Tässä aivan ihana laulu, jonka joskus pienenä näin tv 2:sen lastenohjelmassa. Olen etsinyt sitä jo kauan aikaa, mutta ei mistään meinaa löytyä. Onko teillä kenelläkään tietoa tästä ihanasta kappaleesta?
Kertosäe taisi mennä näin: "Oon prinsessa, korkkiruuvikihara, prinsessa JOTAIN Päässä on kruunu...."
Olisi aivan ihanaa jos saisin jotain tietoa kyseisestä kappaleesta. Suuret kiitokset! :)
oon prinsessa, korkkiruuvikihara...
3
1181
Vastaukset
Mä tahdon olla hieno, niin hieno prinsessa. On mulla silkkihamonen ja asun linnassa.
On kultakruunu painava, vaan jospa sittenkin, jospa sittenkin, on prinsessana olo ihan ding ding ding.
Mä tahdon olla uljas, niin uljas ritari. On mulla auto lentävä ja vahva moottori.
En pelkää taisteluakaan, vaan jospa sittenkin, jospa sittenkin, on ritarina olo ihan ding ding ding .
Saattaisko mennä jotenki tohon malliin? En muista tarkalleen...- ...
Laulu on Sari Kaasisen, löytyy Sarin lastenlaululevyltä...oon prinsessa, prinsessa pikkuinen. Prinsessa kultakutrinen. Päässä kruunu, korkkiruuvikiharat aivan ihanat....
- ...
... kirjoitti:
Laulu on Sari Kaasisen, löytyy Sarin lastenlaululevyltä...oon prinsessa, prinsessa pikkuinen. Prinsessa kultakutrinen. Päässä kruunu, korkkiruuvikiharat aivan ihanat....
lisäänpä vielä että laulun nimi on Prinsessa, pikkuinen. Löytyy sarin levylta Viisuja vintiltä, julkaistu vuonna 1997.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1314635Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 443097
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest282539- 232226
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201878Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755