Salatu elämät

On väkivaltaohjelma.

Miten kukaan viitsii katsoa ohjelmaa jonka sisältö on siinä miten ihmiset käyttäytyvät ikävästi toisilleen.

Katsojakin myötäkärsii.

29

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sirpamaikkarilta

      Kattooko sitä ohjelmaa ihan oikeasti kukaan?

      • laskin väärin

        ainakin Antti Tuisku.


      • sirpamaikkarilta
        laskin väärin kirjoitti:

        ainakin Antti Tuisku.

        No ei tod. kato!


      • Katso kukaan, mutta jo se että kanava unohtuu päälle ja ohjelman kuulee taustalta aiheuttaa pahoja oireita.

        Ehdotan että ohjelma kielletään terveydelle haitallisena.


      • sirpamaikkarilta
        buddy-love kirjoitti:

        Katso kukaan, mutta jo se että kanava unohtuu päälle ja ohjelman kuulee taustalta aiheuttaa pahoja oireita.

        Ehdotan että ohjelma kielletään terveydelle haitallisena.

        Mulla kyllä vaihtuu kanava hyvin nopeesti. Kannatan ehdotusta.


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        Mulla kyllä vaihtuu kanava hyvin nopeesti. Kannatan ehdotusta.

        Myös että ohjelman seuraaminen jo pelkästään vastaa mielenterveyshäiriön diagnoosia ja kaikki ilmoittautuneet korjataan johonkin laitokseen ainakin muutamaksi viikoksi.

        Hoidoksi ehdotan Prisman ohjelmia.


    • Sitä mä en ainakaan katso.
      Saanko mäkin korvausmaksun, vaikken ole koskaan edes aloittanut sen katsomista?
      Kyl pitäis ja korot päälle.... :D

      • Eikun se palstailukorvaus joka tulee meille kaikille rekisteröityneille.
        (ei kerrota eräille puskille että olemme kaikki maksettuja viihdyttäjiä)


      • buddy-love kirjoitti:

        Eikun se palstailukorvaus joka tulee meille kaikille rekisteröityneille.
        (ei kerrota eräille puskille että olemme kaikki maksettuja viihdyttäjiä)

        Selvä todiste siitä, että luen kirjoituksista vain puolet (ja senkin huonosti), olen säästölinjalla ja viihdytän myös itseäni.

        ..joko ne fyrkat olis jaossa? Jään jonoon odottamaan. Hep! mulla nro.1...


      • tosi..typy kirjoitti:

        Selvä todiste siitä, että luen kirjoituksista vain puolet (ja senkin huonosti), olen säästölinjalla ja viihdytän myös itseäni.

        ..joko ne fyrkat olis jaossa? Jään jonoon odottamaan. Hep! mulla nro.1...

        Nyt on selvästi jäänyt nimiä listalta jos et jo saa tästä kohtuullista korvausta.
        Kaikillehan siis pitäisi tulla 100 euroa kuussa.

        (mutta hys hys etteivät eräät puskat huomaa)


    • ei tainnut pitää vastauksestani, koska poisti sen... :-(

      • Häviää kohta muutakin.


      • sirpamaikkarilta

        Minä jo ehdinki ihmetellä että kuulunko kuitenkin Salatut Elämät kohderyhmään.


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        Minä jo ehdinki ihmetellä että kuulunko kuitenkin Salatut Elämät kohderyhmään.

        "Zisel on mies" puskaväittäjäksi tai uskot ilman vakuuttavaa todistetta, kuulut.


      • sirpamaikkarilta
        runontaja kirjoitti:

        "Zisel on mies" puskaväittäjäksi tai uskot ilman vakuuttavaa todistetta, kuulut.

        Onneksenne olen pelastunnut noiltakin addiktioilta.


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        Onneksenne olen pelastunnut noiltakin addiktioilta.


      • mitä lienee

        kadonnu taju


    • Eihän sitä kukaan katso, vaikka katsojapanelin mukaan miljoona suomalaista tietää, mitä siinä tapahtuu. Ai mutta sehän onkin vain mainostoimistojen juoni, että vievät riisokapitalistien rahat mainoseuroina. Noin muten sinä et ymmärrä väkivallasta yhtään mitään. M.O.T.

    • Marjelie

      vähän kaikenlaista jännityksenkin takia. Kun oikein ajattelee niin sitähän se on elämäkin. Jokaisella omanlaisensa.


      Hyvää yötä!

    • ikkuna-Andy

      .

      • vänksy

        missä asuu :D

        Mut totta on että väkivaltaa on nykyään ihan kaikkialla - lastenohjelmista lähtien!


      • munamainoskatko
        vänksy kirjoitti:

        missä asuu :D

        Mut totta on että väkivaltaa on nykyään ihan kaikkialla - lastenohjelmista lähtien!

        ...


    • T-luu pihvi

      Ohjelmissa on usein puutteita

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe