Kristityt sinkut

kontulib

Uusi seuranhakufoorumi perustetty kristityille sinkuille. Myös muut ovat tervetulleita keskustelemaan joko yleisistä asioista tai kristinuskosta: www.kristitytsinkut.forummotion.com/

11

3009

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;)

;)

• :(

Yllättävän positiivinen vaikutus kristinuskolla. Enpä olisi uskonut.

• Kristitty minäkin
        :( kirjoitti:

Kristinuskollahan nimenomaan on positiivinen vaikutus.

Ihan kiva muuten, mutta eihän tuolla deittifoorumilla ole kuin yksi käyttäjä?

• who can believe?
        Kristitty minäkin kirjoitti:

Kristinuskollahan nimenomaan on positiivinen vaikutus.

Ihan kiva muuten, mutta eihän tuolla deittifoorumilla ole kuin yksi käyttäjä?

No tuosta uskon vaikutuksesta voidaan olla montaa mieltä, mutta ihminen joka elää omassa kuplassaan on usein onnellisempi, kuin sellainen joka uskaltautuu kuplan ulkopuolelle.
        Voi niitä, jotka uhkaavat kuplan eheyttä.

Foorumi oletettavasti odottaa kristittyjä käyttäjiä/deittailijoita. Joidenkin on aina oltava ensimmäisiä.

• näinkin voi ajatella
        who can believe? kirjoitti:

No tuosta uskon vaikutuksesta voidaan olla montaa mieltä, mutta ihminen joka elää omassa kuplassaan on usein onnellisempi, kuin sellainen joka uskaltautuu kuplan ulkopuolelle.
        Voi niitä, jotka uhkaavat kuplan eheyttä.

Foorumi oletettavasti odottaa kristittyjä käyttäjiä/deittailijoita. Joidenkin on aina oltava ensimmäisiä.

No uskothan sinäkin mitä uutisissa sanotaan?

Miksi luulet sieltä puhuttavan totuutta?

Oikeasti maailman pahin illuusio on rehellinen yhteiskunta ja todellinen tietämys asioista. Kaikki elämme omissa kuplissamme. SItähän sekois muuten.

• Vera112233
        :( kirjoitti:

Millä tavalla positiivinen? :)

• kummin päin?

"No tuosta uskon vaikutuksesta voidaan olla montaa mieltä, mutta ihminen joka elää omassa kuplassaan on usein onnellisempi, kuin sellainen joka uskaltautuu kuplan ulkopuolelle.
      Voi niitä, jotka uhkaavat kuplan eheyttä."

tai sitten se kupla onkin toisinpäin
      ;-)

• Poksu 38

Kiitos, mutta on ihan riittävästi kokemuksia Kotisataman Deitistä, joten kierrän jatkossakin kaikki kristilliset deitit kaukaa. Olen huomannut, että kristillisyys ja uskonto eivät tee ihmisestä yhtään sen parempaa tai paremmin käyttäytyvää. Pikemminkin, meno tuntuu olevan juuri päinvastoin, kun ei nähdä sitä ihmistä uskonnolta ja uskonopeilta.

Tavallisen tapakristityn sinkun kannattaa yrittää etsiä seuransa muualta...

• Vera112233

Olen samaa mieltä...

• maalla viihtyvä

löytyisikö uskovaa miestä 64vyksinäiselle naiselle,turvallinen mies olisi rautaa kolme vuotta olen ollut yksin alkaa riittää.Kirjoita jotakin jos koet että haluat ottaa yhteyttä.Olen pyöreähkö ja vaalea, kotona viihtyvä tykkään lenkkeillä ja liikkua luonnossa kuten myös puutarhassa hommailu on hauskaa.

• Anonyymi

moi mulle voi laittaa vistejä olen 54 voitias t maiita

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      168
      2857
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      62
      2243
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2159
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1786
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      95
      1703
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1581
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      92
      1343
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1100
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      206
      1080
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1059
    Aihe