Dermalogicasta, onko hintansa väärti

ulpukka00

Kannattaako? Hinnat ovat hirveitä, onko oikeasti huipputuote? Millä kannattaisi aloittaa kun ikää 35 ja iho kuiva, epätasainen, kirjava ja ennenaikaisesti vanheneva?

18

2425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iloinen yllätys

Kokemusta on vasta yhdestä Dermalogican tuotteesta, mutta kyllä kannatti ehdottomasti. Mene hyvään palvelevaan kemppariin ja kysy myyjältä neuvoa valinnassa. Mulla ikää 52 ja suosikkituotteeni ovat:
      Yöksi Bellavita yövoide hajusteeton kasvoille, kaulalle, käsivarsille, kuivuneille kantapäille ym. On tosi rasvainen, mutta jos sen tunteen kestät, niin kannattaa. Rypyt ja kuivuus häviää. Apteekista n. 13 €/75 g. Päiväksi Dermalogican Ultra sensitive faceblock, jossa aurinkosuoja 25, kevyt sävytys, joka tasoittaa ihon väriä, mutta ei jätä rajoja ja niin matta, ettei puutereita yms. tarvita. Viikon olen kokeillut tätä yhdistelmää ja nyt jo huomaan tehon. Huomenna menen kemppariin tutustumaan Dermalogican muihin tuotteisiin. Tätä ennen olen kokeillut kaikki mahdolliset kalliit voiteet Diorista alkaen.

• Utelias pupu

Hei Iloinen Yllätys!

Sanoit ostaneessi kempparista Dermalogicaa? Myydäänkö sitä kuitenkin kemppareissa kun kosmetologini kertoi ettei sitä voi myydä kuin harvat ja valitut kauneushoitolat?

• Crystal06
        Utelias pupu kirjoitti:

Hei Iloinen Yllätys!

Sanoit ostaneessi kempparista Dermalogicaa? Myydäänkö sitä kuitenkin kemppareissa kun kosmetologini kertoi ettei sitä voi myydä kuin harvat ja valitut kauneushoitolat?

Nettimyynnissä on ja tosiaan joillain kosmetologeilla on ko. sarja käytössä. On luotettava ja laadukas, kuin myös hinnakas. Plussaa eläinkokeettomuudesta!

• Entinen iho ongelma

Vastaan kyllä! Olen käyttänyt Dermalogica sarjaa useita vuosia ja niin tekee moni ystäväni. Tuotteet tulee käytössä halvemmaksi kuin moni muu sarja koska ne on niin riittoisia ja putsareissa on edullisia jättikokoja. Eikä mene mitään hukkaan kun ei tule virhe ostoksia. Jos ei omalla paikkakunnallasi ole Dermalogica kosmetologia niin katsoppa nettisivut www.kauneushoitolainkeri.fi. Heille voi esittää kysymyksiä ja moni ystäväni tilaa heiltä tuotteensa kun heidän tarjouksensa on hyviä.

• ja hoitola

Ostin normaalista kempparista, jossa on tila myös kosmetologille. Eli ehkä sen vuoksi myynnissä. Mutta tuotteet on kaupan hyllyllä ja niitä saa siitä kaikki ostaa.

• kallista Suomessa

Joo-o, on kyllä tosi kallista Dermalogica tuolla Kauneushoitola Inkerissä. Sheer Tint Moisture maksaa postikuluineen yhteensä 70 € kun taas brittiläisestä nettikaupasta HQhairista sen saa tilattua postikuluineen n. 35 eurolla eli puoleen hintaan!! Että kannattaa kyllä ehdottomasti tilata ulkomailta, esim. tuolta HQhairista: http://www.hqhair.com

• Nisupulla
        kallista Suomessa kirjoitti:

Joo-o, on kyllä tosi kallista Dermalogica tuolla Kauneushoitola Inkerissä. Sheer Tint Moisture maksaa postikuluineen yhteensä 70 € kun taas brittiläisestä nettikaupasta HQhairista sen saa tilattua postikuluineen n. 35 eurolla eli puoleen hintaan!! Että kannattaa kyllä ehdottomasti tilata ulkomailta, esim. tuolta HQhairista: http://www.hqhair.com

Valitettavasto minun kokemukseni on se etten missään tapauksessa tilaa enään ulkomaisista verkkokaupoista mitään kosmetiikkaa. Dermalogicaa olen tilannut 2 eri kertaa isosta nettikaupasta ja kumpikin oli ihan muuta kun purkissa päällä sanottiin. Puhdistusmaito haisi tärpätille ja oli ihan eri näköistä kun edelliset tuotteeni. Samoin sain tuotteita missä päiväys oli menossa umpeen parin viikon päästä eikä ollut mitään mahdollisuutta palauttaa. Ihan sama kokemus ol Guinot voiteiden kanssa. Ihan ihmeellistä töhkää purkissa.
        Tilasin Sheer tint moisturen www.kauneushoitolainkeristä.fi kesällä kun se oli tarjouksessa ja maksoin siitä reilut 30€. Ainakaan tähän asti eikä nytkään heillä ei mene postikuluja ollenkaan ja jos on kysyttävää voi soittaa tai laittaa sähköpostia ja aina olen saanut ystävällisen palvelun. Reilusti myös näytteitä.

• kallista Suomessa
        Nisupulla kirjoitti:

Valitettavasto minun kokemukseni on se etten missään tapauksessa tilaa enään ulkomaisista verkkokaupoista mitään kosmetiikkaa. Dermalogicaa olen tilannut 2 eri kertaa isosta nettikaupasta ja kumpikin oli ihan muuta kun purkissa päällä sanottiin. Puhdistusmaito haisi tärpätille ja oli ihan eri näköistä kun edelliset tuotteeni. Samoin sain tuotteita missä päiväys oli menossa umpeen parin viikon päästä eikä ollut mitään mahdollisuutta palauttaa. Ihan sama kokemus ol Guinot voiteiden kanssa. Ihan ihmeellistä töhkää purkissa.
        Tilasin Sheer tint moisturen www.kauneushoitolainkeristä.fi kesällä kun se oli tarjouksessa ja maksoin siitä reilut 30€. Ainakaan tähän asti eikä nytkään heillä ei mene postikuluja ollenkaan ja jos on kysyttävää voi soittaa tai laittaa sähköpostia ja aina olen saanut ystävällisen palvelun. Reilusti myös näytteitä.

Mä olen kyllä ulkomailta tilatessani saanut aina aitoa tavaraa enkä ole niissä huomannut mitään eroa Suomesta ostettuun versioon. Paitsi hinnan. Riippuu tietty paljon mistä tilaa, kyllähän netissä myydään paljonkin väärennöksiä, pitää vaan tietää mikä nettikauppa on sen suhteen luotettava.

• tahdon aitoa
        kallista Suomessa kirjoitti:

Mä olen kyllä ulkomailta tilatessani saanut aina aitoa tavaraa enkä ole niissä huomannut mitään eroa Suomesta ostettuun versioon. Paitsi hinnan. Riippuu tietty paljon mistä tilaa, kyllähän netissä myydään paljonkin väärennöksiä, pitää vaan tietää mikä nettikauppa on sen suhteen luotettava.

Olisiko niin, että nimenomaan tuo Dermalogica sarja on niin kopioitu, että nimenomaan sen kanssa pitää olla varovainen. Kosmetologi ystäväni sanoi sen olevan enitenkopioitu kosmetiikka sarja. Yleensähän lääkekopioita on paljon liikkeellä niin taitaa jo kosmetiikassa olla sama asia. Sen takia en itse osta kosmetiikkaa kuin tunnetuista yrityksistä netissä. Tai juuri tuollaisesta selkeästi asiantuntija yrityksestä kuin tuo Kauneushoitolainkeri.

• siloposket
        tahdon aitoa kirjoitti:

Olisiko niin, että nimenomaan tuo Dermalogica sarja on niin kopioitu, että nimenomaan sen kanssa pitää olla varovainen. Kosmetologi ystäväni sanoi sen olevan enitenkopioitu kosmetiikka sarja. Yleensähän lääkekopioita on paljon liikkeellä niin taitaa jo kosmetiikassa olla sama asia. Sen takia en itse osta kosmetiikkaa kuin tunnetuista yrityksistä netissä. Tai juuri tuollaisesta selkeästi asiantuntija yrityksestä kuin tuo Kauneushoitolainkeri.

Minä olen tosi tyytyväinen kun siirryin käyttämään Dermalogican aineita. Niistä joka purkki on ollut hintansa väärtti. Aineet kestää tosi kauan niin riittoisuus tekee niistä kohtuuhintaisia käytössa. Suosittelen, että jos haluaa välttyä turhilta kaallilta ostoksilta hankkii hyvät suositukset asiansa osaavalta Dermalogica kosmetologilta ja siirtyy niihin. Ihon hoito helpottuu ja tuloksia tulee.

• valdemari
        siloposket kirjoitti:

Minä olen tosi tyytyväinen kun siirryin käyttämään Dermalogican aineita. Niistä joka purkki on ollut hintansa väärtti. Aineet kestää tosi kauan niin riittoisuus tekee niistä kohtuuhintaisia käytössa. Suosittelen, että jos haluaa välttyä turhilta kaallilta ostoksilta hankkii hyvät suositukset asiansa osaavalta Dermalogica kosmetologilta ja siirtyy niihin. Ihon hoito helpottuu ja tuloksia tulee.

Mielestäni olen aina saanut parhaat ihonhoitoaineet kun kosmetologi ne valitsee. Tulisi vaan käytyä useimmin kasvohoidoissa. Yleensä olen ostanut ne aineet mitä ammattilainen suosittelee oli ne merkiltään mitä hyvänsä. Aina ei vaan kehtaa mennä pelkästään ostoksille kauneushoitolaan niin sitten taas sortuu johonkin tavaratalo mönjään. Varmaan sekin auttaisi kun aineet olisi samaa sarjaa.

• Mirja 43
        valdemari kirjoitti:

Mielestäni olen aina saanut parhaat ihonhoitoaineet kun kosmetologi ne valitsee. Tulisi vaan käytyä useimmin kasvohoidoissa. Yleensä olen ostanut ne aineet mitä ammattilainen suosittelee oli ne merkiltään mitä hyvänsä. Aina ei vaan kehtaa mennä pelkästään ostoksille kauneushoitolaan niin sitten taas sortuu johonkin tavaratalo mönjään. Varmaan sekin auttaisi kun aineet olisi samaa sarjaa.

Kannattaa kokeilla verkkokauppaa www,kauneushoitolainkeri.fi. Sain heiltä hyvät neuvot sähköpostilla sekä näytteitä kokeiltavaksi todella runsaasti. Nyt olen tilannut kaiken kosmetiikkani sieltä ja kun vältelee käyntejä kemppariosastoilla ei enään tule tehtyä turhia heräte ostoja. Minun on myönnettävä, että se vasta kalliiksi tuli kun kokeilin ja ostin hetken innostuksessa jonkun purkin je sitten käytin siitä vähän ja kun ei ollut hyvää niin taas uusi purkki.

• Vaikea iho
        Mirja 43 kirjoitti:

Kannattaa kokeilla verkkokauppaa www,kauneushoitolainkeri.fi. Sain heiltä hyvät neuvot sähköpostilla sekä näytteitä kokeiltavaksi todella runsaasti. Nyt olen tilannut kaiken kosmetiikkani sieltä ja kun vältelee käyntejä kemppariosastoilla ei enään tule tehtyä turhia heräte ostoja. Minun on myönnettävä, että se vasta kalliiksi tuli kun kokeilin ja ostin hetken innostuksessa jonkun purkin je sitten käytin siitä vähän ja kun ei ollut hyvää niin taas uusi purkki.

