Kuinka usein tulee paha mieli?

miekkonen85

Kuinka usein teille tulee huono olo yhden yön jutusta?

Omakohtaisesti ei ole kokemusta, kuin yhdestä varsinaisesta yhdenyön jutusta johon liittyi seksi.
Siihen aikaan ajattelin, että en iki maailmassa harrastaisi moista, mutta jotenkin siinnä vain kävi niin. Kun tyttö sitä halusi ja olin sinkku, niin ajattelin että hitto soikoon menkööt tämän kerran, kun himottikin armottomasti.
Vaan seuraavana päivänä iski se masennus, itse inho ja oksetus. Jonkin aikaa se inhotti aina, kun tapaus muistui mieleeni.
Vaan nyttemmin mieli on muuttunut ja jotenkin hyväksyn tuonkin tapauksen. Välillä tulee mieleen, että mikäs siinnä, kun on ne himot ja läheisyyden kaipuu meillä miehilläkin. Kyllä se paremman puutteessa menisi. Välillä vähän jopa harmittaa eräs toinen kerta jolloin tuli kieltäydyttyä moisesta ja mielessä käy, että mitähän varten sitä tuli säästeltyä, kun kerran tässä vaan eletään.
Vaan joo empä sitten tiedä olisiko minusta siihen uudestaan, kun on vähän huono itsetunto ja vähän pientä erakon vikaakin on, niin eipä noita tilaisuuksiakaan silleen tule ja jos taas tulee yhtä paha morkkis.

29

4782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mnhbgd

      Joka kerta on tähän mennessä tullut... Siis paha mieli ;)

      • ::::::::::::::::::::

        pettämistä? Vittu mikä ääliö.


      • mnhbgd
        :::::::::::::::::::: kirjoitti:

        pettämistä? Vittu mikä ääliö.

        Täh? Eihän tässä pettämisestä oo kukaan puhunut. Sinkku olen.


    • missasitko jotain

      Teetkö jotain opinnäytetyötä vai kirjoitatko romaania ja etsit täältä aineistoa. Toimi nopeasti, aineiston voi varastaa joku toinenkin.

      Pitää asennoitua niin, ettei tule ainakaan huono mieli. Tietysti, ellei se tuntunut missään, se on parempi kuin että se olisi niin surkeaa, että kaduttaisi haaskattu aika.

      • miekkonen85

        Ei tässä mitään romaaneja kirjoitella. Kunhan tuli mieleeni asia ja lähinnä kiinnosti, että tuleeko ihmisille useinkin pahamieli vaikka suhteesta ei muita odotuksia olekkaan, kuin se yhden yön lohtu/hupi. Herättääkö nää suhteet yleensäkään minkäännäköisiä tunteita, vai onko se vaan itsestään selvä suorite ja tarpeen helpotus jota ei myöhemmin suuremmin mietitä.


    • oli kiva nähdä

      sinkun etenkään tulisi katua yhden yön juttuja; ellei se ole ollut mukavaa, ei vaan voi mitään. Parempi olla vaan sitten ajattelematta asiaa. Seuraavalla kerralla on sitten varmasti mukavampaa, ellei voi mennä kuin parempaan suuntaan.

      • Nainennn N

        kun se vaan tuntuu jälkeenpäin pahalta, kun on aivan tuntemattoman antanut sorkkia itseään kaikkein intiimeimmistä paikoista (joita mielestäni ei aivan kenen tahansa edes kuulu nähdä, saati sitten koskea!).
        Humalatilassa kun ei tule tuollaisia ajatelleeksi, jälkeenpäin vasta:(

        Ja sitten on nämä taudit.. vaikka se kondomi olisikin mukana, niin sekin tuli laitettua päälle vasta jossain puolivälissä touhua. Kyllähän siinä jo on taudit ehtinyt tarttua.

        Nainen siis olen, ja ei ole kuin kaksi yhden yön juttua ollut... viimeisestä ei kauaa, ja hirveä morkkis ja paha olo. Ja pelko että sainkohan taudin. Varsinkin kun on nyt tuokin HIVö-tartuttaja nainen otsikoissa....

