Christina Aguilera

likeit

32

5381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on

      Ei vois. Blondit on rumia.

    • Jäbizkä

      Todella herkku böönä :)

    • janiko26

      Kahden ekan kuvan perusteella ei, liian feikki. Kolmannessa alkaa jo näyttää kauniimmalta ja luonnollisemmalta

    • on kyllä

      kissa. olen ollut sitä mieltä alusta asti.

    • No huoh...

      Kaksi ekaa photoshopattua muovibarbia ei kiinnosta (yleensäkin elävät ihmiset kiinnostaa enemmän), eikä viimeisen kuvan vähiten käsitelty kuva kiinnosta, koska siinä näkyy vain kasvot ja nekin järkyttävän meikkikitin alla. Eli noiden kuvien perusteella ei ainakaan ole ihanne. Ethän oikeasti usko, että hän näyttää tuolta kuin nuo kaksi ekaa kuvaa?!

    • eikiitos.

      jonka mielestä tuo on jotenkin halvannäköinen? Siis naamasta. Tekoblondit on rumia, ei aidot.

      • Cristinan_musiikki++

        kylläkin aito blondi...CA on ns. valkoinen latino vaaleilla hiuksilla.


      • wtfff
        Cristinan_musiikki++ kirjoitti:

        kylläkin aito blondi...CA on ns. valkoinen latino vaaleilla hiuksilla.

        on siis olevinaan ihan aidot/ei värjätyt? Heh juujuu, niin...


      • Christina+++++
        wtfff kirjoitti:

        on siis olevinaan ihan aidot/ei värjätyt? Heh juujuu, niin...

        etteikö olisi vaalentanut platinablondiksi,mutta ihan aito blondi muuten on.


      • sinuaonhöynäytetty
        Christina+++++ kirjoitti:

        etteikö olisi vaalentanut platinablondiksi,mutta ihan aito blondi muuten on.

        Ei tasan tarkkaan ole oikeasti vaaleahiuksinen. Argentiinasta ruskeilla hiuksilla tultu. Ei ole vaalea. Ei ole vaalea.
        http://www.disabled-world.com/img/famous/christina-aguilera.jpg
        ruskeat hiukset ja ruskeat silmät on.

        Kuten Paris Hiltonkin on ruskeahiuksinen (huomaa juurikasvu). Hänelläkin on ruskeat silmät, mutta käyttää sinisiä piilolinssejä.
        http://www.waleg.com/photos/displayimage.php?album=475&pos=3

        Sinut on ilmeisen helppo höynäyttää. Kannattaa olla varovaisempi.


      • ....................
        sinuaonhöynäytetty kirjoitti:

        Ei tasan tarkkaan ole oikeasti vaaleahiuksinen. Argentiinasta ruskeilla hiuksilla tultu. Ei ole vaalea. Ei ole vaalea.
        http://www.disabled-world.com/img/famous/christina-aguilera.jpg
        ruskeat hiukset ja ruskeat silmät on.

        Kuten Paris Hiltonkin on ruskeahiuksinen (huomaa juurikasvu). Hänelläkin on ruskeat silmät, mutta käyttää sinisiä piilolinssejä.
        http://www.waleg.com/photos/displayimage.php?album=475&pos=3

        Sinut on ilmeisen helppo höynäyttää. Kannattaa olla varovaisempi.

        minusta aguileralla on aika vaalean ruskeat hiukset, ja muista että blondeillakin voi olla tummat silmät. Minä ainakin tunnen yhden. Se on mahdollista myös kuumissa maissa missä aurinko porottaa. En silti väitä että nuo hiukset olisivat aidon väriset, mutta kuitenkin. Tää jo todistaa kuinka harvassa aidot blondit ovat.


      • mansikkablondi
        sinuaonhöynäytetty kirjoitti:

        Ei tasan tarkkaan ole oikeasti vaaleahiuksinen. Argentiinasta ruskeilla hiuksilla tultu. Ei ole vaalea. Ei ole vaalea.
        http://www.disabled-world.com/img/famous/christina-aguilera.jpg
        ruskeat hiukset ja ruskeat silmät on.

        Kuten Paris Hiltonkin on ruskeahiuksinen (huomaa juurikasvu). Hänelläkin on ruskeat silmät, mutta käyttää sinisiä piilolinssejä.
        http://www.waleg.com/photos/displayimage.php?album=475&pos=3

        Sinut on ilmeisen helppo höynäyttää. Kannattaa olla varovaisempi.

        "Ei tasan tarkkaan ole oikeasti vaaleahiuksinen. Argentiinasta ruskeilla hiuksilla tultu. Ei ole vaalea. Ei ole vaalea.
        http://www.disabled-world.com/img/famous/christina-aguilera.jpg
        ruskeat hiukset ja ruskeat silmät on."

