Vaaleat ja sinisilmäiset maailmassa halutuimpia

pohtijaxxx

tutkimusten mukaan vaaleat hiukset ja siniset silmät eli pohjoismaiset blondit ovat halutuimpia maailmassa. Ihanne nainen on siis löytynyt? Miksi myös aikuisviihteessä naisista varmaan puolet on blondeja kun maailmassa vain pieni prosentti on blondeja? Miesten maailma ja miehet lopulta pitävät keskimäärin eniten vaaleista etenkin sinisilmäinen vaalea on eksoottinen ja puoleensa vetävä.

73

4325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -blondi-

huomattu on!.)

• olisko noin...

kun blondit matkaa turisti matkoille aurinko rannoille ne on tosiiii haluttua, mutta miehet tietää niiden käyttö tarkoituksen ja tää ei todellakaan oo mikään kade juttu vaan nähtyä.Sit ne itkee kun niille käynny kuin käynnykkään ja suomi ihmiset erottuu muutenkin maailmalla valittajia ja kova äänisiä,humalassa, bilettäjiä,rellestäjiä, jne.sit sattuu kaikkee ikävää matkoillaan.*Maito valaat*.Suomal.ja pohjoismaiset blondit on haluttua vaan täs lähialueilla.Ja siks ko ne antaa helpolla matkoillaan.Helppo iskeä.
        Mutta ohan venäläiset ja viron kaunottaret kauniimpia.Euroopassa on omat kaunottaret.Käytöskin on erilainen.Suomal.kuulee missä onkaan...meluisa.
        Pamela Andersson on oikeesti tumma!moni värjännyt tukan.
        Jokainen valitkoon oman värisensä.Jokaiselle löytyy varmaan omansa.

• 97ki

Itse pidän just toisentyyppisistä, eli tummista ja ruskea- tai vihreäsilmäisistä :)

• m.m..m.m.

Joo.,ehkä täällä kotimaan kamaralla ihaillaan myös tummia mutta maailmalla se on vaalea ja sinisilmäinen blondi. Kuten iltapäivälehdessä sanottiin taannoin" Pamela Anderson edustaa vaalean naisen stereotypiaa". terveisin vaan Pamelan ihailija.

• jappeli85

on sullakin pohtimisen aiheet... Taidat olla ton ihannemies-palstalla mellastaneen yhden blondin siskolikka..?

Tossa sulle lisää "tutkimusaineistoa"...

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2010021811150528_lz.shtml

Hih, tostahan vois päätellä, että blondit kelpaa kyllä sänkyseuraksi, muttei niistä muuhun ole, vai mitä..?
      (Mähän en niin sanonut...)

• ylpeä_blondi

toi on just sit brunettejen katkeruutta levittää tollasta paskaa :D tottakai mies haluaa kauniin naisen vaimokseen eli ehkä enemmänkin blondin kuin bruneten..

• jappeli85
        ylpeä_blondi kirjoitti:

toi on just sit brunettejen katkeruutta levittää tollasta paskaa :D tottakai mies haluaa kauniin naisen vaimokseen eli ehkä enemmänkin blondin kuin bruneten..

sä oikein sössötät? Brunettejen katkeruutta? Mä olen mies enkä brunette nainen. Sen vaan oon huomannut, että blondeilta irtoaa piparia suht pienellä panostuksella vrt esim mainitsemiis brunetteihin. Kuka sellasen itseään jakavan hutsun vaimokseen haluais, en mä ainakaan. Taitaa vetyperoksidi painua kallon läpi aivoihin ja tehdä temppuja sullekin...

• voi iik
        jappeli85 kirjoitti:

sä oikein sössötät? Brunettejen katkeruutta? Mä olen mies enkä brunette nainen. Sen vaan oon huomannut, että blondeilta irtoaa piparia suht pienellä panostuksella vrt esim mainitsemiis brunetteihin. Kuka sellasen itseään jakavan hutsun vaimokseen haluais, en mä ainakaan. Taitaa vetyperoksidi painua kallon läpi aivoihin ja tehdä temppuja sullekin...

Hassua, kun mulla ei ole vaaleasta tukasta huolimatta mitään tarvetta naida kaikkia vastaantulojoita. Ja hassua, että miehet kohtelevat mua kunnioittavasti.

Tää on niin tätä, kun kaikki vaaleat/tummat/miehet/naiset jne. on kiva niputtaa yhteen. Ehkä sinäkin sitten aikuistuessasi huomaat kannattaako noihin stereotypioihin uskoa kovin sokeasti. :D

• jappeli85
        voi iik kirjoitti:

Hassua, kun mulla ei ole vaaleasta tukasta huolimatta mitään tarvetta naida kaikkia vastaantulojoita. Ja hassua, että miehet kohtelevat mua kunnioittavasti.

