Haluaisin mielipiteitä mikä olisi paras vaihtoehto laihdutukseen; nutrilett, herbalife vai joku muu vastaava? Etsin siis dieettiä, jossa ruoka korvataan kokonaan tai osaksi laihdutusvalmisteilla ja toivon että tuloksia tulisi nopeasti.
Ja EI KIITOS kommenttia siitä ettei tällainen laihdutus ole hyväksi jne(ainakaan jos ei ole itse kokeillut). Elikkä pyydän ystävällisesti asiallisia kommentteja ja kokemuksia :)
Nutrilett vs Herbalife
5
565
Vastaukset
- :)
Itse aloitin viime viikolla Herbalifen käytön. Sitä suositten ennemmin, pitää nälän paremmin kuin nutri. Parin päivän jälkeen oli olokin jo paljon pirteämpi. Mitä muilta ei-myyjä ihmisiltä olen kuullun toimii hyvin painonhallintaan.
- Veijo
"Mitä muilta ei-myyjä ihmisiltä olen kuullun toimii hyvin painonhallintaan. "
Ja myyjät tuskin väittää vastaan. ;=))
Myynti se on mikä kannattaa ja uhreja tuntuu vielä löytyvän.
Nyt kun tyydyttettyjä rasvoja ei enää tarvitse pelätä niin kaiken maailman kevyttuotteiden, margariinien ja pulveri/pilleridieettien valmistajilla tulee markkinat vähenemään. On aivan selvää että laihduttamiseen ja sen jälkeiseen ruokavalioon ei tarvita muuta kuin terveellinen ruokavalio. Se ei hiilihydraattipitoisuudeltaan ole tietenkään lähelläkään katastrofia nimeltä Virallinen ravintosuositus ja sen lautasmalli.
- Peppiina3
Minä olen osanutraillut muutaman viikon ja olen todella tyytyväinen, ei ole näläntunnetta eikä mitään muutakaan ikäviä kokemuksia. Kiloja lähtenyt 6.
- Anonyymi
Käytin Herbalifen tuotteita säännöllisesti ohjeiden mukaisesti painonpudotukseen ja -hallintaan v. 2007, ja vielä seuraavana vuonnakin jonkin verran. Paino lähti putoamaan reippaasti, ja muistaakseni yli 15 kg lähti. Sitten alkoi vaan kyllästyttämään ja kontrolli ruokailuun lipesi. Seurauksena kilot palasivat pikkuhiljaa kuin varkain. Kalliiksi myös herbalife-elämä tuli, kun kotiin ostettuja purnukoita ei saanutkaan jälleenmyytyä eteenpäin. Yritettiin perheen kesken käyttää varastoa, mutta lopulta sai heittää parasta ennen päivän yli menneitä vanhentuneita tuotepurkkeja roskiin. Eli ei enää koskaan Herbalifen tai muun vastaavan painonhallintaa omalla kohdallani!
- Anonyymi
Ku nioitan moraalia ne! Minulla on tuttava perhe, jossa ylipainoinen isä alkoi laihduttaa samoin. Selväähän se, että ylipainoinen äiti alkoi laihduttaa ja siitä innostuneina kouluttivat itsensä konsulenteiksi ja sijoittivat konttoriin kaikkine tarvikkeineenen.
Ennenkuin kaikki oli lapasessa kg:T hiipivät takaisin korkojen kanssa.
Saivat vielä murrosiässä olevan pulskan poikansakin syömään näitä lihotuspillereitä.
Nyt lyllertävät kaikki kylässä ihralla pehmustettuina.
Asiakkaat jotka ostavat näiltä lihavilta terveysvalmentajilta laihdutus tuotteita näkevät tulokset silmiensä edessä. Tyhmyydestään ja itsepäisyydestään joutuvat maksamaan.
En ole nähnyt koskaan hoikkaa herbalife konsulenttia. Yksi heistä oli rehellinen ja sanoi, että en koskaan enää voi syödä kuin yhden kohtuullisen aterian. Ajattelin nimittäin ostaa häneltä.
Se on elinikäinen riippuvaisuus kalliista tuotteista,joista moni on saanut munuaisvaurioita.
Toiveajattelua vie usein harhaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882