Hei! Voisiko joku joka tietää kertoa millaista on laulutunneilla?
Olen 15-vuotias ja aijon ottaa laulutunteja, yksityisesti. Mutta onko niistä hyötyä? Haluaisin kehittää ääntäni. Olen kovasti kiinnostunut laulamisesta ja haluaisin joskus ehkä päästä laulajaksi, mut ei sitä kukaan voi lupaa, mutta...Niin :)
Laulutunnit
1
328
Vastaukset
- veerabianca
Heippa!
Ehdottomasti menet laulutunneille! Niistä on todella paljon apua, kunhan löydät ammattitaitoisen opettajan. Vaikka omaisi luonnostaan kivan äänen, vaatii tekniikan ja hengityksen hallinta ammattilaisen oppitunteja.
Ensimmäisellä tunnilla usein jutellaan mitä halutaan oppia ja missä tasossa mennään. itse aloitin esiintymiskammoisena ja olimmekin sopineet, etten ensimmäisenä tuntina vielä laula.
Mene mene jo tunnille, se kannattaa, jos laulajaksi haluaa, on tyhmää olla käymättä tunneilla :) Ei lääkäriksikään pääse vaikka on greyn anatomian kaikki tuotantokaudet katsonut :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?881737- 851242
- 1101123
- 71937
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36732
- 47731
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663