        Vaikka olisi kuinka sinkku niin ei nuo ole ihmisen touhua humalaiset yhdenyön jutut!


      • ...........
        Nainennn N kirjoitti:

        kun se vaan tuntuu jälkeenpäin pahalta, kun on aivan tuntemattoman antanut sorkkia itseään kaikkein intiimeimmistä paikoista (joita mielestäni ei aivan kenen tahansa edes kuulu nähdä, saati sitten koskea!).
        Humalatilassa kun ei tule tuollaisia ajatelleeksi, jälkeenpäin vasta:(

        Ja sitten on nämä taudit.. vaikka se kondomi olisikin mukana, niin sekin tuli laitettua päälle vasta jossain puolivälissä touhua. Kyllähän siinä jo on taudit ehtinyt tarttua.

        Nainen siis olen, ja ei ole kuin kaksi yhden yön juttua ollut... viimeisestä ei kauaa, ja hirveä morkkis ja paha olo. Ja pelko että sainkohan taudin. Varsinkin kun on nyt tuokin HIVö-tartuttaja nainen otsikoissa....

        Vaikka olisi kuinka sinkku niin ei nuo ole ihmisen touhua humalaiset yhdenyön jutut!

        kysymykseesi.. siis vastauksia.
        kyllä mun ainakin tuli toisen kohdalla mietittyä jälkeenpäin sitä paljonkin, että olisikohan siitä voinut tulla jotain enemmänkin...
        ja harmitti että piti jotain humalaisia seksitouhuja hommailla... miksi sitä ei olisi vaikka voinut nukkua ja jutella.. ja tavata joskus uudestaan, jos tuntui kiinnostusta olevan.

        Tuollaisista vain tulee kaiken lisäksi olo, että pitiköhän se minua jonain "halpana huor*na".. vaikka olisi ihan mukavaa ollutkin, eikä mies mikään sika. Silti.

        Ja kaikkea muutakin tulee mietittyä.. sitä olisi kiva joskus jutella sen toisen osapuolen kanssa, että miten hän sen koki. Tai ylipäänsä jotain yhteyttä ottaa sen yön jälkeen... kiittää vaikka mukavasta yöstä jos ei muuta. Tulisi vähän ihmismäisempi olo.


      • 29
        Nainennn N kirjoitti:

        kun se vaan tuntuu jälkeenpäin pahalta, kun on aivan tuntemattoman antanut sorkkia itseään kaikkein intiimeimmistä paikoista (joita mielestäni ei aivan kenen tahansa edes kuulu nähdä, saati sitten koskea!).
        Humalatilassa kun ei tule tuollaisia ajatelleeksi, jälkeenpäin vasta:(

        Ja sitten on nämä taudit.. vaikka se kondomi olisikin mukana, niin sekin tuli laitettua päälle vasta jossain puolivälissä touhua. Kyllähän siinä jo on taudit ehtinyt tarttua.

        Nainen siis olen, ja ei ole kuin kaksi yhden yön juttua ollut... viimeisestä ei kauaa, ja hirveä morkkis ja paha olo. Ja pelko että sainkohan taudin. Varsinkin kun on nyt tuokin HIVö-tartuttaja nainen otsikoissa....

        Vaikka olisi kuinka sinkku niin ei nuo ole ihmisen touhua humalaiset yhdenyön jutut!

        en tullu heti mutta vasta nyt kyllä, ymmärsin että hölmö olen!
        Mulla on ihana mies, lapsi ja koti ja saan paljon seksiä kotonakin ja rakkautta ja miksi? miksi? miksi?
        En osa nyt sanoa, ahdistaa vaan hirveästi... ja ei ole ollut edes kunnon seksiä vaan mies hyväilii mua ja män en edes koskenut hänen pippelin vaan suudeltiin ja mies hyvöiliii muttei silti hyvää oloa tullut kun päinvastoin... sairasta on ollut... ja sen jälkeen mies soitti mulle ja kuulema, olen se pahis jne. vaikka en halunu lähteä hänen kanssa edes tanssimaan...
        Kävin jo kirkossa, pyysin anteeksi ja kyllä, sen kanssa on vaikeatä elää ja pvältä toiseen...
        Mistä sain rauhaan?


