Liitin ipodin normaaliin tapaan koneeseen latautumaan. Sanoi että ohjelmisto on vanha ja se kannattaa päivittää uuteen versioon.
Laitoin päivittämään, ja päivityksen jälkeen ipod ei enää reagoi mihinkään. Sitä ei myöskään pysty itunesista palauttamaan tehdasasetuksiin. Ipodin näyttöön tulee vain kuva usb piuhasta ja itunesista. Resetit ei auta. Kyseessä on 3rd gen ipod touch 32gb.
Ipod touch totaalisen jumissa
4
347
Vastaukset
- t
Mulle kävi sama. Rämppäsin iTunesissa sitä palauta nappia, kunnes vihdoin se sai ladattua sn päivityksensä loppuun.
- kurapetteri
Mun tarvi iskee toi ipod kiinni toiseen koneeseen et se suostu avaan ton itunesin ja käyttään palauta nappia mut päivitysvaiheessa se ilmoittaa virheen 1603. Kummatkaan koneet ei tunnista että koneeseen on liitetty ipod. Eli vika jatkuu.
- iPod vittuun!
Apple-laitteet on niin vitun hankalaa kamaa (varsinkin nämä i-laitteet). Heitä se ikkunasta ulos...suoraansanottuna heitä se vittuun!
- ipodjumis
Kun tein jalebreakin nii mun i pod meni jumiin, mitä pitäisi tehdä? Se toimi aluksi mutta kun se uuelleen käynnisty nii se jumitti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082304- 842041
- 551616
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai521533- 1541518
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461416Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1451340Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261166- 1121160
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251104