kauniit kasvonpiirteet

aijjja

Kertokaapa, millaiset ovat kauniit kasvonpiirteet naisella, ts. mitkä ominaisuudet tekevät kasvoista kauniit.

86

9483

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen ***

      Minun kasvojani on kehuttu kauniiksi. Ne ovat sirot(kuten kroppanikin), sopusuhtaiset, pienehkö "nöpönenä", kauniin muotoiset sopivan paksuiset huulet, tasaiset hampaat jotka hymyillessä tulevat kivasti esiin (ei tule ikenet esiin hymyillessä), pienet hymykuopat, tummat kulmakarvat, vihreät ihan taviskokoiset silmät. Kaikki kasvoissa kohdallaan, eikö se sellainen ole?

      • nyt Suomessa

        On täysin mahdotonta ymmärtää, miksi USAssa jotkut naiset, etenkin juutalaiset kai, peiennyttävät nenäänsä.

        Miesten tulisi pitää komeista naisista, kuten vaikka kreikkalaisista tai italialaisista, joilla voi olla suuret ja komeat nenät, naisilla.

        Mutta eihän suomalaiset nöpönenämiehet sellaisia naisia itselleen onnistu saamaan tai edes halua. Kreikkalaisten ja italaialaisten naisten itsetunto on niin korkealla, ettei ne ketso edes suomalaisiin mäntin näköisiin miehiin, joilla ei ole miehekkäitä kasvonpiirteitä.


      • Näääääin on...
        nyt Suomessa kirjoitti:

        On täysin mahdotonta ymmärtää, miksi USAssa jotkut naiset, etenkin juutalaiset kai, peiennyttävät nenäänsä.

        Miesten tulisi pitää komeista naisista, kuten vaikka kreikkalaisista tai italialaisista, joilla voi olla suuret ja komeat nenät, naisilla.

        Mutta eihän suomalaiset nöpönenämiehet sellaisia naisia itselleen onnistu saamaan tai edes halua. Kreikkalaisten ja italaialaisten naisten itsetunto on niin korkealla, ettei ne ketso edes suomalaisiin mäntin näköisiin miehiin, joilla ei ole miehekkäitä kasvonpiirteitä.

        näin on, näin on, näin on. Olen samaa mieltä kanssasi. Etelä-eur. naisilla on upeat nenät. t. yks nöpönenä


      • Anonyymi

        Ei välttämättä mutta hienoa kun pidät itsestäsi


    • sopusuhtainen

      Isot silmät, iso suu (varsinkin huulet), pieni nenä, pieni leuka, sopivat mittasuhteet (esimerkiksi silmät ei liian lähellä toisiaan, eikä esimerkiks nenä liian kaukana/lähellä suuta, otsakaan ei sais olla liian iso/pieni). Että semmosta.

    • pöh#2

      ovaalinmalliset kasvot on kaikkien tutkijoiden ym. "päätös" siitä mitkä ovat ihanteelliset eli kauniit kasvot. Ja kyllä, se on totta myös tosi-elämässä, ovaalin muotoisissa kaikki on kohdallaan ja piirteet irot ja kauniit

    • Ei-niin-täydellinen

      Shania Twainin kasvot ovat täydelliset. Näin väittää ainakin tieteellinen tutkimus:)

    • olen rakastumassa

      Itsestään selvää, se on myös selvitetty matemaattisesti, aika mutkikas kaava, kertoa nyt tässä ja kerrata.

      Teetkö jotain opinnäytetyötä itse vai?

      Ovaalit, soikeat kasvot.
      Suuret silmät, ei liian kaukana, ei liian lähellä toisiaan.

      Suhteet ovat tärkeitä, monenkin asian suhde, kuten vaikkapa nenän ja ylähuulen etäisyys, suun leveys, eihän se nyt pelkkä kasvojen malli yksinään.

    • jmtnhbgfdfs

      Toi on paha kysymys. Hyvin erilaisetkin piirteet voivat viehättää. Helpompi on listata, mitkä piirteet EIVÄT ole kauniita: pitkä leuka, ohuet huulet, iso nenä, huomattavan suuret silmät ja suu. Nää tuli ekana mieleen.

