Tietääkö kukaan saaks mistään enään Escadan Island Kiss hajuvettä?
Escada
6
892
Vastaukset
- NLaDy8989
joo tää island kiss oli kaikista esvadan tuoksuista munki lemppari että eikö nyt kukaan sit tiedä saisko mistään edes 30 ml ??
- panzku
Yks mistä bongasin on joku perfumeshop.com, joka on ilmeisesti nettikauppa jossain rapakon takana.
http://www.perfumeshop.com/brands-e-escada-escada-island-kiss-by-escada-for-women.html
Ei kyllä meikäläistä auta kun en rajan takaa uskalla tilata, enkä noista mitään ymmärrä.
Mutta ilmeisesti Suomesta saa enää mistään? Edes niitä kesätuoksulajitelmia joihin toi lukeutuis...?
- Puudelih
Mun kihlattu osti mulle ton hajuveden yhest ulkomaalasest nettikaupast (en muista mistä, mutta voin kysyä), myös ebaysta voi löytyä ;). Mun mielestä toi Island Kiss ja Rockin Rio on parhaimpia hajuvesia Escadalla.
- :)
mulla on Escada taj sunsed se on aivan ihana tuoksuinen
- ............
Tykkään Taj Sunset -tuoksusta suihkugeelinä, en tuoksuna sinänsä. Escadan tuoksuista mulla on vihreä Signature
- mievaa>
Amazon. com, sieltä saa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863287Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921879Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871723- 1441571
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621433
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur941355Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671351Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001304- 861247