Tää on niin tätä, kun kaikki vaaleat/tummat/miehet/naiset jne. on kiva niputtaa yhteen. Ehkä sinäkin sitten aikuistuessasi huomaat kannattaako noihin stereotypioihin uskoa kovin sokeasti. :D

hyvin kommentoi sitten tuota aloitusta, että aloittajan mielestä KAIKKI miehet haluavat blondin? Melkoista niputtamista sekin, ettei muun "väriset" naiset muka kelpaa.
        Kun porukassa heiluu ääntä pitämässä tuollaisia tuon joka raosta tällä palstalla tunkevan tietyn blondin kaltaisia tyhjäpäitä, voitko ihmetellä "niputusta"..???
        Hmm... Miksiköhän niitä vitsejä alunperin alettiin kertoa just blondeista eikä esim bruneteista....
        Ja mitä stereotypiohin luottamiseen tulee, niin mikäs sille voin, että omalle kohdalle on sattunut "antautuvaisia" blondeja...

• voi iik
        jappeli85 kirjoitti:

hyvin kommentoi sitten tuota aloitusta, että aloittajan mielestä KAIKKI miehet haluavat blondin? Melkoista niputtamista sekin, ettei muun "väriset" naiset muka kelpaa.
        Kun porukassa heiluu ääntä pitämässä tuollaisia tuon joka raosta tällä palstalla tunkevan tietyn blondin kaltaisia tyhjäpäitä, voitko ihmetellä "niputusta"..???
        Hmm... Miksiköhän niitä vitsejä alunperin alettiin kertoa just blondeista eikä esim bruneteista....
        Ja mitä stereotypiohin luottamiseen tulee, niin mikäs sille voin, että omalle kohdalle on sattunut "antautuvaisia" blondeja...

Koska luin tekstiä sinun viestiisi asti ja vastasin sitten viimeisimpään viestiin. Lienee selvää, että aloittaja on mielestäni yhtä naurettava stereotypioineen kuin sinäkin. Toivottavasti en pilannut päivääsi vastaamalla juuri sinun pöhköön viestiisi. :)

• ..................
        ylpeä_blondi kirjoitti:

Täähän menee jo ihan naurettavaksi. Siis blondiushan ei tee naisesta kaunista. Jos on finninaamanen, pläski ja naama kirveellä veistetty, niin ei siitä kaunista millään hiusvärillä tule. Ja jos on kaunis, niin varmasti kyllä kelpaa ulkonäön puolesta - blondina tai brunettena.

Se on sitten ihan eri asia, että mikä on missäkin kolkassa maapalloa eksoottista. Ja stereotypioita ihmiset voivat liittää kansalaisuuden lisäksi myös esim. hiusten väriin tai vaikka mihin.

Mä en kyllä nyt ihan tajua, että joku nainen voi omasta hiusväristään olla niin fanaattinen, että edes lähtee tollasia "Kyllä me blondit ollaan kauniita (ja ihan sama pätee jos blondin tilalle pistää bruneten tai punapään".

• blondi myös...
        ylpeä_blondi kirjoitti:

Hiusten väri ei tee ihmisestä kaunista eikä rumaa :S huhhui tuossa tääs nähtiin noita typerimpiä blondeja t. blondi itse.....

• ylpeä_blondi

olen kiinnittänyt siihen nykyään huomiota miten vähän suomessakaan näkee enää blondeja.. suomalaiset värjää hiuksiian hirveäati ruskeiksi, mustiksi ja punaiseksi jne., jotka ei useimmiten sovi kuitenkaan ihonväriin yms..
      esim. mielestäni musta sopii vaa sellaiselle jolla se on luonnollinen väri. suomalaiset näyttää usein naurettavilta mustaksi värjätyissä hiuksissaan..ja en myöskään tajua miksi moni suomalainen nainen värjää maantineväriset/ vaaleahkot hiuksensa tumman ruskealla kun blondit sopisi paremmin ja ovat kauniimmat kansainvälisessä mittapuussa! Suomessa etenkin naiset tuntuvat kuvittelevan että ruskea väri hiukisissa on kaunein. useimmat miehet ovat kuitenkin sitä mieltä että blondi on kaunein. onhans siitä monia tutkimuksiakin. no omapahan on asiansa jos tykkää massamuodista ja ruskeasta tukasta!!! ja eihän kenenkään ole pakko miehiä miellyttää...

Kyl se vaan niin on et jopa suomessa tänäpäivänä blondit ovat vähemmistöä!!! mutta parhaimmistoa! ( tarkoitan siis luonnon blondeja ja myös värjättyjä)

• miehhj

olen huomannu kaikkien, niin suomalaisten kuin ulkolaistenkin tykkäävän blondeista.

Paras ystäväni on blondi ja siitä tykkää kaikki. Nytki yks ulkolainen täällä käyny söötti poika on ihan hulluna siihen.

Musta ei tykkää kukaan mul on mustanruskeat hiukset

:]

No okei ehkä se johtuu siitä että hän on sosiaalinen ja minä tämmönen nynny.

• 1+1=3

vaan missään muualla kuin Suomessa en ole nähnyt niin paljon kusenkeltaisilla hiuksilla itseään piristäneitä "blondeja" =D

• Mellukka..

on kaunista.Tyylikästä.V...t mistään äijien iskemisestä.Sil ei välii vaikka jääkin ilman.:-D.Sinkkuna on ihanaa olla ja maailma on suuri.

Ihan tottahan tuo periaatteessa on, tuskin se nyt kenellekään yllätyksenä tulee. Aitoja blondeja kun yleensä on vain näissä pohjoisemmissa maissa ja ainahan se harvinaisuus kaikkia kiinnostaa. Tämän vuoksi myös nämä tummempi ihoisemmatkin värjäävät hiuksia vaaleiksi.

"Kyl se vaan niin on et jopa suomessa tänäpäivänä blondit ovat vähemmistöä!!! mutta parhaimmistoa"

Miten hiustenväri liittyy paremmuuteen? Samalla periaatteella kuin "laihat ovat kauniimpia kuin lihavat" tai "lyhyet ihanampia kuin pitkät"? Kyllä niitä idiootteja vaan tuntuu löytyvän..

• pieni-vaalee
        #22 kirjoitti:

Ihan tottahan tuo periaatteessa on, tuskin se nyt kenellekään yllätyksenä tulee. Aitoja blondeja kun yleensä on vain näissä pohjoisemmissa maissa ja ainahan se harvinaisuus kaikkia kiinnostaa. Tämän vuoksi myös nämä tummempi ihoisemmatkin värjäävät hiuksia vaaleiksi.

"Kyl se vaan niin on et jopa suomessa tänäpäivänä blondit ovat vähemmistöä!!! mutta parhaimmistoa"

Miten hiustenväri liittyy paremmuuteen? Samalla periaatteella kuin "laihat ovat kauniimpia kuin lihavat" tai "lyhyet ihanampia kuin pitkät"? Kyllä niitä idiootteja vaan tuntuu löytyvän..

nuo paremmuuden toitottajat ovat yleensä purkista blondiutensa tekeviä...

Aitona blondina joskus melkein hävettää lukea näitä "blondit on niin ihquja ja ihan parhaita"-juttuja, en ymmärrä tuollaista egon pönkittämisen tarvetta?! Jokainen fiksu ihminen hiusten väristä riippumatta tietää, ettei esim ko seikalla ole mitään tekemistä "paremmuuden" kanssa.

• nonäin

Kaikille ei myöskään sovi blondit, esim mun kasvoihin ja ihoon, mulla on siis luonnostaan vaaleet maantienruskeet hiukset ja oon pitkän aikaa niitä värjännyt kullanruskeiks koska sopivat paljon paremmin :) ja muut on myös samaa mieltä.

• ja näin täällä
        nonäin kirjoitti:

Kaikille ei myöskään sovi blondit, esim mun kasvoihin ja ihoon, mulla on siis luonnostaan vaaleet maantienruskeet hiukset ja oon pitkän aikaa niitä värjännyt kullanruskeiks koska sopivat paljon paremmin :) ja muut on myös samaa mieltä.

Jos on syntyjään vaalea ,ja on vanhemmiten alkanut hiukset tummuu,ei sitä mielellään tummaa tukkaa hyväksy,koska vaalea on ollut suurimman osan elämästä,ja jos tumma ei tunnu sopivalta väriltä kasvoihin.

• Mies Mitsolla..

itse kylläkin tykkään tummista ja tulisista.Blondit ovat makuuni turhan haaleita ja vaaleita.

• Nam!

Vaalea on maailmalla harvinaista herkkua.

• jep!

Ja ehdottomasti sellainen blondi, jonka muut omat värit sopivat siihen hiusten väriin. Tummanahkaiset keltatukat on rumia.

• maantienv.

niin miksi nykyään kaikkein kauneimmiksi ja seksikkäimmiksi naisiksi valitaan lähes tulkoon vain tummia kaunottaria? jessica alba, megan fox, cheryl cole, adriana lima, eva longoria, angelina jolie, halle berry..

• LittleB

Ehkäpä tuo aloittaja on huomannut aivan saman ja kirjoitti siksi tuon "pönkityskirjoituksensa".....?

• melkein valoinen

Se johtuu siitä, että mainitsemasi ihmiset ovat julkkiksia Jenkeistä ja Briteistä, joissa ei ole luonnonvaaleita naisia/miehiä. Hömppäjulkisuutta pyörittää Jenkit ja siellä lähes kaikki ovat ristiverisiä tai jos ovat vaaleita niin heillä on väriä päässä.
        Fakta kuitenkin on, että vaaleiden ihmisten markkina-arvo on tummempia serkkuja perempi harvinaisuutensa vuoksi. Katsottuna koko maailman mittakaavassa.

• tjareijae
        melkein valoinen kirjoitti:

Se johtuu siitä, että mainitsemasi ihmiset ovat julkkiksia Jenkeistä ja Briteistä, joissa ei ole luonnonvaaleita naisia/miehiä. Hömppäjulkisuutta pyörittää Jenkit ja siellä lähes kaikki ovat ristiverisiä tai jos ovat vaaleita niin heillä on väriä päässä.
        Fakta kuitenkin on, että vaaleiden ihmisten markkina-arvo on tummempia serkkuja perempi harvinaisuutensa vuoksi. Katsottuna koko maailman mittakaavassa.

Kun Jenkeissä ja Briteissä kuitenkin kiistatta on myös blondeja sekä "luonnostaan" että värjättynä, mikseivät nämä harvinaisuudet sitten voita äänestyksiä? Luulisi näiden harvinaisuuksien sitten pesevän muut 100-0..?

• melkein valkoinen
        tjareijae kirjoitti:

Kun Jenkeissä ja Briteissä kuitenkin kiistatta on myös blondeja sekä "luonnostaan" että värjättynä, mikseivät nämä harvinaisuudet sitten voita äänestyksiä? Luulisi näiden harvinaisuuksien sitten pesevän muut 100-0..?

Näytä mulle yksi julkkis-Jenkki, jolla on luonnonvaaleat hiukset!
        Saat etsiä ihan rauhassa - ei kiirettä.

• Ei itse blondi

Miten niin? Pamela Andersson on jo rupsahtanut ikäneito, mutta silti edelleen päihittämätön Google-kuningatar. Ketään toista naista ei etsitä googlella yhtä paljon päivittäin kuin Pamelaa.

Christina, Britney, Avril, Madonna, Jessica Simpson, Nicole Kidman... kaikki nämä naiset menestyvät paljon paremmin blondeina, kuin mitä välillä tummatukaisina kokeilivat. Lady Gagasta tuli kuuluisa vasta blondina. Sisaruksista se vaalea on aina kuuluisampi, oli kyseessä sitten Kylie Minogue tai Paris Hilton. Lisäksi kaikki Playboy-puput ovat blondeja.

Lähes kaikki historian legendaarisimmat kaunottaret ovat olleet vaaleita, Marilyn Monroe, Crace Kelly, Prinsessa Diana... Yksi tumma kaunotar siinä välissä oli Audrey Hebhurn.

En itse ole blondi, mutta mielestäni keskustelussa voisi säilyttää jonkinlaisen keskilinjan, ettei mennä mutu-pohjalta noin äärimmäisyydestä toiseen ja kauas todellisuudesta.

• erjpidogf
        melkein valkoinen kirjoitti:

Näytä mulle yksi julkkis-Jenkki, jolla on luonnonvaaleat hiukset!
        Saat etsiä ihan rauhassa - ei kiirettä.

nyt aluks muutama: Gwyneth Paltrow, Carrie Underwood, Reese Witherspoon, Paris Hilton...

Oletko oikeasti niin typerä, ettet tiedä Jenkkilän olevan "kansojen sulatusuuni", johon on muuttanut porukkaa joka puolelta maailmaa..? Olisipahan varsinainen ihme, jollei yhtään blondin perimän omaavaa ihmistä siellä asustelisi! Jos kysyt samaa koskien esim Kiinaa, onkin sitten vaikeampi juttu...

• skrguhowijerg
        erjpidogf kirjoitti:

nyt aluks muutama: Gwyneth Paltrow, Carrie Underwood, Reese Witherspoon, Paris Hilton...

Oletko oikeasti niin typerä, ettet tiedä Jenkkilän olevan "kansojen sulatusuuni", johon on muuttanut porukkaa joka puolelta maailmaa..? Olisipahan varsinainen ihme, jollei yhtään blondin perimän omaavaa ihmistä siellä asustelisi! Jos kysyt samaa koskien esim Kiinaa, onkin sitten vaikeampi juttu...

