Kristityt sinkut

kontulib

Uusi seuranhakufoorumi perustetty kristityille sinkuille. Myös muut ovat tervetulleita keskustelemaan joko yleisistä asioista tai kristinuskosta: www.kristitytsinkut.forummotion.com/

11

3309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;)

      ;)

      • :(

        Yllättävän positiivinen vaikutus kristinuskolla. Enpä olisi uskonut.


      • Kristitty minäkin
        :( kirjoitti:

        Yllättävän positiivinen vaikutus kristinuskolla. Enpä olisi uskonut.

        Kristinuskollahan nimenomaan on positiivinen vaikutus.

        Ihan kiva muuten, mutta eihän tuolla deittifoorumilla ole kuin yksi käyttäjä?


      • who can believe?
        Kristitty minäkin kirjoitti:

        Kristinuskollahan nimenomaan on positiivinen vaikutus.

        Ihan kiva muuten, mutta eihän tuolla deittifoorumilla ole kuin yksi käyttäjä?

        No tuosta uskon vaikutuksesta voidaan olla montaa mieltä, mutta ihminen joka elää omassa kuplassaan on usein onnellisempi, kuin sellainen joka uskaltautuu kuplan ulkopuolelle.
        Voi niitä, jotka uhkaavat kuplan eheyttä.

        Foorumi oletettavasti odottaa kristittyjä käyttäjiä/deittailijoita. Joidenkin on aina oltava ensimmäisiä.


      • näinkin voi ajatella
        who can believe? kirjoitti:

        No tuosta uskon vaikutuksesta voidaan olla montaa mieltä, mutta ihminen joka elää omassa kuplassaan on usein onnellisempi, kuin sellainen joka uskaltautuu kuplan ulkopuolelle.
        Voi niitä, jotka uhkaavat kuplan eheyttä.

        Foorumi oletettavasti odottaa kristittyjä käyttäjiä/deittailijoita. Joidenkin on aina oltava ensimmäisiä.

        No uskothan sinäkin mitä uutisissa sanotaan?

        Miksi luulet sieltä puhuttavan totuutta?

        Oikeasti maailman pahin illuusio on rehellinen yhteiskunta ja todellinen tietämys asioista. Kaikki elämme omissa kuplissamme. SItähän sekois muuten.


      • Vera112233
        :( kirjoitti:

        Yllättävän positiivinen vaikutus kristinuskolla. Enpä olisi uskonut.

        Millä tavalla positiivinen? :)


    • kummin päin?

      "No tuosta uskon vaikutuksesta voidaan olla montaa mieltä, mutta ihminen joka elää omassa kuplassaan on usein onnellisempi, kuin sellainen joka uskaltautuu kuplan ulkopuolelle.
      Voi niitä, jotka uhkaavat kuplan eheyttä."

      tai sitten se kupla onkin toisinpäin
      ;-)

    • Poksu 38

      Kiitos, mutta on ihan riittävästi kokemuksia Kotisataman Deitistä, joten kierrän jatkossakin kaikki kristilliset deitit kaukaa. Olen huomannut, että kristillisyys ja uskonto eivät tee ihmisestä yhtään sen parempaa tai paremmin käyttäytyvää. Pikemminkin, meno tuntuu olevan juuri päinvastoin, kun ei nähdä sitä ihmistä uskonnolta ja uskonopeilta.

      Tavallisen tapakristityn sinkun kannattaa yrittää etsiä seuransa muualta...

      • Vera112233

        Olen samaa mieltä...


    • maalla viihtyvä

      löytyisikö uskovaa miestä 64vyksinäiselle naiselle,turvallinen mies olisi rautaa kolme vuotta olen ollut yksin alkaa riittää.Kirjoita jotakin jos koet että haluat ottaa yhteyttä.Olen pyöreähkö ja vaalea, kotona viihtyvä tykkään lenkkeillä ja liikkua luonnossa kuten myös puutarhassa hommailu on hauskaa.

    • Anonyymi

      moi mulle voi laittaa vistejä olen 54 voitias t maiita

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      644
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe