Intiimikirurgia

tietoa kaipaava

Kaipaisin tietoa häpyhuulien pienennysleikkauksista. Olen päättänyt tehdä kyseisen toimenpiteen.
Missä olette käyneet leikkauksessa ja kuinka paljon on maksanut? Entä lopputulos, oletteko olleet tyytyväisiä ja onko jäänyt jotain arpia, näyttääkö luonnolliselta yms.? Olen jo täysin varma, että aion leikkaukseen mennä, mutta paikasta ei ole vielä mitään hajua.. Joten olisi kiva saada jotain suosituksia paikasta! :) Muutenkin kaikki kokemukset kyseisen asian tiimoilta helpottaisi paljon, asia kun on vähän henkilökohtainen, enkä juuri ole kuullut leikkauksen tehneiden kokemuksia, mitä nyt noita vanhoja keskusteluja lukenut..
Kiitos jo etukäteen, jos joku vaivautuu jotain vastaileen :)

2

794

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isot ne on

Heippa! Minulla on sama tilanne kuin sinulla, häpyhuultenpienennysleikkaus ollut jo mielessä pidempään=)! Noita vanhoja keskusteluja olen myös lukennut, mutta olisi kiva kuulla "tuoreempia" kokemuksia. Paljonko maksaa? onko tulos hyvä? jne.jne. Jos saisi esim terveyskeskusesta lähetteen pääsisi varmasti kaikkien halvinten, mutta niillä taitaa olla kovat kriteerit siitä minkälaiset häpyhuulet vaativat leikkausta..
      Itselläni on mielestäni todella ällöttävän isot, jotka tulevat inhottavasti näkyviin. Eivät pahemmin haittaa esim pyöräillesssä jne, mutta rumat ku mitkä.
      Miesystäväni ei innostunut kun kerroin haluavani leikkaukseen, mutta omapa on asiani. Olen vaan niin väsynyt aina "asettelemaan" niitä, enkä kehtaa edes mieheni edessä näyttäytyä alasti:/

• tietoa kaipaava

Helpottaa kuulla, että on muitakin, joilla on sama ongelma.. Itsellenikään ne eivät sinänäsä haittaa muuten kun ulkonäöllisesti. Olen miettinyt, että ovatkohan kyseiset leikkaukset kuinka yleisiä Suomessa, että onko kirurgeilla paljon kokemusta näistä leikkauksista? Luulisi ainakin. Mutta olen nyt vertaillut jonkun verran noita hintoja ja klinikoita, enkä nyt paljon ole valinnassa edistynyt. Paitsi sen päätin, että Viroon en taida lähteä leikkauttamaan. :D Tuntuu vähän, ettei terveyskeskuksen kautta kovin helposti pääsisi leikkaukseen? Tiedä sitten. Yksityiselle olen itse ajatellut mennä. Sen tiedän nyt, että esimerkiksi Siluetissa nämä leikkaukset ovat melko kalliita, reippaasti yli 3000e. Ihoakatemiassa taas 1000e pintaan. Kenelläkään kokemuksia Ihoakatemiasta ja siellä työskenelevistä lääkäreistä? Mutta tosiaan, itseäni tämä asia häiritsee kanssa niin paljon, että olen jo täysin varma, että haluan leikkauksen. Ei ole kiva hävetä. :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2525
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      923
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      100
      896
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66