiset naiset eivät pidä huolta ittensä. Sitten 13-25 vuotiaat yrittävät olla kui julkkismalleja ja ne luulee että joku tappaa heidät jos ne ei osta leggarit tai laihduttavat anorektiikoiksi!! Oranssin näköisiä luu jalkoja ilman naisellisia linjaa. Ihan ku muoti tappaisi. Miksi teillä on niin kamala paine olla omaa ittensä? ei toi muoti oikeesti voi olla niin tärkeä. Onks ihan pakko olla Guessin laukku tai matkia rokkareita?
Ulkomaalaisilla ei ole näitä ongelmia, tietenkin neki seuraavat muotia mutta ei niin sairastasolla kuten täällä. Siellä ne miettii ostanko vai ei, sopiko se mulle?
Täällä ollaan ku robotteja, jos ei ota rokotusta, tai et ole muodikas tai olet iloinen sua pidetään huonona ihmisenä.
Hitsit mitä ihmisiä vaivaa???
9
576
Vastaukset
- jepjaaa
Suomi on kai ollut tunnetusti harmaa ja tylsä persoonaton maa muodin suhteen, saattaa olla että nyt kun muoti on rantautunut suomeenkin aika voimakkaasti nopeaan tahtiin, on tullut nuorille naisille paineita.... ja menee aika lailla överiksi tuo muoti-ilmiöiden järkevä tulkinta...
ja vanhemmat naiset tietty hirvistelevät muotia, kun vastaan kävelee mitä ihmeellisempiä nuoria naisia.... eikä hekään täten halua seurata tälläista pukeutumista..
Olen samaa mieltä, ottakaa nyt hyvänen aika mallia ulkomailta, missä naiset osaavat pukeutua muodikkaasti, mutta tyylikkäästi ;))
Tietty tässäkin on oma ongelmansa täällä Suomessa, jos vain muutama älyää laittautua kauniiksi tyylikkäästi, niin saa monilta vihaisia katkeran kateellisia katseita.. :P- Aikauheeaihirvee
Ai kauhee ai hirvee ai kauhee ai hirvee kun pissississiksiä taas ahistaa!
- että nääääin...
tuttu tunne siis nää vihaset katseet, kun kerrankin mulla on naisellinen takki ja korkkarit, nii sitten nää toiset samanikäset huppareilla ja lenkkareilla tuijottaa NIIIIN ylimielisesti ja kuiskaa jotain kaverilleen, nii ei sillä että siitä loukkaantuisin, mutta se on mielestäni lapsellista ja naurettavaa ;-(
olen siis peruskoulun ysillä =) - sderoptehjpgs
Aikauheeaihirvee kirjoitti:
Ai kauhee ai hirvee ai kauhee ai hirvee kun pissississiksiä taas ahistaa!
en oo varma, mut pyydän anteeks JOS tajusin väärin, MUTTA ooko oikeesti sitä mieltä, että kaikki ne kekkä tykkää korkkareista tai muuten tykkää pukeutuu tyylikkäästi ja siististi, kaikki ne siis on PISSIKSIÄ?
en tiiä kuka ite luulet olevas tai miten luulet pukeutuvat, mut aika lapsi oot! - Rikollinen!
että nääääin... kirjoitti:
tuttu tunne siis nää vihaset katseet, kun kerrankin mulla on naisellinen takki ja korkkarit, nii sitten nää toiset samanikäset huppareilla ja lenkkareilla tuijottaa NIIIIN ylimielisesti ja kuiskaa jotain kaverilleen, nii ei sillä että siitä loukkaantuisin, mutta se on mielestäni lapsellista ja naurettavaa ;-(
olen siis peruskoulun ysillä =)Saman olen huomannut minäkin. Vähänkin jos laittaa jotain naisellisempaa päälle niin heti kaikki ovat kimpussa ja kuiskailevat ties mitä "Tuo ei välitä muusta kuin ulkonäöstään, ihme bimbo!"-juttuja. Opiskelukaverit entisessä koulussani arvostelivat jatkuvasti naisia, jotka kuluttivat yli 5 minuuttia peilin edessä. Itse he eivät ikinä meikanneet, laittaneet hiuksiaan ja pukeutuivat yksinkertaisesti sanottuna johonkin perunasäkkiin. Heidän mukaansa "aikuinen nainen" ei meikkaa, laita hiuksiaan eikä missään nimessä pue päälleen mitään etäisestikään tyylikkäältä muistuttavaa.
Tähän ilmiöön olen törmännyt ihan liian usein. Miksi Suomessa hyvältä näyttäminen on rikos? - -mirkku-
Rikollinen! kirjoitti:
Saman olen huomannut minäkin. Vähänkin jos laittaa jotain naisellisempaa päälle niin heti kaikki ovat kimpussa ja kuiskailevat ties mitä "Tuo ei välitä muusta kuin ulkonäöstään, ihme bimbo!"-juttuja. Opiskelukaverit entisessä koulussani arvostelivat jatkuvasti naisia, jotka kuluttivat yli 5 minuuttia peilin edessä. Itse he eivät ikinä meikanneet, laittaneet hiuksiaan ja pukeutuivat yksinkertaisesti sanottuna johonkin perunasäkkiin. Heidän mukaansa "aikuinen nainen" ei meikkaa, laita hiuksiaan eikä missään nimessä pue päälleen mitään etäisestikään tyylikkäältä muistuttavaa.
Tähän ilmiöön olen törmännyt ihan liian usein. Miksi Suomessa hyvältä näyttäminen on rikos?Liekö tasa-arvolla vaikutusta asiaan. Harmi vaan kun monet tuntuvat käsittävän tasa-arvon siten, että ihmiset voivat olla tasa-arvoisia vasta sitten, kun ovat samanlaisia. Eli naiset eivät saisi korostaa naisellisia puoliaan liikaa, muutenhan he edistävät mukamas naisten sortoa ja epätasa-arvoisuutta. Pinkin "stupid girl" -videon lopulla tyttö valitsee barbin sijasta jaliksen ja ei sitten ole tyhmä tyttö.Muutenkin on kummallista, että nuori tyttö on pinnallinen bimbo kananen kikattaessaan ja meikkejä shopatessaan. Saman ikäisten poikien auto-tuunaamiset ja kännisekoilut taas kuuluvat normaalin nuoren miehen käytökseen.
Nämä haukkujat ovat itse hyvin pinnallisia ymmärtäessään pinnallisuuden ja syvällisyyden olevan kiinni jostain pakkelin määrästä. Pinnallisuus ja turhamaisuus kun eivät välttämättä ole sama asia ja se maailman rumin perunasäkkikin voi olla pinnallinen (vaikkei niinq meiggais niinq)! - 51rk3
-mirkku- kirjoitti:
Liekö tasa-arvolla vaikutusta asiaan. Harmi vaan kun monet tuntuvat käsittävän tasa-arvon siten, että ihmiset voivat olla tasa-arvoisia vasta sitten, kun ovat samanlaisia. Eli naiset eivät saisi korostaa naisellisia puoliaan liikaa, muutenhan he edistävät mukamas naisten sortoa ja epätasa-arvoisuutta. Pinkin "stupid girl" -videon lopulla tyttö valitsee barbin sijasta jaliksen ja ei sitten ole tyhmä tyttö.Muutenkin on kummallista, että nuori tyttö on pinnallinen bimbo kananen kikattaessaan ja meikkejä shopatessaan. Saman ikäisten poikien auto-tuunaamiset ja kännisekoilut taas kuuluvat normaalin nuoren miehen käytökseen.
Nämä haukkujat ovat itse hyvin pinnallisia ymmärtäessään pinnallisuuden ja syvällisyyden olevan kiinni jostain pakkelin määrästä. Pinnallisuus ja turhamaisuus kun eivät välttämättä ole sama asia ja se maailman rumin perunasäkkikin voi olla pinnallinen (vaikkei niinq meiggais niinq)!Eipä taida olla muuta tekemistä kun esittää stereotypioita nuorista ja TERVEEN näköisistä naisista! Ei kamalaa jos pari anorktisen näköistä tyttöä kävelee kaisaniemen torilla vastaan niin heti sanotaan että puolet suomesta on anorektisia paskapäitä jotka sais ahtaa naaman täyteen karkkia... EI OO TOTTA!!! Sen nyt hyväksyy että vanhat mummot tollasia päivittelee mut keski-ikäset sitte!!! Ja muodin mukaan kaikki menee?!?!?!?!?! Just, ja nyt kaduilla tulee hesassaki vastaan mitä värikkäämpii ihmisii, jotka ei pelkää sitä mitä muut ajattelee itestään! Ei painukaa vittuun te jotka sanotte et nuoret menee muodin mukaan!
- LauraLiinu
51rk3 kirjoitti:
Eipä taida olla muuta tekemistä kun esittää stereotypioita nuorista ja TERVEEN näköisistä naisista! Ei kamalaa jos pari anorktisen näköistä tyttöä kävelee kaisaniemen torilla vastaan niin heti sanotaan että puolet suomesta on anorektisia paskapäitä jotka sais ahtaa naaman täyteen karkkia... EI OO TOTTA!!! Sen nyt hyväksyy että vanhat mummot tollasia päivittelee mut keski-ikäset sitte!!! Ja muodin mukaan kaikki menee?!?!?!?!?! Just, ja nyt kaduilla tulee hesassaki vastaan mitä värikkäämpii ihmisii, jotka ei pelkää sitä mitä muut ajattelee itestään! Ei painukaa vittuun te jotka sanotte et nuoret menee muodin mukaan!
Ainakin tämän videon mukaan. Håkan tulee opettamaan suomalaisille, miten pukeudutaan.
http://www.youtube.com/watch?v=z1AydzLSjOk - Marttaliini1
LauraLiinu kirjoitti:
Ainakin tämän videon mukaan. Håkan tulee opettamaan suomalaisille, miten pukeudutaan.
http://www.youtube.com/watch?v=z1AydzLSjOkJa ilmeisesti miten kuuluu olla ja elää ja miltä pitää näytää.. WTF?? Läkerol?
Mut ihan ok hauskahan toi on. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?443057Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n402271Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari612180Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa882052Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh601772Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä191656Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr731527Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http441305Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1321246Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian1641013