Tietääkö kukaan mistä olisi mahdollista ostaa Christian Audigierin vaatteita suomessa??a
Christian Audigier
8
873
Vastaukset
- linda79
www.valdine.fi
Tuli just meiliä että kevääks on tulossa lisää uutta - SINDY .
* REHAB HELSINKI
* C.A LIIKE HELSINKI
* VERKKOKAUPOISTA - dddkav
Locomo Helsinki
- senator635
kuka hemmetti tuota kakkaa muka haluaa ostaa? Toi firmahan on menossa kovaa vauhtia nurin niin jotkut muka trendipellet luulevat suomes et toi ois uus kova juttu. Menkää tollot nettikauppoihin niin huomaatte että noi on aina super yber alennuksessa :) huh huh
Sitä paitsi audiger liikettä ei ole suomes ja toi rehab locomot ... jeesus sentään. Tulevia konkurssipesiä molemmat ;)- Esa Hartikainen
Tuolla lokomossa näytti olevan eri sesonkien mallistoa myynnissä täyteen hintaan. Mutta kun stadispedet ja maalaiskeikarit Suomessa maksavat mielellään, niin mikä ettei.
- homojen kevät
"Firma menossa nurin"
Mitähän sää selität.
Veikkaan, että vaikkei Christian Audigier loppuelämänsä aikana tienais enää taalaakaan niin melko leveesti silti elelis. - fvgsdbhfg
ja sähä oot määrämään kuka tykkää ja mistäki ?
- shuuellen
Siis noihan on aivan kammottavia rytkyjä mitä se kaupittelee. Jätä väliin suosiolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949