Voi helekatti! Pitkästä aikaa tässä samalla, kun seuraan 24:n 8.kautta, olen katsellut vanhoja kausia. Nyt on katseltu 4 kautta kokonaan ja nyt olis menossa 5.kausi. Siitäkin on nyt katseltu 14 jaksoa. En todellakaan muistanut miten hyvä tämä on! Monet yksityiskohdat ja juonenkäänteet olin kokonaan unohtanut. Pääpahiksen valitettavasti muistan..oli se silloin ekalla kerralla katsottuna melkoinen "shokki" kun se paljastui. Mutta nämä sivujuonet ja pienet juonikuviot isojen juonien sisällä ja rinnalla...nam! Todella loistavaa jännitystä ja toimintaa! 5.Kausi voi hyvinkin olla yksi parhaimmista kausista! Ajattelin katsella 6. ja 7.kaudenkin tässä.
Mitä tulee 8.kauteen...jotenkin meno on mielestäni lässähtänyt. Alkoi tosi ihan mielenkiintoisesti tämäkin kausi, mutta jotenkin vaan se on mennyt näin 8 jaksoa nähneenä taisaiseksi junnaukseksi...ei oikein innosta..ainakaan samalla tavalla kuin 5.kausi. Ainakin voisin sanoa näin, että 5.kausi on tähän mennessä ollut parempi, kuin 8.kausi. Mutta silti aion katsoa 8.kaudenkin.
Eipäs tässä muuta. Katselemisiin!
Scifisti77
5.kausi
Scifisti77
1
476
Vastaukset
- Scifisti77
No niin! Nyt tässä on katseltu 6.kautta ja täytyy sanoa, että tämäkin on todella hyvä kausi. En ollenkaan muistanut tarkasti mitä tässä tapahtui. Nyt olen 21 jaksoa katsellut ja on muuten hyvä! Samalla tässä olen katsellut ne 9 jaksoa 8.kautta mitä on tullut. Ihan ok vaikka ei mitään parasta 24:sta.
Mut kattellaan!
Scifisti77
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976