      • asdgasdg

        silmät ei voi olla liian isot, ei vain voi :O


    • 16+9

      Itsekin pidän tuollaisesta "nöpönenästä", enkä mistään Kreikkalaistyyppisestä tuulenhalkojasta tai "kyhmynenästä", joten tuollainen yksittäinen piirre on mielestäni kaunis. Huulten mallista en osaa sanoa muuta kuin että niiden pitäisi olla sopusuhtaiset kasvoihin. Hampaista sanoisin, ettei ole niinkään tärkeää onko ne oikomisten jäljiltä tiptop-kunnossa vai harottavatko vähän, sillä molemmissa tapauksissa tärkeintä on se osaako hymyillä. Jos hymyillessä näkyy yläikenet, on aivan sama millainen se hammasrivi on, hymy ei ole enää nätti. Eli riittää kun se hammasrivi sieltä vähän näkyy. Korkeat poskipäät tai hymykuopat kiinnittävät myös huomioni, kuten myös ruskeat silmät ovat uskomattoman kauniit ja seksikkään. Toki selvästi siniset (blondeilla varsinkin) tai vihreätkin ovat nätit, mutta ruskeissa on vain sitä jotain :) Kulmia saa tietenkin olla ja jos hiusten värinkin pääsisi valitsemaan, niin reilusti tummat tai jopa mustat. Toisaalta tunnen kaksi pisamanaamaista punapäätä, jotka ovat erittäin viehättäviä silmissäni, vaikkeivat suoraan noita kaikki mainittuja asioita täytäkään, joten eihän kenenkään tarvitse noita kaikkia piirteitä omata.. tai voikaan omata.

      • Leuka..

        Niin, tuli tuossa kahvitauolla katseltua naisia vähän sillä silmällä ja pistin merkille myös saman, mistä joku jo mainitsi, eli naisilla ei ole leukaa. Enkä nyt tarkoita tuota mihin joku viittasi, eli suomalaisilla naisilla(kin) tuppaa olemaan hyvin vahvat leukaluut, vaan sitä, ettei se leuka erotu. Vai kaulako se silloin puuttuu?

        Eli lauka on useammin tällainen http://www.nordstromhospital.fi/i/leuka1.jpg
        ..kuin tällainen http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135251605970.jpeg
        Ok, huonot esimerkit, mutta ymmärrätte mitä tarkoitan.. paitsi, jos omaatte tuon ensimmäisen vaihtoehdon ;)


      • ()()()()()
        Leuka.. kirjoitti:

        Niin, tuli tuossa kahvitauolla katseltua naisia vähän sillä silmällä ja pistin merkille myös saman, mistä joku jo mainitsi, eli naisilla ei ole leukaa. Enkä nyt tarkoita tuota mihin joku viittasi, eli suomalaisilla naisilla(kin) tuppaa olemaan hyvin vahvat leukaluut, vaan sitä, ettei se leuka erotu. Vai kaulako se silloin puuttuu?

        Eli lauka on useammin tällainen http://www.nordstromhospital.fi/i/leuka1.jpg
        ..kuin tällainen http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135251605970.jpeg
        Ok, huonot esimerkit, mutta ymmärrätte mitä tarkoitan.. paitsi, jos omaatte tuon ensimmäisen vaihtoehdon ;)

        ilmeisesti työpaikallasi on siis ylipainoisia naisia, joilla ei ole "leukalinjaa". Minulla on kyllä itselläni ihan selkeät, ovaalit kasvot joten jokainen yksityiskohta on paikallaan ja leuka erottuu profiilista, mutta ei tietenkään liikaa...

        Pakko sanoa, että sellainen pieni nöpö nenä on mielestäni ruma, tulee mieleen possu, mutta ei sellanen jättisuuri ranskalainen klyyvärikään kaunis ole, sopivan kokoinen se olla pitää...


      • sopusuhtainen
        Leuka.. kirjoitti:

        Niin, tuli tuossa kahvitauolla katseltua naisia vähän sillä silmällä ja pistin merkille myös saman, mistä joku jo mainitsi, eli naisilla ei ole leukaa. Enkä nyt tarkoita tuota mihin joku viittasi, eli suomalaisilla naisilla(kin) tuppaa olemaan hyvin vahvat leukaluut, vaan sitä, ettei se leuka erotu. Vai kaulako se silloin puuttuu?

        Eli lauka on useammin tällainen http://www.nordstromhospital.fi/i/leuka1.jpg
        ..kuin tällainen http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135251605970.jpeg
        Ok, huonot esimerkit, mutta ymmärrätte mitä tarkoitan.. paitsi, jos omaatte tuon ensimmäisen vaihtoehdon ;)

        Juuri Angelina Jolie-tyyppinen pieni leuka on kaunis.

        Hot: http://www.nationalspatula.com/assets/Beautiful-Woman.jpg

        Not: http://after5detroit.com/a5/images/stories/whatshot/other/beautiful_woman-tn.jpg

        Mainitsemallasi esimerkkinaisella on löysää leuan alapuolella, eli ongelma on pikemminkin kaulassa, ns. kaksoisleuka. Eikä kyllä kovin viehättävä nainen muutenkaan... Jos totta puhutaan.


      • Tarkennusta
        ()()()()() kirjoitti:

        ilmeisesti työpaikallasi on siis ylipainoisia naisia, joilla ei ole "leukalinjaa". Minulla on kyllä itselläni ihan selkeät, ovaalit kasvot joten jokainen yksityiskohta on paikallaan ja leuka erottuu profiilista, mutta ei tietenkään liikaa...

        Pakko sanoa, että sellainen pieni nöpö nenä on mielestäni ruma, tulee mieleen possu, mutta ei sellanen jättisuuri ranskalainen klyyvärikään kaunis ole, sopivan kokoinen se olla pitää...

        Nöpönenällä tarkoitan lähinnä tuollaista nenälinjaa http://www.flickr.com/photos/fogline/3702374255/

        Kyhmynenällä taas tuollaista, ulkonevaa nenäkaarta http://www.flickr.com/photos/fogline/2464169092/

        Normaalimallinen nenähän on suora ja jos kasvoissa ei muutakaan persoonallisuutta ole, niin sehän tekee naisesta vain tylsän näköisen.. ovathan "muotti missit" kauniita, mutta kuolettavan tylsiä pidemmän päälle, joten ei nappaa henk. kohtaisesti.

        Miksihän flickeriin kuvia laittavat eivät taggaa noita kunnolla, eli ainoa tunnettu kasvonpiirre kuvahaussa näyttää olevan beauty.. tylsää ;)


    • näin se vaan on

      Piirteitä voi eritellä kasvoistakin vaikka kuinka paljon, mutta kauniit silmät merkitsevät kokonaisuuden kannalta eniten. Vaikka näkisi vain pelkät silmät, voi päätellä onko kyseessä kaunis nainen, sama kai miehelläkin. Asiaa voi havainnollistaa peittämällä kasvokuvia, vain siten että silmät näkyy, sama muslimien kaapunaisissa, silmistä voi päätellä onko rätin takana kaunotar vai hirviö.

      • tuyrhtegr

        Itse taas en niin kauheasti kiinnitä huomiota silmiin. Tosin sen verran, että siniset ja harmaat silmät eivät ole kovin viehättävät


    • ...

      Minä olen saanut kuulla, että kasvoni ovat kauniit. Ja jos nyt totta puhutaan, niin itsekin pidän kasvojani kauniina! Kropastani en taas niin pidä.

      Ihoni on hyvin vaalea (kirjaimellisesti valkoinen) ja virheetön. Vaikka olen iholtani lähes valkoinen, on kulmakarvani ja ripseni silti tummanruskeat. Silmäni ovat kirkkaansiniset ja silmäni ovat aika suuret. Nenäni on pieni ja siro, huuleni täyteläiset ja suurehkot. Lisäksi positiivista palautetta olen saanut huulistani, koska minulla ei ole ns. amorin kaarta ylähuulessa. Eli ylähuuleni on täyteläinen, mutta siinä ei ole sitä pientä juttua siinä keskellä. Se tekee lookistani kai uniikin. Minulla on luontaisesti punaiset posket, kapeat kasvot mutta korkeat poskipäät. :)

      • rrrepi

        Edelliseen viitaten, amorin kaaret pitää löytyä ylähuulesta. :) Mutta tämä onkin mielipidekysymys.


      • Tyärkymppi
        rrrepi kirjoitti:

        Edelliseen viitaten, amorin kaaret pitää löytyä ylähuulesta. :) Mutta tämä onkin mielipidekysymys.

        Juu, amorinkaari on seksikäs. Sellaiset huulet ovat nami.

        Mm botoksilla amorinkaari häviää ja huulista tulee sellaiset "tasaiset", ei kauniit vaikka miten olisi paksut.


    • diiiid

      Kauniit kasvot voivat olla hyvin monenlaiset. Kauneudessa on loppujen lopuksi kyse mittasuhteista. Nenä voi olla iso tai huulet ohuet; kun nenä, silmät, suu, leuka ja otsa ovat tasapainossa ja sopivat yhteen, kasvot ovat kauniit.

    • PrinssiNakki..

      Tummat, vinohkot kissansilmät, korkeat poskipäät ja kaunis suudeltava suu ja kauniit kulmakarvat. Varmaankin kasvot ovat kauniit kun kaikki on sopusoinnussa keskenään....

    • Mila*

      Kauneutta on olemassa monenlaista eri variaatiota...On oikeastaan vaikea ajatella yksiä ainoita kauniita kasvoja. Ja toisaalta kauneuden näkeminen on aika subjektiivistakin. Jos ajattelen omaa kauneuskäsitystäni, niin ns. klassiset kasvot näen toki kauniina, mutta kaikkein kauneimpana pidän kasvoja, joissa on jokin "juju", toisin sanoen persoonallisuutta. Siis jotakin, joka tekee niistä hieman epäklassiset. Silloin ne ovat mielenkiintoiset. Täysin klassiset kun eivät kauneudestaan huolimatta jää useinkaan niin hyvin mieleen :)

    • rastas*

      Heh, mulla on pottunokka, ihan hirvittävän selkeästi erottuva vahva kuoppa leuassa (oikeesti, Arizonan kraateri näyttää sen rinnalla pieneltä), rako hampaiden välissä, huulia ei käytännöllisesti katsoen paljon yhtään, muutenkin "jykevät" kasvonpiirteet ja paljon häiritseviä luomia naamassa. Jotenkin tuo yhtälö tuntuu toimivan, sillä kauniiksi on kehuttu monet kerrat (pelastukseni ovat varmaan ne kauniit silmät ja sympaattinen hymy). Kai se on sellainen vihaa/rakasta-juttu. Toiset tykkää tosi paljon ja toiset ei niin paljon. Teinivuosien angsteista selvittyäni olen oppinut pitämään kaikista kasvojeni virheistä, ne tekevät minusta persoonallisen näköisen, eikä persoonallisuus minua haittaa yhtään.

    • Yhen mielipide

      Liian leveä naama ja nämä pyöreäposkiset naiset ei innosta.
      Sitten jos vielä ylipaino näkyy kasvoista niin onhan se selvä ettei oikein innosta.

      Tätimäiset kasvojen muodot ovat turn-off.

      • Alkup.

        En tee opinnäytetyötä, kunhan uteliaisuuttani kyselen.

        Ihmettelen vaan, että mikä tekee yhdestä h*tin naamasta muka niin kauniin/erikoisen, että sitä pitää joka toisen vastaantulevan miehen arkisin jäädä tuijottamaan, ja baareissa miesten kommentoida joka ikinen kerta. Ei vaan ymmärrä. Omaa naamaa kun peilistä katsoo, tuntuu ettei siinä näe yhtikäs mitään.

        Olisi kiva, että edes joku mies tulisi joskus baarissa juttelemaan muista asioista ja niitä näitä, kuin vain "olet niiiiiiin kaunis, pakko tulla sanomaan". Menee hermot. Miehille pikku vinkki: älä aloita iskuyritystäsi naisen ulkonäköä kehumalla, vaan jollakin muulla repliikillä.


    • $pete

      pienet piirteet, kissamaiset silmät ja vahva luusto.

      eipä siinä oikeen muuta

      • $pete

        tässä on sellanen esimerkki josta en pidä ja mielestäni hänellä on aika paljon leukaa http://www.berkshirefinearts.com/uploadedImages/articles/765_Understudy934741.jpg


      • Ei hyvä

    • tutkailija .