        Höpö höpö. Tuossa lapsuudenkuvassa Christina ON blondi --- nimittäin jenkkikäsityksen mukaan. Jenkkien käsitys blondiudesta kun on vähän erilainen kuin meillä pohjoismaalaisilla.

        Itse kuvittelen olevani ehta brunette (ja Suomessa olenkin), mutta jenkkiläisten kavereideni mielestä hiusteni väri on "strawberry blonde".

        Eräs amerikkalainen ystävättäreni vaalensi hiuksensa suurin piirtein tuohon sävyasteikkoon, mitä christinalla on tuossa lapsuudenkuvassa, ja hän kuvailee nyt itseään "blondiksi".

        Joo, tuntuu hassulta täältä pellavapäiden maassa asuvien näkökulmasta, mutta näin on. Joten ei ihme, että jenkkiläisten mielestä Chris on "aito blondi" vaikka meidänhän mielestä hän on brunette...


    • miehinen mies

      Todellakin. Upea blondi.

    • $pete

      Ihana. sensuelli nainen... ihanat sääret vaikkei olekkaan mitkään kaksi metriset. rinnat. seksikkäät kasvot :) kyllä

    • parempiaki löytyy

      Vasta kolmas kuva alkaa olla söpö, kaks ekaa on julmetun teennäisiä ja naama väärinpäin. Christinasta on parempiakin kuvia olemassa.

      Mua viehättää enemmän tämä iloinen söpö-Christina, kuin se photoshopattu vamppi-Christina. Niin varmaan tämän äijääkin, tuskin Christina kotisohvalla asettelee kiiltäviä raajojaan kuvauksellisesti, kaks kiloa pakkelia naamallaan.
      http://sydney.diarystar.com.au/images/christina-aguilera-blonde.jpg

      Mutta kai se menestyksen salaisuus onkin siinä, että yhdestä yksilöstä muokataan monta sivupersoonaa ja saadaan siten katettua laajempi fanikanta.

      • zumbaaja040

        Christina on oikeasti mustahiuksinen.Sillä on pahimmillaan yliampuva lavatyyli mutta sen arkisemmista tyyleistä olen itsekin löytänyt kopioitavaa.
        Christinalla on tanssijan takapuoli, paras video minusta on Dirrty.En jaksa sen rasittavaa ääntä kuunnella kauan tosin.Kissansilmät on.


    • niin!!

      Tosi hyvännäköinen...

      Blondit on parhaita, teko tai aito.

    • hjkllkjh

      Eka kuvassahan melkein peräpukamat näkyy.

      Eka ja toka kuvassa ihon ja hiusten värin suhde on ihan luonnoton. Vastenmielisen näköinen otus.

      Kolmas kuva parempi, luonnollisempi ja vähemmän huorahtava.

    • ............

      Jos tykkää tekoblondeista, joilla on silikonit niin miksipäs ei :D
      Krissellä kun oli vielä jokunen vuosi sitten noin B-C kupin varustus ja hups kun se vain yhtäkkiä kasvoi, niiiiinpä niiiiin...

    • arwts yuiyu8h

      Ei voisi. RUMA rusketus ja karseat meikit. Liian vaaleaksi blondattu tukka. Tyypillinen bimboblondi. Blondi nainen voi olla myös kaunis mutta oikea sävy täytyy olla. Ei tommonen tuhkanvaalea ruma. Ja vielä kerran NUO MEIKIT YÖK

      • wanha stara

        Kuuma on Christina kuten aina! Aikojen takaa muistuu hänen Genie in the bottle.. huh huh :)


    • en diggaa

      Oppikirjaesimerkki tavallisennäköisestä naisesta, joka saadaan tilpehöörein näyttämään hyvältä ja seksikkäältä.

      • bellali

        Kuka sinun mielestäsi näyttää hyvältä ilman niitä tilpehöörejä?


    • Niaacu
      • bellali

        Niin, nuohan on niitä "meikittömiä" kuvia Christinasta joita pompahti suomalaismediaankin viime viikolla.

        Christina näyttää erilaiselta, söpöltä. Lähes ilman meikkiä hän näyttää olevan. En tiedä mitä tarkoitat tuolla botoxilla, mä en näe missään mitään botoxia.


    • 3+11

      No huh, on kyllä kamalan näkönen nainen etenkin aloittajan kirjoittamassa ekassa linkissä. Hyi v...... Karseen näkönen naamasta, meikit varmaan tekee sen. Muutenkaan en itse blondeista pidä ollenkaan.

    • Marilynin puutttees

      Paljon parempi on katsoa youtubesta Christinan videoita. Hän oli just
      Jay Leno showssa haastateltavana. Tosi söpö tyttö. On lihonut hieman, eli
      on nyt ns. sopivasti lihava.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe