ducks tattoo itäkeskus

kohtakielikorullinen

Haluaisin tietää vähän teidän kokemuksia itiksen ducks tattoosta. Ajattelin tossa viikon päästä käydä ottaa kielikorun kyseisessä liikkeessä, ja olis kiva kuulla mielipiteitä ja kokemuksia. Ja yleensäkkin kielikorusta ois kiva saada vähän muiden kokemuksia, esim. miten nopeasti parani, paraniko ongelmitta ja miten paljon sattui (tiedän, kaikilla on oma kipukynnys!). Rohkasiskin varmaan jonkun verran :) kiitos jo etukäteen.

19

10180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsirppaa

      Itse olen siellä käynyt ottamassa huuleen, napaan ja kahdesti kulmaan sekä traguksen. itse tykkään paikasta.

      Lävistyskin laitetaan ns. omassa huoneessa, ei kaikkien silmien alla :p

      • ...

        helix laitettu kyseisessä paikassa noin 3 vkoa sitten. Tykkäsin, seuraavan lävärin kulmaan meinaan ottaa siellä sitten kesällä. Komppaan edellistä, lävistys laitetaan "omassa huoneessa", mulla ainaki on tapana häiriintyä, jos joku vieras kattoo vierestä, ku oon lävistettävänä. Ja lävistystä laitettaessa kun ois hyvä pysyy rauhallisena


    • hinta?

      Mäkin oo aatellu sitä paikkaa, mut mietityttää et minkälaiset hinnat siel on...?

      • LävistettyDuck'sTatt

        Hinnat löytyy niitten kotisivuilta, googleen vaa.

        Ite siellä laittanu kielee, napaa ja industrialin. Joka kerta eri lävistäjä, siellä vaihtuu nuo lävistäjät koko ajan, mutta tatuoijat ovat aina samat. Jostain syystä lävistäjät vaihtuu koko ajan...

        Joka tapauksessa... eh, ihan OK. En tiedä suosittelenko. Joko käy tuuri kuka siellä on tai ei. Napalävistys on vinohko, ja industrial piti tehdä uudestaan kun ensimmäisellä kerralla tehtiin virhe (jota eivät takaisin tullessani myöntäneet = sain taas maksaa paljon rei'iästä).

        Kieli sentään hyvä. Luojan kiitos. Itselläni ei tuntunut missään kun lävistettiin, ja lävistys juuri oikeassa kohdassa (näkee paljon näitä sekunda kielilävistyksiä joissa lävistys ihan liian edessä...). Turposi siitä illemmalla ja helvettiä se oli viikon tai niin, itselläni parani täysin noin ~12 päivässä.


    • YouTube.

      En suosittele Duck's Tattoota lävityksiin, Pet Skull onkin toimivampi ja halvempi sekä kaikin puolin parempi vaihtoehto, DT tekee vinoja eivätkä suostu korvaamaan vinoa, kertaakaan en ole Pet Skulliin pettynyt. Hinta esim. Labret Duck'sissa 40€ Pet Skullissa 35€, omalla korulla 25€. Siitä vaan sitten vetämään omia ajatuksia!

    • NIIN PETTYNYT

      TÄYSIN ONNETON PAIKKA. ALA-ARVOISTA ASIAKASPALVELUA! TAITEILIJAN TATUOINTIVIRHE PISTETÄÄN ASIAKKAAN PIIKKIIN JA KORJAUS YRITETÄÄN LAITTAA ASIAKKAAN MAKSETTAVAKSI!!!!!!


      KIERTÄKÄÄ HYVÄT IHMISET DUCKSTATTOO JA KAUKAA!!!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Samaa mieltä


    • hdjuvdhd

      Vino huuli tuli itelläkin, rahat tosin sain takasin. Mut takasin en varmasti enää mene. Yazkan paikka on aina ollut loistava.