Minulle ainakin Dermalogica on ainoa ihonhoitosarja jonka kaikkia ostamiani aineita olen voinut käyttää ja myös tuloksia on tullut.Maksan mielelläni enemmän jos saan aineet mitkä tehoaa. Olen myös käyttänyt verkkokauppaa www.kauneushoitolainkeri.fi ja mikäs sen helpompaa kun valkata rauhassa kotona ja jos kysyttävää on voi heille soittaa tai laittaa sähköpostia. Tuntuu kivalta kun jopa verkkokaupassa voi kokea olevansa asiakas joka tunnetaan.

• epäilevä elsa
        Vaikea iho kirjoitti:

Minulle ainakin Dermalogica on ainoa ihonhoitosarja jonka kaikkia ostamiani aineita olen voinut käyttää ja myös tuloksia on tullut.Maksan mielelläni enemmän jos saan aineet mitkä tehoaa. Olen myös käyttänyt verkkokauppaa www.kauneushoitolainkeri.fi ja mikäs sen helpompaa kun valkata rauhassa kotona ja jos kysyttävää on voi heille soittaa tai laittaa sähköpostia. Tuntuu kivalta kun jopa verkkokaupassa voi kokea olevansa asiakas joka tunnetaan.

iten tuo verkko ostaminen käytännössä toimii. Tuleeko tavara pian? Voiko niitä vaihtaa jos saakin jonkun reaktion?

• Venla -55
        epäilevä elsa kirjoitti:

iten tuo verkko ostaminen käytännössä toimii. Tuleeko tavara pian? Voiko niitä vaihtaa jos saakin jonkun reaktion?

mene vaan heidän nettikauppaansa www.kauneushoitolainkeri.fi siellä on erikseen kuukauden tarjous tuotteet ja sitten muut Dermalogica ja Youngblood. Teen itse tilauksen joko kaupasta tai laitan sähköpostia jos jotain tuotetta epäröin. Olen ollut tyytyväinen heidän palveluunsa jos on kysyttävää voi soittaa tai laittaa sähköpostia ja vastassa on todella alansa osaajat,

• Matkan takana
        Venla -55 kirjoitti:

mene vaan heidän nettikauppaansa www.kauneushoitolainkeri.fi siellä on erikseen kuukauden tarjous tuotteet ja sitten muut Dermalogica ja Youngblood. Teen itse tilauksen joko kaupasta tai laitan sähköpostia jos jotain tuotetta epäröin. Olen ollut tyytyväinen heidän palveluunsa jos on kysyttävää voi soittaa tai laittaa sähköpostia ja vastassa on todella alansa osaajat,

Asun paikkakunnalla josta on n.200km matka lähimpään kauneushoitolaan, mutta haluan kuitenkin käyttää laatutuotteita. Olen nyt asiakkaana Kauneushoitola Inkeri Valtosella jonka palvelu toimii hyvin kun ensin voi kysyä ongelmistaan ja saa selkeän ohjeen ja tilauksen teen joko sähköpostilla tai ihan soitan jos haluan jotain vielä kysyä. Paketti tulee viikossa ja mukana on aina näytetuotteita runsaasti.

• Jiskalia
        Venla -55 kirjoitti:

Lakkaa jo mainostamasta tuota nettikauppaasi! On jo tullut kaikille selväksi, mistä kyseistä sarjaa saa ostettua.

Itse tilaan lookfantasticilta shampooni ja nyt sain valtavan kasan Dermalogican näytteitä kokeiltavaksi ja harmikseni mikään niistä ei käy minulle :(

Suosittelen muuten tuota lookfantastic.com kauppaa! Kaikki on aina toiminut kuten pitääkin ja hinnat on hurjasti Suomen hintoja halvemmat. Ja vuosien kokemuksella voin taata ja vannoa, että tuotteet ovat aitoja. Kyseisellä lafkalla on oma liikekin Lontoossa, joten ei siis ole pelkkä nettiputiikki. :)

• Anonyymi

Inkeri on kallis! Jakaa sitten mukaan näytteitä, jotka on itse saanut ilmaiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2716
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      24
      2042
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      112
      1548
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1309
    5. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1208
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1176
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1016
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      944
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      891
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      877
    Aihe