Oletko sä todellakin niin idiootti että luulet kenenkään edellä olleista olevan oikeasti vaalea?
        Sulla raukalla taitaa olla niin huono itsetunto että pitää tulla tänne itkemään ja kiukuttelemaan.

• edellinen_
        skrguhowijerg kirjoitti:

Oletko sä todellakin niin idiootti että luulet kenenkään edellä olleista olevan oikeasti vaalea?
        Sulla raukalla taitaa olla niin huono itsetunto että pitää tulla tänne itkemään ja kiukuttelemaan.

minulle tyhmälle sitten linkintynkää, joilla todistat, että eivät ole vaaleita?

Tyypillistä: kun rahkeet eivät riitä rakentavaan keskusteluun, aletaan ronkkia toisen osapuolen persoonaa.
        Et tiedä minusta mitään, et edes sitä, olenko nainen vai mies...

• ...........
        edellinen_ kirjoitti:

minulle tyhmälle sitten linkintynkää, joilla todistat, että eivät ole vaaleita?

Tyypillistä: kun rahkeet eivät riitä rakentavaan keskusteluun, aletaan ronkkia toisen osapuolen persoonaa.
        Et tiedä minusta mitään, et edes sitä, olenko nainen vai mies...

Sivusta seuranneena... ÖÖÖÖ, Paris Hilton ei ainakaan ole aito blondi!!!!! Luulisi jokaisen, joka hänet ylipäätään tietää, tietävän myös sen : O

Paris Hiltonilla on luonnostaan ruskeat hiukset ja ruskeat silmät...

• aito blondi

No miksiköhän...Jos mailmassa on 2% AITOJA blondeja niin ehkä siksi. Jos miettii näin että: mailmassa olisi vain 2% tummaverikköjä niin eiköhän ne muut yli 90% blondia olisi mailman seksikkäimpien listalla. ja ei ne feikki blondit eli brunetet niin viehkeitä ole.

• aito blondi
        ........... kirjoitti:

Sivusta seuranneena... ÖÖÖÖ, Paris Hilton ei ainakaan ole aito blondi!!!!! Luulisi jokaisen, joka hänet ylipäätään tietää, tietävän myös sen : O

Paris Hiltonilla on luonnostaan ruskeat hiukset ja ruskeat silmät...

juu onhan se. jos vähän näkee parisin kuvia niin kyllä näkyy "nätti" juurikasvu ;D

• vaaleanvärinen

...mutta yleensä järkevä mies hankkii vaimonsa kokonaisuuden eikä hiusten ja silmien värin takia.
      t. blondi sinisilmä

• suomi_blondi
      • herrasmies 42

• jfgjnfvn

• Miesten mieleen
        herrasmies 42 kirjoitti:

Ruotsalaiset blondit on ainakin jenkeissä kovasti tuttu käsite. Törmäsin tällaiseen tutkimukseen: http://www.mtv3.fi/helmi/ihmissuhteet/artikkeli.shtml/623063?ihmissuhteet-parisuhde-seoikea
        Nähtävästi tuossakin tulee ilmi että vaaleat ja sinisilmäiset ovat eniten miesten makuun.

Täydellinen nainen

1. On sinisilmäinen

2. Hänellä on pitkät, vaaleat hiukset

3. Pitää silloin tällöin silmälaseja

4. On 173 senttiä pitkä

5. Painaa noin 57 kiloa

6. On kokoa 40

7. On hyvä sängyssä

8. Ei tienaa liikaa

9. On erittäin hyvässä kunnossa

10. On erittäin kaunis

11. Rakastaa eläimiä

12. On hauska

13. Asuu vuokralla

14. On optimisti

15. Ajaa Ford Ka:lla tai Mazda MX5:llä.

16. On hoitaja tai PR-työssä.

17. Hänellä ei ole lapsia

18. Juo alkoholia silloin tällöin

19. Rakastaa klubeja

20. Ei tupakoi

• Miehet taas..
        Miesten mieleen kirjoitti:

Täydellinen nainen

1. On sinisilmäinen

2. Hänellä on pitkät, vaaleat hiukset

3. Pitää silloin tällöin silmälaseja

4. On 173 senttiä pitkä

5. Painaa noin 57 kiloa

6. On kokoa 40

7. On hyvä sängyssä

8. Ei tienaa liikaa

9. On erittäin hyvässä kunnossa

10. On erittäin kaunis

11. Rakastaa eläimiä

12. On hauska

13. Asuu vuokralla

14. On optimisti

15. Ajaa Ford Ka:lla tai Mazda MX5:llä.

16. On hoitaja tai PR-työssä.

17. Hänellä ei ole lapsia

18. Juo alkoholia silloin tällöin

19. Rakastaa klubeja

20. Ei tupakoi

Tyhmä keskustelu, mutta tuohon sun viestiin korjaisin, että jos nainen on 173 pitkä ja painaa 57 kg, niin hän ei ole kokoa 40. Painoa 67 kg, niin alkaa olla 38-40.

• Vähemmän ihme mies

Sinänsä ikävää, että nimenomaan "oikeat" blondit tulevat häviämään kokokaan pohjolasta muutamassa sadassa vuodessa. Väistyvä geeni nääs.

Sinänsä he voivat olla kyllä halutuimpia-minullakin on yksi sellainen kotosalla :)

• kuumia naisia
    • tumma,ruskeat silmät

Ei minulle ole merkitystä minkäväriset hiukset tai silmät,

• voi taivas

On ehkä eksoottista tummille mutta täällä on eksoottista tummuus, tumma iho, tummat silmät... ja aasialaiset piirteet. Pidän paljon eksoottisen näköisistä. Suurin osa "blondeista" on aikuisiällä ristiverisiä eli maantienharmaita, mutta aina voi värjätä ja värin voi valita.
      Vihreät ja siniset silmät on kyllä kauniit, sitten kun on. Tietysti myös tummat, joita ei tartte edes meikata.
      Mulatit on usein kauniita ihmisiä, koska heillä on naaman piirteet sopusoinnussa. Samoin aasialaisilla on nätit piirteet. Valkoisilla eurooppalaisilla ja pohjoismaisilla on... no ehkä ei niin kaunista aina. Mutta muille se on eksoottista.

• makukysymyksiä

Mun mielestä vaaleat hiukset on todella harvoin luonnostaan kauniin väriset, ts useammin näkee näitä maantienharmaita ja lasimaisen läpikuultavia hiuksia. Mutta vieläkin kauheampaa on tosiaan, kun vedetään se keltainen purkkiväri päähän, tulee sellainen halvan huoran näköinen suttura. Tummat hiukset on usein kauniit ja elegantit, tosin harmaantuvat yleensä jo todella nuorella iällä.

Eniten vetoaa sellainen eksoottinen ulkonäkö, jossa on piirteitä eri roduista. Esim. tummalla naisella vihreät silmät ja kaunis oliivi-iho. Kauneimmat ihmiset ovatkin niitä eri rotujen sekoituksia.

• perfect mix

Piirteitä eri roduista (vai pitäisikö nykyään rodun tilalla käyttää ilmaisua etninen ryhmä) tai vaikka eri Euroopan maista, todella sellaiset ihmiset ovat usein tosi kauniita. Esim. vanhemmat suomalainen ja afrikkalainen tai suomalainen ja intialainen tai suomalainen ja eteläeurooppalainen jne.

• <<<

mulle kelpais punapää tai vaaleahiuksinen.

• mininami

Tässä on varmaan totuuden jyvänen! Blondit on suosikkeja :D

• maletusgggg

hohhoijaa...sanotaanko nyt näin:"kauneus on katsojan silmässä"..
      yksi tykkää blondeista toinen bruneteista ja kolmas sitten vaikka punapäistä.
      hiusten värillä kun ei ole mitään väliä siinä vaiheessa kun kemiat natsaa yhteen ja löytyy "se oikea"..
      oikeasti te jotka keskustelette noinkin vähäpätöisistä jutuista kuin hiusten väri ja "ken on maassa kaunehin", niin oikeesti HANKKIKAA ELÄMÄ JA AIKUISTUKAA!
      on tärkeämpiäkin asioita joista voi keskustella.

ja kyllä suomestakin löytyy naisia joille se blondiväri ei vain sovi vaan parempi väri on esim. suklaanruskea..

vain kokonaisuus merkitsee.

• Mandymoona

Ei kiinnosta. Ite oon ruskeesilmänen ja hiustenväri ny vaihtelee, parhaiten viihdyn kullansävysissä vaaleenruskeissa, miehet haluaa aina ja olen kaunis. :) Olisin kaunis myös sinisilmäisenä ja mustatukkaisena.
      Suomessa on kiva olla vähä tummempi, ku suomalainen kerta oon, ni vähän harvinaisempi sellanen !

• tietäjä_eukko

Aloittaja on oikeassa. Jennifer Lopez ja Megan Fox jäisivät baarissa nuolemaan näppejään, kun Johanna Tukiainen tulisi vaaleine kutreineen nappaamaan kaikki miehet nenän edestä.

• sabro

ihmettelen vain miten teillä on aikaa keskustella julkkisten vaaleudesta....

• tietäjä_eukko

No onhan sullakin aikaa.

• kontrastia kasvoille

Minusta vaaleat silmät ja tummat hiukset on seksikkäin yhdistelmä.

