Mietittää paljon!

Ymmällään???

Tilanne on: Muija kaupassa töissä, tavannu siellä teinin ja alkanu vaihtaa kuulumisia,näkee varmaan joka pvä.
Sen jälkeen facebook-kavereita ja chattailyä "salaa",nyt jo vaihdettu puhelinnumeroitakin.
Löysin valokuvan siitä jätkästä muijan lompakosta ja tämä oli vaan "unohtunut" sinne ja oli täysin läppä koko juttu. Olen miettinyt paljon mikä tässä on takana? Ikäeroa on PALJON, siis kyseessä aivan teini ja jo "aikuinen".
Kun olen asiasta maininnut jotakin niin minun päätelmät ym ovat naurettavia.
Tiedän myös että muija käy hänen facebook-profiilissaan miltei päivittäin. Jotain tässä on nyt aivan selvästi tapahtumassa, en vain voi uskoa että olisi ihastunut johonkin teinipoikaan.

Mitä tehdä?

9

367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yxäxä

on ihastunut. Mitäpä siinä tehdä ?? ihastuminen ja rakastuminen ovat niin voimakksita tunteita, että vievät mennessään.
      Voi tietysti asiallisesti ja rauhallisesti yrittää puhua, mutta lopputulos selviää vasta ajan kanssa.
      Muijasi on aika sidottu olemaan kaupassa töissä. Ehkä poika löytää jonkun toisen ja siihen se sitten jää.

• Ymmällään???

Tässä vielä se että muija on vakuuttanut että välillä ei ole yhtään mitään. Rakastaa minua jne.
        Ollaan avoliitossa vielä. Ja poika on vielä alle 16-vuotias ja muija jo lähempänä 30-vuotta.
        En vaan voi uskoa että se olisi totta, ja tuskin ikinä minulle rehellisesti edes asiasta puhuu jos kysyn. JA jos kysyn niin suuttuu siitä miten taas otan asian puheeksi.

• Nainen.-.-.-..-
        Ymmällään??? kirjoitti:

Tässä vielä se että muija on vakuuttanut että välillä ei ole yhtään mitään. Rakastaa minua jne.
        Ollaan avoliitossa vielä. Ja poika on vielä alle 16-vuotias ja muija jo lähempänä 30-vuotta.
        En vaan voi uskoa että se olisi totta, ja tuskin ikinä minulle rehellisesti edes asiasta puhuu jos kysyn. JA jos kysyn niin suuttuu siitä miten taas otan asian puheeksi.

Teinipoika onkin lääpällään naiseen. Ja nainen "huvikseen" pistää vähän vettä myllyyn. Saa omaan elämään (ja töihin) jotain mielenkiintoista. Olettaa varmaan että teinipoika tajuaa jutun olevan pelkkää ajankulua ja huvia.

• tiukka linja
        Nainen.-.-.-..- kirjoitti:

Teinipoika onkin lääpällään naiseen. Ja nainen "huvikseen" pistää vähän vettä myllyyn. Saa omaan elämään (ja töihin) jotain mielenkiintoista. Olettaa varmaan että teinipoika tajuaa jutun olevan pelkkää ajankulua ja huvia.

sanoisin että se on tulos tai ulos.

jos ap ei nyt ole tiukkana niin hän antaa avoimen valtakirjan kusta itseään silmään. ilmoittaisin teinipojalle että jos on yhteyksissä, tulee turpaan niin että raikaa. muijalle kertoisin ihan saman, paitsi että turpaansaannin lisäksi ottaisin eron. jos nämä ehdot eivät kävisi niin toinen vaihtoehto olisi se välittömästi voimaanastuva ero.

naiset tarttee pitää kurissa ja herran nuhteessa. ei niillä ole omaa järkeä mukana.

