leahim, luikertelija....

juorutädille

" Hän tuli ja vietteli viattoman sielun.
Rikkoi toisen avioliiton.
Käytti toisen hädänalaista asemaa hyväkseen.
Eikä pyytänyt aviomieheltä anteeksi!

Luikerteli raamattutunteineen
perheen suosioon.... " siis Sim-sonista on kyse?
niinettä mihinkäs leahim sitä on luikerreltu, kun et vastaa juoruihisi?? Voi sinua maan matonen!

27

378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vesi kielellä...

Miksei "kukkahattusetä" kirjoita ihan omalla nicillään? Nyt sinulla on oivallinen mahdollisuus kertoa oma versiosi stoorista, kaikki haluavat tietää miten siinä kävi niin kuin kävi. Kaikki yksityiskohdat halutaan tietää, tämä väki ei katsele Kauniita ja Rohkeita kun hellaripalstalla on niin värikästä ja kiihkeää elämää, siis antaapa kuulua mitä oikein tapahtuikaan...

• Rehellisyyttä?

Mutta miksi sitten vihjailet, mitä oikein sillä ajat takaa?

• lapinäjjä

Ajatusmaailmasi näyttäisi olevan, kuin
        yksisuuntainen rata, ilman pysäkkejä, tai sivuraiteita.

En kehu, mutta minulle ainakin on tapahtumien
        kulku melkoisen hyvin selvillä, kun luin erään toisenkin ketjun.
        Lue sinäkin ja opettele ymmärtämään lukemasi,
        niin ei tarvitse osoitella sormella syyttömiä.

• kiitollinen neuvosta
        lapinäjjä kirjoitti:

Ajatusmaailmasi näyttäisi olevan, kuin
        yksisuuntainen rata, ilman pysäkkejä, tai sivuraiteita.

En kehu, mutta minulle ainakin on tapahtumien
        kulku melkoisen hyvin selvillä, kun luin erään toisenkin ketjun.
        Lue sinäkin ja opettele ymmärtämään lukemasi,
        niin ei tarvitse osoitella sormella syyttömiä.

Voisitko ystävällisesti neuvoa mikä ketju minun pitäisi lukea saadakseni ymmärrystä lisää.

• lapinäjjä
        kiitollinen neuvosta kirjoitti:

Voisitko ystävällisesti neuvoa mikä ketju minun pitäisi lukea saadakseni ymmärrystä lisää.

Tuntuu varmaan kovin ylevältä olla polkemassa
        toisia maahan, mutta kannattaa ensin ajatella,
        että jokaisen viestin takana on ihminen,
        emmekä me välttämättä tunne asiaa riittävästi
        lukiessamme tuomiota toiselle ihmiselle.

Ketjun aloittajakin, kuka lienee, on jänkhäkurppa.

• totuus esiin
        lapinäjjä kirjoitti:

Tuntuu varmaan kovin ylevältä olla polkemassa
        toisia maahan, mutta kannattaa ensin ajatella,
        että jokaisen viestin takana on ihminen,
        emmekä me välttämättä tunne asiaa riittävästi
        lukiessamme tuomiota toiselle ihmiselle.

Ketjun aloittajakin, kuka lienee, on jänkhäkurppa.

Annoit ymmärtää että on joku keskusteluketju jossa on selvennystä asiaan. Miksi luulet että minä olen polkemassa ihmisiä maahan? Palstan kannalta olisi hyvä että totuus tiedettäisiin, sitten ei heiteltäisi tuomioita sinne minne ne eivät ehkä kuulukaan?

• rihveli
        totuus esiin kirjoitti:

Annoit ymmärtää että on joku keskusteluketju jossa on selvennystä asiaan. Miksi luulet että minä olen polkemassa ihmisiä maahan? Palstan kannalta olisi hyvä että totuus tiedettäisiin, sitten ei heiteltäisi tuomioita sinne minne ne eivät ehkä kuulukaan?

Miksi olette noin riidanhaluisia vihaisia ja katkeria?

• x-hirvas
        rihveli kirjoitti:

uskonnollisiin järjestöihin kuuluvien ihmisten ajanvietettä.

• rihveli kirjoitti:

Samaa ihmettelen minä myös.

• salatuimpaan saakka
        totuus esiin kirjoitti:

muistanette kaiketi jokainen, joka palstaa seurailee, miten mohikaanin "lankeemuksia" on suivailtu moneen malliin, olishan kohtuullista muidenkin syrjähyppyjä selvitellä kun kerran on asia palstalle saatettu? leahimhan asian on tänne retostanut, ja asia kyllä koski simsonia nimenoman, nyt nainen haluaakin luikerrella puseikkoon?

• .......

• averea
        salatuimpaan saakka kirjoitti:

muistanette kaiketi jokainen, joka palstaa seurailee, miten mohikaanin "lankeemuksia" on suivailtu moneen malliin, olishan kohtuullista muidenkin syrjähyppyjä selvitellä kun kerran on asia palstalle saatettu? leahimhan asian on tänne retostanut, ja asia kyllä koski simsonia nimenoman, nyt nainen haluaakin luikerrella puseikkoon?

Ei kuulu minulle mutta asiahan ratkesi niin että selvisi että Leahim valehteli. Eroe uhkasi tehdä rikosilmoituksen Leahimista enkä sitä yhtään ihmettele. Tuollasista syytteistä voi vaimo suuttua ... Minun on ainakin helppo uskoa Leahimin valhedelleen.

• leahim
        averea kirjoitti:

Ei kuulu minulle mutta asiahan ratkesi niin että selvisi että Leahim valehteli. Eroe uhkasi tehdä rikosilmoituksen Leahimista enkä sitä yhtään ihmettele. Tuollasista syytteistä voi vaimo suuttua ... Minun on ainakin helppo uskoa Leahimin valhedelleen.

Pyydän poistamaan tämän viestisi SariAvorea,ole hyvä!
        Minä en sinun ketjujasi ole nostellut!
        Ymmärrätkö sinä itse,
        että vanhat asiat voivat loukata myös syyttömiä henkilöitä!

• kaidantienkulkija.
        averea kirjoitti:

Näkyy kuuluva sulle!Juoruilija.Esität uhria....tee parannus,ja polvistu ristin juureen,sieltä vain saa rauhan rauhattomalle sielullesi.Samalla kaikki muutki asiat selkenee.On suuri virhe ketään syyttää valhettelijaksi.Et varmasti tunne koko ihmistä.
        Ave..ihan totta.Tunnusta syntisi ja tee parannus.Rauha löytyy sieltä,ristin juurelta.Ja alkaa uusi elämä.
        Jeesus sanoo:Tulkaa minun tyköni kaikki työtätekevät ja raskautetut,niin minä annan teille rauhan!AAMEN!

• Ja nyt teetkin itse
        auroraboreallis kirjoitti:

Samaa ihmettelen minä myös.

samaa, aurora/averea, mitä ihmettelet, mitä tähän ketjuun tulee !

• ...

• averea

Leahim kertoilee tässä satuja uskovaiselle kansalle... Leahim: juorukello..Todella piristäviä viestejä...

• averea

• 1+1=1
        averea kirjoitti:

Heh.. nuohan on ihan kuin me...

Etkö tunnista tyyliä?

• averea
        1+1=1 kirjoitti:

Etkö tunnista tyyliä?

Juu, he on ihan niin kuin me. :))

Ihmettelen että mitä sinä noilla sivuilla tei..

• averea
        averea kirjoitti:

Juu, he on ihan niin kuin me. :))

Ihmettelen että mitä sinä noilla sivuilla tei..

Ps. Oletko Sulo?

• <puskis
        1+1=1 kirjoitti:

Etkö tunnista tyyliä?

on meidän Eroe:))

ote: "En tavallisesti edes lue näitä puskisten kirjoituksia, saati sitten kommentoin. Nyt teen poikkeuksen, koska Puskis on salakavala vasikka, kielikello johon ei voi luottaa. Maailmalta kantautuu jatkuvasti terveisiä, kuinka tämä epeli pakenee naisten hameen helmoihin, liki lukutaidoton moukka.

Niin mulkku, semmoista sanaa käyttää sivistymätön ihminen. Ymmärrän kyllä sanan merkityksen. Sinullahan se on omien puheiden mukaan ei toimi. Sinusta ei välitä miehet eikä naiset, ei kukaan. Mainitun elimen tomintaan sinulla ei auta lääkkeet ei pistokset, ei mikään."

• 1+1=1
        <puskis kirjoitti:

on meidän Eroe:))

ote: "En tavallisesti edes lue näitä puskisten kirjoituksia, saati sitten kommentoin. Nyt teen poikkeuksen, koska Puskis on salakavala vasikka, kielikello johon ei voi luottaa. Maailmalta kantautuu jatkuvasti terveisiä, kuinka tämä epeli pakenee naisten hameen helmoihin, liki lukutaidoton moukka.

Niin mulkku, semmoista sanaa käyttää sivistymätön ihminen. Ymmärrän kyllä sanan merkityksen. Sinullahan se on omien puheiden mukaan ei toimi. Sinusta ei välitä miehet eikä naiset, ei kukaan. Mainitun elimen tomintaan sinulla ei auta lääkkeet ei pistokset, ei mikään."

Tuolta kun lukee enemmän niin kyllä siinä tyhmempikin tajuaa, kuka on kuka.

• <puskis
        1+1=1 kirjoitti:

Tuolta kun lukee enemmän niin kyllä siinä tyhmempikin tajuaa, kuka on kuka.

jep

• 1+1=1
        <puskis kirjoitti:

jep

Ja huomaa, että Leahimin kirjoituksessa on todenperäinen pohja.

• surullinen katkeruus
        1+1=1 kirjoitti:

Ja huomaa, että Leahimin kirjoituksessa on todenperäinen pohja.

mutta aika usein hänen kirjoituksiaan lukiessa saa maistaa katkeruuden maljan kitkerää juomaa. Toivottavasti se mikä on leahimin "viinin" maun pilannut, saisi Jumalan voiman ja ihmeen kautta kadota pilaamasta hänen maljansa hyvää juomaa. Toivon että hän saa jonakin päivänä kokea parantuvansa katkeruuden haavoistaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      12
      9159
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      536
      2928
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      309
      1999
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1966
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      311
      1647
    6. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      80
      1345
    7. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1173
    8. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      73
      1011
    9. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      29
      977
    10. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      936
    Aihe