      Suomalaisen naisen valttikortti on ehdottomasti korkeat poskipäät! Ne tekevät monen naisen iloisen, nuorekkaan ja aistillisen näköisiksi (jopa eksoottisella tavalla). Esim. Etelä-Euroopassa korkeita poskipäitä ei näy useinkaan. Korkeat poskipäät sirojen kissansilmien tai mantelinsilmien kanssa luovat jopa aasialaista vaikutusta, vaikka suomalaiset ovatkin vaaleita. Muita hyviä ominaisuuksia suomalaisten naisten kasvonpiirteistä ovat mm. laaja skaala eri mallisia silmiä (ja värejä), useilla on myös pienet luomet (aasialaista vaikutelmaa), siro nenä verrattu moniin muihin kansallisuuksiin, sopusuhtainen leuka, aistillinen otsa (monilla muilla hiusraja alkaa jo melkein heti kulmakarvoista esim. thaimaalaisilla ja etelä-ameriikkalaisilla). Suomesta löytyy paljon klassisen kauniita naisia ainakin kasvojen osalta.

    • kauniilla ihmisillä

      on sama kaava naamassa eli selkeä linja poskipäistä/korvasta leukaan ja leuka kapenee alas sirosti, miehillä voi olla hieman neliskulmaisempikin leuka, kunhan linja on selvä. Ylipaino ikävä kyllä peittää tämän linjan, vaikka se olisi luonnostaan hyvä. Muita kauniita ominaisuuksia on silmät sopivasti etäällä toisistaan, sopusuhtainen nenä, ei-nuuskija nenä ja täyteläinen suu. Mutta onneksi löytyy myös ihmisiä, jotka eivät täytä näitä kriteerejä ja ovat silti hyvännäköisiä joidenkin mielestä. Ja jotkut, joilla on periaattessa kaikki toivotut ominaisuudet, eivät silti kokonaisuudessaan ole viehättäviä, kuten minun mielestä Christina Aguilera ja Megan Fox, joka on sangen persoonattoman, leikellyn ja nuuskijan näköinen.

      • dddddddddddd

      • juuu u

      • isohampainen

      • ddddddddddddd
        isohampainen kirjoitti:

        suht kookas nokka :) kauniimpiakin on nähty

        kookas nokka? mitä sit haluut? Jonku käärmeenkö tai lyttynenäse porsaa? niil ei ainakaa oo nenää jos nokattomia mielit. Ja ainakin tol typyl on hampaat tallella


      • isothampaat
        ddddddddddddd kirjoitti:

        kookas nokka? mitä sit haluut? Jonku käärmeenkö tai lyttynenäse porsaa? niil ei ainakaa oo nenää jos nokattomia mielit. Ja ainakin tol typyl on hampaat tallella

        joo hampaat oli kans helevetin isot, katoin.
        mun makuun on tällanen: http://scrapetv.com/News/News Pages/Entertainment/images-2/keira-knightley-wallpapers.jpg

        ei mikään lyttynenänen porsas. ei tartte omistaa jumalatonta kärsää kuitenkaan
        järkyttävä suutin tolla lumikilla, saa tulla mun luo imuroimaan korkeintaan. ja talttahampaille on hommia pajalla. kuhan ei riko mitään =)


      • asdgasdg
        isothampaat kirjoitti:

        joo hampaat oli kans helevetin isot, katoin.
        mun makuun on tällanen: http://scrapetv.com/News/News Pages/Entertainment/images-2/keira-knightley-wallpapers.jpg

        ei mikään lyttynenänen porsas. ei tartte omistaa jumalatonta kärsää kuitenkaan
        järkyttävä suutin tolla lumikilla, saa tulla mun luo imuroimaan korkeintaan. ja talttahampaille on hommia pajalla. kuhan ei riko mitään =)

        mielummin toi poikatyttö ku överivalkaistut hampaat


      • ssssssssssssssd
        isothampaat kirjoitti:

        joo hampaat oli kans helevetin isot, katoin.
        mun makuun on tällanen: http://scrapetv.com/News/News Pages/Entertainment/images-2/keira-knightley-wallpapers.jpg

        ei mikään lyttynenänen porsas. ei tartte omistaa jumalatonta kärsää kuitenkaan
        järkyttävä suutin tolla lumikilla, saa tulla mun luo imuroimaan korkeintaan. ja talttahampaille on hommia pajalla. kuhan ei riko mitään =)

