Onko kokemuksia Home Selectistä tilaamisesta? Tuleeko laatutavaraa vai jotain muuta? Mielessä olisi tilata sieltä tuulipuku, kun on isoja kokojakin. Vähän mietityttää, kun en ole aiemmin tilannut sieltä.
Home Select
3
707
Vastaukset
- Tuulikki50
Olen tilannut pari kertaa Home Selectiltä, tosin en tuulipukua. Kesti aika kauan, ennen kuin tavarat tulivat (tulevat ilmeisesti Norjasta). Osaan tuotteista olin tyytyväinen, osaan en. Melko edullisiahan Home Selectin tuotteet ovat. Ainahan on palautusoikeus.
- mietityttää
Kiitos kommentista. Niin, ainahan sitä osan tuotteista saa palauttaa. Mutta helppoa kaupassa käyntiä;)
- ratera
mietityttää kirjoitti:
Kiitos kommentista. Niin, ainahan sitä osan tuotteista saa palauttaa. Mutta helppoa kaupassa käyntiä;)
Palautusoikeus joo, mutta rahoja ei vaan palauteta. Lupaavat palauttaa kahdessa viikossa, nyt on kulunut jo kaksi kuukautta ja kuukausi sitten jo kyselin ja silloinkin lupailivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195523
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2772227- 921793
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401220Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411207Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051130- 501129
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1531126- 1141108
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.891104