Miten pyydystää itselleen kuuma puumanainen?
Puumanaisen iskeminen
6
1187
Vastaukset
- Apuapapua
Laittelet jalkarautoja kaduille, joilla olet puumia havainnut. Voit myös koittaa tainnutuspistoolia.
- mummelit yrrrjöttää
Hyi hitto, suolaista silliä!
- mulle kans
Baarista. Katot vaan sellaisen joka ei ole jonkun muun miehen mukana ja mieluiten yksin. Ovat yleensä tanssimassa joten se auttaa paljon jos itse osaa-helppo startti.
Jos on tiskillä puuma yksin niin sitten ei saa aikaa hukata.
- Mössieur Pimppi
mutantteja sie etsit? Ookko ihan terve?
Kissaihmisiä, hämähäkkitsubuja, ameebagiltsejä, sammakkorouvia, kalaneitoja?
Torakkapoikia, näätämiehiä, sorsaukkoja, rapuäijiä?
Puumanainen repisi sun sisukalut ulos, raaarh! Jos jostain friikkisirkuksesta löyvät.
Hulluksi on menny mualimo.- sammakkorouva
Toi sammakkorouva -status on siisti! Se on nyt varattu meikälle. Pidän muutenkin sammaleenvihreästä, pikku purosista ja kosteista metsiköistä.
Nimim. saku-sammakko missä oot?
- HotPuma
...vaan puuma iskee sinut....... jos satut kiinnostamaan. Tarjontaahan on yllinkyllin, joten puumilla on mahtavat metsästysmaastot :)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604