      • 20
        ........... kirjoitti:

        kysymykseesi.. siis vastauksia.
        kyllä mun ainakin tuli toisen kohdalla mietittyä jälkeenpäin sitä paljonkin, että olisikohan siitä voinut tulla jotain enemmänkin...
        ja harmitti että piti jotain humalaisia seksitouhuja hommailla... miksi sitä ei olisi vaikka voinut nukkua ja jutella.. ja tavata joskus uudestaan, jos tuntui kiinnostusta olevan.

        Tuollaisista vain tulee kaiken lisäksi olo, että pitiköhän se minua jonain "halpana huor*na".. vaikka olisi ihan mukavaa ollutkin, eikä mies mikään sika. Silti.

        Ja kaikkea muutakin tulee mietittyä.. sitä olisi kiva joskus jutella sen toisen osapuolen kanssa, että miten hän sen koki. Tai ylipäänsä jotain yhteyttä ottaa sen yön jälkeen... kiittää vaikka mukavasta yöstä jos ei muuta. Tulisi vähän ihmismäisempi olo.

        en ole halunu olla sen kaa, siis en halunu seksiä vaan oli yksinäinen olo ja väsynyt muuten...
        Mutta silti on samanlaine tunne kun olisi " halpa huora" sille miehelle joka yrittää tehdä musta pahiksen, vaikka en ole aloittanut itse sen helvetin homma.


      • miekkonen85
        ........... kirjoitti:

        kysymykseesi.. siis vastauksia.
        kyllä mun ainakin tuli toisen kohdalla mietittyä jälkeenpäin sitä paljonkin, että olisikohan siitä voinut tulla jotain enemmänkin...
        ja harmitti että piti jotain humalaisia seksitouhuja hommailla... miksi sitä ei olisi vaikka voinut nukkua ja jutella.. ja tavata joskus uudestaan, jos tuntui kiinnostusta olevan.

        Tuollaisista vain tulee kaiken lisäksi olo, että pitiköhän se minua jonain "halpana huor*na".. vaikka olisi ihan mukavaa ollutkin, eikä mies mikään sika. Silti.

        Ja kaikkea muutakin tulee mietittyä.. sitä olisi kiva joskus jutella sen toisen osapuolen kanssa, että miten hän sen koki. Tai ylipäänsä jotain yhteyttä ottaa sen yön jälkeen... kiittää vaikka mukavasta yöstä jos ei muuta. Tulisi vähän ihmismäisempi olo.

        Nii no varmaan aika iso kynnys ottaa enää yhteyttä jälkeenpäin, kun ei tiedä josko toinen on jatkanut seikkailujaan ja jos oli toiselle pelkästään merkityksetöntä hupia. Omakohtaisesti se kumminkin tuntuisi hyvältä, jos toinen ottaisi yhteyttä sen jälkeenkin, vaikka ei haluaisikaan muuta kuin kiittää.
        Sinäänsä tuo "-M29-" tyyli olla paripäivää, tai päivä yhdessä ja jutella kuulostaisi ihan hyvältä ja ihmismäiseltä. Siinä on vaan se vaara, että mitäs jos kiintyy toiseen liikaa ja toinen taas haluaa jatkaa seikkailuitaan.


    • -M29-

      voin sanoa että pikemminkin ovat hyväilleet joka kerran muuten olematonta itsetuntoani.
      Jos mulla olisi hyvä itsetunto niin en luultavasti edes harrastaisi moisia vaan etsisin itselleni jonkun vakion laatunaisen, tai muutaman :)

      • ronja22.

        Joka kerta tulee paha mieli, kun mies on suloinen tyyppi. En tiedä mikä helvetti siinä on, että pelkään torjutuksi tulemista niin paljon että aamulla juoksen tilanteesta täysillä pois. Voi tietenkin olla että teen fiksusti ja kundit ovat tyytyväisiä että pääsevät musta nopeasti eroon.

        Halvasta olosta en kylläkään niin tiedä, koska seksiin asti en ole edennyt "yhden illan jutuissa" kuin 2 kertaa. Enemmänn on vaan jotekin hirveän tyhjä ja yksinäinen olo. Ja häpeä itsestä, siitä miksei osaa olla luonteva aamulla. Miksi häpeää itseään niin paljon että on pakko lähteä vaikka toisaalta haluaisi hirveästi jäädä?

        Ohhoh, viime vkonlopusta vieläkin tunteet pinnalla :(


      • -M29-
        ronja22. kirjoitti:

        Joka kerta tulee paha mieli, kun mies on suloinen tyyppi. En tiedä mikä helvetti siinä on, että pelkään torjutuksi tulemista niin paljon että aamulla juoksen tilanteesta täysillä pois. Voi tietenkin olla että teen fiksusti ja kundit ovat tyytyväisiä että pääsevät musta nopeasti eroon.

        Halvasta olosta en kylläkään niin tiedä, koska seksiin asti en ole edennyt "yhden illan jutuissa" kuin 2 kertaa. Enemmänn on vaan jotekin hirveän tyhjä ja yksinäinen olo. Ja häpeä itsestä, siitä miksei osaa olla luonteva aamulla. Miksi häpeää itseään niin paljon että on pakko lähteä vaikka toisaalta haluaisi hirveästi jäädä?

        Ohhoh, viime vkonlopusta vieläkin tunteet pinnalla :(

        Omasta puolestani taas voin sanoa, että itse olen aina tykännyt kun neitokainen on jäänyt aamupäiväksi seuraksi. Joskus on menty parikin päivää kimpassa, mutta jätetty sitten homma siihen..

        Tulee ihan hyvä ja lämmin fiilis, eikä sellaista hyväksikäytön makua.


      • miekkonen85

        Lähinnä tarkoitin, että itselläni ei ole riittävästi itsetuntoa tehdä aloitetta ja tuntuu, että olen huono lukemaan ihmisiä. Sitten jos toinen haluaa seksiä, niin osaanko toimia oikein yms. Miehillä kun on aika paljon paineita sen suhteen. Ei se tuntemattoman kanssa niin helppoa ole.
        Varmasti tulisi itsetuntoon nostetta, jos onnistuisi iskemään jonkun. Vaan tuntuu että humalassakin on sen verran järjissään ettei uskalla kevyttä smalltalkia enempiä edes puhua tuntemattomille ja silloinkin täytyy olla erittäin hyvä tilaisuus. Saatikka, että uskaltaisi kysyä "meille vai teille".


    • ,,,,

      Paha mieli ei tule, vaikka mies haukkuisi huoraksi, koska syy on miehen omassa alemmuudentunteessa, ja yleensä voi loukkaantua vain sellaisen miehen haukkumisesta, jota itse arvostaa. Miehet osaavat tehdä seksistä huipputylsää, silti he machoilevat. Morkkis omasta teosta, se johtuu kai syyllisyydestä, miksi menin tuotakin ressukkaa pilkkaamaan. On hyvä jos miehet ymmärtäisivät ajatella, nainen ei aina halunnut loukata. Riippuu itsestä, jos asia ei mitään merkinnyt, ja silti se muka niin suurta. Miksei silti voisi hyväksyä toista ihmisenä, miehet vetävät toisiaan turpaan ja ovat silti ylimmät ystävät hetken päästä.
      Jos olisin mies en menisi tunneruikutusta jollei tunnetta ollut.

    • tulitauko seis

      kun mies ei ole tarpeeksi hyvä, ei seiso, ei laukea, kondomi irtoaa, kondomi menee rikki jne.

      • tmurnyfvw

        Noi muut mä viel ymmärrän, mut miten helskutissa sulle voi tulla paha mieli, jos mies ei laukea? Eikö se nyt ole 1 yön suhteessa aivan sama? Vai tarkoititko, että tulee paha mieli, jos et itse laukea?


      • Kumiukko ja -akka
        tmurnyfvw kirjoitti:

        Noi muut mä viel ymmärrän, mut miten helskutissa sulle voi tulla paha mieli, jos mies ei laukea? Eikö se nyt ole 1 yön suhteessa aivan sama? Vai tarkoititko, että tulee paha mieli, jos et itse laukea?

        Eikös se tarkoita sitä, että mies kestää pitempään kuin keskivertotyyppi. Seksi loppuu vasta kun jompi kumpi uupuu.


      • tmurnyfvw
        Kumiukko ja -akka kirjoitti:

        Eikös se tarkoita sitä, että mies kestää pitempään kuin keskivertotyyppi. Seksi loppuu vasta kun jompi kumpi uupuu.

        Sitähän mäkin aattelin...


    • tytttö18

      kyllä mulle tulee ku ollu pari pelimiestä tässä ollu ja nähny ne jo seuraavana vkl baarissa toisen likan kaa vaikka mitään seurustelu aikomusta missää vaiheessa ollukkaa

    • jinna_xx

      Henkilökohtaisesti olen hyvinkin liberaali (ainakin omasta mielestäni), seksuaalisesti aktiivinen, nykyään naimisissa oleva nainen. Periaatteessa en missään mielessä vastusta kahden aikuisen seksuaalista kohtaamista, sillä jokaisella on oikeus kokeilla uusia kokemuksia siinä missä tehdä virheitä. Nuoreen ikääni nähden olen harrastanut ymmärtääkseni keskimääräistä enemmän ns. yhdenyön juttuja, ja osasta olen kokenut suoranaista katumusta. Tällaisia ovat mm. kaksi viimeisintä tuttavuutta, jotka kohtasin seurustellesani, jolloin vastenmielisyyteni tekemisiäni kohtaan johtuivat lähinnä pettämisen tunteistani. Kun taas puhutaan sinkkuajoistani, voin silti mainita muutamia yhdenyön tuttavuuksia, joita kadun. Huomattavasti enemmän on kuitenkin niitä, joita en kadu, ja jotka sillä hetkellä vastasivat tarpeisiini ja minä toivottavasti heidän tarpeisiinsa. Joidenkin heidän kohtaamistaan silti kadun, mutta nämä yksilöt kuuluva vähemmistöön.

      Aloittakseni oman osuuteni sanottakoon, että suurin osa seksuaalisista kohtaamisistani kuuluu lokeroon "yhdenyön jutut". Olen omien laskelmieni mukaan maannut noin 20 ihmisen kanssa, oli se paljon tai vähän. Suurin osa heistä oli miehiä, sillä olen itse nainen ja koen, että biseksuaalisen naisen on helpointa löytää seksikumppaneita vastakkaisesta sukupuolesta. Suurin osa seksikumppaneistani on myös ollut mukavia, jopa todella ihania rakastajia ja ihmisiä, jotkut taas vain itsestään ja omasta laukeamisestaan välittäviä kusipäitä. Mutta päällimmäisin kokemukseni kaikista rakastajistani, jotka sijoittuvat lähinnä nuoruusvuosiini, on lähinnä rikastuttava, mielenkiintoinen ja omia elämänkokemuksiani täydentävä.

      Ensimmäinen rakastajani, jääkiekkoilija, oli mukava ensimmäinen kokemus. Nimenomaan mukava, juuri muuta ei jäänyt mieleeni. Ei siis unohtamaton, mutta tarpeeksi kiva. Toinen kokemukseni oli ensimmäinen poikaystäväni, afrikkalaissyntyinen poikaystäväni, iso musta mies, kliseistä vitut. Ei siis yhdenyön juttu. Hänen jälkeensä tuli keskiaasialainen, muutamaan kohtaamiseen rajoittunut, mutta äärettömän suloinen nuori kundi, jonka kanssa koin ensimmäisen suuseksikokemukseni. Hänet laskisin vielä yhdenyön jutuksi, vaikka pari yötä hänen kanssaan vietinkin. Mutta miellyttävä kokemus kaikin puolin.

