Aikanaan kuulin radiosta Roy Orbisonin kappaleen " blue bayou ", jonka esitti suomalainen laulaja nimeltä Karo. Kaveri lauloi kuin Elvis. Mihin tämä lupaava laulajan alku katosi kun hänestä ei löydy jälkeäkään edes googlaamalla? Onko hänellä jokin toinen esiintyjänimi?
Kuka tietää
5
1711
Vastaukset
- arvaus on
Karo Kekki.
- Dolodr
Itse ostin taannoin kirpparilta Karon levyn joka on TOSI HYVÄ!! Ihan käsittämätöntä, miksi kaverista ei ole kuulunut mitään! Olisi tosi kiva tietää miksi ??
Itse muistelen aikoinaan kuulleeni, että Karo oli suunnattu amerikan markkinoille, siksi suomen markkinointiin ei panostettu. Toivottua nousukiitoa ei kuitenkaan tullut.
Ihmettelen vaan, koska levy on NIIn tolkuttoman hyvin tuotettu... Ilo kuunnella suomalaiseksi artistiksi!!
- On se hyvä
Missä on Karo? Millä levyllä blue bayou on?
- Karofani
Itse muistan kun Karo oli Bumtsibumissa ja vetäisi esim Green Green Grass Of Home kappaleen aivan käsittämättömän hienosti ja olisi laulanut varmaan paljon muutakin, mutta mutta mutta...
Miksi siellä pitikin olla Raittisen Jussi samaan aikaan kehissä :(
Jussi ei vaan pystynyt antamaan Karolle tilaa riittävästi - kyllä ketutti silloin !
Kummallista oli että Karo jopa näytti aivan nuorelta Elvikseltä ja olisi ulkonäön ja äänen puolesta voittanut minkä tahansa Universumin Elvis-kisan
Karo jos luet tämän, niin tule takaisin , kaltaistasi laulajaa ei suomessa ole. - Anonyymi
Karofani kirjoitti:
Itse muistan kun Karo oli Bumtsibumissa ja vetäisi esim Green Green Grass Of Home kappaleen aivan käsittämättömän hienosti ja olisi laulanut varmaan paljon muutakin, mutta mutta mutta...
Miksi siellä pitikin olla Raittisen Jussi samaan aikaan kehissä :(
Jussi ei vaan pystynyt antamaan Karolle tilaa riittävästi - kyllä ketutti silloin !
Kummallista oli että Karo jopa näytti aivan nuorelta Elvikseltä ja olisi ulkonäön ja äänen puolesta voittanut minkä tahansa Universumin Elvis-kisan
Karo jos luet tämän, niin tule takaisin , kaltaistasi laulajaa ei suomessa ole.Vieläkin ketuttaa Jussin tarve omia, estraadi vaikka oli jo 40 vuotta esiintynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560