Ripsien taivutukset ja vedenkestävän ripsivärin poisto

ami73

Hei!

Minulla on lyhyehköt ja harvat ripset, aika suoratkin ovat.

Mikähän ripsiväri olisi sellainen joka pitäisi ripsien taivutukset koko päivän? Monet kehuvat että vedenkestävä ripsiväri pitäisi ripsien taivutukset. Mutta millä ihmeen aineella vedenkestävän ripsivärin saa ripsistä pois? Olen kokeillut vedenkestävien meikkien poistoaineista ainakin Lumenea, Louis Widmeriä, Rainbowta, Vivalin meikinpoistolappuja, Aqualan L perusvoidetta ja Weledan manteliöljyä. Näillä ei kyllä tapahtunut juuri mitään. Kokeilussa minulla oli vedenkestävä Max Factrorin Masterpiese ripsiväri ja kokeiluksi jäi kun en tajua millä aineella tuon ripsivärin saa helposti ja hellävaraisesti putsattua pois.

Onko vesiliukoisissa ripsiväreissä jotain hyväksi havaittua ripsiväriä, joka pitäisi taivutettujen ripsien taivutukset hyvänä koko päivän?

Onko kellään kokemusta joko pidentävästä tai tuuheuttavasta Kanebo Sensai 38 ripsiväristä, pysyykö näistä jommallakummalla ripsien taivutukset hyvänä?

Entä mikä on hyvä tekniikka Kanebo Sensai 38 ripsarin vesipesussa?

Kiitos jos joku osaisi neuvoa! :-)

7

4832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hihi.

Vedenkestävä kuivuu nopeammin, joten taivutus pysyy paremmin ripsissä. Tuohon vedenkestävän poistoon en osaa sanoa mitään, kun en käytä vedenkestäviä meikkejä.
      Poistathan ripsivärin niin, että ensin painat kostutettua lappua vähän aikaa silmät kiinni ripsen päällä, ja sitten alat pyyhkiä ylhäältä alas?

• 8(

itelläki tota samaista max factoria enkä myöskään tiedä miten poistaa se :/

• 23

itse käytän kans pelkästään vedenkestäviä ku ns. tavallisilla ripsareilla taivutukset ei pysy... eikä sensai 38 ole poikkeus. muuten todella hyvälaatuinen ripsiväri mutta itselläni se ei pidä ripsiä taivutettuina.
      riippuu vähän ripsiväristä kuinka helposti se putsareilla lähtee, jotkut "jämähtävät" ripsiin tiukemmin kuin toiset. sensai lähtee joten kuten lämpimällä vedellä mutta itse ainakin joudun viimeistelemään poiston vedenkestävän ripsivärin poistoaineella.
      tällä hetkellä minulla testauksessa vedenkestävä maxfactorin lash extension effect -ripsari, josta olen kyllä kovin pitänyt!

• Tulee hieman myöhässä, mutta itse olen keksinyt täydellisen tavan poistaa vedenkestävä ripsiväri. Ensin laitetaan vauvaöljyä ripsiin, hierotaan kevyesti. Sitten vettä perään ja Erisanin putsaria, hierotaan varovasti ja huuhdellaan. Jos jää vähän, niin sama uudestaan. Yleensä lähtee kaikki kerralla ja mä käytän ripsari aina paksusti. Tarkoitukseen käy myös rypsiöljy tai oliiviöljy.

• Mascarillo

Paras vedenkestävän putsari on L'orealin vedenkestävän silmämeikin puhdistusaine. Lähtee jämäkkäkin silmämeikki ja maksaa vain noin 6 euroa pullo.
      Hyviä vedenkestäviä ripsareira on mm. Lancomen Hypnose waterproof, Maybellinen volume express vedenkestävänä, HR:N Lash Queen WP sekä YSL:n Everlong.
      Huonoja vedenkestäviä mm. kaikki Rimmelit, Avonin Supershock waterproof (omien kokemusteni mukaan)

• Jenni1234

Hei!
        Ainakaan Nivean vedenkestävän ripsarin ja huulimeikin poistoaine (lupaavat vielä hellävaraiseksi) EI toimi. Haluaisin rahat takaisin, mutta noin edullisista ostoksista ei kehtaa mennä valittamaan.

• 19

Vedenkestävät ripsarit liukenevat öljyyn. Helpoin tapa on kostuttaa vanulaput jollain öljyjjä (ihan vaikka rypsiöljy jääkaapista käy), pitää lappuja hetken silmien päällä ja pyyhkäistä pois. Sitten tietenkin normaali kasvojen puhdistus.

Itse käytän manteliöljyä ja putsaukseen apteekin humektania jolloin mitään lisakosteutuksia ei tarvita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2211
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      22
      984
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      176
      877
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      816
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      762
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      685
    Aihe