Nutrilett vs Herbalife

-15kg?

Haluaisin mielipiteitä mikä olisi paras vaihtoehto laihdutukseen; nutrilett, herbalife vai joku muu vastaava? Etsin siis dieettiä, jossa ruoka korvataan kokonaan tai osaksi laihdutusvalmisteilla ja toivon että tuloksia tulisi nopeasti.

Ja EI KIITOS kommenttia siitä ettei tällainen laihdutus ole hyväksi jne(ainakaan jos ei ole itse kokeillut). Elikkä pyydän ystävällisesti asiallisia kommentteja ja kokemuksia :)

5

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)

      Itse aloitin viime viikolla Herbalifen käytön. Sitä suositten ennemmin, pitää nälän paremmin kuin nutri. Parin päivän jälkeen oli olokin jo paljon pirteämpi. Mitä muilta ei-myyjä ihmisiltä olen kuullun toimii hyvin painonhallintaan.

      • Veijo

        "Mitä muilta ei-myyjä ihmisiltä olen kuullun toimii hyvin painonhallintaan. "

        Ja myyjät tuskin väittää vastaan. ;=))

        Myynti se on mikä kannattaa ja uhreja tuntuu vielä löytyvän.
        Nyt kun tyydyttettyjä rasvoja ei enää tarvitse pelätä niin kaiken maailman kevyttuotteiden, margariinien ja pulveri/pilleridieettien valmistajilla tulee markkinat vähenemään. On aivan selvää että laihduttamiseen ja sen jälkeiseen ruokavalioon ei tarvita muuta kuin terveellinen ruokavalio. Se ei hiilihydraattipitoisuudeltaan ole tietenkään lähelläkään katastrofia nimeltä Virallinen ravintosuositus ja sen lautasmalli.


    • Peppiina3

      Minä olen osanutraillut muutaman viikon ja olen todella tyytyväinen, ei ole näläntunnetta eikä mitään muutakaan ikäviä kokemuksia. Kiloja lähtenyt 6.

    • Anonyymi

      Käytin Herbalifen tuotteita säännöllisesti ohjeiden mukaisesti painonpudotukseen ja -hallintaan v. 2007, ja vielä seuraavana vuonnakin jonkin verran. Paino lähti putoamaan reippaasti, ja muistaakseni yli 15 kg lähti. Sitten alkoi vaan kyllästyttämään ja kontrolli ruokailuun lipesi. Seurauksena kilot palasivat pikkuhiljaa kuin varkain. Kalliiksi myös herbalife-elämä tuli, kun kotiin ostettuja purnukoita ei saanutkaan jälleenmyytyä eteenpäin. Yritettiin perheen kesken käyttää varastoa, mutta lopulta sai heittää parasta ennen päivän yli menneitä vanhentuneita tuotepurkkeja roskiin. Eli ei enää koskaan Herbalifen tai muun vastaavan painonhallintaa omalla kohdallani!

      • Anonyymi

        Ku nioitan moraalia ne! Minulla on tuttava perhe, jossa ylipainoinen isä alkoi laihduttaa samoin. Selväähän se, että ylipainoinen äiti alkoi laihduttaa ja siitä innostuneina kouluttivat itsensä konsulenteiksi ja sijoittivat konttoriin kaikkine tarvikkeineenen.
        Ennenkuin kaikki oli lapasessa kg:T hiipivät takaisin korkojen kanssa.
        Saivat vielä murrosiässä olevan pulskan poikansakin syömään näitä lihotuspillereitä.
        Nyt lyllertävät kaikki kylässä ihralla pehmustettuina.

        Asiakkaat jotka ostavat näiltä lihavilta terveysvalmentajilta laihdutus tuotteita näkevät tulokset silmiensä edessä. Tyhmyydestään ja itsepäisyydestään joutuvat maksamaan.
        En ole nähnyt koskaan hoikkaa herbalife konsulenttia. Yksi heistä oli rehellinen ja sanoi, että en koskaan enää voi syödä kuin yhden kohtuullisen aterian. Ajattelin nimittäin ostaa häneltä.
        Se on elinikäinen riippuvaisuus kalliista tuotteista,joista moni on saanut munuaisvaurioita.
        Toiveajattelua vie usein harhaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe