Verkkarit

verkka

Suomalaisia miehiä mollataan usein siitä, että he pitävät verkkareita. Haluaisin nyt kuitenkin tietää, että ovatko kaikenlaiset verkkarit pahasta? Itse tykkään pitää sellaisia Adidaksen retrotyylisiä verkkareita (Superstar), ja minusta ne ovat paljon tyylikkäämmän näköiset kuin jotkut halpahallin perusverkkarit. Malli on hyvin istuva, ei mikään pussihousu. Yhdistelen näihin sitten esimerkiksi huppareita tai muita rennompia, urheilullisia takkeja, ja jalassa on Adidaksen retrotyyliset tennarit. Käyn tässä varustuksessa ihan kaupungillakin, enkä tunne itseäni mitenkään alipukeutuneeksi. Minusta verkkarit voivat olla oikein mainiot ja hyvännäjöiset housut, jos niiden kanssa pitää tyyliin sopivia vaatteita. Ja ovathan ne todella mukavat jalassa. Mitäs ihmiset ovat tästä mieltä?

28

4895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pera22

      Mul on semmoset Honkkarin perusverkkarit eli salihousut.Naiset tykkää niistä ku niitä ei pidä muut ku me salijtkät ja mä oon suosiossa aika korkeella.Adidashomot taas on ihan OUT !

      • Anonyymi

        En ole adidashomo, mutta Adidas fani kuitenkin. Minulla on yli 500 Adidas vaatetta. Enkä ole edes homo.


    • kakara

      Kaupungilla tarkoitat varmaan lähintä räkäläbaaria.

      Verkkarit on junteille, nisteille ja kakaroille. Normaalit ihmiset eivät käytä verkkareita.

    • verkkari

      En tajua mitä vikaa verkkareiden käyttämisessä on ja miksi niin monet vastustaa niitä ihan yleisesti. Kulahtaneet halpisverkkarit on tietysti oma lukunsa, mutta siistit verkkarit yhdistettynä tennareihin/lenkkareihin ja vähän sporttisempaan yläosaan on toimiva ja tyylikäs kokonaisuus moneen menoon. Ja onhan verkkarit mukavuudessaan ihan omaa luokkaansa.

      • Kansalle tapoja!

        Verkkarit ovat verryttelyhousut, urheilupukeutumista, ja sellaisena pysyköön. On tietysti mahdollista, että niiden käyttäjä on varsinainen "elämän urheilija", jolle tärkeintä on oma "suoritus" eikä muiden mielipiteet, olkoon se sitten vaikka yrjöämistä viinakaupan nurkilla. "Mitä vitun välii" -porukka niitä eniten käyttää.

        Tilannepukeutumisen käsite on täysin hakusessa näillä verkkariurpoilla. Mahtavatko edes ottaa lippistä päästään syödessä. Sori vaan, mutta staili on kuin Siwa-ryöstäjillä.


    • verkkaripukeutuja

      Verkkarien haukkuminen on nykypäivän nipottajien touhua. Laatuverkkarit (adidas ym.) on tyylikkäät ja huippu mukavat!

      • hufhewui

      • aina verkkarit

      • muodikas

    • Verkkarit ihan O.K

      Siis, normaalit yksiväriset löysät verkkarit, jotka kirenevät alhaalta päin on ihan O.K, ei mitään omaperäisintä ja tyylikkäintä ehkä, mutta ihan semi-IN tällä hetkellä. Esim. löysät housut ja istuva t-paita luovat jo melko hienon asukokonaisuuden kun sitä täydentää vain oikeanlaisilla asusteilla. Itse käytän verkkareita kylläkin melko harvoin, mutta kyllä niistä tyylikkäät saa. Yksi hieno vaatekappale/yksityiskohta kruunaa aina asukokonaisuuden. Kokeile vaikka pikkutakin kanssa hihat käärittyinä tai jtn. Ei tartte aina mennä virran mukana :)

      Jos olet verkkareita vailla, niin mene johonkin halppiskauppaan ostamaan ne, sillä ei niissä kauhean isoja eroja ole.

    • verkkari
      • tupla-v

        Miä en verkkareita viitsi pitää, en oo sellasia omistanu moneen vuoteen ja collareita tms. käytän lenkilläkin paljon mieluummin :) Kyllähän noi verkkarit taitaa olla sitä juntti osastoa aikapitkälle. Ja se adiadas logo tekee siitä vielä enemmän sen näkösen että jätkä on lähdössä lenkille


      • verkkareissa
        tupla-v kirjoitti:

        Miä en verkkareita viitsi pitää, en oo sellasia omistanu moneen vuoteen ja collareita tms. käytän lenkilläkin paljon mieluummin :) Kyllähän noi verkkarit taitaa olla sitä juntti osastoa aikapitkälle. Ja se adiadas logo tekee siitä vielä enemmän sen näkösen että jätkä on lähdössä lenkille

        Kollarit on lenkillä hiostavat, verkkarit on paljon mukavammat. Adidas-logo on ihan tyylikäs, mua ei ainakaan haittaa jos joku sen takia luulee että oon lähdössä lenkille.


      • naiksu
        verkkareissa kirjoitti:

        Kollarit on lenkillä hiostavat, verkkarit on paljon mukavammat. Adidas-logo on ihan tyylikäs, mua ei ainakaan haittaa jos joku sen takia luulee että oon lähdössä lenkille.

        Ei kyllä musta Adidas-logosta mitään lisäpisteitä voi todellakaan antaa, kyllä sen status on liikaa urheilumaailmanpuolella


    • Vittuadidasonparas

      Vitun homot dissaa addii!!!!!!Addit o hyvät jalas ja ne jotks dissaa niit ni pitäskö lenkil käyttää farkkui ku farkkui käytetää yleensä koulus ja kaupungil ja vapaa-ajal ne on hyvät käytettävät

    • Anonyymi

      Muotia on se mistä itse pitää. Addut on leikkaukseltaan parhaita mitä saatavilla on. Siksi niitä käytetään paljon vapaa-ajalkakin. Sillä mitä muut ajattelee verkkareista ei ole mitään väliä. SIIS EI TODELLAKAAN PASKANKAAN VÄLIÄ! Sen verran adidas fani olen, että kolmiraita tatuointikin löytyy käsivarresta.

    • Anonyymi

      Jazzhousut ovat mukavammat ja paremman näköiset kuin verkkarit, varsinkin jos on treenattu lihaksia.

    • Anonyymi

      Noi Pumat on parhaat, bemarin motorsport värillä. Vaikkei toi mun bemari mikään m-sport malli ookkaan. Mutta eihän niitä vaatteita auton perusteella ostetakkaan. Mulla tennarit ja huppari Pumaa kans. Adidas on mun mielestä vähän homoo. Yhet niket on kyllä kans. mutta älkää ostako mistään prismasta. Esim Nikellä on marketti mallit ihan erikseen. Niitä en kyllä jalkaani pistäis. Kannatta kattella kansanvälisistä verkkokaupoista.

    • Anonyymi

      Legginsit on parhaat !

      • Anonyymi

        kireät legginsit tai pyöräilyhousut, että muna varmasti erottuu niiden alta kilometrin päähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kireät legginsit tai pyöräilyhousut, että muna varmasti erottuu niiden alta kilometrin päähän.

        Jos naisillakin on mikä tahansa muotia niin miehet pukeutukoot mihin haluaa ! Tennissukka tädit jotka nipottaa ja sanelee mikä sopii kenellekkin, hakeutukaa hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos naisillakin on mikä tahansa muotia niin miehet pukeutukoot mihin haluaa ! Tennissukka tädit jotka nipottaa ja sanelee mikä sopii kenellekkin, hakeutukaa hoitoon.

        Sama juttu ihmetellyt. Kun naiset valittaa jostain verkkareista tai collareista ja mulla on 80 euron housut ja naisella jotkut tarjoustalon. Niin kyllä omasta mielestä olen hyvin pukeutunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu ihmetellyt. Kun naiset valittaa jostain verkkareista tai collareista ja mulla on 80 euron housut ja naisella jotkut tarjoustalon. Niin kyllä omasta mielestä olen hyvin pukeutunut.

        Nii just. Siistit ja hyvännököset housut muuten löydät naistenvaateosastolta joustavat ohuet leggarit tai nahkaa muistuttavat kangashousut eikä ole edes kuumat helteellä. Farkkumalliset menee lenkkareiden kanssa sporttisena vaatteena ja siistimpien kenkien kanssa vaikka juhlissa.


    • Jos vaatteet sopii itselle, niissä tuntee olonsa mukavaksi, ovat sopivan värisiä ja ulkona ollessa niihin yhdistetty viileämmällä säällä vaikka sopiva päähine ja/tai huivi ja takki, niin minusta vaatteet ovat silloin tyylikkäät. Ja tietysti kokonaisuuden kruunaa puhtaat hiukset, puhtaat kasvot, mahdollisimman siististi leikatut kynnet, pestyt hampaat (eikä hampaiden väleissä töhnää) eikä haise hieltä (ei ainakaan kauheasti) ja miehillä myös parta ja viikset ajeltu tai jos pitää jommasta kummasta, niin siististi ajeltu (esim. parta ei rehota kauheasti leuan alla eikä pitkin kaulaa).

    • Anonyymi

      Itse tykkään urheilullisista vaatteista, erityisesti verkkareista. Erittäin mukavat päällä, ei purista eikä pihistä mistään. Voin mennä merkkiverkkareissa kauppaan, kulkea julkisilla, mennä töihin, käyttää vapaa-ajan vaatteina jne. Minulla ei ole ongelmaa käyttää verkkareita, vaan toisilla on ongelmia jos ei verkkareita pysty käyttämään. Ja sillä ei ole paskankaan merkitystä mitä toiset ajattelee. Pukeudun itseäni varten, en miellyttääkseni muita. Siististi ja urheilullisesti. Verkkarit pitää olla ehjät, puhtaat sekä hajuttomat. kää 40 .

      Ja adidas tuotteita löytyy minulta yli 500 (viisisataa) kappaletta. Ja on otettu 2 (kaksi) kappaletta Adidas tatuointejakin. Jos ja kun joku verkkarikammoinen näkisi vaatemääräni, niin hän todennäköisesti repeäisi liitoksistaan😜

    • Anonyymi

      Leggingsit on hyvät. Naisten osastolla on vaikka millainen valikoima makeita leggareita !

    • Anonyymi

      Verkkarit - maailman paras vaatekeksintö!

    • Anonyymi

      Adidaksen mesten verkkarit ovat todella slimmilahkeisia. Ne eivät ole kovinkaan retro-henkisiä. Sen sijaan klassisia ja tyylikkäitä, rentoja verkkareita löytyy nimenomaan Halpahallista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe