Mikä lie hätäkastettu rääpäles joka yrittää solkata Etelä-Pohjanmaan kieltä ja kaupitella vanhoja jenkkiromuja ylihintaan. Eikä kauppa käy kun valokuvissakin ikuinen kesä ja ruoho kasvaa autojen alla.
"Paimelan paroni"
9
1615
Vastaukset
- hiihtäjä ihmettelee
olevan pussi kunnossa,kun on varaa sitoa pääomia noin riskialttiiseen bisnekseen.nuohan ovat harrasteautoja suurimmaksi osaksi.
- Din Weasel
Paronin kanssa usein kauppaa tehneenä voin sanoa että on meinaa tosi reilu autokauppias ja hieno ihminen. Takuut autoissa on hyvät ja muutenkin homma toimii. Köysti voi vaikkapa katsella nettiautosta niitä "ei romuja" ford fiestoja tai muita persaukisten autoja.
- tulihan se
Paroni ittekii mainostamaan samaan settiin jo toista kertaa. On tää vekkuli eli tää netti ku voi kehuu itteensä moneen kertaan yhessä ketjussa
- hep hep hei
tulihan se kirjoitti:
Paroni ittekii mainostamaan samaan settiin jo toista kertaa. On tää vekkuli eli tää netti ku voi kehuu itteensä moneen kertaan yhessä ketjussa
jees,että myydään muutakin kuin tavis autoja.
- kaketus
Luulen kans et Parooni oli itte puhujanpötössä...No en kadehdi,kuvissa on aina kesä kun talvipuoli on hiljaisenpuolista,muutama puolihullu kyselijä häiritsee talviunia..
- poikkeussääntöön
kaketus kirjoitti:
Luulen kans et Parooni oli itte puhujanpötössä...No en kadehdi,kuvissa on aina kesä kun talvipuoli on hiljaisenpuolista,muutama puolihullu kyselijä häiritsee talviunia..
Kyllä siellä kalustokin vaihtuu, on tullut seurailtua.. osa tietysti viipyy pitempään niin kuin muillakin autokauppiailla, mutta kaiken kaikkiaan piristävä poikkeus tuolla rintamalla.
Ei tietenkään ihan persaukisten ja tavisten paikka. - jenkki on jees
poikkeussääntöön kirjoitti:
Kyllä siellä kalustokin vaihtuu, on tullut seurailtua.. osa tietysti viipyy pitempään niin kuin muillakin autokauppiailla, mutta kaiken kaikkiaan piristävä poikkeus tuolla rintamalla.
Ei tietenkään ihan persaukisten ja tavisten paikka.ja on erittäin mielenkiintoista kalustoa.paroni alkoi välittömästi raahaamaan jenkkejä rapakon takaa,kun dollari tipahti.
tuollaista toimintaa ei aivan persaukinen harrasta,onkin kiva nähdä,kauanko paronin perse kestää.
onnea vaan kuitenkin erillaiselle toiminnalle. - Din Wiesel
jenkki on jees kirjoitti:
ja on erittäin mielenkiintoista kalustoa.paroni alkoi välittömästi raahaamaan jenkkejä rapakon takaa,kun dollari tipahti.
tuollaista toimintaa ei aivan persaukinen harrasta,onkin kiva nähdä,kauanko paronin perse kestää.
onnea vaan kuitenkin erillaiselle toiminnalle.Eipä taida olla Paronilla aikaa notkua täällä kehumassa itteään. Eikä oikeen tuo kehuskelu käy tuohon pohjalaaseen luonteenlaatuun.
- Anonyymi
Huijari neiti paroni on, lupaa ja lupaa, mutta vehkeet puuttuu kun pitäis toimia. Kiertäkää kaukaa…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023