oon prinsessa, korkkiruuvikihara...

alliiiiina

Tässä aivan ihana laulu, jonka joskus pienenä näin tv 2:sen lastenohjelmassa. Olen etsinyt sitä jo kauan aikaa, mutta ei mistään meinaa löytyä. Onko teillä kenelläkään tietoa tästä ihanasta kappaleesta?
Kertosäe taisi mennä näin: "Oon prinsessa, korkkiruuvikihara, prinsessa JOTAIN Päässä on kruunu...."
Olisi aivan ihanaa jos saisin jotain tietoa kyseisestä kappaleesta. Suuret kiitokset! :)

3

1206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä tahdon olla hieno, niin hieno prinsessa. On mulla silkkihamonen ja asun linnassa.
      On kultakruunu painava, vaan jospa sittenkin, jospa sittenkin, on prinsessana olo ihan ding ding ding.

Mä tahdon olla uljas, niin uljas ritari. On mulla auto lentävä ja vahva moottori.
      En pelkää taisteluakaan, vaan jospa sittenkin, jospa sittenkin, on ritarina olo ihan ding ding ding .

Saattaisko mennä jotenki tohon malliin? En muista tarkalleen...

• ...

Laulu on Sari Kaasisen, löytyy Sarin lastenlaululevyltä...oon prinsessa, prinsessa pikkuinen. Prinsessa kultakutrinen. Päässä kruunu, korkkiruuvikiharat aivan ihanat....

• ...
        ... kirjoitti:

Laulu on Sari Kaasisen, löytyy Sarin lastenlaululevyltä...oon prinsessa, prinsessa pikkuinen. Prinsessa kultakutrinen. Päässä kruunu, korkkiruuvikiharat aivan ihanat....

lisäänpä vielä että laulun nimi on Prinsessa, pikkuinen. Löytyy sarin levylta Viisuja vintiltä, julkaistu vuonna 1997.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomessa on meneillään boomereiden kosto

1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä
      Maailman menoa
      106
      3031
    2. Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?

Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri
      Maailman menoa
      158
      2138
    3. IPCC romahtaa

Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl
      Ilmastonmuutos
      63
      2092
    4. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      42
      1792
    5. Miten voit vain

Olla kuin mitään ei olisi?
      Ikävä
      147
      1464
    6. Pelolla pakottaminen

Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha
      Kaste
      624
      1006
    7. Niin siinä kävi. :D

oisit halunnu seurustella :D jäit ilman :D
      Ikävä
      100
      896
    8. Ketä T mies kaipaa?

Kaikki T miehet saavat vastata omansa. Aloitan: T kaipaa J naista.
      Ikävä
      50
      764
    9. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      79
      749
    10. Nähdäänköhän me enää

Lähiaikoina tai koskaan
      Ikävä
      56