Punapää?

Bachelorette

Tälläkin palstalla keskustellaan kovasti kummat ovat kauniimpia ja kuumempia, blondit vai brunetit. Mutta minne ovat unohtuneet punapäät? Mitä mieltä ollaan punatukkaisista naisista, etenkin jos on vielä aito? Ja millaisia mielikuvia punatukkaisiin naisiin liitetään?

Itse olen mitä luomuin punapää, ja vielä pisamainenkin. Oman kokemukseni mukaan olen miehille lähinnä kuriositeetti, kiva kokeilu, vaikka omasta mielestäni olisin tyttöystävä/vaimoainestakin.

21

4165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Icaros79

      Kyllä mun ihanne nainen olisi sellainen punapää, jolla olisi sopivasti muotoja, siis ei mikään lihava vaan sopiva. Punan eri sävyjäkin on aika paljon joten en osaa nyt sanoin kuvailla minkälainen se pitäisi olla :)

    • qweweqwe

      Pisamat on söpöjä :D

    • Gingeristi

      Jo vanha kansa tiesi, että punapäät ovat Saatanan kätyreitä maan päällä. Paras varmaan pysyä samoilla linjoilla vielä nykypäivänäkin, ihan vain varmuuden vuoksi.

      • Bachelorette

        He, jotka uskovat saatanaan ja helvettiin ovat sen ansainneet. : )


    • Mies22vkl

      Ikävä kyllä minunkin mielipiteeni on, että punapää on kiva kokeilu. Eli tavallaan aika seksikäs, mutta pidemmän päälle ärsyttävä väri. Pisamat ehkä kuuluvat samaan kategoriaan. Tosin niitä jaksaa katsoa pidempäänkin varsinkin jos ne ilmestyy vain kesällä eikä niitä ole liikaa.

    • Nainen_aito punapää

      Ei se hiusten väristä ole kiinni, onko tyttöystävä/vaimoainesta.

      Nimimerkille: Mies22vkl, mielipiteesi on, että punapää on kiva kokeilu. Eli tavallaan aika seksikäs, mutta pidemmän päälle ärsyttävä väri. --- voi luoja sentään! Jos tiesit hiukset voi aina värjätä, ja useimmat sitä tekeekin. Tota sun tyhmyyttä vaan ei voi värjätä millään pois. Mitä muuta "järkevää" sieltä päänupistasi löytyykään?

      • Mies22vkl

        Olipas taas älykästä tekstiä. Hiukset voi värjätä, mutta ei se muuta mihinkään sitä, että punainen on pidemmän päälle ärsyttävä väri. Kuka väitti, että itse nainen olisi huono? Tosin punainen väri on vaikein väri värjätä ja muu hiusväri ei välttämättä kyseiselle naiselle sovi.


    • vanhapoika79

      Kyl mulle kelpais kummasti semmonen hiukan pääkkö ,pisamoil maustettu ,punapää=)
      Semmonen oma "Peppi Pitkätossu" =)
      Oma mielipiteeni kuitenkin on ,että hiuksil taida niin suurta merkitystä olla tosimielel mettästäessä=)
      Semmonen söpö tyttömäinen mielikuva tulee=)

    • naiset on tyhmiä

      mikään ei ole karmeampaa kuin keski-ikäinen nainen, joka leikkii punapäätä ja juurikasvu näkyy

      sama koskee tekoblondeja, hyi helvetti

      • Nainen_aito punapää

        Itse olen 34 vuotias. Eipä ole tarvinnut leikkiä punapäätä, tosi olen tummat kuparin omaava.


    • Aidot punapäät pisamilla on todella kauniita. Harmillista kun monet punapäät värjää hiuksensa mustaks.

      • miesu84

        Pitkät tai puolipitkät punaiset hiukset ovat kaikista kauneimmat, varsinkin jos naisen kasvot ovat sirot.


    • ...

      voi sietää punapäitä

    • handsome 83

      mä tykkään ainakin. Eipä naisen hiusten värillä ole sinäänsä mitään väliä.
      Joku on brunettena hyvännäköinen, joku blondina jne. Jokaiselle sopii
      oma tyyli.

    • ...

      Eihän hiustenväri tietenkään arvota ihmistä, tai ole sellaisenaan riittävä asia tekemään kenestäkään kaunista tai rumaa.

      Kuitenkin: jos pelkkästään hiustenväriin on katsominen, ovat punapäät ihan ylivoimaisesti parhaita, siis minun mielestäni. Käytännössä yhdentekevää onko väri luonnollinen vai ei, oikeastaan jopa niin että pikkusen preferoin synteettistä sen potentiaalisen syvyyden ja tasaisuuden takia.

    • Red hoT

      Sanotaanko näin että minulla tulee mieleen sanasta punapää mieleen stereotyyppinen lihava lyhyttukkainen rekkalesbo, mutta stereotypiat sikseen, puntukkainen ja pisamanaamainen kimma voi kuten olla helvetin seksikäs! Esimerkiksi t.A.T.u:n Lena Katina on mielestäni tosi hOt. Rumaa naamaa tietenkään ei punaisella tukalla saa kompensoitua.

      • itsekin

        olen piilo punapää, olin siis lapsena punapäinen kunnes hiukset alkoivat vaaleta. Nykyään sävytän kirkkaanvaaleaksi, koska muuten ne on tuhkanvaaleat. Huvittaisi värjätä luonnollisen punaisiksi, ei kirkuvan. Esim. 70 show.ssa Donna on aivan mielettömän persoonallisen ja kauniin näköinen, aito punapää.


      • kumman kaa
        itsekin kirjoitti:

        olen piilo punapää, olin siis lapsena punapäinen kunnes hiukset alkoivat vaaleta. Nykyään sävytän kirkkaanvaaleaksi, koska muuten ne on tuhkanvaaleat. Huvittaisi värjätä luonnollisen punaisiksi, ei kirkuvan. Esim. 70 show.ssa Donna on aivan mielettömän persoonallisen ja kauniin näköinen, aito punapää.

        voi olla tummanruskeapunapää tai blondisävynen punapää. et onko eroa?


      • ävfdo¨sljdfåäoigjP

        Mäkin tykkääh tosi paljon siitä tatun laulajasta lenasta.
        mun mielestä punatukkaiset pisamanaamaiset sirokasvoiset
        naiset ovat hotteja!!!


    • Anonyymi

      Jos on katolla ruostetta... on kellarissa kosteutta!"

      • Anonyymi

        no hyi! aika pahasti sanottu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      35
      2811
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      9
      1985
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1443
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1335
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1300
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1221
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1131
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1075
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    10. 21
      1038
    Aihe