Millainen on nainen jota kissaksi kutsutaan??
Kissa
29
301
Vastaukset
- alright
eläin?
- vänksy
sellainen nainen
- alright
kenties itsestäsi?
- vänksy
alright kirjoitti:
kenties itsestäsi?
olen ehkä joskus saattanut olla, mutta viekasta ja petollista musta ei saa kyllä tekemälläkään.
- antry
arvaamaton, viekas, mut ei petollinen niille, jotka sen ansaitsevat
- vänksy
antry kirjoitti:
arvaamaton, viekas, mut ei petollinen niille, jotka sen ansaitsevat
joka susta ansaitsee petollisuutta? Musta kukaan ei ansaitse sitä.
- antry
vänksy kirjoitti:
joka susta ansaitsee petollisuutta? Musta kukaan ei ansaitse sitä.
kohtele lähimmäistäsi niinkuin hän (petollinen) kohtelee sinua
- vänksy
antry kirjoitti:
kohtele lähimmäistäsi niinkuin hän (petollinen) kohtelee sinua
mitään. Tai mä en itse henk.koht. ole koston voimaan koskaan uskonut, enkä itse koskaan koston tielle lähtenyt.
- antry
vänksy kirjoitti:
mitään. Tai mä en itse henk.koht. ole koston voimaan koskaan uskonut, enkä itse koskaan koston tielle lähtenyt.
vaan kohtelee jatkossa petollista petollisen tavalla, maistelkoon kaiken mokomin omia lääkkeittään.
- zakus
No tällainen kuvaamasi kaltainen laserleikattu nahkis styrkoissaan keittää sulle aamulla puuroa sun suolistovaivoihis siinä samalla, kun sä tsekkaat aamun lehdistä statistiikkaa ja siinä sivussa etsit päiväkahviseukkaa Natashalta tai Nadialta, what ewer. Äkkiä huomaat, että katolla rapisee, vaikka on vasta helmikuu.
Jessus näitä fantasioita, siis aiwan fuckin pimeitä.
Helmi & kuu
(mou mou-hymiö) - zakus
zakus kirjoitti:
No tällainen kuvaamasi kaltainen laserleikattu nahkis styrkoissaan keittää sulle aamulla puuroa sun suolistovaivoihis siinä samalla, kun sä tsekkaat aamun lehdistä statistiikkaa ja siinä sivussa etsit päiväkahviseukkaa Natashalta tai Nadialta, what ewer. Äkkiä huomaat, että katolla rapisee, vaikka on vasta helmikuu.
Jessus näitä fantasioita, siis aiwan fuckin pimeitä.
Helmi & kuu
(mou mou-hymiö)
- au-liskot
joka kynsii sohvat ja kusee nurkkiin.
*Liskot eivät kynsi sohvia* Tosi halvalla imarreltu? :)
- *saapasjalkakissa*
taidan alkaa *mököttää*
*saapasjalkakissa* kirjoitti:
taidan alkaa *mököttää*
No se on tosiaan aika yleispätevä imartelu. Voi viitata kissan suloisuuteen tai notkeuteen ja loistaviin vaistoihin ja tarkkaavuisuuteen...
... tai sitten se voi tarkoittaa että olet käsittämättömän karvainen ja hengityksesi haisee kuolleelle päästäiselle.
- BlueNightSatin
en tiedä, muakin on kissaksi sanottu. Liekkö johtunnu tosta vattasta. Ja pyöreestä päästä.
..pidetään hyvänä, ne kehräävät tyytyväisinä ja ärsytettyinä ne sähisevät. Sopii useampiin naisiinkin.
- vänksy
tähän mennessä =o)
- kissanainen nau
kissat ovat arvokkaita, he ansaitsevat kaikkein parasta hyvänäpitoa, ja he kehräävät. MUTTA älä koskaan loukkaa kissaa, koska suuttuessaan ne sähisevät, eivätkä KOSKAAN unohda kokemaansa vääryyttä.
- alright
kissanainen nau kirjoitti:
kissat ovat arvokkaita, he ansaitsevat kaikkein parasta hyvänäpitoa, ja he kehräävät. MUTTA älä koskaan loukkaa kissaa, koska suuttuessaan ne sähisevät, eivätkä KOSKAAN unohda kokemaansa vääryyttä.
jo melkein ohje eikä mikään kuvaus
- 80
kissojen sielunelämää
- kisukolli
..kisunaiset ovat hienostuneita, kaipaavat rapsutusta mutta raapivat takaisin:)
- BlueNightSatin
kisukolli kirjoitti:
..kisunaiset ovat hienostuneita, kaipaavat rapsutusta mutta raapivat takaisin:)
niikun pantteritkin.
- BlueNightSatin
on itsenäinen eläin, mutta kyllä sekin huomiota arvostaa ja kaipaa. Ei se kuitenkaan ole lahjottavissa. Hieno eläin juuri siksi, vaikka vattakas ja pyöreäpäinen onkin.
Mä teen kermatestin ensin ja nimittelen vasta sitten jos on aihetta.
- 80
ja vanilliinia tarpeeks nnnjaaaammmmm...
- aloittaja.
olla sitten melkoinen pakkaus: itsenäinen, hienostunut, ylpeä, arvokas, anteeksiantamaton, ei lahjottavissa, suloinen, loistavat vaistot, tarkkaavainen jne...
ilmankos mä olen joutunut sähisemään noille koiramaisille miehille,
tarvin pantterin enkä mitään luppakorvaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194853Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5262537Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1452102Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.182039- 191675
- 821624
- 1461515
- 1121113
- 127894
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40859