        hehe, no vai niin


      • piiiiiiiiippi
        isothampaat kirjoitti:

        joo hampaat oli kans helevetin isot, katoin.
        mun makuun on tällanen: http://scrapetv.com/News/News Pages/Entertainment/images-2/keira-knightley-wallpapers.jpg

        ei mikään lyttynenänen porsas. ei tartte omistaa jumalatonta kärsää kuitenkaan
        järkyttävä suutin tolla lumikilla, saa tulla mun luo imuroimaan korkeintaan. ja talttahampaille on hommia pajalla. kuhan ei riko mitään =)

        keirallekin on tehty nosejob. että ei kovin aito toi sun "nöpönenäs" kaunis nenä se on mustakin, mutta arvostan enemmän luonnollisuutta kuitenkin.


    • m23.

      Mielestäni luonnollisuus on valtti tässä(kin) asiassa. En ole koskaan pitänyt siitä että ihmiset leikkelevät kasvojaan tai muitakaan osiaan varsinkaan jos sille ei oikeasti olisi edes tarvetta. Omasta mielestäni kovinkaan moni ei ole ruma jos on perusasiat kunnossa: hyvä iho, hampaat, syö terveellisesti, liikkuu jne.

      Persoonallisuus on toinen hyvä. Ei oikeastaan pidä sellaisesta tusinanaamasta enkä oleta että kasvot on kuin filmitähdellä. Pisamat, rako hampaiden välissä yms. ovat mielestäni vain söpöjä "virheitä" eivätkä oikeastaan virheitä ollenkaan. Mieluummin rako hampaissa kuin keltaiset hampaat. Rakoa ei usein voi estää mutta keltaisuuden voi.

      Jos sitten ihan täydelliset kasvot pitäisi kuvailla niin olisi jotain tämän kaltaista: nätti ja leveä hymy, hymykuopat on mielestäni söpöt, persoonaliset ja nätit silmät, räpsyripset on aina kivat, mutta sen sijaan liian isoista peuransilmistä en tykkää... on myös kiva jos hymyily näkyy silmistäkin ja katse on lempeä. Usein katse on lempeämpi jos ei ole ns. kissansilmiä, jotka ovat tosin monien mielestä hirmu seksikkäät, myös se että "kulmakarvalinja" laskee eikä nouse tekee lempeämmän näköiseksi. Tosin taas kerran tuollaiset ohuet ja pystyt kulmakarvat tyyliin Megan Fox ovat kai tavoitellummat.

      Tässä on mielestäni yksi hyvän näköinen malli, josta en nyt hyviä kuvia löytänyt, mutta tuoreen videon kuitenkin:
      http://www.youtube.com/watch?v=fQk5nmTDKfM
      Tiedän ettei kukaan jaksa katsoa näitä videoita joten 0:42-0:44 on aika hyvä kohta josta näkee melko tarkasti minkälaiset kasvot on kyseessä. Tosin hänkin on ehkä vähän liian täydellinen.(? en ole livenä nähnyt)

      • en tykää

        huh huh no makuja on todellakin monia näköjään....


      • tavalliset kasvot
        en tykää kirjoitti:

        huh huh no makuja on todellakin monia näköjään....

        minun mielestä kauniit kasvot eivät ole täydellisiä.
        Tavalliset mutta ihan nätit kasvot ovat mieleeni.
        Normaalinkokoiset silmät (ei siis liian isot tai pienet)
        pitkät hiukset, vähän kiharaiset
        Ihon pitää olla puhdas mutta pieniä näppylöitä siellä täällä tekee kasvoista luonnollisen
        näköiset, ei siis liian nukkemaisia.
        Normaalit ja tyylikkäät vaatteet
        Sopusuhtainen kroppa. Ei siis liian lihava tai laiha
        Sopivat huulet (ei siis mitään Angelina huulia)
        Hiukien värillä ei ole väliä, mutta liian punaiset ei käy.
        Silmälasitkin käy kunhan ne ovat nätit, ei siis mitään nörttejen Harri Potter laseja

        Bonusta: Pisamat
        Nenälävistys (sellainen nappi ei mitään sonninrengasta)
        Luonnonkiharat


    • Nam78

      Ovaalin muotoiset tai suipommat kasvot.

      En viehäty näistä pulla, munkki tai omppuposkista.

      • kysyn vaan =)

        miehiä/naisia luomet joita useilla naisilla on?? ja jos haittaa niin missä kohtaa??


      • asdgasdg
        kysyn vaan =) kirjoitti:

        miehiä/naisia luomet joita useilla naisilla on?? ja jos haittaa niin missä kohtaa??

        ei haittaa, paitsi jos on tississä. hahaha! :D


    • ahaahahaha

      mulla on nöpönenä, pyöreä leuka, keskileveät leukaperät, latinolaiset keskikokoiset mustat silmät ja normaali otsa, sekä isot huulet. kasvoja kehystää mustat hiukset jotka melkee ylettää polkapäille.

      eikä mua kiinnosta vittuakaan mitä muut ajattelee, ku ite olen aivan helvetin tyytyväinen, olkaa tekin itteenne - ei noita angelina jolien tai megan foxin näköisiä naisia hirveesti kumminkaa ole. ja miehetki saa jonkin aikaa ettiä että sellasen mukavan yksilön joka on just fitti luonteeltakin löytäis.

      • e -

        klassiset kasvonpiirteet ovat kauniit

        niin ja silmät ovat tärkeät, ne ovat sielun peili :)


    • Mister Tahiti
    • nih.

      SELLAANEN PYÄRIÄ LUTUUNEN NAAMA JA ISOOT KIRKKAHAT SILIMÄT.

      • Julius-seittenkasi

        Viimeisten linkkien tummat daamit oli kasvoiltaan mykistävän kauniita! Bodyt oli kanssa ihan uskomattomia


    • qweasd

      Silmät, joihin on helppo uppoutua. Pieni nenä. Korkeat poskipäät. Sopusuhtaiset kauniin muotoiset huulet. Omat muotoillut kulmakarvat (Ei mitkään tussisotkut). Joku ihana yksityiskohta (Pisamat, luomi jne.). Ei kuulu kasvonpiirteisiin, mutta luonnollinen meikki.

    • &&&<3

      Perinteisestä poikkeava on kauneutta. Oikeastaan melkeen kaikki on mutta itse pidän jotain tavallisen näköistä naista kauniimpana kuin jotain angelina jolieta.

      Ite olen omasta mielestäni omalla tavallani kaunis, mutta musta saa aina ihan kamalia valokuvia. Ne ei ikinä näytä samalta kuin mitä näkee peilistä ja niin moni muukin on sanonut etten näytä läheskään samalta valokuvissa kuin mitä luonnossa. Mulla on sirot ovaalin muotoiset kasvot ( kroppa ei ole siro, en tykkää), tummat hiukset ja kulmat, suuret ehkä mantelin muotoiset tavallaan lapsekkaat siniharmaat silmät.Suora vähän terävä nenä jossa on päässä ihan pieni loiva nousu. Korkeat poskipäät jotka siristää voimakkaasti silmät kun hymyilee, huulet on melko täyteläiset ja kauniin muotoiset, niissä on voimakas amorinkaari. Leuka on siro ja hampaat samankaltaiset kuin beyonceella, typerä vertaus mutta sillähän ei ole kovin pitkänmalliset missihampaat. Iho on vaalea eikä rusketu juuri ollenkaan, poskipäillä on pari pisamaa.

      • rikke.

        angelica jolie on kaikkee muuta kun kaunis. viat: ei naisellinen, leikelty, kumihuuli, epäaito, huumeidenkäyttäjä. karsee muija vaikkei se rumakaan ole muttei kauniskaan.


      • lolol.
        rikke. kirjoitti:

        angelica jolie on kaikkee muuta kun kaunis. viat: ei naisellinen, leikelty, kumihuuli, epäaito, huumeidenkäyttäjä. karsee muija vaikkei se rumakaan ole muttei kauniskaan.

        komeapiirteiset naiset haluavat nätin pojan itselleen, eli ei mitään maskuliinista neliönaamaa.


