Päältä vaaleta , alta tummat

wasuup

elikkä onko jollain teistä sellaiset hiukset jotka ovat päältä vaaleat ja alta tummat? Olen itse harkinnut että värjään omani näin....mutta mietityttää..
olisiko missään kuvia näin värjätyistä hiuksista?
jos värjään näin niin onko vaikutelma viellä blondi? huh huh tätä on vaikea selittää....

No jos sulla on tollaset hiukset nii tuliko niistä hyvät?

ääh oon surkee selittään¨.........plääh. no vastailkaa :)

12

10276

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tipuli

Itse olin aluksi vaalea, laitoin alle tumman pohjan, eli olin vielä aika blondi..pikku hiljaa oon sit kääntyny tummempaan ja tummempaan, aste asteelta vaihdellen väristä raitoihin..
      Nykyään sit olen brunette ja päällä vaaleat raidat.. Koko ajan olen ollut tyytyväinen.

Värjää ihmeessä mutta älä itse, mene hyvälle kampaajalle niin lopputulos varmasti tyydyttää, aloita vaikka kevyesti ja tummenna pikku hiljaa..

• Juup

itselläni ei ole tuollaisia hiuksia, mutta kaverilla on päältä ihan vaaleat ja alaosasta tummat. Vaikutelma on... harmaa! :) tai jos hiukset on vasta harjattu niin vaikutelma on blondi, mutta kun vähän "tuuli tuivertaa tukkaa" niin se musta ja vaalea ikäänkuin "sekoittuvat" ja näyttää harmaalta...mutta esim. letti näissä hiuksissa näyttää aika jännältä. Itse en lähtisi tuolla tyylillä värjäämään kun mietin sitä, että kuinka vaikeaa olisi sitten itse värjätä samalla tavalla...tietenkin jos ei ota kestoväriä voi olla eri juttu...

• Juup

jatkan vielä että alta siis ovat ihan mustat. siitä voi tulla tuo harmaa vaikutelma ihan blondin värin kanssa. voi olla, että jos on alta esim. ruskeat on ihan eri juttu...

• Sussu

Mulla on kans vaaleat hiukset ja kokeilin tota alta tummat ja päältä vaaleet juttua. Itse.
      Värjäsin sellasella vaahtosävyllä, et näkisin sopiiko ne. Hyvät oli, eikä ollu edes vaikeet itte tehdä. Nyt varmaankin värjäilen kestovärillä, kun eihän se vaahto pysyny kun muutaman pesun.
      Hiuksista tulee silloin parhaimman näköset, kun ihan kasvojen reunoilta(n. 1cm) ei värjää hiuksia tummalla.
      Jos et ite uskalla tai halua värjäillä, ota kaveri avuks. Rohkeesti vaan värjäileen.
      Ja ainiin joo, jos on kovin vaaleet hiukset, ei alaosasta kannata tehdä kovin tummaa jotain 6/7 astetta suurinpiirtein..:)

• ----------

Ihanhan hienot noin värjätyt hiukset on, mikäli vain sopii kantajalleen.

http://hair-cutter.com/jill/jill.html tos on yks sivu mis on vähän samaantapaan värjätyt, joskin et tainnut tarkoittaa ihan noin.

No sehän on oikeen perus teini hiukset...kaikilla on sellaset...keksi oma väriyhdistelmä tai muu värjäys tapa...

• Suede

Mulla on punertavat alla ja omaa blondia ja vaaleita raitoja päällä, ihana yhdistelmä omasta mielestä. Kyllä ne tummatkin on ok mutta nää on tosi pirtsakat!

• minä vaan

Perus teinihiukset?? äitini 42v on varmasti perusteini..ja muutenkin olen nähnyt kyseisiä tyylikkäästi värjättyjä hiuksia vain alkaen 20v ihmisillä. Teineillä kyllä saattaa olla jotaín epämääräisiä kotiväreillä värjättyjä erivärisiä läiskiä päässä mutta muuten..

• Päkä

Mulla on luomuna sellaiset,
      Ei ole tarvinnut kemiallista väriä.

• Ilonanna

Joo mulla on. Vaalea päältä ja tumman ruskea alta. Vaikutelma on vaalea silti ihan täysin. Hiukset näyttävät tuuheemmilta ja liikkuvammilta. Värjäsin ihan itse kotona itseltäni. Kannattaa :)

• wasuup

kiitti vastauksista todellaki :) ihanaa ku autoitte mua :)

• ooohhh
        wasuup kirjoitti:

kiitti vastauksista todellaki :) ihanaa ku autoitte mua :)

Ystävälläni on juuri tuollaiset mainitsemasi hiukset, ja ovat aivan ihanat! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      31
      2562
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2541
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2534
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      92
      1956
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      33
      1845
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      312
      1688
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1506
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1358
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1108
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      27
      1093
    Aihe