Kuka tietää

Ihmettelijä?????

Aikanaan kuulin radiosta Roy Orbisonin kappaleen " blue bayou ", jonka esitti suomalainen laulaja nimeltä Karo. Kaveri lauloi kuin Elvis. Mihin tämä lupaava laulajan alku katosi kun hänestä ei löydy jälkeäkään edes googlaamalla? Onko hänellä jokin toinen esiintyjänimi?

5

1711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvaus on

      Karo Kekki.

      • Dolodr

        Itse ostin taannoin kirpparilta Karon levyn joka on TOSI HYVÄ!! Ihan käsittämätöntä, miksi kaverista ei ole kuulunut mitään! Olisi tosi kiva tietää miksi ??

        Itse muistelen aikoinaan kuulleeni, että Karo oli suunnattu amerikan markkinoille, siksi suomen markkinointiin ei panostettu. Toivottua nousukiitoa ei kuitenkaan tullut.

        Ihmettelen vaan, koska levy on NIIn tolkuttoman hyvin tuotettu... Ilo kuunnella suomalaiseksi artistiksi!!


    • On se hyvä

      Missä on Karo? Millä levyllä blue bayou on?

      • Karofani

        Itse muistan kun Karo oli Bumtsibumissa ja vetäisi esim Green Green Grass Of Home kappaleen aivan käsittämättömän hienosti ja olisi laulanut varmaan paljon muutakin, mutta mutta mutta...
        Miksi siellä pitikin olla Raittisen Jussi samaan aikaan kehissä :(
        Jussi ei vaan pystynyt antamaan Karolle tilaa riittävästi - kyllä ketutti silloin !

        Kummallista oli että Karo jopa näytti aivan nuorelta Elvikseltä ja olisi ulkonäön ja äänen puolesta voittanut minkä tahansa Universumin Elvis-kisan

        Karo jos luet tämän, niin tule takaisin , kaltaistasi laulajaa ei suomessa ole.


      • Anonyymi
        Karofani kirjoitti:

        Itse muistan kun Karo oli Bumtsibumissa ja vetäisi esim Green Green Grass Of Home kappaleen aivan käsittämättömän hienosti ja olisi laulanut varmaan paljon muutakin, mutta mutta mutta...
        Miksi siellä pitikin olla Raittisen Jussi samaan aikaan kehissä :(
        Jussi ei vaan pystynyt antamaan Karolle tilaa riittävästi - kyllä ketutti silloin !

        Kummallista oli että Karo jopa näytti aivan nuorelta Elvikseltä ja olisi ulkonäön ja äänen puolesta voittanut minkä tahansa Universumin Elvis-kisan

        Karo jos luet tämän, niin tule takaisin , kaltaistasi laulajaa ei suomessa ole.

        Vieläkin ketuttaa Jussin tarve omia, estraadi vaikka oli jo 40 vuotta esiintynyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe