EKA TAPAMINEN NETTIDEITIN KANSSA

Chisu88

Olen nettideiteissä kirjoitellut kuukauden erään itseäni muutaman vuoden vanhemman miehen kanssa. Nyt ollaa menossa muutaman päivän päästä käymään kahvilla. Miten naisen kannattaa pukeutua kahvitreffeille? Miten mieheen tehdään vaikutus? Minulla ei ole aiempaa kokemusta nettideittailusta. Ja selvennetäänkö vielä, etten etsi seksiseuraa vaan pidempiaikaista suhdetta (johon tietenkin kuuluu myös seksi, sitten vähän myöhemmin).

89

8783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      Miehet, teillä on mahtava tilaisuus kertoa mikä naisissa tekee teihin vaikutuken.

      • Avoin ja hymyilevä käytös. Silmiinkatsominen, keskustelun vastavuoroinen ylläpitäminen, huumori jne... Paha moga on hiplata ja tuijottaa kännykkäänsä hermostuneena ja vastailla vain miehen kysymyksiin yksisanaisesti.

        Entäs pukeutuminen? No normaalit ja siistit vaatteet. Kahvilaan tuskin kannattaa pukeutua bile-lookkiin ja kovin räikeään sotamaalaukseen.


      • pullossa kasvanut
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Avoin ja hymyilevä käytös. Silmiinkatsominen, keskustelun vastavuoroinen ylläpitäminen, huumori jne... Paha moga on hiplata ja tuijottaa kännykkäänsä hermostuneena ja vastailla vain miehen kysymyksiin yksisanaisesti.

        Entäs pukeutuminen? No normaalit ja siistit vaatteet. Kahvilaan tuskin kannattaa pukeutua bile-lookkiin ja kovin räikeään sotamaalaukseen.

        Itsellä teki vaikutuksen naisen normaalius ja tavallisuus silleen hyvällä tavalla. Naisen oma mielenrauha ja tasapainoisuus teki jotenkin olen hyväksi ja levolliseksi hänen lähellään? Oli vain yksinkertaisesti hyvä olla?

        Vaatetus ja ulkonäkö eivät ole mielestäni kovin merkittäviä asioita, jos näyttää riittävän hyvälle. Useimmat terveen näköiset naiset näyttävät mielestäni riittävän hyvälle.


      • ab

        mikä suomalaisessa naisessa vois kiinnostaa? jos on nätti tai jopa kaunis niin samalla se on ylimielinen paska ja tyhmä jolle ei kelpaa mikään!!!


      • yksvaan
        ab kirjoitti:

        mikä suomalaisessa naisessa vois kiinnostaa? jos on nätti tai jopa kaunis niin samalla se on ylimielinen paska ja tyhmä jolle ei kelpaa mikään!!!

        olen samaa mieltä,täytyy olla vähintään tohtorintutkinto.Että kelpaa ja ansiot tähtitieteelliset.Ei kelpaa tavalli nen tallaaja.


      • gismont

        SEKSI!!!! mitäs muuta se vois olla. Jos rehellisiä ollaan koko juttu kuolee siihen. Mitäs teitä naisia vaivaa????


      • noumanihani
        yksvaan kirjoitti:

        olen samaa mieltä,täytyy olla vähintään tohtorintutkinto.Että kelpaa ja ansiot tähtitieteelliset.Ei kelpaa tavalli nen tallaaja.

        Mulle kelpais työtönkin mies. Ei ole mulle tuloilla mitään väliä ja mulla on tuttuja naisystäviä jotka ajattelee samoin, ovat ottaneet työttömiä miehiä itelleen. Täytyy ehtiä sitä omaa saman kaltastensa joukosta. Pettyä saa jos tarjoaa ihteesä jollekkin muka misseille mielestään. Tosiasia on kyllä et on sekä miehiä ja naisia jotka haluavat kumppanin olevan hyvon toimeen tuleva. Ikinä en ole ollut sellasen perään, ei kiinnostanu nuorenakaan onko pojalla kevari ja auto. Toisille se oli tärkeää. Mulla on ollu tavallisia duunareita ja työttömän kanssa menin naimisiin. Ihminen joka on kokenut kaikenlaista elämässään katsoo sydämeen, pinnalliset rahapussiin.


      • örk
        yksvaan kirjoitti:

        olen samaa mieltä,täytyy olla vähintään tohtorintutkinto.Että kelpaa ja ansiot tähtitieteelliset.Ei kelpaa tavalli nen tallaaja.

        Näköjään muillakin sama mielipide, luulin että olen jotenkin ennakkoluuloinen, mutta olen huomannut ihan saman asian!?


      • degerby
        yksvaan kirjoitti:

        olen samaa mieltä,täytyy olla vähintään tohtorintutkinto.Että kelpaa ja ansiot tähtitieteelliset.Ei kelpaa tavalli nen tallaaja.

        Te hyvät, tavalliset herra-tallaajat kelpaatte aivan mainiosti, ainakin minulle jos te vaan haluaisitte pitää yhteyttä, kirjoitella ja jopa flirttailla ja vietellä meitä daameja. Mutta mitä vielä, istutte kuin paska junttilan tuvan seinässä ja odotatte...MITÄ? Tehkääpä jotain ja arvostelkaa sitten vasta.


      • pelkkä p
        yksvaan kirjoitti:

        olen samaa mieltä,täytyy olla vähintään tohtorintutkinto.Että kelpaa ja ansiot tähtitieteelliset.Ei kelpaa tavalli nen tallaaja.

        Kun ne kerran haluaa miljonääriä ja prinsiä.... niin herää vaan kymys siitä miksei ne sitten itse olekkaan niitä prinsessoja????? Miksi miljonääri etsisi verkosta seuraa? Kyllä prinssikin sitä muulat saa...
        Suuret luulot itsestään


      • päätä seinään
        degerby kirjoitti:

        Te hyvät, tavalliset herra-tallaajat kelpaatte aivan mainiosti, ainakin minulle jos te vaan haluaisitte pitää yhteyttä, kirjoitella ja jopa flirttailla ja vietellä meitä daameja. Mutta mitä vielä, istutte kuin paska junttilan tuvan seinässä ja odotatte...MITÄ? Tehkääpä jotain ja arvostelkaa sitten vasta.

        Mikseivät naisrt sitten vastaa ASIALISIIN viesteihin???? Mä olen lähettänyt satakunta aivan asiallsta viestiä (ei mitään alapää sanoja tai vihjailuita). En vaan ole koskaan saanut vastausta. Ehkä mun sitten pitää siirtyä niihin epäasiallisiin alapää juttuihin... tiedämpähän silloin syyn siihen että vastausta ei tule.
        Näin menee taas hyvä mies hukkaan...


      • täl hetkel työtön m
        noumanihani kirjoitti:

        Mulle kelpais työtönkin mies. Ei ole mulle tuloilla mitään väliä ja mulla on tuttuja naisystäviä jotka ajattelee samoin, ovat ottaneet työttömiä miehiä itelleen. Täytyy ehtiä sitä omaa saman kaltastensa joukosta. Pettyä saa jos tarjoaa ihteesä jollekkin muka misseille mielestään. Tosiasia on kyllä et on sekä miehiä ja naisia jotka haluavat kumppanin olevan hyvon toimeen tuleva. Ikinä en ole ollut sellasen perään, ei kiinnostanu nuorenakaan onko pojalla kevari ja auto. Toisille se oli tärkeää. Mulla on ollu tavallisia duunareita ja työttömän kanssa menin naimisiin. Ihminen joka on kokenut kaikenlaista elämässään katsoo sydämeen, pinnalliset rahapussiin.

        hatunnosto sinulle noumanihani :)


      • konsultoija

        Valmistaudu sekä henkisesti että fyysisesti tapaamiseen huolella: minihame, korkeakorkoiset kengät, pusero, jossa näkyy vieman rinnat, jotain viettelevää hajuvettä, hoidetut kynnet, hiukset...lue jokin kirja esimerkiksi käyttäytymisestä, puhe- ja keskustelutaidoista, tee käsikirjoitus ja harjoittele peilin edessä, älä kerro paheistasi ja puutteistasi ensi tapaamisella, sano, että olet kovasti kiinnostunut rakastelusta 3-4 kertaa vähintään viikossa ja pidät erilaisista asennoista, rentoudu ennen lähtöä: joogaa, pilatusta tai medhot putkistoa - ja jos kaveri on kiinnostunut siitä heti ensi kerralla: älä pihtaa, koska muuten tapaaminen voi jäädä vain yhteen kertaan...Uskon että näillä eväillä kaikki naiset pääsevät pitkälle, jopa sänkyyn enemmin tai myöhemmin.


      • Marake
        pullossa kasvanut kirjoitti:

        Itsellä teki vaikutuksen naisen normaalius ja tavallisuus silleen hyvällä tavalla. Naisen oma mielenrauha ja tasapainoisuus teki jotenkin olen hyväksi ja levolliseksi hänen lähellään? Oli vain yksinkertaisesti hyvä olla?

        Vaatetus ja ulkonäkö eivät ole mielestäni kovin merkittäviä asioita, jos näyttää riittävän hyvälle. Useimmat terveen näköiset naiset näyttävät mielestäni riittävän hyvälle.

        Sinä sanoit juuri oikeat asiat, jotka sopivat uuden ihmisen kohtaamiseen. Että terveen näköiset näyttävät riittävän hyvälle. Ja se, että toisen kanssa tulee hyvä ja rauhallinen olo. Tuossa on kaikki, mitä tarvitaan.


      • opettelen
        päätä seinään kirjoitti:

        Mikseivät naisrt sitten vastaa ASIALISIIN viesteihin???? Mä olen lähettänyt satakunta aivan asiallsta viestiä (ei mitään alapää sanoja tai vihjailuita). En vaan ole koskaan saanut vastausta. Ehkä mun sitten pitää siirtyä niihin epäasiallisiin alapää juttuihin... tiedämpähän silloin syyn siihen että vastausta ei tule.
        Näin menee taas hyvä mies hukkaan...

        Olen kiinnostunut siitä kuinka monesti olet yrittänyt jotakin kiinnostumaan itsestäsi?
        Ei varmaankaan kovin usein käy niin että ensimäisellä tai toisella kerralla tärppää, vai mitä?
        Itse olen ensi kerran tällä palstalla ja treffejä en ole ollenkaan harkinnut, mutta alkaa kiinnostamaan enempi nyt.


    • kuin "pullossa kasvanut".

      Vaikutuksen tekeminen on turhaa muilla tavoin kuin sillä, että toinen tuntee olonsa hyväksi seurassasi. Se taas edellyttää jonkunlaista vilpittömyyttä.
      Tietysti sillä tavoin tekee vaikutuksen vain mieheen, joka tuollaisia asioita arvostaa. Jos mies on hakemassa haasteellista naista, niin sitten vaikutus täytyy tehdä muilla tavoin.

    • BlueNightSatin

      näkemys. Ole oma ittes ja paa päälles siistit normaalit vaatteet. Älä ala yli suorittaa, menee vikaan sillä. Minusta on aina viisainta alusta asti olla sitä mitä on, eikä kehitellä mitään rooleja, mitkä ei jatkoakaan ajatellen tule pysymään kasassa. Ja rooleissa johtaa toista harhaan. Iloisuus ja avoimuus on usein valttikortti. Yleensäkin myönteinen olemus, mutta jos taas se ei ole ominta itseäsi, sekin on esitystä. Eli mä neuvon olemaan oma itsensä. Jos ei nappaa, ei nappaa. Eteenpäin.

      • Hyvä ystävä

        Olen tavannut muutaman miehen kahvilassa.Ihan tavalliset vaatteet ja ole oma itsesi,ei tarvi olla mitään mitä ei ole.
        Ei kukaan jaksa vetää mitään roolia montaa kertaa ,eikä se hyödytä jos olet etsimässä sitä oikeeta,eikä muutenkaan.
        Itse olen saanut kaikista ( 3) hyvät ystävät ,vaikka ei seurustelu suhdetta ole syntynytkään kuin yhden kanssa.
        Tavataan säännöllisesti ja ollaan hyviä ystäviä muiden kanssa.
        Raskaaksi käy jos pitää olla jotain mitä ei ole.


    • sdfsfasfs

      Oletko 88-vuonna syntynyt? Tuskin olette kovin hienoon ravintolaan menossa, mihin tarvitsisi kovin siististi pukeutua? Pukeudut ihan normaalisti vaatteisiin joissa viihdyt ja joissa tunnet itsesi nätiksi ja itsevarmaksi. Nettitreffeillä käyttäydytään kuin millä tahansa treffeillä:D Valmistaudu kertomaan itsestäsi varsinkin positiivisia juttuja ja ole myös kiinnostunut toisesta kyselemällä kysymyksiä. Hymyile ja ole oma mukava itsesi, muista huumori, äläkä liikaa stressaa, ei ensitreffit ole kaikki kaikessa ja mies luultavasti haluaa nähdä sinut uudelleenkin.

      • luupää

        aikaisemmin olet tehnyt deiteillä vaikutuksen?


      • jumalpatsas
        luupää kirjoitti:

        aikaisemmin olet tehnyt deiteillä vaikutuksen?

        kysy irtooko heti vai vasta toisilla treffeillä..


    • kerikuikoi

      Annat pesää heti jos se kysyy :) näin se menee..mies on kuningas ja nainen palvelija,

      • tutustu ensin

        Stondarille voit sanoa, että nyrkkikyllikki on sulle paras apu nyt. Siinä tulee melkoinen maine (=lue huhu) kun lakanat heiluu ennenkuin edes tiedät kaverin nimeä. Ja mitä luulet - näetkö seuraavana päivänä? Niin ... saattaa olla ... mutta kait sitä sentäs jotain pyhääkin vielä elämässä on vaieikö ole?


      • näin on näreet

        jaa..siinä voi jäädä ikävästi luu käteen miehellekin... naisilla on katsos tietyt kriteerit kuitenkin. jos ei nappaa, niin ei nappaa. ja jos taas mies on namu, niin se on menoa se... ;)


    • Neuvoisin laittamaan päälle sellaiset vaatteet, joissa tunnet olosi hyväksi, koska silloin olet luontevampi ja itsevarmempi. Ei se mies tule vaatteitasi katsomaan vaan sinua, ja jos onkin niin pinnallinen että arvioi sinut vaatteitesi perusteella, niin älä tapaa toiste. Ihminen itse on se mikä ratkaisee. Yritä vain olla muutenkin oma itsesi, ole rehellinen puheissasi ja sano reilusti jos jännität, tai olet hermostunut. Kyllä mies sen toivon mukaan ymmärtää ja toimii sen mukaan. Tsemppiä vain!

      • antry

        ekatreffit olis ehkä parasta järkätä jomman kumman kotiin, mielummin sen kumman...vaikka synttärikahvia juomaan...


      • useasti ollut
        antry kirjoitti:

        ekatreffit olis ehkä parasta järkätä jomman kumman kotiin, mielummin sen kumman...vaikka synttärikahvia juomaan...

        Kyllä eka treffit pitää ja kuuluu järkätä ns. puoluettomalle maaperälle. ei tunne kumpikaan että olisi toisen reviirillä. Toisen reviirillä sitä ei varmaan ole ekalla treffillä parhaimpansa.


    • taivas121

      Uskomaton juttuni on totta,date delfistä se alkoi, ja me molemmat olemme rakastuneet,näyttäneet tunteemme,tukeneet toinen toistamme, vaikka olenkin Suomalainen mies,en Virolaista naistani vaihtaisi pois.

      Meillä on ollut alusta pitäen rehellisyys,avoimuus,hoidamme kotiamme,meillä on samat ruokamieltymykset,sekä harrastukset,ei muuta kuin minulla on onnistunut rakkaus,eli parisuhde,

      Kerron sen tässä,että me rakastamme todellakin toisiamme,eikä ollut nettideittailussa kyseessä mistään ilolinnusta.

      Ikäeroa ei ole juuri nimeksikään,mutta moelmmat olemme eronneet,mutta on hienoa muistella,miten kaikki alkoi,kyllä tuolta netistä vain rakkaus löytyi ja olemme olleet yhdessä viime vuoden syksystä,elämä jatkuu ja tunnepitoinen rakkaus.

      • että väärä mielikuva

        Eräällä kävi just samalla tavalla, nyt on rahaton, lemmikeitä on enemmän kuin liikaa kaatopaikan lokitkin mukaan ruokintalistaan ym villieläimet ja katukoirat ja -kissat, on eronneet ja palanneet yhteen montakymmentä kertaa, mieliala heittelee virolaisilla 5 minuutissa eikä mikään ole hyvin. Kyllä voi sanoa että sääliksi käy sua... Noin se eräälläkin kävi, just samankaltainen alku mutta vaan Viron puolella ja taisi olla jotenkin lokit siinä seassa...

        Liiton mukana tuli rahareikä johon rahat jo meni, lisää rahaa pitää repiä mistä saa sekä eläinsuojeluviranomaiset...

        Rehellisyys on se viimeinen jota virolaisilta saa...


    • Los Bastardo*M*

      Katkaistu haulikko, pippurisumute, iso koira ja mieluummin vielä kaveri mukaan. Netti on oikeasti täynnä hulluja sekopäitä. Jos tietäsit tarinat mitä olen kuullut niin lukisit Ave Mariaa ja laulaisit Hallelujaa jalat ristissä luostarissa ennenkuin ketään tuntematonta lähtisit tapaamaan. No eihän siitä voi syyttää kuin itseään.
      Vanhemmat miehet on helppoja. Mitä vähemmän pujeudut sitä enemmän ne kuolaa. Ja kuitenkin mies jota menet tapaamaan noiden edellämainittujen lisäksi lienee varattu ja taipuvainen stalkkerointiin joten lycka till.

      • minä itse9

        pamppu takin povitaskuun pistooli käsilaukkuun nyrkkirauta takintaskuun


    • jqhu

      Laitat vaan normaalit siistit vaatteet ja kevyen meikin. Hymyilet, et tenttaa ja jos olet oikeassa seurassa niin ei sinun tarvi asiaa sen enempää pohtia. Omien kokemusten pohjalta nettitreffailu johtaa panemiseen viimeistään tokilla treffeillä, jos ensimmäisten treffein jälkeen on syytä nähdä.

      Sinun ei tarvitse tehdä vaikutusta, jos yrität niin homma kusee nilkoille hyvin helposti. Ihmisillä on niin eri asioita mitä he arvostavat. Varmaan 90% onnistuneista treffeistä kumpikaan ei ole pahemmin töistä sun muista jauhanut. Minä ainakin ikävystyn kuoliaaksi siinä vaiheessa jos pitää kuunnella toisen työpaatosta ja jatkon parisuhteessa saa kyllä arvata.

      Hyvin se menee kun otat vaan postiivisen asenteen. Ihminen on varmasti erilainen kuin kuvittelit, mutta ei se ensitreffien vaikutelmakaan täysin pidä paikkaansa.

    • dabba

      Ei sinun tarvitse tehdä vaikutusta, olet vain oma itsesi. Toinen treffiosapuoli miettii varmaan samaa asiaa ja jännittää ihan yhtä paljon.
      Olen itse tavannut montakin, jännittänyt etukäteen, mutta treffit yleensä menevät ihan hyvin, kun on oma itsensä, synkkaa tai sitten ei, se on sen ajan murhe. Jos kumpikin haluaa sitten tavata uudelleen, niin siitä vaan.
      Vuosia sitten tapasin erään, joka ilmoituksessaan sanoi olevansa "raamikas", hän oli sitten niin "raamikas" ettei edes viitsinyt nousta omasta autostaan, vaan minun piti mennä hänen autoonsa istumaan, keinottelin itseni tilanteesta mahdollisimman pian pois ja en taatusti halunnut tavata uudelleen, vaikka hän soitteli jonkin aikaa. Treffejä on monenlaisia.

      • surunraato

        ite oon löytäny melkei kaikki kaverit netistä ja jopa exäni tapasin alunperin netissä ja oon vaa ollu oma itteni...


    • Petuuunia

      Pukeudu ja käyttäydy juuri niinkuin käyttäytyisit muidenkin uusien tuttavuuksien kanssa. Ei kannata yrittää tehdö sen suurempaa vaikutusta, kyllä ihmisestä huomaa jos toinen yrittää liikaa, ja se on aina turn off.

      Ole oma itsesi rohkeasti!!

    • Viikonloppua odottav

      Pari kertaa olen ollut tapaamassa nettituttua. Kumpikin antoi myönteistä palautetta silmiin katsomisesta ja siitä, että oli juteltavaa. Huumoria mukaan; toisella tapaamisella tuli juttelussa tauko enkä keksinyt mitään sanottavaa ja tauko alkoi jo häiritä, kerroin sen että saipa tilanne kieleni jäykäksi ja näytin tutisevia käsiäni että katso kuinka jännitän sinua. Tilanne suli kummankin nauruun, kun toinenkin kertoi jännittävänsä hikisenä. Ihan sama palaute kuin monilta muiltakin; ole mahdollisimman tarkkaan oma utelias itsesi, heittäydy tilanteeseen. Älä ota liian vakavasti, vaikka viestit olisivat saaneet sinut tuntemaan, että tässä hän on! Pukeudu tilanteen mukaan vaatteisiin, joissa tunnet itsesi itsevarmaksi.

      Kannattaa miettiä, mitä sanoisi tai kysyisi, jos tauko tulee keskusteluun. Jos toinen on tuntunut läheiseltä netissä ja siellä on juttu luistanut, aivan varmasti keksit ennakolta vaikka kuinka monta kysymystä takataskuun.

      Onnea tapaamiseen! Kerrothan miten kävi?

    • oma itsesi... Siistit, puhtaat vaatteet riittää....Onnea.....

    • Opa3

      ...vaan oma ittes. Jos jännittää, niin jännitä, äläkä sitä yritä peitellä turhaan. Katso silmiin äläkä olkapään yli kun puhut. Jos meette AaBeeCeelle kahville, älä laita juhlapukua päälle. Äläkä hyvä ihminen laita hajuvettä liikaa. Kyllä ne kemiat sitten toimii tai ei. Ja jos ei toimi, niin kyllä sitä yhden kahvihetken jaksaa olla vaikka vaan ystävällinen. Jos molemmat tykkää, niin homma menee luonnostaan. Jos on kiikunkaakun, niin voihan sitä sopia, että laittaa vaikka tekstarilla ajatukset kahvihetken jälkeen.
      Kyllä se hyvin menee, tsemppiä!!!
      Kerro sitten kuinka kävi.

    • Aikuinen nainen.

      Olen 30v ja olen todellakin käynyt n. 30 miehen kanssa nettitreffeillä.
      27 heistä odotti seksiä..kun olimme jutelleet tunni.
      Ja se 1 sitten halusi vaan muuten kopeloida.
      Sitten ne pari oli ihan eri maailmasta kun minä tavallinen tyttö, he olivat "parempaa kastia"itse olevinaan.
      Pukeudu arkisesti, farkut/housut ei avonaista puseroa.
      Ihmisten ilmoille kahville.
      En olisi ketään noista 29 miehestä huolinut toisille treffeille.
      Oli se yksi ehkä mutta oli koeajoa ensin vaatimassa, ei minun tyylini tutustua.
      Asiallista ja fiksua miestä samassa paketissa , onko niitä..en ole ainakaan vielä löytänyt, vaikka olen satoja tunteja keskustellut nettimiesten kanssa.
      älä odotta liikaa, luulen että, siitä ei tule muuuuta kun kahvi ja moikka.

      • Mies 27v

        Täh? Onko tuo totta että 27 ukkoa 30:sta ehdotteli petiin hyppäämistä lähes välittömästi?? :O Jos tuo on totta niin kyllä hävettää meidän miesten puolesta.. Onko meistä noin moni todellakin noin idiootteja? Minä en ainakaan olisi ollut heti pyrkimässä pöksyihisi vaikka viehättävä olisitkin. Ei sinne sänkyyn nyt mikään kiire ole ja hyvää kannattaa aina odottaa. Tapaisin ainakin pari kertaa ennen kuin pyytäisin edes kainaloon :) Liika kiire voi helposti pilata muuten lupaavan suhteenalun.


      • mistä näitä tulee??

        On aika vaikea uskoa tuota.. Itse taidat kuitenkin ne miehet valita sinne treffeille, eiköhän tuollaisen vonkaamisen pysty lukemaan aika nopeasti rivien välistä.. Vai meinaatko että kirjoittaessa asialliset ja fiksut miehet muuttuvat jostain syystä seksiä vonkaaviksi apinoiksi yht´äkkiä sinut tavatessasi?

        Ja "parempaa kastia"?? Nämä jotka eivät sitten ole vonganneet tai muuten osoittaneet kiinnostusta ovatkin sitten jotenkin ylimielisiä ja olevinaan toisesta maailmasta.

        Hohhoijjaa....


      • TESTOS
        Mies 27v kirjoitti:

        Täh? Onko tuo totta että 27 ukkoa 30:sta ehdotteli petiin hyppäämistä lähes välittömästi?? :O Jos tuo on totta niin kyllä hävettää meidän miesten puolesta.. Onko meistä noin moni todellakin noin idiootteja? Minä en ainakaan olisi ollut heti pyrkimässä pöksyihisi vaikka viehättävä olisitkin. Ei sinne sänkyyn nyt mikään kiire ole ja hyvää kannattaa aina odottaa. Tapaisin ainakin pari kertaa ennen kuin pyytäisin edes kainaloon :) Liika kiire voi helposti pilata muuten lupaavan suhteenalun.

        älä puhu paskaa.. samanlaisia ne kaikki alle 35v,testosteronia niin ettei housuissa pysy :D


      • Mies 27v
        TESTOS kirjoitti:

        älä puhu paskaa.. samanlaisia ne kaikki alle 35v,testosteronia niin ettei housuissa pysy :D

        Kaikki maailman miehetkö olet käynyt kokeilemassa? No horoihin en koskisi pitkällä tikullakaan joten ole huoleti. Ei voi kun ihmetellä miten joillakin hempukoilla on noin suuret luulot itsestään :D


    • tiina

      missään tapauksessa kummankaan kotona, julkisella paikalla. Et pelkän kirjoittelun perusteella voi tietää millainen kaveri sinua on tulossa tapamaan. Netissä liikkuu niin paljon sekopäitä että pieni varovaisuus on parasta.

    • oot vaan oma ihtes

      • 80

        ensin mies soittaa ja juttelette puhelimessa ja jos ääni tuntuu olevan oikean sävyinen niin sovitte puhelimessa missä ja milloin.


      • 80
        80 kirjoitti:

        ensin mies soittaa ja juttelette puhelimessa ja jos ääni tuntuu olevan oikean sävyinen niin sovitte puhelimessa missä ja milloin.

        kana


    • savvo

      Kuule ei tää oo kyl hääppöin neuvo,mut siun kannattas olla ihan oma ittes.se on täs asias miun neuvo.hyvvii deittei siulle

    • mies 48

      Minä menin pari vuotta sitten nettitreffeille melkein 400 km päähän ja tavattiin siellä kaupungin keskustassa.
      Nainen oli ihan siististi pukeutunut ja meikannut, ja me ei oltu nähty kuin kuvassa toisemme ja viimeisellä viikolla puhelimessa kuultiin äänet jas olipa yllätys miten paljo kauniimmalta voi nainen näyttää luonnossa. Heti alkoi meillä jutut luistaan. Siitä mentiin kahville ja syömään myöhemmin, illalla lavatansseihin josta tullessammme nukuttiin yö samassa sängyssä. Seuraavana päivänä aloitettiin sitten seksi ja siitä alkoi puolen vuoden seurustelu, mut katsoimme lopulta välimatkan liian pitkäksi vaikka kuinka ihastuneita oltiin. (yleensä ne parhaimmat löytyy toiselta paikkakunnalta). Ystävinä pidetään yhteyttä kylläkin vielä sä'hköpostin kautta.

    • Q(o_oQ)

      mitä nyt normaalisti laitat päivällä päälle ja kevyt ehostus kasvoille. sit vaan menoksi ja peukkuja sille että mies ei ole ihan latvasta laho.

    • Lisko.

      Kannattaa laistaa kaikenlaiset nettitreffit...ei noista tule kuin paha mieli!

      • koppeli

        Oliin eka kerataa treffeillä naisen kotona , hän akateemisesti koulutettu ja minä tavan suomimies.Okei eka kerta meni aika mukavasti.Toisen kerran kun menin hänen luokseen seuraavana viikonloppuna,tämäpä rupski vaatimaan kaikenlaisia lahjoja sanoi että hän tottunut että mies tuo hänelle lahjoja ja kukkia.No sanoin että ei mitään hätä eim oo tään näkönen,että oottelepa niin käyn ostamassa keittele sillä aikaa kahvit.No sehä ei mulle sopinu koko ajatus siitä vaatimuksesta,eli oon vielä samalla reissulla hakemassa niitä lahjoja ja kukkia.Ei oo soitellu että koskas ne tulee.


    • varovaisuus valttia

      deittailusta missään muodossa....mutta kantsii pukeutua ihan "normaalisti" missä tykkää muutenki liikuskella esim.kun menet shoppaileen kavereiden kaa... et ei sillai ylipukeutua,ensinnäkään antaa itsestään sellaista kuvaa mitä EI todellakaan ole.rehellisyys on molemmin puolin kaiken A ja O ja luulen että huomaat kyllä jos toinen valehtelee.suora katsekontakti puhuttaessa...jne.vaikutus/kiinostus ilmenee vasta treffien jälkeen ottaako tämä mies sinuun yhteyttä kahvihetkenne jälkeen vaiko ei.ja suosittelen tosiaan jotakin kahvilaa julkisella paikalla,ei toisen kotia kun ei todella tiedä kuka tai mitä on vastassa...

      • kuikkanan

        treffattiin jouluna ja jäi karsee maku naisesta,ei puhunu muuta kuin itsestään kokoajan en saanut puheenvuoroa häneltä.päätin heti ,että se oli siinä.


    • Kysymyksen asettelu paljastaa virheellisen otaksuman eli Sinun ei pidä yrittääkään 'tehdä vaikutusta'. Silloin vedät yllesi jonkun naamion, joka peittää todellisen persoonasi. Luuletko ettei se paljastu suhteen edetessä? Ole siis oma itsesi. Jos sillä et vaikuta, ei suhde tämän miehen kanssa ole sinua varten.
      Kaikki muut ehdotukset ovat höpö-höpöä.
      Spinnu

    • krää

      Tämä menee kyllä nyt osaksi aiheen ohi. En voi antaa miehen näkökulmaa, mutta tuli ihanasti mieleen omat nettitreffini nykyisen poikaystäväni kanssa. Monet sanovat että nettitreffit ovat yleensä pettymyksiä, mutta se riippuu paljon omasta asenteesta, valmistautumisesta ja valikoimisesta. Kuulostaa hyvältä että olette ehtineet jo tutustua kuukauden. Vaikkakin minulla ei ole paljoa nettitreffailusta kokemusta, niin suosittelen myös videokuvan lähettämistä itsestä, se kertoo paljon enemmän kuin kuvat! Itse sain aika realistisen vaikutelman miehestä ennen tapaamista, ei tullut suuria yllätyksiä. Olin ennen skeptinen nettitapailua kohtaan, mutta kyllä ne hämykaverit usein tunnistaa jo alkumetreillä. On parempi pitääkin epäileväinen asenne aluksi, ei odottaa liikoja ja luottaa vaistoonsa. Varmasti ymmärrätkin, että jos jokin asia vaivaa, vaikka ei edes osaa sanoa tarkalleen mikä, niin kannattaa poistua paikalta.

      Olen ollut vain kolme kertaa nettitapaamisella, ja kaikki miehet ovat olleet kunnollisia miehiä, ei vain ole kolahtanut kahdella ensimmäisellä kerralla. Viimeksi en odottanut yhtään mitään, ajattelin että tapaan kaverina etten pettyisi. En tiedä jännitätkö paljoa, mutta itse hermoilin koska mies vaikutti kiinnostavalta ja oli komea. Siksi yritin vain rauhoitella itseäni, että minun ei tarvitse tehdä vaikutusta. Jos ei toimi niin se ei ole minun vikani. Aivan kuten täällä on jo sanottu niin kannattaa miettiä hätäpuheenaiheita varalle rauhoittamaan mieltä. Tiedän että annan itsestäni aluksi etäisen ja pidättyväisen vaikutelman, luultavasti ujoudestani johtuen. Siksi käyttäydyin (omasta mielestäni) korostetun lämpimästi ja ystävällisesti, ja annoin ison halauksen heti aluksi. Jälkeenpäin mies sanoi että piti minua ihan alkumetreillä silti aika viileänä ja etäisenä, mutta ei ujona, ja mietti että mitähän tästäkin tulee :D Onneksi sentään yritin! Millaisen vaikutelman olisinkaan antanut jos en olisi edes yrittänyt osoittaa että en ole mikään ylpeä jääpalikka. Eli kannattaa tosiaan tuoda niitä oikeita hyviä ominaisuuksiaan esille ujoudestaan huolimatta, vaikka se ei olisi itselle niin luontaista. Tämä ei tietenkään tarkoita teeskentelyä. No, kahvitellessa tunnelma rentoutui ja molemmat huomasivat että ihan hyvä tyyppi siinä edessä on. Vein miehen pieneen konserttiin kuuntelemaan sen tyylistä musiikkia mistä molemmat pitävät. Siellä oli mahtava tunnelma, ihania ihmisiä (erityisesti deittini;) ja koko ilta aivan unohtumaton! Näinkin voi käydä! Kannattaa vaan suhtautua positiivisesti kaikkeen mitä tuleekin, eikä lannistua. Ja jos käy niin hyvin että mies sytyttää niin NAUTTIA siitä jännityksestä ja itsensä voittamisesta! Silloin oikeasti tuntee elävänsä ja tarttuvansa hetkeen kun tekee jännittäviä asioita sen kummempia miettimättä.

      Pukeudu vaatteisiin joissa tunnet itsesi kauniiksi ja omaksi itseksesi, medium hienosti;) Hauskoja treffejä!

    • oon ollut treffeillä

      Pitkä iltapuku ehdottomasti, käynti kampaajalla ja kosmetologilla ennen treffejä. Miehet pukeutuvat yleensä frakkiin. Kahvien jälkeen mennään takkatulen ääreen karhuntaljalle siemaisemaan ja nautiskelemaan punaviinistä..hyvä varata mukaan myös pieneen tilaan mahtuva baby-doll, korkkarit ja verkkosukat.

    • lil_miss

      Pukeutumisen kannalta voi ohjaista sua siihen että aika normaalisti, vältä tissipaitoja jollet halua hänen vain tuijottavansa sinnepäin. Ei liikaa meikkiä, jos käytät korvakoruja, niin ei mitään bilehile meininkiä siinäkään. Mutta kuten sanoin niin ole oma itsesi, jos hän ei siedä tai tykkää siitä niin ei kannata leikkiä jotain muuta koska totuus tulee ilmi myöhemmin =)

      Kannattaa puhua heti vaikka toiselle että hän on mukava jos haluaa että toinen tietää sitä. Voit aina kysyä jos hän on pettynyt tai positiivisesti yllättynyt susta jotekin livenä. siitä saa aina hyvän keskustelun. Olette varmasti puhuneet seksistä (eli että et hae sitä) ja suhteista joten nyt sulla on mahdollisuus vähän puhua siitäkin ja katsoa jos hän oikeasti tietää mitä haluaa, jos vastaukset ovat tökkiviä ja vähän kierteleviä voi olla että hän ei tiedä tai ei uskalla sanoa sitä koska tietää että sä et hae sitä!

      Hope I helped! t. kokenut nainen nettitreffailuissa (ps. voit kyllä löytää rakkautta internetissä)

    • its oyly me

      Ole oma itsesi ja tai käytäydy niin kuin eciolisi kummempaa kuin olla ystävän kanssa kahvilla sekä tai hyvä vinkki elä mene heti pehkuihin vaan tutustu ja katsocmuutaman kerran mikä on hän?

      Terveisin eräs joka löysi netistä sielun kumppanin on muutamassa vuodessa menty naimisiin ja pari lasta ja olen hemmetin onnellinen.

    • LaDonna66

      Älä yritä olla mitään muuta kuin mitä olet.

      Vaikka kirjoittelu olisi mennyt miten kivasti tahansa,
      tapaaminen voi mennä joko upeasti tai sitten juuri päinvastoin.
      Kirjoittamalla et saa totuutta irti.

      Henkilökemia ratkaisee.
      Toinen voi olla ihan jotakin muuta kuin mitä kuvittelet.
      Sekä hyvässä että pahassa.

    • .. sissy ..

      .... mitään tekemällä tehtyä vaikutusta, täytyy olla vaan se mitä on ei muuta. Niillä sitten mennään tai ei. Yhteinen kieli joko löytyy tai ei, kupposen nyt kestää.. pullaa kannattaa harkita :)...

    • Eiköhän olis kaikkein parasta, ettet edes yritä tehdä vaikutusta? Kun yrität tehdä vaikutuksen, et ole oma itsesi, "myyt" itseäsi väärillä argumenteillä ja jossain vaiheessa mies huomaa "ostaneensa paskaa".
      Pukeudu vaatteisiin, joissa sinun on hyvä olla sekä henkisesti että fyysisesti ja ole oma itsesi. Jos sinua jännittää, kerro se heti suoraan, jolloin fiksu mies ymmärtää sen, että saatat ensimmäisen 15 - 30 minuuttia käyttäytyä "normaalista poikkeavasti" jännittämisesi vuoksi.

    • HemminkiM

      väkisten. Älä näytä miehelle, että tapaaminen merkitsee mitään, sellaiseen käytökseen suomalainen mies on suomalaiselta naiselta tottunut. Jätä muutaman päivän suihkut väliin ja tule tapaamispaikkaan parikymmentä minuuttia myöhässä, huohottaen, hikisenä, verkkareissa ja lenkkareissa; selitä poikenneesi lenkiltä muutamaksi minuutiksi. Tilaa olut, iso nelonen, siemaise se yhdellä kulauksella ja huokaise:"Sepä maistui!" ja tilaa uusi. Istu rennosti, nilkka reiden päällä-asennossa, käsi tuolin selkänojalla retkottaen; jos olet tottunut tupakoitsija, kiskaise savut renkaita kavaljeerin naamaa kohti puhallellen. Katsele ympärillesi ja totea viimein:"Mitä muuta?" Jos sinulla on pitkä tukka, kampaa se niin että se valuu koko ajan kasvojesi eteen; heittele sitä sivuun käsin tai päätäsi heilutellen monta kertaa minuutissa. Keskustelun edetessä voi raapia itseäsi, kaivella taskujasi, niistää likaiseen kangasnenäliinaan ja ottaa reilusti huikkaa. Muista huomioida myös muissa pöydissä istuvat, erityisesti miehet.

      Tällainen käytös on sitä mitä mies sinulta odottaa, sellaista hän on saanut lapsesta saakka. Se luo tuttuuden tunteen välillenne ja antaa pohjan kestävälle suhteelle.

      Jos tulet paikalle ajoissa, meikattuna, fiinisti pukeutuneena, hyväntuulisena, jännittyneen oloisena ja seurallisena, mies kavahtaa: olet vieras hänen kokemusmaailmaansa, hän menee totaalilukkoon, yrittää itsekin olla itseään parempi eikä suhteestanne voi odottaa mitään hyvää.

      • rakkaus ..

        auttaako muutaman ukon tavannut.Kehuja satoi mutta jotenkin jäi* pask..fiilis*.Kait mulle kävi niin et tapasin juuri *KAIT* ne väärät ukot lipevä kielinen ulkonäön palvoja ja jne..jotka tapaa satoja ja satoja naisia.En usko nettideitteihin!Jos joku ukko joskus mua varten on se varmaan ilmestyy ilman nettideittejäkin.Tiedän muutaman joka ei naista saa löydä muutenkuin netistä ja voi sitä ivaamista miten netin naiset on antavia jne.En haluu kuulua siihen joukkoon.Mun mielestä oikee mies ei naistaan arvostele.Jos ei synkkaa se osaa painuu ovesta.Onko se rakkautta teistä että rinnalle kelpaa kuka tahaan, jos ei saa haluamaansa?minusta ei..rakkaus on uniikki ja ainut laatuinen ei kelle tahaan voi itseään jakaa.Mutta kait nykyään voi..mua etoo nyky käytös.Seksin ja laihuuden perässä juoksua.Mulla on naisena kaikki omalla työllä hankittua oma ammatti jne.en tartte ketään mun egoa nostattamaan.Mitä multa puuttuu muuta kuin se ihminen rinnalta..oikee ihmiseni.Onko sitä??!jaa a.

        Mene omana itsenäsi , tyylikkäänä,halaa,katso silmiin mutta tee selväksi *en oo halpa nakki*,täältä pesee..Vaikeeta on rakkautta löytää suomesta..kait pitäs mennä *firendsen* tai pariisiin.. auringon alle.


      • asfsdf

        NAURUKUOLEMA :D

        HemminkiM mulle tänne heti.


    • pärrär

      pukeudu ajohaalariin ja sano et ajat kelillä ku kelillä, sit käyt päristelee ja leikit ajavasi autolla!

    • Omani löytänyt

      On ehkä paljon tai vähän aikaa, kunhan olette viestitelleet ihan aidosti omia tekstejänne. Ole oma itsesi ja toivo, että vastapuolikin on. Kyllä tunnistat teeskentelyn ja niin saattaa vastapuolikin tehdä..
      Jos parisuhdetta kaipaat, siinähän on kaikki mitä tarvitaan??

      • ee

        hajuvettä!


    • mä vaan

      No jos neuvoa haluat,niin musta ei kannata tälläytyä ihan hienoimpiin,vaan olla ihan itsensä,sekä pukeutumisessa että käytöksessä kun kohdataan ja jutellaan asioista.Liian räikeä esiintyminen vie varmaan miehen mielenkiinon pois,ja sitähän ei kukaan varmaan halua.Tsemppiä sulle iltaan.

    • -X-

      Tässähän näitä neuvoja on jo tullut eli ihan siistit arkivaatteet päälle ja ole oma itsesi. Itse olen aina treffeillä alkupäässä kysynyt toiselta, että jännittääkö häntä? Yleensä siitä saa ihan näppärän keskustelun aiheen ja muutenkin keventää ilmapiiriä. Kovasti jatkokysymyksiä päälle niin pääsee toisen luonteestakin perille. Muutenkin olen itse kokenut hyväksi jutella ihan arkisista asioista mikä helpottaa kummasti sinä omana itsenään oloa. Tsemppiä!

      • terhox

        Parhaan vaikutuksen teet ku alat itse hiplaamaan ennen ku se mies ehtii...


    • sata deittiä

      Riippuu äijjästä.

      Älä kysy sitä pirun tiliotetta ensimmäiseks mitenkään kautta rantain, toki vois olla huumoriheittona hyvä. Eikä ekaks että 'ooks sä hermostunu/jännittyny/ujo/hiljainen'.. sit ei ainakaan kiinnosta jutella enää yhtään ja miettii miten vois vaan häippästä.

      • kunollaeisaa

        ..kun nainen näyttää missiltä/mallilta niin jää vastaukset kunnon miehilta tulematta, ilmeisesti kaikkia kauniita naisia pidetään pinnallisina tyhjäpäinä luki profiilissa mitä tahansa!


    • 1234444

      Olin ollut koko päivän samat meikit naamallani, hiukset normaalisti ja vaatteet olivat ihan tavalliset arkiset-->farkut ja tavallinen t-paita jonka päällä pusero. Ajattelin, että jos en kelpaa tälläisenään, niin antaa olla! mutta näköjään kelpasin ja nyt neljäs vuosi menossa!
      Kunhan ottaa iisisti ja normaali, niin hyvin menee!

      Mutta kyllä niitä urpojakin löytyy.... PALJON!

      • kakakah

        Kunnon kännissä parhaat treffit, koska sehän on kuitenkin sitä arkea myöhemmin


    • miki-66

      näin muutaman netistä tapaamani naisen kanssa treffeillä käyneenä varaudu isoon pettymykseen!

      • tavis08

        no joo.. aattelinpa kantaa korteni kekoon ja mainita näistä prinsessoista..

        esim: 25v tyttö hakee tositarkoituksella miesseuraa,olethan työssä käyvä, tupakoimaton,et käytä alkoa,urheillullinen ja itsestäsi huolta pitävä sekä hyvännäköinen..

        sit tytön omat tiedot:
        tupakointi:kyllä
        alkoholi:kyllä
        työ:työtön
        urheilu:harvoin
        pituus:162cm
        paino:90kg



        siis hä? mammat hakee niitä kalenteri poikia ja oma ulkonäkö on kuin uralin takaa haetulla maatuskalla..

        kun erehtyy sit ns.normimies ottaan yhteyttä niin suurinpiirtein nauretaan päinnaamaa nortti poskessa ja kalja haisee kilometrin päähän huh huh...

        ja vois naiset määritellä sen hyvännäkösen se kun on itse vähän hankalaa sanoa mikä kenenkin mielestä sitä on...


      • Viola-Linnea

        Mulla on ollut pariin otteeseen profiili Suomi24:llä ja mun täytyy kyllä sanoa, että hienoja miehiä on Suomi pullollaan. Kaikki, jotka ovat mulle kirjoittaneet, ovat olleet asiallisia, ja muutamat, jotka ovat olleet pelkkää seksiseuraa vailla, ovat kyllä heti ymmärtäneet, kun olen vastannut, että semmoinen ei mua kiinnosta. Tavannut olen noin kymmenkunta miestä ja kaikki ovat olleet tosi fiksuja kavereita, ovat osanneet käyttäytyä ja puhua kaikesta arkisesta, on puhuttu lapsista, existä, tulevaisuudensuunnitelmista, töistä, harrastuksista... Oikeasti olen joka kerta ajatellut, että wau, mikä mies ja oikeastaan kaikki olisin voinut tavata toiseenkin kertaan. Jotkut eivät ole halunneet tavata mua toistamiseen, toisten kanssa on tavattu pari kertaa, jonka jälkeen jommastakummasta on tuntunut, ettei ole syytä tavata enää, jostain on tullut hyvänpäiväntuttu, jostain on tullut ikuinen ystävä, yhden kanssa oli muutaman kuukauden kestänyt suhde... Se oikea on kuitenkin vielä löytymättä. Eikä tässä ole kysymys siitä, että huolisin kenet tahansa, eikä siitäkään, että olisin liian nirso. Ottakaa miehet mun kehuni tosissani, koska oikeasti olen sitä mieltä, että olette olette aivan huippuja!

        Alkuperäiselle kirjoittajalle sanoisin neuvoksi, että menet treffeille vaan omana itsenäsi, puet päälle siistit vaatteet, mutta kuitenkin semmoiset, missä itse viihdyt. Ja olet oma itsesi. Puhut ja kuuntelet, vastaat ja kysyt, olet kiinnostunut toisen elämästä ja ajatuksista, juttelet niitänäitä arkipäivän asioita, ehkä mitään sairaskertomuksia ja vuodatusta vaikeuksista ex:n kanssa ei kannata alkaa ensitreffeillä jauhamaan. Mutta ei se niin vaikeaa ole, anna palaa vaan! Ja jos miestä ei kiinnosta, niin ajattelet, että se oli hänen menetyksensä, ja joku muu huolii sinut sellaisena kuin olet. Ja jos sinua ei kiinnosta, niin kerrot sen suoraan, mutta kuitenkin ystävällisesti ja kohteliaasti. Mulla on ainakin ollut tosi mukavia treffejä, on ollut kiva tutustua uusiin mieheen ja kuulla heidän ajatuksiaan, enkä ole mikään ylipirteä ja ylisosiaalinen, mutta kai se eron jälkeinen hyvä olo näkyy jotenkin uloskin päin.


      • ei netistä enää seur
        tavis08 kirjoitti:

        no joo.. aattelinpa kantaa korteni kekoon ja mainita näistä prinsessoista..

        esim: 25v tyttö hakee tositarkoituksella miesseuraa,olethan työssä käyvä, tupakoimaton,et käytä alkoa,urheillullinen ja itsestäsi huolta pitävä sekä hyvännäköinen..

        sit tytön omat tiedot:
        tupakointi:kyllä
        alkoholi:kyllä
        työ:työtön
        urheilu:harvoin
        pituus:162cm
        paino:90kg



        siis hä? mammat hakee niitä kalenteri poikia ja oma ulkonäkö on kuin uralin takaa haetulla maatuskalla..

        kun erehtyy sit ns.normimies ottaan yhteyttä niin suurinpiirtein nauretaan päinnaamaa nortti poskessa ja kalja haisee kilometrin päähän huh huh...

        ja vois naiset määritellä sen hyvännäkösen se kun on itse vähän hankalaa sanoa mikä kenenkin mielestä sitä on...

        herran pieksut.sulle on vaan tullut vastaan paskaa lapion täydeltä.poltan minäkin,ei alkoa tai no n 4kertaa vuodessa otan.töissä kyllä.urheilu ei,mutta työpaikalla liikun paljon.pituus 166 ja paino 60 ja ulkonäkö normi tai nättikin.
        netistä seuraa oon hakenut ja miehet valehtelee ikänsä.nähty on.


    • SixPack_73

      Ei kannata mennä treffeille yhdenkään netti-ihmisen kanssa, eikä edes harkita sitä. Heillä ei hissi nouse ihan ylös saakka. Ja muista, että tekstinä kuka tahansa voi olla mitä tahansa. I'm faster, stronger and better than you, I'm from teh internets...^^

    • Pena9999

      SEKSI.........PIKASEKSI.

    • Antero11111

      Ei mitään ihmeellistä tarvita.
      Vaatteet joista tykkää, ei tarvii olla mitään trendivaatteita.
      Käyt suihkussa, ehkä vähän hajuvettä, kampaat hiukset ja mahdollisesti hiukan meikkiä, jos tykkäät.
      Tärkeintä että on siisti eikä haise pahalle.

      • mieshän se

        Mielestäni hajuvesi haisee pahalle. Käy suihkussa ja harjaa hampaat, niin tuoksut hyvälle.

        Vähän omituinen tapa ajatella, että pitäisi jotenkin tehdä vaikutus toiseen. Ei sitä voi tietoisesti tehdä tai olla tekemättä. Ole vain oma itsesi. Vanhana mummona kiikkustuolissa et enää jaksa vetää sitä roolia, jolla silloin nuorena teit vaikutuksen väärään ihmiseen.


    • kaksi

      henkilöä netin kautta, ja ..tulee ensimmäisenä mieleen, että varmaan kannattaa pukeutua ihan tavallisesti. Jotenkin niin, ettei yritä liikaa tai anna väärää kuvaa. Tutustuu ihan rauhassa. Tekee selväksi, että haluaa nähdä uudestaan, jos on kiinnostunut.

    • matittaja
    • Unknown...

      Jos olet todella kiinnostunut kaverista (tai haluat tutustua paremmin) niin yleinen ulkoasu on se mitä itse katson.
      Jos haluat avoimesti flirttailla niin pari ylimääräistä nappia auki paidasta toimii aina ja nauraminen ja hymyily huonoillekkin vitseille on yleisesti toimiva flirttailu keino.

      Pukeudu "siististi" mutta kuitenkin niin kuin olisit menossa kaverin kanssa ulos. Jos pukeudut liian seksikkäästi, mies saattaa saada väärän käsityksen tai jos hän on ujommanpuoleinen niin menee lukkoon.

      Naisystävä kysyi kerran kuinka hänen tulisi pukeutua ekoille treffeille, ja vastasin että niinkuin menisit työhaastatteluun ;) Siististi mutta kitenkin mukavasti. (Hän oli asiakaspalvelu alalla)

    • psykologisi

      Tämä on paras ohje sinulle...OLE IHAN OMA PERSOONA ,ÄLÄKÄ LEIKI MUUTA..

      -keskustele ihan normaalit asiat
      -ole avoin
      -Älä anna ensimmäisenä iltana ,mikäli aiot tavata häntä vielä..
      -ole kiinnostunut hänestä..

    • lalalalal..al

      Et voi tehä muuta kuin olet mikä olet. Jos et ole huumorintajuinen, älä esitä huumorintajuista, sillä muuten ajat miehen valheeseen. Jos et oikeasti ole luonteeltasi edes ystävällinen, älä esitä. Joko mies rakastuu sinuun itsenäsi tai ei ollenkaan.

    • kirilikaakkis

      Itse juon aina paria tuntia ennen treffejä ison pullon viinaa ja menen tukevassa humalassa treffeille. Turha ujostelu saadaan hoidettua näin pois. Silti olen sinkku vasten tahtoani ja en ymmärrä syytä. Humalassa olen kuitenkin oma itseni, minkä olen ymmärtänyt olevan tärkeää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3171
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      110
      2612
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      387
      2551
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      159
      2076
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1907
    6. 173
      1325
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1307
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1196
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1131
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1000
    Aihe