Saatteko naiset kukkia usein?

n24

Saatteko te muut parisuhteessa olevat kumppanilta usein jotain huomionosoituksia kuten vaikka kukkia?

Ite oon seurustellut 5 vuotta enkä oo saanut kukkia kun kerran, vaikka oon paljon puhunut että musta ois kiva jos joskus yllättäisit mut kukilla tms. Pari kertaa oon saanut suklaapatukan tai arvan. En kyl itekään hirveen usein tuo miehelle mitään, jotenkin tää musta on enempi miesten tehtävä. Mutta huomioin kyllä miestäni silleen, että voin tuoda hänelle ruokakaupasta muiden ostosten yhteydessä jotain pientä mistä tiedän hänen pitävän.

26

981

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoipertelija

      Älä huoli, eivät ne miehet horsmista mitään tajua. Eikä ne enää pitkässä suhteessa enää ehdikään kun on kaikenlaista muuta mietittävää ja paijattavaa, jos ei muuta niin naapurin tontilla.

      Vaan siitä huolimatta koetetaas hei me naiset muistaa pitkänaikaisia ukkojamme yhtä piikikkäällä ja iankaiken yhtä tuskastuttavan hitaasti toimivalla kaktuksella. Käynkin heti huomenna ostamassa semmoisen jörnyn niin saa sitä ihastella sitten illan pimenevinä hetkinä. Vai pitäisikö se olla peräti lihansyöjäkasvi?

      Kerrotaan se kukkasin ;-)

      • n24

        kiitos oli piristävä vastaus:D


    • ikinä :(

      Olen odottanut ja odotan edelleen kovasti sitä päivää, että poikaystäväni toisi minulle kukkia. Se olisi todella tärkeä ja ihanan romanttinen ele. Mutta ei hän ymmärrä. Pitäisikö sanoa suoraan, että haluaisin että ensi kerralla tuot minulle suuren kimpun keltaisia ruusuja? Osaanhan niitä itsekin ostaa, mutta se on aivan eri asia.

      Harmittaa jo etukäteen, että jos mies toisi sitten lopulta toivomiani kukkia, hän ostaisi ne kuitenkin marketista ja niin pienen kimpun, ettei se täyttäisi maljakkoa.

    • Milli75

      Moi ajattelin vastata sulle.. En oo saanut kukkia enkä mitään lahjaa en koskaan vaikka kuinka muistutan että kohta mul on synttärit yms.. Hän vaa ei muista sit ihmettelee miks kiukuttelen.. Sit se mutisee jos sanon asiasta tai jotain muuta.. :S

      • n24

        En siis oo ainoo ihminen joka ei saa kukkia. Tää on aika surullista, ei paljon vaatis että naiset olis ilosia. Kyllä miehille kannattaa musta sanoa ihan suoraan, että vois niitä joskus tuoda. Koska ei ne ymmärrä yleensä sitäkään niin miten sitten jotain vihjailuja..


      • jotain muuta
        n24 kirjoitti:

        En siis oo ainoo ihminen joka ei saa kukkia. Tää on aika surullista, ei paljon vaatis että naiset olis ilosia. Kyllä miehille kannattaa musta sanoa ihan suoraan, että vois niitä joskus tuoda. Koska ei ne ymmärrä yleensä sitäkään niin miten sitten jotain vihjailuja..

        Minun mies ei yksinkertaisesti ymmärrä kukkien merkitystä, ei ole auttanut sekään kun olen sanonut, joten ilman kukkia on selvitty pian 30 vuotta. Ihan onnellisesti silti. Lahjapuolikin on vähän niin ja näin, paras sanoa itse milloin haluan ja mitä. Mutta ei niitä kukkia ja lahjoja pidä ottaa minään rakkauden mittarina, ja siinähän se ongelma tuleekin monelle naiselle kun alkaa kuvitella että kukkien puuttuminen tarkoittaisi rakkauden puuttumista. Ehei, nämä suomalaiset jörököllit vaan ei osaa ilmaista tunteitaan semmosilla keinoilla. Meidän naisten täytyy oppia huomaamaan se rakkaus jostakin ihan muusta, tavallisesta arkikäyttäytymisestä ja teoista, kuten avuliaisuudesta, luotettavuudesta yms. En vaihtaisi omaani kukkiin.
        .


      • onnekas111
        jotain muuta kirjoitti:

        Minun mies ei yksinkertaisesti ymmärrä kukkien merkitystä, ei ole auttanut sekään kun olen sanonut, joten ilman kukkia on selvitty pian 30 vuotta. Ihan onnellisesti silti. Lahjapuolikin on vähän niin ja näin, paras sanoa itse milloin haluan ja mitä. Mutta ei niitä kukkia ja lahjoja pidä ottaa minään rakkauden mittarina, ja siinähän se ongelma tuleekin monelle naiselle kun alkaa kuvitella että kukkien puuttuminen tarkoittaisi rakkauden puuttumista. Ehei, nämä suomalaiset jörököllit vaan ei osaa ilmaista tunteitaan semmosilla keinoilla. Meidän naisten täytyy oppia huomaamaan se rakkaus jostakin ihan muusta, tavallisesta arkikäyttäytymisestä ja teoista, kuten avuliaisuudesta, luotettavuudesta yms. En vaihtaisi omaani kukkiin.
        .

        Oon aina lukenut ihan hirveästi kaikkea, rakkausromaaneista vakavampaan. Mun isäni alkoi tossa jossain vaiheessa lukea mun kirjoja ja vähitellen huomas kuinka se 'oppi ymmärtämään naisia' paljon paremmin. Eli se nelikymppisenä vihdoin oppi miten välttää riidat ja millaisia pikku asioita nainen haluaa kuulla -ja myös tuomaan kukkia juhlapäivinä ja joskus muulloinkin. Mutta se ei tosiaan ollut minkään vihjailun tulosta vaan se itse hokasi asian eli en tiedä miten vois yleistää muihin miehiin. Mutta jonkunlaista toivoa siis on :)

        Itselläni onnekas tilanne siinä mielessä että poikaystäväni on yksi noista harvoista miehistä jotka tosiaan huomioivat tuollaiset asiat. Kukkia en vielä koskaan ole saanut, kaukosuhteessa kun ollaan, mutta jätti (ja siis tarkoitan jätti!) pehmonallen, ystävänpäivänä saan aina kortin, johon on aina henkilökohtaisesti raapustanut jotain, itse kirjoitettuja runoja saan jatkuvasti jne. Ja hän muistaa kaikki merkkipäivät sata kertaa paremmin kuin minä. Ja tekee tämän tosiaa täysin automaattisesti ja pyyteettömästi.


      • elämää nähnyt

        olemme olleet yhdessä 47v ostin jokainen hääpäivä kolmeenkymmeneen vuoteen asti niin monta ruusua kuin on vuosia .sitten kymmenen vuoden välein hän ei koskaan ole sanonut rakastaneensa minua vain kun onerehtynynt menemään kanssani naimisiin .että on se kannattanut ostaa kukkia


    • Susanna_

      Ei oo kukkia näkyny.. hyvä jos syntymä- tai vuosipäivänä näkyy. Sanonu oon useemmanki kerran siitä suoraan et olis mukava saada niitä joskus muullonki.. mutta ku ei niin ei. Tai että vois edes jotain pientä kivaa tehdä piristykseks.. mutta ei se tajua. Kolmisen vuotta pijetty yhtä.. kai tuon epäkohdan on sit annettava olla ku kuitenki muuten hyvä mies.

      • hiqwn

        Hehe, nojaa. Kukkia sain ystävänpäivän jälkeisenä päivänä kun kirjoitin salaa avokin kauppalistaan "tulppaaneja ;)". En kyllä odottanut että oikeasti ostaisi, mutta ostipa, ja kauniita ovat edelleen!

        Kaksi kertaa 4½ vuoden aikana olen saanut yllätyksenä kukkia, kaikki muistaakseni naistenpäivinä.

        Hän ei vaan ymmärrä kukkien ideaa ("mikä hyöty niistäkin on?"), mutta toisaalta hän yllättää minut melko usein toisin tavoin. Esimerkiksi tänään kun tulin kotiin hän yllätti minut t-paidalla jonka oli tilannut minulle netistä, jossa oli kuva yhdestä "lempiaiheestani". Exclusive-kamaa, kun niitä saa vain yhdeltä tietyltä niille tarkoitetuilta sivuilta :)


    • Mies kukkineen

      Mistä naiset tykkäisitte eniten?

      - Mies ostaa sinulle kukkakimpun
      - Mies ostaa sinulle kukan/pensaan/puun, jonka voi istuttaa ulkosalle
      - Mies poimii sinulle kukkia luonnosta ihan itse :D

      • Kukat on

        totta kai se, kun mies poimii ihan itse luonnosta kukkia! Se olisi vasta jotain!! Vau!

        Itse en oikein muuten niin välitä saada mieheltäni kukkia. Hommasta meni maku, kun mies hankki usein kukkia silloin, kun meillä oli ollut riitoja. Koin sen hyvittelyksi/lahjonnaksi, enkä tykkää sellaisesta.


    • msda

      Meillä mies on 4vuoden seurustelun aikana ostanut kukkia varmaan 2kertaa ja joka kerta sen jälkeen kun olen valittanut asiasta. Nytkin taitaa olla varmaan lähemmäs 2vuotta viime kerrasta. Itse olen kukkani ostanut.

    • En halua

      Kaikki naiset eivät ole kukkaihmisiä.

      • PrisessaRuusunen

        Minä saan ainaki ihan tarpeeksi kukkia mieheltäni . Juhlapäivinä tulee aina kukkia. Keväisin saan ulos laitettavia kukkia tai pensaita. Viimeksi sain ystävänpäivänä kauniin kimpun ison halin kera. Kyllä se lämmitti mieltä.


    • Pikku-A

      En koskaan, mikä on sinänsä vahinko. Mistä lähtien kukkia, karkkia ja kaikkea kivaa ostetaan vaan naisille?

      Mitä pahaa minä olen MIEHENÄ tehnyt, etteikö minulle voisi tuoda vaikkapa punaista ruusua, kebabpurilaista, ja mäyräkoirallista raikasta keskiolutta piristämään päivääni???

      ;)

      • jewi

        Naiset ovat siinä mielessä vanhanaikaisia, että ovat hyväksyneet tasa-arvon myötä vain miehen oikeudet mutta eivät velvollisuuksia. Sinulla taas miehenä ei suoda naisten ikivanhoja oikeuksia.


    • loppuelämänmies=)

      Minä en ole saanut kukkia ja ei sen oikeastaan niin väliä, sillä eivät ne hirveän kauaa säily. Mieheni hemmottelee minua teoilla, lähes päivittäin tekemällä aamupalaa, herättämällä sanomalla, että olen kaunis ja hän rakastaa minua, käyttämällä koirat ulkona välillä aamulla, jotta saan nukkua pitkään, vie syömään ja elokuviin, tekee kanssani ruokaa, ja kesällä vei kylpylään koko viikonlopuksi, eikä kertonut mitään, käy kaupassa oma-aloitteisesti, osallistuu tekemisiini ja on kiinnostunut niistä, lähtee mielellään mukaan jos pyydän häntä jonnekkin, ym, kaikista parasta on kuitenkin se että hän sanoo rakastavansa minua useamman kerran päivässä ja pussaa halaa ja osottaa hellyyttä, kaikki muu on minulle vain plussaa, sillä en ole aikaisempien miesteni kanssa kuullut kun muutaman hassun kerran rakakuden tunnustuksen.

      • k-l-m

        Nyt harmittaa. Uusi seurustelukumppanini ei ole tuonut minulle kertaakaan kukkia. Eikä ole kehunut kauniiksi sen jälkeen kun aloitimme "seurustelemaan". Puhumattakaan mistään muista ylläreistä, mitä ei ole tullut eikä varmasti ole tulossa. Taitaa olla tuhoon tuomittu suhde, minulle tuli niin paha mieli kun ajattelen miten toivoisin minua kohdeltavan, enkä saa sitä.


    • Tuo kukkia aina silloin kun on jotakin erityistä syytä, esim jos on huono omatunto. Tai jos nainen on ollut erityisen ansiokas, niin että on tullut mieleen jokin palkitseminen.

      Koira tulee erittäin tyytyväiseksi, siitä kun kauppareissulla muistaa ottaa sille jonkin makupalan.

      Jos mies tuntee olevansa koiran asemassa, niin sitä horsmatukkoa saa kyllä odotella. Toisaalta - jos siitä joskus kokeillusta kukan tuonnista ei ole mitään apua , niin sitten se asia kyllä haudataan.

      • jinna

        7 vuoden yhdessäolon aikana oon tainnut saadakukkia ehkä 5 kertaa. Ylioppilasruusun, ammattiinvalmistujaisruusun, parina vuosipäivänä kukkakimpun ja eräänä juhannuksena horsmia, rentun ruusuja luonnosta :D (jotka heitettiin ötököiden takia heti pois, mutta ajatus ja yllätyksellisyys olikin tärkeintä).


    • 2+4

      Mies tuo kukkia kerran vuodessa.. syntymäpäivänä yleensä. Eli 7 yhteisen vuoden aikana olen saanut ehkä yhdeksän kertaa kukkia puolisoltani. Itse olen puolisolleni tuonut kerran ystävänpäivä ruusut, joista hän ilahtui suunnattomasti.

      Mieheni tapa osoittaa rakkauttaan on enemmänkin tekemisen kautta. Hän on remontoinut todella paljon omaa kotiamme ja pitää huolen minunkin autosta. Huoltaa ja pesee ja vahaa. Kyllä minä otan ennemmin auton käsinpesun ja -vahauksen kuin pari ruusua, jotka kuihtuvat muutamassa päivässä. Ei se tunnu yhtä romanttiselta, mutta hyvältä kuitenkin. =)

      • 2+4

        jatko edelliseen..

        Luin tekstini uudelleen vasta lähettämisen jälkeen. Mieheni siis osaa puhua ja pussata myös.. eikä vaan tee ja möllötä omissa oloissaan. =D

        Romantiikkaa meillä on muillakin tavoilla, mutta puolisoni tapa osoittaa rakkauttaan tulee tekemisen kautta. Hän tekee viikonloppuisin ruoat ja syödään kynttilänvalossa.. katsotaan leffoja ja lenkkeillään yhdessä koiran kanssa. Hän halaa minua useasti päivässä ja ottaa huomioon... auttaa takin päälle ja sitä rataa. Ruusut eivät siis ole tarpeen kun on muitakin tapoja osoittaa rakkauttaan.


    • -Neule-

      Seurustelun alussa mies toi usein kukkia ja tykkäsi sellaisista kliseisistä elokuvaeleistä, eli kukkien mukana saattoi olla myös se sydämen muotoinen suklaarasia. :D Kesällä hän on joskus poiminut minulle kimpun ja kesäisin muutenkin tulee enemmän kukkia. Saattaa esim. taittaa pihalta kukan hakiessaan aamulehden ja tuo sitten sen kukan pikkumaljakossa tai vesilasissa minulle aamuteen kanssa sängyn vierelle. Luulen, että kun kesä tulee niin kukkiakin alkaa tulla taas enemmän. Meillä taitaa olla kyse siitä, että se kukkien kantaminen muistuu paremmin mieleen kun niitä kukkia on näköpiirissä.

      Pitäisi kai itsekin kiinnittää enemmän huomiota miehen yllättämiseen. Usein tuon jotain mukavaa miehelle kaupasta, mutta enemmän kuitenkin niin, että soitan ensin "Tahotko jotain hyvää? Tuonko vaikka sipsejä?" ja se on aika arkista, kun kyse on aina niistä samoista sipseistä tai vaikka hänen lempisuklaastaan. Jotain erikoista olisi kiva keksiä.

      • tyttöystävä..-.-

        En ole kukkia saanut vielä (puolentoistavuoden aikana) vaikka itse niitä mielellään ostankin.

        Mutta tuo se aina reissultansa pullon viiniä tai suklaata. Vaikka olen sanonut ettei joka kerta tartte tuoda.

        Ja sitte se keittää aina jälkiruokakahvit. Aina.


      • Niibeer
        tyttöystävä..-.- kirjoitti:

        En ole kukkia saanut vielä (puolentoistavuoden aikana) vaikka itse niitä mielellään ostankin.

        Mutta tuo se aina reissultansa pullon viiniä tai suklaata. Vaikka olen sanonut ettei joka kerta tartte tuoda.

        Ja sitte se keittää aina jälkiruokakahvit. Aina.

        kukkia silloin tällöin, välillä jopa kasvi :) Enemmänkin itselläni oli se, että huomioisin häntä kun tuon jotakin. Ehkä 2-3 kertaa vuodessa.

        Mutta yhdessä vaiheessa lopetin, koska en saanut edes kiitos sanaa enkä muutakaan elettä et olis ollut tyytyväinen. Mut kyl Molempien pitää suhteessa huomioida toisiaan tavalla kuin tavalla.

        Yhdessä vaiheessa lopetin kokonaan kukkien tuomisen kun ei mitään iloa edes niistä ollut. Kerran hän sitten kysyi miksei kukkia näy? vastasin, ettet oo ikinä onnellinen niistä etkä kiitä ja hyvä jos laitat niitä edes kukkakulhoon.... Vastasi, et kyl mä tästä lähtien... Mä kuulin liikaa tätä "tästä lähtien" niin sanoin, ettei se vaan toimi sori.

        Meidän liitto ei ollut mikään menestys :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2013
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1712
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      248
      1650
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      56
      1608
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1448
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1403
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1207
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      287
      1203
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      43
      1123
    Aihe