• IsoIita*

Eikö aikuinen nainen "parempaan pysty" kuin säheltämään jonkun TEININ kanssa!?
      Sorry vaan, mutta kuulostaa jotenkin sairaalta! Leikkisi sitten edes ikäisiensä kanssa eikä pilaisi melkein lapsen elämää!
      Itselläni ei ole koskaan kenenkään "ylimääräisen" kuva unohtunut lompakkoon, ja vaikka kaupassakin olin töissä, en ole puhelinnroita vaihdellut keskenkasvuisten kloppien kanssa - itse olin silloin parikymppinen pimu, ja yli 5 vuotta nuoremmat olivat kakaroita.
      Hmm... Naisesi on periaatteessa menossa rikollisille poluille, kun alaikäisen kanssa vehtaa. Valaisepas vähän tilannetta ja kysäise, ovatko pojan vanhemmat tietoisia tästä "ystävyydestä"?
      Ei siinä mitään, ihmisellä voi olla kaiken ikäisiä kavereita ja kumpaakin sukupuolta - mutta eipä tuo naisesi touhu vaikuta miltään ison siskon tai äidinkorvikkeen esittämiseltä. Jos se sitä olisi, ei asiassa olisi mitään salattavaa, eihän..???

• Ymmällään???

Sitähän minäkin olen miettinyt.
        Tietääkseni ei sentään ole nähnyt kuin työn ohessa. Mutta aion tarkkailla tilannetta kyllä tarkoin.
        Kyse on kuulemma auttamisesta kun teini on ajautumassa huonoille teille jne.
        En kyllä täysin usko tuota selitystä.jos auttaa haluaa siinä tuskin tarvitsee olla facebook-kaveri, puhelinnumeroiden vaihtamisesta puhumattakaan!!

• . . .
        Ymmällään??? kirjoitti:

Sitähän minäkin olen miettinyt.
        Tietääkseni ei sentään ole nähnyt kuin työn ohessa. Mutta aion tarkkailla tilannetta kyllä tarkoin.
        Kyse on kuulemma auttamisesta kun teini on ajautumassa huonoille teille jne.
        En kyllä täysin usko tuota selitystä.jos auttaa haluaa siinä tuskin tarvitsee olla facebook-kaveri, puhelinnumeroiden vaihtamisesta puhumattakaan!!

Selitys se on sekin, auttaminen... Sen nimissä voikin tehdä jo ensin yhtä ja sitten toista. Tuskinpa kukaan nainen koskaan avoimesti myöntää että "Olet ihan oikeassa, kyllä tässä on ihastumisesta ja suhteen lämmittelystä kysymys".

Teepä näin: jos kerran naisesi sinnikkäästi sanoo, että tässä ei ole mitään, niin sano että "sittenhän voit lakata käymästä siellä". Ei tuntematon aikuinen muutenkaan ole oikea henkilö estämään nuorta ajautumasta huonoille teille.

• Ymmällään???
        . . . kirjoitti:

Selitys se on sekin, auttaminen... Sen nimissä voikin tehdä jo ensin yhtä ja sitten toista. Tuskinpa kukaan nainen koskaan avoimesti myöntää että "Olet ihan oikeassa, kyllä tässä on ihastumisesta ja suhteen lämmittelystä kysymys".

Teepä näin: jos kerran naisesi sinnikkäästi sanoo, että tässä ei ole mitään, niin sano että "sittenhän voit lakata käymästä siellä". Ei tuntematon aikuinen muutenkaan ole oikea henkilö estämään nuorta ajautumasta huonoille teille.

Yhteyttä ovat pitäneet ainaki netissä.
        Mutta työajan ulkopuolella ei tietääkseni ole nähnyt, tai mistäs minä sen varmasti tietäisin edes.
        Eli ei hän ole teinin luona käynyt. Mutta täysin tuntemattoman "auttaminen" menee kyllä yli hilseen.

• IsoIita*
        Ymmällään??? kirjoitti:

Yhteyttä ovat pitäneet ainaki netissä.
        Mutta työajan ulkopuolella ei tietääkseni ole nähnyt, tai mistäs minä sen varmasti tietäisin edes.
        Eli ei hän ole teinin luona käynyt. Mutta täysin tuntemattoman "auttaminen" menee kyllä yli hilseen.

auttaa, miksi ei sitten avoimesti kerro asiasta?!
        Tuo kuva lompakossa... Miten se muuten liittyy auttamiseen, jos kerran näkevät toisiaan kaupassa..?
        Eikä FB:kaan mene aivan jakeluun...
        Otapa sellainen "isällisen kasvattava" ote naiseesi ja pyydä kaikessa rauhassa ystävällisesti kertomaan, mikä on homman nimi - ja voisitko sinä jotenkin osallistua tähän naisesi "projektiin"..?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      87
      2071
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      236
      756
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      701
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      598
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe