Lihasta jalkoihin

Anjaa ihaileva

Eli millä treenillä saisi sellaset jalat ja pakarat kuin esimerkiksi Anja Pärsönilla on? Tekeekö pirusti askelkyykkyä ja jalkakyykkyä? Pitkiä sarjoja pienillä painoilla vai lyhkäsiä raskailla painoilla?

9

335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etu-

      ja takakyykky sekä maastaveto. Pyydä joku oikeasti treenaamisesta tietävä opastamaan oikea suoritustekniikkaa. Tee 5 toiston sarjoja puolen minuutin palautuksilla. Jätä jokaisessa sarjassa muutama toisto varastoon. Treenaa 2-3 kertaa viikossa, vaihtele treenin rasittavuutta. Syö paljon lihaa.

      • Anjaa ihaileva

        sulle vinkeistä! Sen verta vielä painoista että minkälaisilla vastuksilla? Niin paljon rautaa tankoon kun pystyy puhtaasti tekemään?


      • Niin paljon
        Anjaa ihaileva kirjoitti:

        sulle vinkeistä! Sen verta vielä painoista että minkälaisilla vastuksilla? Niin paljon rautaa tankoon kun pystyy puhtaasti tekemään?

        tankoon, että pystyy tekemään puhtaasti 7-10 toistoa. Sen jälkeen sillä painolla 5 toiston sarjoja monta kappaletta. Sitä tarkoitin tuolla "Jätä jokaisessa sarjassa muutama toisto varastoon". Palautukset 0,5-1 minuutti(a). Tee kyykky ennen maastavetoa. Tee maastavetoa vähemmän sarjoja kuin kyykkyjä. Esim kyykky 5*5 ja sen jälkeen maastaveto 3*5.


      • Tarkennus:
        Niin paljon kirjoitti:

        tankoon, että pystyy tekemään puhtaasti 7-10 toistoa. Sen jälkeen sillä painolla 5 toiston sarjoja monta kappaletta. Sitä tarkoitin tuolla "Jätä jokaisessa sarjassa muutama toisto varastoon". Palautukset 0,5-1 minuutti(a). Tee kyykky ennen maastavetoa. Tee maastavetoa vähemmän sarjoja kuin kyykkyjä. Esim kyykky 5*5 ja sen jälkeen maastaveto 3*5.

        Pystyisi arviolta tekemään 7-10 toistoa. Toistoja tehdään vain 5.


      • Anjaa ihaileva
        Tarkennus: kirjoitti:

        Pystyisi arviolta tekemään 7-10 toistoa. Toistoja tehdään vain 5.

        Kiitos tiedoista.


    • Z3ik

      haluaa semmoset reidet ja perseen kun ANJA PÄRSÖNILLÄ on. Et voi olla tosissas, eikö mielummin vaikka joku Jessica Biel olisi parempi "idoli" ?!?!

      En oikeen yhdy tuon toisen neuvojan oppeihin. Tuolla tavalla saat kyllä tuloksiasi ylöspäin, mutta tuo "voimannostotyylinen" ei kyllä kasvata persettä ja reisiä niin hyvin kuin perinteinen massahakuinen treeni, jossa toistoja on enempi ja puristetaan sarjat lähes loppuun. Ja Pärssönillähän nimenomaan on KOKOO niissä molemmissa. Toki Pärssönin tasolle tarvit todennäköisesti myös vähän voimaa niihin jalkoihin ja perseeseen, joten voithan heivata aluksi tuloksiasi ylöspäin tuolla voimannosto tyylillä ja sitten kun rauta liikkuu mukavasti, niin siirryt enempi massahakuiseen treeniin. Mutta MIETI vielä, että Anja Pärssön... Ei hyvää päivää, et ilmeisesti ainakaan ole treffiseuraa treenilläsi hakemassa...

      • Anjaa ihaileva

        Nyt varmasti kaikille tulee yllätyksenä kyselijän miespuolisuus.Nyt ei todellakaan olla hakemassa mitään sellasta tyyliin: suihkussa saa käydä kaksi kertaa ennenkuin kastuu laiheliini mallia vaan kunnon muhkeaa takapuolta ja reisiä.Eli juuri sitä jalkojen ja takapuolen massiivisuutta mitä Anja Pärsonilla on.Mut se on oppia ikä kaikki!Tänään heitin ensimmäiset treenit nuilla edellämainituilla suosituksilla ja ihan hyvät treenit tuli! Lisäksi vielä tein ensimmäistä kertaa askelkyykkyä mikä myös tuntu erittäin hyvältä ja mitä ei mainittu suosituksissa mutta ei siitä varmaan haittaakaan ole:))


      • Askelkyykyllä
        Anjaa ihaileva kirjoitti:

        Nyt varmasti kaikille tulee yllätyksenä kyselijän miespuolisuus.Nyt ei todellakaan olla hakemassa mitään sellasta tyyliin: suihkussa saa käydä kaksi kertaa ennenkuin kastuu laiheliini mallia vaan kunnon muhkeaa takapuolta ja reisiä.Eli juuri sitä jalkojen ja takapuolen massiivisuutta mitä Anja Pärsonilla on.Mut se on oppia ikä kaikki!Tänään heitin ensimmäiset treenit nuilla edellämainituilla suosituksilla ja ihan hyvät treenit tuli! Lisäksi vielä tein ensimmäistä kertaa askelkyykkyä mikä myös tuntu erittäin hyvältä ja mitä ei mainittu suosituksissa mutta ei siitä varmaan haittaakaan ole:))

        on helppo rikkoa polvensa jos käyttää tarpeeksi suuri painoja, sen takia se ei ollut suosituksissa.


    • kuin on?

      kuvia esim sortseissa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe