Hei kaikki! Olen 20 vuotias sinkku nainen, enkä ole koskaan seurustellut, tapaillut kyllä, mutta aina joko se toinen osa puoli on kiinnostunut tai minä, kenenkään kanssa ei ole ollut molemminpuolisia tunteita.
Viimeaikoina kun olen tutustunut ja ihastunut miehiin, se on tapahtunut humalassa joko baarissa tai jossain bileissä. Eli parille olen ollut vain viihdeillan huvike, seksiä ei ole kuulunut mukaan mutta suutelu yms. läheisyys. Ja minä olen ollut näihin ihastunut ihan selvinpäinkin. Tällä hetkellä en kehenkään.
Netissä olen myös muutamaan tutustunut mutta heidänkään kanssa ei ole ollut sellaista kemiaa jota toivoisin, eli haluaisin oikeasti ihastua palavasti!
Siksi minua kiinnostaaki missä te kaikki onnelliset pariskunnat olette tavanneet ja kuinka teidän välinne ovat edenneet seurusteluun asti? Baarissa? Netissä? Missä?
Ja tuliko ihastuminen heti vai kestikö pitkään ennen kuin tajusi että tuo se on?
Itse olen erittäin hitaasti syttyvä tai sitten en vain ole tavannut sitä kenen kanssa olisi heti pilvilinnoissa.
Tutut seurustelevat ovat kuitenkin sanoneet että kyllä sen tiesi ja näki että tuosta minä tykkään oikeasti..
Kiitos vastauksista, ne antavat minulle toivoa ja tykkään kuunnella toisten rakkaustarinoita. :)
Miten tutustuitte?
2
381
Vastaukset
- <3
Meidän tarina on aika hassu, mutta mielestäni aika ihana osoitus, miten ihmeellisesti sen oikean voi löytää.
Pari vuotta sitten olin päättänyt etten anna enää yhdenkään miehen sotkea elämääni sen vakavammin, vaan pidän korkeintaan hauskaa heidän kanssaan.
No, olin viettämässä synttäreitäni kaupungissa, joka ei ollut kotini parhaan ystäväni kanssa. Olimme hotellimme yökerhossa ja tanssin yhden miehen kanssa, josta en ollut mitenkään erityisen kiinnostunut. Kun baari meni kiinni, mies pyysi päästä meidän hotellihuoneeseen ja ajattelin, että tulkoot käymään. Sanoin ystävälleni, että hänenki pitää ottaa joku mies mukaan, vaikka hän seurustelikin tuolloin. No ystäväni pyysi lähintä miestä mukaan ja lähdimme huoneeseemme.
Kun pääsimme huoneeseen minua alkoi väsyttää, joten sanoin että miehet voivat jäädä nukkumaan, jos haluavat ja he jäivät. Jonkin aikaa nukuttua heräsin siihen, että tuttavuuteni kähmi minua, suutuin ja heitin hänet ulos huoneesta, samalla sanoin toisellekin miehelle, että on hänenkin aika lähteä. Tämä toinen mies ei kuitenkaan suostunut lähtemään, vaan alkoi väitellä kanssani asiasta ja sanoi että jää nukkumaan huoneeseemme, koska olimme kutsuneet hänet sinne. Väittelimme aikamme ja paras ystäväni nukahti jo uudestaan, kun me vielä jatkoimme väittelyä.
Lopulta sanoin miehelle, että hän voi jäädä yöksi, jos on hiljaa ja hän tuli viereeni. Ei hän kyllä hiljaa ollut koko yönä, koska aloimme jutella kaikesta ja tutustuimme toisiimme koko yön. Emme edes pussanneet vain halailimme ja olimme lähekkäin ja puhuimme ja puhuimme. Arvatenkin tämä mies oli elämäni rakkaus.
Seuraavana aamuna mies lähti omaan kotikaupunkiinsa ja minä omaani, mutta siitä lähtien olimme lähes päivittäin yhteydessä, aluksi viesteillä ja sitten soitoilla. Parin viikon päästä ensitapaamisesta mies pääsi käymään viikonlopuksi luonani ja sitä seuraavana viikonloppuna aloimme virallisesti seurustella.
Välimatka, mieheni työ ja meidän molempien jääräpäiset luonteet ovat aiheuttaneet vaikeuksia ja riitoja, joiden takia erosimme pariksi kuukaudeksi, mutta palasimme yhteen, koska kumpikaan ei osannut elää ilman toista. Tällä hetkellä asumme samassa kaupungissa ja keväällä olemme muuttamassa yhteen. Mieheni on kaksi viikkoa töissä, jolloin näemme vain viikonloppuna, jos silloinkaan ja sen jälkeen viikon vapaalla, jonka hän viettää yleensä luonani. Vietimme juuri kaksivuotis päivää ja olen onnellisempi kuin koskaan.
En ikinä uskonut siihen, että rakkaus tulee silloin kun sitä vähiten odottaa tai kun sitä ei etsi, mutta niin vain olen joutunut muuttamaan käsityksiäni.
Ja kyllä sen tietää, kun se oikea sattuu kohdalle, mikään ennen miestäni ei ole tuntunut lähellekään samalta, ei sitä voi sanoin kuvailla, sen vain tuntee sydämessään ja koko kropassa.
Toivon sinulle kaikkea hyvää ja onnea rakkaudessa, sitä nimittäin tarvitaan. Meidänkin kohtaaminen oli täysin sattumaa, vaikka itse ajattelenkin, että se oli kohtalo. Rakkaus voi olla missä vaan, mutta yleensä se ei kyllä etsimällä löydy. Ole avoin maailmalle ja tutustu rohkeasti uusiin ihmisiin ja tärkeimpänä ole onnellinen ja tyytyväinen itsesi kanssa, vain niin voit olla onnellinen myös jonkun toisen kanssa.
Älä luovuta, se oikea voi olla nurkan takana ja sen löydettyäsi aikaisemmat pettymykset eivät tunnu enää missään! Ihanaa kevättä ja paljon auringonpaistetta elämääsi! Alkoi täält'ä suomi24stä. Mieheni laittoi minulle viestiä ja vaikutti kiinostuneelta. Vastailin viesteihin vähän aikaa. Sitten tuli parin kuukauden tauko, kummallakin opiskelu- ja työkiireet. Parin kuukauden päästä samainen herrasmies laittoi taas viestiä. Yllättäen selvisi,että opiskelimme samalla paikkakunnalla, peräti samassa koulussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742457Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732362Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512112Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321857Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211123Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi41995Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56876