    • minä vain

      itse kävin toukokuussa laittamassa kaksi microdermalia rintakehään siellä, lävistäjä (blondi nainen) runnoi 20min ensimmäistä korua välillä suurentaen reikää, palovammat jäi latexi hanskoista toinen koru laitettiin 10min ja siitäkin jäi palovammat hanskojen takia kun runnoi, korun jalka väärinpäin. ensimmäinen tuli 1vkon päästä laitosta ulos, lävistäjä sanoi että se kasvoi ulos. Keskustelin aiheesta hels inkissä lävistäjänä olevan Lassin kanssa ja kävin näyttämässä jopa paikan päällä kyseiset lävistykset. Lassin sanojen mukaan ei ollut kasvanut ulos vaan oli huonosti laitettu että koru oli jääny "kannattelemaan reikää" , Otin Lassin tekemänä uuden dermalin, ei kipua ollenkaan ja todella kaunis ja pysynyt hyvin. kuitenki kesäkuun puolessä välissä ducksissa otettu toinen dermali tuli ulos. kävin juttelemassa ja olisi tehnyt uuden korjaus työnä mutta en todellakaan enään astu sen liikkeen ovesta sisään. Suosittelen Hels Inkiä kaikille! Lassi on sentään ammattilainen lävistysten suhteen!

      • Anonyymi

        Lassi tietää todellakin!


    • jjjo

      Teillä on kai sitten käynyt huono tuuri. Asiakaspalvelu hyvää, lävistäjä todella mukava ja jutteli kokoajan jotain mikä vei jännityksen tilanteesta pois. Siistin näköinen liike ja hinnatkin kohdillaan :) itse tykkäsin kovasti.

      • Anonyymi

        Ihmeen monella käynyt huono"tuuri"?!


    • Anonyymi

      Paskin kokemus ikinä. Olen ihan shokissa. En IKINÄ MENE SINNE

      • Anonyymi

        Eilen kävin,vino lävistys, liian lyhyt tappi turrpoomisen varalta. Irtos jo illalla...ei osannut edes suoraan lävistystä laittaa. Never again samaan liikkeeseen. Kallistakin vielä suhteessa toisiin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen kävin,vino lävistys, liian lyhyt tappi turrpoomisen varalta. Irtos jo illalla...ei osannut edes suoraan lävistystä laittaa. Never again samaan liikkeeseen. Kallistakin vielä suhteessa toisiin...

        EN MENISI KOSKAAN KYSEISEEN MITÄ KUULLUT USEALTA TUTULTA. SIELLÄ TEHDÄÄN ASIAT MITEN SATTUU, VINOON JOPA TAZKAT MILLÄ KILLISILMILLÄ NÄITÄ OIKEEN TEHDÄÄN JA MISTÄ NÄÄ HUONOT TYÖNTEKIJÄT REVITÄÄN?
        PYSYKÄÄ KAUKANA KYSEISESTÄ LIIKKEESTÄ, HUONO VASTE LAATUUN VERRATTUNA ,JA SITTE KUN SOITAT NII TUSKIN SAAT RAHOJAS TAKAS. TOKI,AINA VOI YRITTÄÄ...


    • Anonyymi

      Mä otin häppäriin ja kivasti kutittaa .

    • Anonyymi

      En suosittele, kävin 11/2020 ottamassa nännilävistykset. Lävistäjä lävisti sentin liian leveältä eli nännipihasta ja tämän takia lävistykset ei parantunut ikinä vaan kasvoivat ulos. Kävin ottamassa uudelleen kunnon lävistäjällä ja tämä uusi lävistäjä sano että ihan väärään kohtaan lävistetty että ei ihmekään ettei pysynyt. Nyt ei ole ollut mitään ongelmaa kun kunnolla lävistetty.

    • Anonyymi

      Kävin tänää ottaa nenäkorun ja oli tosi ystävällisiä tyyppejä ja hyvin teki

    • Anonyymi

      Ducks tattoo on epäammattimainen paikka. Kävin itse ottamassa napakorun ja he lävistivät sen vinoon. Lisäksi otin industrialin joka tulehtui ja kasvatti kaksi rustopattia. Kävin myöhemmin näyttämässä tulehtunutta lävistystäni Paradise tattoossa ja he sanoivat korvani anatomian olevan täysin väärä industrialille. Älkää menkö Ducks tattoohon, lävistäjät siellä eivät tiedä mitä tekevät!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe