Voi helekatti! Pitkästä aikaa tässä samalla, kun seuraan 24:n 8.kautta, olen katsellut vanhoja kausia. Nyt on katseltu 4 kautta kokonaan ja nyt olis menossa 5.kausi. Siitäkin on nyt katseltu 14 jaksoa. En todellakaan muistanut miten hyvä tämä on! Monet yksityiskohdat ja juonenkäänteet olin kokonaan unohtanut. Pääpahiksen valitettavasti muistan..oli se silloin ekalla kerralla katsottuna melkoinen "shokki" kun se paljastui. Mutta nämä sivujuonet ja pienet juonikuviot isojen juonien sisällä ja rinnalla...nam! Todella loistavaa jännitystä ja toimintaa! 5.Kausi voi hyvinkin olla yksi parhaimmista kausista! Ajattelin katsella 6. ja 7.kaudenkin tässä.
Mitä tulee 8.kauteen...jotenkin meno on mielestäni lässähtänyt. Alkoi tosi ihan mielenkiintoisesti tämäkin kausi, mutta jotenkin vaan se on mennyt näin 8 jaksoa nähneenä taisaiseksi junnaukseksi...ei oikein innosta..ainakaan samalla tavalla kuin 5.kausi. Ainakin voisin sanoa näin, että 5.kausi on tähän mennessä ollut parempi, kuin 8.kausi. Mutta silti aion katsoa 8.kaudenkin.
Eipäs tässä muuta. Katselemisiin!
Scifisti77
5.kausi
Scifisti77
1
481
Vastaukset
- Scifisti77
No niin! Nyt tässä on katseltu 6.kautta ja täytyy sanoa, että tämäkin on todella hyvä kausi. En ollenkaan muistanut tarkasti mitä tässä tapahtui. Nyt olen 21 jaksoa katsellut ja on muuten hyvä! Samalla tässä olen katsellut ne 9 jaksoa 8.kautta mitä on tullut. Ihan ok vaikka ei mitään parasta 24:sta.
Mut kattellaan!
Scifisti77
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872062Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35722Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648