      Sitten tuli käännekohta elämässäni, jolloin aloin niin sanotusti jakaa kenelle vain. Neljäs on humalainen neitsyt, jonka muistan tähän asti surkeimpana seksikokemuksenani. Tätä siis kadun. Itkin kesken seksin ja heitin raukkaparan ulos asunnostani keskellä yötä. Mainitsinko jo että kadun tätä?

      Viides oli ihana Aki, joka ei kysynyt numeroani aamulla, vaikka olisin sen hänelle todellakin antanut. Häneen olisin mielelläni tutustunut paremminkin, tavallaan siis kadun, tavallaan en. Kuudennesta alkaa muistini jo hieman hapartua, muistan kaksi samana iltana iskemääni nuorta miestä (toinen oli ensimmäinen anaaliseksikokemukseni), joista kumpaakin muistelen lämmöllä, sekä nuoren, erittäin kauniin naisen, jota ikävöin vieläkin hieman. Muistan myös muutaman seurustelusuhteen, joita ei tähän sovi sotkea, sekä pitkäaikaisen ystäväni, jonka kanssa harrastin kerran seksiä hississä, ennen kuin katkaisin yhteyden häneen. Se kertonee häpeästä enemmän kuin pelkkä tunnustus. Lisätään tähän mm. eräs kolmen kimppa, jota muistelen yhä hyvällä, sekä aikaisemmin mainitsemani pettämiskokemukset ja saadaan aikaiseksi melkoisen sekalainen aineisto.

      Tämän hieman offtopic-purkauksen jälkeen totean näin yhteenvedoksi, että olen kokenut niin häpeää, vastenmielisyyttä ja itseinhoa kuin tyytyväisyyttä, nautintoa ja voitonriemuakin yhdenyön juttujen jälkeen. Jos molemmat tietävät, että tarkoitus on vain nauttia seksistä ilman sitoumuksia ja ylimääräisiä tunteenpurkauksia, luulisi osapuolten ymmärtävän, mihin ryhtyvät. Mutta aikuisetkaan eivät aina osaa hallita tunteitaan täydellisesti ja miksi pitäisikään? Yhdenyön juttuunkin voi ihastua, voi tuntea itsensä hyväksikäytetyksi ja -käyttäjäksi, likaiseksi tai muuten vain huoraksi (sekä mies että nainen). Olen taipuvainen uskomaan, että omat tuntemukset riippuvat elämäntilanteesta, itsetunnosta, kasvatuksestakin osittain, ja uskomuksista. Mutta itselläni päällimmäisiksi ovat kuitenkin jääneet useimmiten hyvä mieli ja kokemus uuden ihmisen kohtaamisesta, ehkä hieman intiimimmässä merkityksessä.

    • Eronnut susi

      Jonkin verran yhden yön juttuja on takana. Nuorempana en oukein muista mitään järisyttäviä aamuangstioita. Joskus otti päähän, kun tyttö ei ymmärtänyt lähteä aamulla pois vaan jäi venymään kämppääni pitkälle iltapäivään. Piti sitten keksiä jokin meno. Helpompaa oli, jos pääsi itse tytön luo, niin pystyi poistumaan kun siltä tuntui. Hyviäkin kokemuksia on tuolta ajalta.

      Nyt vähän vanhempana yhden yön seksi ei enää oikein innosta. Pari viikkoa sitten työreissulla tuli tilaisuus ja katsoin sen loppuun asti. Seksi oli ihan kivaa, tosin tunteetonta, mutta vuorokauden kuluttua iski morkkis, jota podin viikon päivät. Nainen oli nimittäin varattu ja vieläpä ensimmäinen seksikokemukseni eron jälkeen. Tällä hetkellä se ei ole oikein mun juttu, kun tuntuu, että kaikki yhden yön juttuja tai seksiseikkailua haluavat naiset ovat varattuja. Jotenkin siitä vaan tulee paha mieli ja sitten alkaa ajatella avio-/avomiestä ja itseään hänen asemaansa. Jos kaksi vapaata, aikuista timistä kohtaa, niin se on toinen juttu.

    • omakokemus

      Minä voin kertoa omasta kokemuksesta, että olen harrastanut yhden illan juttuja muutaman kerran (olen nainen) ja ei ole koskaan tullut paha mieli tai itseinho. Kerran oli kyllä ihan jäätävä morkkis kun kuulin yön jälkeen että mies olikin 37v.. ja itse olen viisitoista vuotta nuorempi.

    • Nainen 40

      En tosin harrasta juurikaan yhden illan juttuja juuri siistä syystä, että ne eivät anna muuta kuin pahan mielen. Olen nelikymppinen nainen, eronnut useita vuosia sitten, eikä näiden pitkien yksinäisten vuosien aikana seksiä ole juuri ollut. Miesystävää, joka hakisi samoja asioista ja samanlaista seuraa, ei vain ole löytynyt. Tarjolla tuntuu olevan eronneita ex-naisiaan rakastavia miehiä, jotka hakevat korkeintaan hetken seksiä. Lisäksi tarjolla on ikusia poikamiheiä, jotka eivät halua tai pysty vakavampaan suhteeseen, tai kouluja käymättömiä työttömiä, jotka omalla kohdallani eivät tule mitenkään kyseeseen.

      Nyt olin hiljattain baarissa, jossa tapasin sopivan miehen. En osaa sanoa, minkä takia päädyin hänen mukaansa. Hän vaan oli kiinnostava ja vapaa ja vieläpä oman ikäiseni. En ole ollut pitkään, pitkään aikaan miehen kanssa ja nyt vaan tilanne ja kaikki vei. Tietoisesti en hakeneut yhden illan juttua, vaan tyhmyyksissäni ajattelin, että voisimme tavata toisenkin kerran ja tutustua ja katsoa voisiko jotain kehittyä, vapaita kun kumpikin olimme. No, yö vietettiin yhdessä ja puhelinnumerot vaihdettiin. Yhden tekstiviestin olen laittanut, johon mies ei koskaan vastannut. Minä en siis halunnut yhden illan juttua, mutta mies halusi, joten tavoitteemme olivat erilaiset. Totta kai tällaisesta tulee paha mieli. Sain taas opetuksen, että yhden illan juttuja ei kannata harrastaa, koska ne vaan satuttavat. Edessä on taas pitkiä yksinäisiä vuosia ilman seksiä, joka tuntuu kovin surulliselta.

    • Anonyymi

      Mulla on semmonen vakipano,hänelläkin lapsia ja ollaan yli 40vuotiaita. Eli aikuisia ihmisiä. Näemme kun molemmille sopii ja saatan käydä päiväseltään tän miehen luona. En tiedä ei kai tässä paha mieli tule,kun kumpikin sitä mieltä ettei olla saman katon alle haluamassa ja sen estää jo oma teininikin.

    • Anonyymi

      Yhden illan jutut on miehelle ku oikee käsi. Se ei tunnu millään tavalla ainakaan omasta mielestä hyvältä. Siinä ei vaan oo sitä omaa eli toisen osapuolen nautintoa josta saat nautintoa kun tunnet toisen henkilön halut ja osaat vetää koko homman ku kitaran soolon. Mut sit mitättömäs seksissä sulla on vastassa piano jota pitäis soittaa ku mozart tai beethoven

    • Anonyymi

      Ei kannata mennä niin pitkälle tytön kanssa...

    • Anonyymi

      Normaali reaktio. Ihminen on tarkoitettu käyttämään seksuaalisuuttaan niin kuin Korkein on sen tarkoittanut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      90
      1758
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1482
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      110
      985
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      966
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      45
      832
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      718
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      691
    8. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      691
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      666
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      623
    Aihe