Aihe

oon prinsessa, korkkiruuvikihara...

alliiiiina

Tässä aivan ihana laulu, jonka joskus pienenä näin tv 2:sen lastenohjelmassa. Olen etsinyt sitä jo kauan aikaa, mutta ei mistään meinaa löytyä. Onko teillä kenelläkään tietoa tästä ihanasta kappaleesta?
Kertosäe taisi mennä näin: "Oon prinsessa, korkkiruuvikihara, prinsessa JOTAIN Päässä on kruunu...."
Olisi aivan ihanaa jos saisin jotain tietoa kyseisestä kappaleesta. Suuret kiitokset! :)

3

902

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä tahdon olla hieno, niin hieno prinsessa. On mulla silkkihamonen ja asun linnassa.
      On kultakruunu painava, vaan jospa sittenkin, jospa sittenkin, on prinsessana olo ihan ding ding ding.

Mä tahdon olla uljas, niin uljas ritari. On mulla auto lentävä ja vahva moottori.
      En pelkää taisteluakaan, vaan jospa sittenkin, jospa sittenkin, on ritarina olo ihan ding ding ding .

Saattaisko mennä jotenki tohon malliin? En muista tarkalleen...

• ...

Laulu on Sari Kaasisen, löytyy Sarin lastenlaululevyltä...oon prinsessa, prinsessa pikkuinen. Prinsessa kultakutrinen. Päässä kruunu, korkkiruuvikiharat aivan ihanat....

• ...
        ... kirjoitti:

Laulu on Sari Kaasisen, löytyy Sarin lastenlaululevyltä...oon prinsessa, prinsessa pikkuinen. Prinsessa kultakutrinen. Päässä kruunu, korkkiruuvikiharat aivan ihanat....

lisäänpä vielä että laulun nimi on Prinsessa, pikkuinen. Löytyy sarin levylta Viisuja vintiltä, julkaistu vuonna 1997.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      447
      5365
    2. Miksi Helmi ja Julia haluavat lehden kanteen?

Itseään paljon vanhemman miehen kanssa? Dannyn ”tyttöystävä” Helmi Herra Ylpön ”tyttöystävä” Julia. Onhan näitä ollut kautta aikain. Muutama vuosi kun
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      4568
    3. Mikäs emäntä se joka listi lapset ja itsensä?

Oli muhokselta,ouluun saakka piti mennä toteuttamaan tuokin asia. Onneksi ei silti rekan alle ajanut. Ei nimiä, toki ne tulee minfoon. Mutta niillä ei
      Muhos
      79
      4035
    4. Riinan oudot selitykset

Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      2979
    5. Torppa Levillä

Mites se raskauspahoinvointi ??
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      2841