kuka on koiratyttö,bloww job queen

nalle puh

törmäsin kiihkeään naiseen, blondi herkkutissi,koirapuistossa! mahtava pano ja kavereille kans..sit vaan moi..mä mä meen...
tosi deep thr****!!!tunteeko kukaan?pääkaupunkiseudulla mä haluun lisäää mut mistä löydän ?onko vinkkejä, bongaus...
vai oliko se unta?

7

2457

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nöyryyttäjä

olen itse tavannut samanlaisen sexaddiktin koirapuistossa kesällä.lyhyen tuttavuuden jälkeen panimme kuin eläimet..tyttö asuu stadissa ja harrastaa ultimate sexiä.kinnostava tuttavuus,onneksi hän ei ole oma tyttöystäväni...
      on naisia,joita pannaan ja naisia,joiden kanssa seurustellaan.koirapuisto on oiva paikka uusille tuttavuuksille,etenkin kesällä!

• female

puhutaankohan nyt siitä samasta likasta joka hoitelee myös naisia?
        jumalauta, että tyttö osaa nimittäin käyttää kieltään!! ei menny kun pari minsaa kun tulin viime kesänä, kun kokeiltiin nais-rakkautta mun kämpillä...
        se likka hoitelee kuulemma myös useita kerralla...
        olishan se kivaa...
        vähän kimppapimppaa

• tyttö
        female kirjoitti:

puhutaankohan nyt siitä samasta likasta joka hoitelee myös naisia?
        jumalauta, että tyttö osaa nimittäin käyttää kieltään!! ei menny kun pari minsaa kun tulin viime kesänä, kun kokeiltiin nais-rakkautta mun kämpillä...
        se likka hoitelee kuulemma myös useita kerralla...
        olishan se kivaa...
        vähän kimppapimppaa

mä uskon, että juuri hänestä on kyse. me ei oltu mun boyfrendin kanssa vielä koskaan oltu silleen (poika oli vähän ujo), mutta tää tyttö hoiti meidät molemmat

ja sitten me hoideltiin toisemme - se oli vähän makeeta

sen jälkeen ei ole ollu ongelmia pojan ujoudesta ;)

• doggy
        tyttö kirjoitti:

mä uskon, että juuri hänestä on kyse. me ei oltu mun boyfrendin kanssa vielä koskaan oltu silleen (poika oli vähän ujo), mutta tää tyttö hoiti meidät molemmat

ja sitten me hoideltiin toisemme - se oli vähän makeeta

sen jälkeen ei ole ollu ongelmia pojan ujoudesta ;)

..oli koiratkin mukana touhuissa, ja voi jee että teki kutaa!

• pysytteleikäisissäsi

voi tyttörukka....

• hyväideatuo

Hyvä vinkki! Ei oo tullut mieleeni etsiä seuraa koirapuistosta! Ne kun on koirien ulkoiluttamiseen melko passiivisia ja kuolleita hiekkakenttiä, joissa isännät ja emännät istuu perse penkillä.

• kiinnostaaifrie

Täytyy vissiin ostaa koira, antaaks se nainen myös peppua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      47
      2192
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      191
      2009
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      879
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      45
      857
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      835
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      736
    Aihe