Uusi seuranhakufoorumi perustetty kristityille sinkuille. Myös muut ovat tervetulleita keskustelemaan joko yleisistä asioista tai kristinuskosta: www.kristitytsinkut.forummotion.com/
Kristityt sinkut
11
2969
Vastaukset
- ;)
;)
- :(
Yllättävän positiivinen vaikutus kristinuskolla. Enpä olisi uskonut.
- Kristitty minäkin
:( kirjoitti:
Kristinuskollahan nimenomaan on positiivinen vaikutus.
Ihan kiva muuten, mutta eihän tuolla deittifoorumilla ole kuin yksi käyttäjä? - who can believe?
Kristitty minäkin kirjoitti:
Kristinuskollahan nimenomaan on positiivinen vaikutus.
Ihan kiva muuten, mutta eihän tuolla deittifoorumilla ole kuin yksi käyttäjä?No tuosta uskon vaikutuksesta voidaan olla montaa mieltä, mutta ihminen joka elää omassa kuplassaan on usein onnellisempi, kuin sellainen joka uskaltautuu kuplan ulkopuolelle.
Voi niitä, jotka uhkaavat kuplan eheyttä.
Foorumi oletettavasti odottaa kristittyjä käyttäjiä/deittailijoita. Joidenkin on aina oltava ensimmäisiä. - näinkin voi ajatella
who can believe? kirjoitti:
No tuosta uskon vaikutuksesta voidaan olla montaa mieltä, mutta ihminen joka elää omassa kuplassaan on usein onnellisempi, kuin sellainen joka uskaltautuu kuplan ulkopuolelle.
Voi niitä, jotka uhkaavat kuplan eheyttä.
Foorumi oletettavasti odottaa kristittyjä käyttäjiä/deittailijoita. Joidenkin on aina oltava ensimmäisiä.No uskothan sinäkin mitä uutisissa sanotaan?
Miksi luulet sieltä puhuttavan totuutta?
Oikeasti maailman pahin illuusio on rehellinen yhteiskunta ja todellinen tietämys asioista. Kaikki elämme omissa kuplissamme. SItähän sekois muuten. - Vera112233
:( kirjoitti:
Millä tavalla positiivinen? :)
- kummin päin?
"No tuosta uskon vaikutuksesta voidaan olla montaa mieltä, mutta ihminen joka elää omassa kuplassaan on usein onnellisempi, kuin sellainen joka uskaltautuu kuplan ulkopuolelle.
Voi niitä, jotka uhkaavat kuplan eheyttä."
tai sitten se kupla onkin toisinpäin
;-) - Poksu 38
Kiitos, mutta on ihan riittävästi kokemuksia Kotisataman Deitistä, joten kierrän jatkossakin kaikki kristilliset deitit kaukaa. Olen huomannut, että kristillisyys ja uskonto eivät tee ihmisestä yhtään sen parempaa tai paremmin käyttäytyvää. Pikemminkin, meno tuntuu olevan juuri päinvastoin, kun ei nähdä sitä ihmistä uskonnolta ja uskonopeilta.
Tavallisen tapakristityn sinkun kannattaa yrittää etsiä seuransa muualta...- Vera112233
Olen samaa mieltä...
- maalla viihtyvä
löytyisikö uskovaa miestä 64vyksinäiselle naiselle,turvallinen mies olisi rautaa kolme vuotta olen ollut yksin alkaa riittää.Kirjoita jotakin jos koet että haluat ottaa yhteyttä.Olen pyöreähkö ja vaalea, kotona viihtyvä tykkään lenkkeillä ja liikkua luonnossa kuten myös puutarhassa hommailu on hauskaa.
- Anonyymi
moi mulle voi laittaa vistejä olen 54 voitias t maiita
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204814
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861742Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881592Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741554Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351177Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041109Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi661058- 931054