• raakahedelma

onko näin?

• blonditvsbrunetet

Tummatukkaiset ovat usein näyttävämmän näköisempiä kuin blondit, mutta miehet haluaa päästä helpolla joten blondihan on aina se helpompi vaihtoehto.
      (Tämän on tarkoitus olla provo!)

• mmmmmhm

tottaaa, blondit on ihania

• ihansama00

Mitä hiusten värillä on väliä, jos naama on ruma tai keskinkertanen?

Naamaa et voi vaihtaa, tukan väriä nyt kuka vaan jos haluaa.1000000 kertaa enemmän merkitsee, oletko kaunis/ komeakasvoinen henkilö, KUIN se että onko hiuksesi mustat vai valkoiset.

Ikinä en ainakaan miehen valinnassa hiuksia katso, sellaiset on parhaat jotka istuu tyypin persoonaan.

Voin olla tänään mustatukkanen ja huomenna blondi- mitä väliä?

Äly ja mielenkiintoiset keskustelunaiheet merkitsevät myös- en usko, että kovin montaa tyyppiä kiinnostaisi näinkään henkevä keskustelunaihe vuodesta toiseen :D

• Blondien

Alkuperä

Kanadalaisen genetiikkaan perehtyneen antropologi Peter Frostin esittämän teorian mukaan vaaleahiuksisuus yleistyi pohjoisessa jääkauden jälkeisenä aikana noin 10 000—11 000 vuotta sitten. Euroopassa miesten metsästämä suurriista oli tärkein ravinnon lähde, mikä johti siihen, että miehiä kuoli pitkillä metsästysretkillä suuret määrät.

Näin ollen kaikille naisille ei riittänyt miehiä. Eniten miehiä viehättivät vaaleahiuksiset naiset, joilla on enemmän estrogeeniä kuin tummempihiuksisilla, minkä johdosta vaaleahiuksisuuden aiheuttava hiusvärigeeni (MC1R), yksi seitsemästä, pääsi yleistymään.

Etelämmässä, missä ravinnonsaannista suurempi osa oli hedelmien ja muun keräiltävän ravinnon varassa, jota naisetkin kykenivät hankkimaan, ei vastaavanlaista puutetta miehistä esiintynyt, ja eteläisten maiden väestö onkin huomattavasti tummahiuksisempaa.

Vaaleahiuksisuus on yleensä liitetty Pohjois-Eurooppaan, etenkin Pohjoismaihin. Keski-Euroopassa, muun muassa Saksassa, Puolassa ja Britteinsaarilla, ihmisistä on vaaleahiuksisia noin 35 prosenttia. Etelä-Euroopassa luku on noin 10 prosenttia.

Vaaleahiuksisia on lisäksi pieninä vähemmistöinä pääosin tummapiirteisten ihmisten kansoittamilla alueilla. Pohjois-Amerikassa ja Lähi-idässä noin viisi prosenttia ihmisistä on vaaleahiuksisisia.

Varsinkin Amerikassa kyse lienee suurelta osin pohjoiseurooppalaisten siirtolaisten jälkeläisistä. Pääasiassa mestitsien asuttamissa Latinalaisen Amerikan maissa, kuten Meksikossa ja Kolumbiassa, Saharan eteläpuolisen Afrikan alkuperäisväestössä sekä itäaasialaisten mongolidien keskuudessa määrä on alle prosentin, ja näissäkin tapauksissa kyse on usein albinismista. Vaaleahiuksisuutta esiintyy myös eräillä Australian aboriginaaleilla etenkin lapsena.

Historian saatossa tummahiuksiset ihmiset ovat usein ihailleet ja kadehtineet vaaleita hiuksia. Esimerkiksi antiikin Roomassa tummilla naisilla oli tapana ostaa vaaleiden germaaniheimojen hiuksista valmistettuja peruukkeja itselleen.

Hiuksia myös vaalennettiin liottamalla niitä esimerkiksi hevosen virtsassa ja kuivattamalla sen jälkeen ne auringossa. Myös nykyaikana läntisissä kulttuureissa ja Japanissa hiusten keinotekoinen vaalentaminen on suosittua, varsinkin tyttöjen ja naisten keskuudessa.

• Erä(s)mies

Tää on joku blondien naisten keskustelu selkeesti. Olen mies eivätkä vaaleaveriköt kiinnosta pätkääkään. Suurin osa miespuolisista ystävistänikin pitävät enemmän tummista jotka ovat poikkeuksetta kauniimpia ja näyttävämpiä kuin vaaleat kanssasisarensa. Olen blondien kanssa pitänyt hauskaa ja hauskaa on ollut, mutta vain siksi että he tosiaankin ovat helpommin saatavilla kuin tummaveriköt. Johtuisiko siitä että heitä on Suomessa niin paljon vai siitä että kun ollaan ns. "haku päällä" niin värjätään hiukset vaaleiksi ikäänkuin signaaliksi miehille että "täältä saa"?

Lähes aina miss universum ja miss maailma kisassa tummat latinonaiset voittavat, välillä myös muualta olevat tummat naiset (mm. Aasia) Suomesta parhaiten pärjäsi viimeksi Lola Odusoga.

Kauniista vanhemman ajan filmitähdistä esimerkkinä teille mm. Elizabeth Taylor ja Ava Gardner. Että näin. Mutta pönkittäkää blondit itsetuntoanne ja kehukaa itseänne ja toisianne täällä. Ei ihme että itsetunto on noin matalalla.

• Nuorehko nainen

Ei sullakaan ole kaikki ihan kunnossa, jos on tuollainen angsti jotain yhtä ulkonäön piirrettä kohtaan. Tulee mieleen että sinulla on huono äitisuhde vaaleahiuksiseen äitiin ja olen siitä vinksahtanut noin.

Itselleni on ihan sama minkä väriset hiukset miehellä on, ei tulisi mieleenkään ajatella sen perusteella kenestäkään mitään. Keskustelutaito, sivistys, kohteliaisuus, huumorintaju ja tietysti myös komea ulkonäkö vaikuttavat etupäässä ihmisen puoleensavetävyyteen.

Kannattaa mennä terapiaan jos on jotain tuollaisia rasistisia patoutumia.

• älä jauha p*skaa

No just just. Kuule olen luonnostani blondi, silmät siniset, mutta en todellakaan ole helppo. Turha luokitella meitä vaaleita ja tummia erikseen, kyllä bruneteissa on tyrkkyjä ja helppoja...ja tekevät kaikkensa että erottuisivat....eli vilauttelevatkin.

• uerueruerue

""Suurin osa miespuolisista ystävistänikin pitävät enemmän tummista jotka ovat poikkeuksetta kauniimpia ja näyttävämpiä kuin vaaleat kanssasisarensa""

Tää on kyllä niin selvä muijan kommentti. Ei kukaan täysjärkinen puhu kavereiden kanssa siitä että mikä hiusväri on paras

"""Olen blondien kanssa pitänyt hauskaa ja hauskaa on ollut, mutta vain siksi että he tosiaankin ovat helpommin saatavilla kuin tummaveriköt. "

Joo ja sama juttu kun edellisessä. Jos olisit mies tietäisit että sillä tukan värillä ei sitten paskaakaan väliä jossain helppoudessa. Lumppuja löytyy tumma ja vaaleatukkaisista.

Jos pitää esittää miestä pönkittääkseen itsetuntoaan niin vittu esittäkää nyt edes kunnolla. Aivan umpiturha palsta kun naiset täällä lähettelee omaa ulkonäköään suosivia viestejä vaikka kuinka monia ja miehet heittää väliin jonkun "no emmä tiijjä"-kommentin.

• Erä(s)mies

Jos mennään baariin ja katsellaan naisia niin kyllä tosiaankin tulee juteltua että tummat vetoavat enemmän kuin vaaleat. Jännä muuten että Ville Niinistökin julisti jossain lehden kannessa että tummat naiset vetoavat. Et taida miesten ajatusmaailmaa tuntea pätkääkään.

• Voi voi ....

Ensinnäkin Ville Niinistö on rasisti ja ihailee mokuja. Mitä itse olen miehenä miesten juttuja kuullut, jostain syystä vaaleista naisista halajavat. Työpaikan "suosikit" ovat aina sattuneet oleman vaaleita (siis ei välttämättä nyt aivan blondeja), mitä itse olen nähnyt ja kuulut.

• Keski-ikäinen M:

Hyvä juttu - jäävät ne kauniit brunetet minulle.

Sinisilmäinen vaalea on mielestäni haalea ja seksitön.

• brundi

Haha :) Jaaa siksikö minä oon niin helppo ja halukas, kerta olen aito blondi.. Mutta tietäkää, että nykyään olen sinisilmäinen brunette...

• Anonyymi

Kyllä se vain näin on että minun suosiossa on vaaleat pitkät hiukset ja vielä kun onnsiniset silmät niin ja vielä se että nämä pitäisivät hiuksensa auki eteen kammattuina,niin voisin sanoa että ne on minun unelmien tytöt/naiset ja vielä olisivat lempeitä ja päästävät minut vaikka nukk6maan yhdessä!!!❤❤❤❤❤

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      6074
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3043
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2203
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1817
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1778
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1773
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1522
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1519
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      49