    • beauty score

      Laulaja Shania Twainilla on tutkijoiden löytämän perinteisen kauneuden kaavan mukaiset mittasuhteet kasvoissaan. Näissä kokeissa ihmiset valitsivat sellaiset kasvot, jotka vastasivat kultaista kaavaa. Täydelliset naisen kasvot paljastuivat sellaisiksi, että pupillien väli on noin puolet kasvojen leveydestä ja silmien etäisyys suusta on 36 prosenttia kasvojen pituudesta. Muita tähän kaavaan mahtuvia näyttelijöitä ovat mm. Jessica Alba ja Liz Hurley.

      http://img.listal.com/image/488190/500full.jpg
      http://www.firstclassfashionista.com/wp-content/uploads/2010/03/Jessica-Alba-on-Project-Runway.jpg

      Toki ihminen voi olla kaunis, vaikkei tähän kultaiseen kaavaan mahdukaan, koska kauneuskokemukseen vaikuttavat lukuisat muutkin tekijät kuin mittasuhteet, mm. ihmisten oma maku ja kauneustottumukset, sisäinen viehätysvoima, kasvojen rakenne ja yksittäiset piirteet (esim. suuret silmät tai täyteläiset huulet). Esim. Angelina Jolieta pidetään yleensä ottaen kauniina, vaikkeivat hänen kasvonsa noudatakaan kauneuden kultaista kaavaa. Kasvoissa saattaa olla myös jokin yksittäinen häiritsevä piirre, joka rikkoo kauneuden.

      Suomalaisista naisista tähän kultaiseen kavaan mahtuisivat esimerkiksi:
      Ex-missi Helena Karihtala:
      http://1.bp.blogspot.com/_uiqTm9j6jXE/SizL3IxaPJI/AAAAAAAAArc/cGznhZVKNQY/s400/img_karihtala[1].jpg

      sekä salkkarinäyttelijä jasmine nysten:
      http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/555_px_kuvia_2010/01/871590.jpg

      • hhhhhhhhhfgyyyyyyyyy

        aika vaikea vastata kyseiseen kysymykseen sillä jokaisella yksilöllä on oma mielipiteensä kauniista kasvoista. Jotkut pitävät pitkäleukaisista jotkut lyhytleukaisista, toiset taas suurista silmistä ja toiset pienistä jne... olen nähnyt naisia joilla on kauniit nenät ja silmät ja kaikki mutta kokonaisuus ei vaan yhtä shokeerava vaan hyvin tavallinen. Ja oli se sitten miss universum tai supermarketin työntekijä niin kummaltakin löytyy hyviä ja huonoja piirteitä PISTE


    • monenlaistakauneutta

      Kauniit kasvot ovat kasvot, joissa on jotain erikoista ja ainutlaatuista. Kauniit kasvot ovat myös vähäisellä meikillä ehostetut - liika meikki ei ole kaunista.
      Kaunista on esimerkiksi kauniit ja suuret silmät (värillä ei väliä), suora nenä (ei pikkunöpönenä/pottunokka), korkeat poskipäät ja kauniisti muotoillut kulmakarvat (ei tussilla tehtyjä). Tässä yksi esimerkki kauniista naisesta:
      http://www.basicoshop.com/blog/wp-content/uploads/2010/08/BrigitteBardotSaint-Tropez1958.jpg

      • ihailen

        Lara Dutta on kasvoiltaan yksi kauneimpia, useilla intialaisilla ja lähi-idästä lähtöisin olevilla naisilla on mun makuuni todella kauniit kasvot... Jessica Alban piirteet miellyttävät myös.


    • ihantavallinentyttö123

      mun kasvoja on kehuttu aika montaki kertaa kauniiks vaik en sitä usko. mut mulla on sirot kasvot, korkeat poskipäät, suora ja siro nenä, ihan normaalin kokoiset huulet, isot ruskeat vähän pyöreät ja vähän soikean muotoiset silmät ja paksut pitkät tummanruskeat hiukset. kroppa on laiha ja siro ja pukeudun aika tavallisiin vaatteisiin. näin kirjoitettuna saatan kuulostaa kauniilta ihmiseltä mutta en itse ajattele näin vaikka muut kylläkin.

    • lovely_brunette
    • Anonyymi

      Millaiset on kauniit kasvonpiirteet .
      Tämä esittämäsi kysymys on aivan mahdotonta antaa mitään vastausta. Kauneus on katsojan silmissä ja se mitä itse pidän kauniina voi olla että sinun mielestäsi on kaikkea muuta kuin kaunista. Tämä kysymys herättää hämmennystä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe