http://www.vimeo.com/9696153
(Arvatkaapas muuten kuka se toka nainen videossa on) :)
Bye bye baby!
12
299
Vastaukset
- kirpela
Näyttäs olevan....no empäs kerrokaan :D
- häh?
Pfeiffer vaimikäsenyt oli
- zisel
häh? kirjoitti:
Pfeiffer vaimikäsenyt oli
Pfeifferi se siinä. Mä en tunnistanut ennenkun luin jostain että se on hän.
- häh.
zisel kirjoitti:
niin vanha kettu, että kattelin sitä joskus 80-luvulla jo.
- zisel
häh. kirjoitti:
niin vanha kettu, että kattelin sitä joskus 80-luvulla jo.
no ilmankos. Taidat tietää sen ekankin - tai no kukapa ei tietäis :)
- ollukaan::::===
zisel kirjoitti:
.
badi laav
. - yyber alles::::
zisel kirjoitti:
no ilmankos. Taidat tietää sen ekankin - tai no kukapa ei tietäis :)
.
vai mikä senyt oli
. - zisel
yyber alles:::: kirjoitti:
.
vai mikä senyt oli
.muistaakseni itävaltalainen mutten ole varma.
- zisel
ollukaan::::=== kirjoitti:
.
badi laav
.esiintyy mun seuraavassa videossa joka on parhaillaan latautumassa nettiin :D
- AntiBitch
No jos haluaa sanoo että näkemiin niin miksi siitä on pakko tehdä laulu?
No tietenkin koska pohjimmiltaan ei halutakaan sanoa heippa vaan halutaan tietää...
Joten se on vaan valheita valheita valheita ja kuka tässä maailmassa tykkää valheista?
Ei ainakaan mies eikä naisen suunnalta varsinkaan.
Joten jos kerran nainen haluaa tietää ja sanoo kuitenkin näkemiin ja sekin on vale... niin se nainen on D.O.R.K.A. Joka johtaa siihen että ainoa oikein toimimisen periaate on antautua totuuden kanssa, ja saattaapa siinä ne kyyneleetkin tirahtaa kun joutuu pelkään että hyväksyykö se mies.
Kyllä. Silloin se naisen itku on aitoa ja sillä on hyvä syy. Se on oikein haluttavaa ja rakastettavaa koska se kertoo että se nainen ei ole läpimätä ja täysin pelle.
Try harder.- zisel
jotain niiiiiin syvällistä etten tajua mitä yrität sanoa vaikka kahteen kertaan luin läpi...
- EI:::::!!!!!1111
.
liian paljon sanoja liian nopeasti peräkkäin
Me ei
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346